Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!
тыквашка schreef:Nou mag ik dan alsjeblieft onder de dommen geschaard worden?
GO NUTS!
Ik wil dan wel graag bij het clubje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:De buurjongens roken wiet, moeten ze zelf weten dat ze hun leven zo willen vergallen, maar goed. Ze roken dat altijd aan de zijkant van ons huis en laten vervolgens al die zakjes op de grond liggen. Er is onlangs weer gemaaid door de gemeente en alles zag er zo netjes uit,maar gelijk liggen er alweer 3 zakjes op de grond. Vlakbij staat een prullenbak,maar ze zijn te lui om het daar in weg te gooien. Ik vind het echt aso en denk alsik netjes vraag of ze ze voortaan op willen ruimen dat ze dat geen eens doen.
Op zich kan ik me voorstellen dat je je eraan stoort, maar om je daar nu zo druk om te maken? Als je het echt zo vervelend vindt, gooi je die zakjes toch gewoon zelf weg?
Ik stoor me ook wel eens ergens aan, maar in plaats van mezelf daar over op te winden, los ik het op.
Dan ben ik elke dag bezig om ze op te ruimen.
Dat vind ik ook een beetje onzin. Zij gooien hun troep op de grond en omdat cbl zich eraan stoort, maar zij het opruimen. Lijkt me een beetje omgekeerde wereld.
Dat kan ik mijn vuilnis ook wel bij de buren voor de deur zetten en als zij dat vervelend vinden moeten ze het maar opruimen.
Gast- Gast
Zelf opruimen vind ik geen optie, weet jij veel wat er in/op/aan zit.
Je er niet zo druk om maken en accepteren dat sommige dingen nou eenmaal zo zijn lijkt me een beter idee.
Je er niet zo druk om maken en accepteren dat sommige dingen nou eenmaal zo zijn lijkt me een beter idee.
Lejow- Lady Post-a-lot
Of het meldpunt van de gemeente bellen dat je last van overlast hebt...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Of het meldpunt van de gemeente bellen dat je last van overlast hebt...
Lejow- Lady Post-a-lot
Weet je wat ik vind? Ik vind het best wel stom dat iedereen, en steeds dezelfde altijd zo over CBL vallen. Ik zal niet met termen gaan gooien, en ook ben ik geen psycholoog, maar jullie weten en zien toch allemaal wel dat CBL 'speciaal' is? Doe je dat ook met 'speciale' mensen in je directe omgeving? Zou wat zijn als ik dat deed bij de mensen waarmee ik in de lift sta (boven mij zijn 2 verdiepingen waar speciale mensen wonen) Maak je niet niet zo druk om wat ze zegt, dat komt daardoor. Je kunt je energie echt veel beter aan andere dingen besteden
Laatst aangepast door Carrie op ma 28 mei 2012 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Carrie schreef:Weet je wat ik vind? Ik vind het best wel stom dat iedereen, en steeds dezelfde altijd zo over CBL vallen. Ik zal niet met termen gaan gooien, en ook ben ik geen psycholoog, maar jullie weten en zien toch allemaal wel dat CBL 'speciaal' is? Doe je dat ook met 'speciale' mensen in je directe omgeving? Zou wat zijn als ik dat deed bij de mensen waarmee ik in de lift sta (boven mij zijn 2 verdiepingen waar speciale mensen wonen) Maak je niet niet zo druk om wat ze zegt, dat komt daardoor. Je kunt je energie echt veel beter aan andere dingen besteden;)
BAM!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jasmine schreef:Caribbeanlover schreef:De buurjongens roken wiet, moeten ze zelf weten dat ze hun leven zo willen vergallen, maar goed. Ze roken dat altijd aan de zijkant van ons huis en laten vervolgens al die zakjes op de grond liggen. Er is onlangs weer gemaaid door de gemeente en alles zag er zo netjes uit,maar gelijk liggen er alweer 3 zakjes op de grond. Vlakbij staat een prullenbak,maar ze zijn te lui om het daar in weg te gooien. Ik vind het echt aso en denk alsik netjes vraag of ze ze voortaan op willen ruimen dat ze dat geen eens doen.
