Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

+26
Sweet Sylvana
Alex
Pompoen
Jasmine
Bazinga
Toet
luisa
Poubelle
Takkie
Raindrop
Stuiterbal
Marin
Mint
girli
Kerel
Beachgirl
Ibbeltje
Kowalski
Discordia
Jerry
Spring
Blond
Lejow
Ilargi
Red Velvet
Caribbeanlover
30 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 Empty Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 3:03

Jop, dat vind ik nou weer niet kunnen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 Empty Re: Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 3:04

Charlie schreef:Daarbij pas ik sinds enkele weken niet meer in stoelen. pale

Echt wel! Stoelen zonder armsteunen gaat makkelijk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 3:06

Cimic schreef:
Charlie schreef:Daarbij pas ik sinds enkele weken niet meer in stoelen. pale

Echt wel! Stoelen zonder armsteunen gaat makkelijk! Very Happy

Dan valt ze er nog makkelijker af.. je wilt het gewoon te graag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga di 29 mei 2012 - 3:06

Oh nee insinueren dat iemand één of andere stoornis heeft, is de grens? Silly me.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Alex di 29 mei 2012 - 3:07

Jop schreef:Oh nee insinueren dat iemand één of andere stoornis heeft, is de grens? Silly me.

Ik had misschien Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 394967 erachter moeten zetten.

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 3:08

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 Retard1fc7

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 3:10

Marin schreef:
Alex schreef:Maar zie je hoe zinloos het is om te zeggen dat iemand misschien wel 'speciaal' is of misschien wel 'zo dom als het achtereind van een varken'? Ik zou het niet zo leuk vinden als iemand over mij zou zeggen dat ik 'speciaal' ben, en dan 'speciaal' op dezelfde manier als CBL. Dan ben ik liever gewoon dom.

Ik zou allebei natuurlijk niet leuk vinden om te horen en vind het ook niet echt gepast dat het hier wordt besproken. Daarentegen weet ik dat ik nu wel mee doe aan het gesprek dus zelf ook net zo schuldig er aan ben. Ik denk inderdaad dat er 'iets' is, maar wat precies, hoef ik niet te weten. Ik weet alleen dat door de manier dat ik met haar om ga echt niet snel een sneer hoef te verwachten, gewoon omdat ik rustig communiceer en haar niet uitlach. Ik kan me echt wel voorstellen dat er genoeg mensen zijn die haar irritant vinden, omdat dezelfde soort topics echt elke keer terugkomen. Maar voor een groot deel zien (sommige) forummers het ook echt als vermaak, en dat vind ik wel echt lullig.

Je zou je daar nog eens over kunnen verbazen. Ik deed altijd heel normaal tegen haar. Vond haar zelfs aardig totdat ze iets tegen mij vond en uit het niets een hele kut opmerking maakte En dan ging ik ook nog normaal met haar om. We zouden zelfs eens samen kaviaar gaan eten. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 3079029344 (grapje)

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 29 mei 2012 - 3:53

Zo kom je een dagje niet op het forum, zo zijn er 11 pagina's bijgeschreven Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:41

Marin schreef:Ik ben het helemaal eens met Carrie. Ik behandel CBL gewoon met respect en leg dingen misschien soms wel even extra iets duidelijker uit met wat geduld, maar ik kan het écht wel oke met haar vinden. Als dat voor haar werkt, waarom niet? Ik hoef daar ook echt geen naam aan te geven, wat het ook moge zijn, maar ik merk wel dat ik met duidelijkheid en rust echt veel beter kan communiceren met haar en dat ze echt een schat is.

+1, ik heb in al de jaren dat hier kom nog nooit een sneer gehad van CBL.

Gast
Gast

Bericht  Kerel di 29 mei 2012 - 5:09

Sunprincess schreef:
Marin schreef:Ik ben het helemaal eens met Carrie. Ik behandel CBL gewoon met respect en leg dingen misschien soms wel even extra iets duidelijker uit met wat geduld, maar ik kan het écht wel oke met haar vinden. Als dat voor haar werkt, waarom niet? Ik hoef daar ook echt geen naam aan te geven, wat het ook moge zijn, maar ik merk wel dat ik met duidelijkheid en rust echt veel beter kan communiceren met haar en dat ze echt een schat is.

Ik wel.. en soms gniffel ik er wel om hoor.. maar ja heb niet het gevoel dat ik haar leven positief zou kunnen veranderen dus laat ik haar maar.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 5:45

Misschien moeten we het maar op de mannen manier doen. Ruzie maken, knokken en daarna gezellig samen BIER en TIETUHHHHH roepen alsof er noooooooit wat gebeurd is. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 827601

Gast
Gast

Bericht  rapa nui di 29 mei 2012 - 6:21

Charlie schreef:Even serieus. Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken wat betreft het belachelijk maken, maar je spreekt mij nu er wel op aan.

Ik reageer vaak sarcastisch op mensen, met een knipoog, plagerig of met humor, maar ik let er écht wel op dat ik mensen niet kwets, onder de gordel raak of pijn doe.

Wat dat betreft behandel ik CBL niet anders dan anderen. Wat ik tegen haar typ, zou ik ook tegen ieder ander kunnen typen.

Ik zie mezelf daarin eigenlijk al opvallend níet veroordelend. Dat types als Zelda dat maar niet inzien, daar kan ik weinig tegen doen. Ieder vat zaken natuurlijk anders op.

Over dat schuingedrukte hierboven: Beetje spuit elf maar wil hier toch even op reageren omdat ik me eigenlijk al weken zit te ergeren aan jouw reacties in topics van CBL. Ik heb dit nooit eerder genoemd/wilde dit ook niet noemen omdat het me weinig zin leek te hebben naar jou toe omdat ik niet zo'n bekende forummer ben/verder niet echt contact me je