Op zich kan ik me voorstellen dat je je eraan stoort, maar om je daar nu zo druk om te maken? Als je het echt zo vervelend vindt, gooi je die zakjes toch gewoon zelf weg?
Ik stoor me ook wel eens ergens aan, maar in plaats van mezelf daar over op te winden, los ik het op.
Dan ben ik elke dag bezig om ze op te ruimen.
Zwerfafval heb je overal. Het hoort niet, het mag niet, maar er zijn nu eenmaal mensen die daar geen boodschap aan hebben. Ook niet aan het milieu. Ik denk alleen dat je er niet veel anders aan kan doen. Je zegt zelf al dat ze malen door de politie zijn benaderd en opgepakt. Ik denk niet dat ze dan wel naar jou zullen luisteren.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Carrie schreef:Weet je wat ik vind? Ik vind het best wel stom dat iedereen, en steeds dezelfde altijd zo over CBL vallen. Ik zal niet met termen gaan gooien, en ook ben ik geen psycholoog, maar jullie weten en zien toch allemaal wel dat CBL 'speciaal' is? Doe je dat ook met 'speciale' mensen in je directe omgeving? Zou wat zijn als ik dat deed bij de mensen waarmee ik in de lift sta (boven mij zijn 2 verdiepingen waar speciale mensen wonen) Maak je niet niet zo druk om wat ze zegt, dat komt daardoor. Je kunt je energie echt veel beter aan andere dingen besteden
Toen ik precies dit geleden een tijdje geleden suggereerde wérd me hier toch over gevallen.
Gast- Gast
Misschien ligt het aan de manier waaróp je het suggereerde?Charlie schreef:Carrie schreef:Weet je wat ik vind? Ik vind het best wel stom dat iedereen, en steeds dezelfde altijd zo over CBL vallen. Ik zal niet met termen gaan gooien, en ook ben ik geen psycholoog, maar jullie weten en zien toch allemaal wel dat CBL 'speciaal' is? Doe je dat ook met 'speciale' mensen in je directe omgeving? Zou wat zijn als ik dat deed bij de mensen waarmee ik in de lift sta (boven mij zijn 2 verdiepingen waar speciale mensen wonen) Maak je niet niet zo druk om wat ze zegt, dat komt daardoor. Je kunt je energie echt veel beter aan andere dingen besteden
Toen ik precies dit geleden een tijdje geleden suggereerde wérd me hier toch over gevallen.
Gast- Gast
Oh ja, je moet hier natuurlijk zaken zeer cryptisch omschrijven totdat iedereen weet wat je bedoelt. Het zeggen waar het op staat kan en mag niet, dan ben je te grof.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Oh ja, je moet hier natuurlijk zaken zeer cryptisch omschrijven totdat iedereen weet wat je bedoelt. Het zeggen waar het op staat kan en mag niet, dan ben je te grof.
Ik vind inderdaad dat je over zaken betreft iemands 'ziekte' wel op mag passen met wat je zegt, ja.
Gast- Gast
Ja, dan moet je 'verstandelijke beperking' vervangen door het woord 'speciaal'. Boehoe, is verstandelijke beperking nou echt zo'n schokkend woord? Juist door er zo vaag over te doen vestig je de aandacht erop en laat je het veel erger klinken dan het is.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik weet niet precies hoe Charlie het een jaar geleden dan geformuleerd heeft, dat hou ik niet bij. Daarom zei ik 'misschien'.
Gast- Gast
Oeh, ja laten we dingen hier cryptisch gaan omschrijven, nee daar wordt het gezelliger van.
Lejow- Lady Post-a-lot
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Serieus, speciaal in de de zin van verstandelijke beperking want als dat zo is heb ik alleen maar respect voor CBL. Ik heb een zusje met een verstandelijke beperking en weet als geen ander hoe moeilijk het is om je in deze harde wereld staande te houden. De kritiek en onbegrip van andere mensen omdat je 'anders bent' dan andere personen vind ik ontzettend verdrietig om mee te maken. Helemaal bij een dierbaar iemand.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik weet niet precies hoe Charlie het een jaar geleden dan geformuleerd heeft, dat hou ik niet bij. Daarom zei ik 'misschien'.
Oh je weet het niet eens meer, nog mooier. Dan hou je suggestieve opmerkingen a.u.b. voor je en informeer jezelf eventjes voordat je iets neertypt.
Gast- Gast
Lejow schreef:Oeh, ja laten we dingen hier cryptisch gaan omschrijven, nee daar wordt het gezelliger van.
Serieus, doen jullie nou alsof je dom bent, of zijn jullie echt een beetje dom? Ik omschrijf het helemaal niet cryptisch, ik gebruik gewoon het woord speciaal, omdat ik haar niet wil kwetsen/ik geen arts ben/haar nooit heb onderzocht. Dat is alles. Snappen jullie dat nou echt niet?
Gast- Gast
Carrie schreef:Lejow schreef:Oeh, ja laten we dingen hier cryptisch gaan omschrijven, nee daar wordt het gezelliger van.
Serieus, doen jullie nou alsof je dom bent, of zijn jullie echt een beetje dom? Ik omschrijf het helemaal niet cryptisch, ik gebruik gewoon het woord speciaal, omdat ik haar niet wil kwetsen/ik geen arts ben/haar nooit heb onderzocht. Dat is alles. Snappen jullie dat nou echt niet?
Er zijn hier wel meer mensen 'speciaal' denk ik Carrie ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik ben dom, anders mag ik niet rellen. Dat is hier boven al vastgesteld.
Het ging niet om jou Carrie, maar om het feit dat jij het zo mag omschrijven en toen Charlie dat deed en het anders noemde er een hele rel ontstond.
Het ging niet om jou Carrie, maar om het feit dat jij het zo mag omschrijven en toen Charlie dat deed en het anders noemde er een hele rel ontstond.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hahaha take it easy girl!Charlie schreef:Zelda schreef:Ik weet niet precies hoe Charlie het een jaar geleden dan geformuleerd heeft, dat hou ik niet bij. Daarom zei ik 'misschien'.
Oh je weet het niet eens meer, nog mooier. Dan hou je suggestieve opmerkingen a.u.b. voor je en informeer jezelf eventjes voordat je iets neertypt.
Gast- Gast
Zelda schreef:Hahaha take it easy girl!Charlie schreef:Zelda schreef:Ik weet niet precies hoe Charlie het een jaar geleden dan geformuleerd heeft, dat hou ik niet bij. Daarom zei ik 'misschien'.
Moet je horen wie het zegt..
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Ja, dan moet je 'verstandelijke beperking' vervangen door het woord 'speciaal'. Boehoe, is verstandelijke beperking nou echt zo'n schokkend woord? Juist door er zo vaag over te doen vestig je de aandacht erop en laat je het veel erger klinken dan het is.
Helemaal niet. Ik vind gewoon dat jullie (schrijf nu jullie, heb het hele topic niet gelezen, dus weet niet of jij je aangesproken moet voelen) een keer op moeten houden met die bullshit met CBL pesten en haar overal op pakken en maar door te gaan met ellenlange pagina's te typen, elke keer weer, jaren lang. Dat doe je vast bij je speciale buurjongetje/neeftje/whatever ook niet. Zo ja, zou dat wel heel sneu zijn.
Gast- Gast
Nu ben ik wel erg benieuwd wat Carlie heeft geschreven is dat nog ergens te vinden
Gast- Gast
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Spelen op de grond
» Met hoofd op grond bonken
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
» Met hoofd op grond bonken
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Wat voor raambekleding bij ramen tot de grond?
» Het "Ik kon wel door de grond zakken" topic!
Pagina 8 van 12
Permissies van dit forum: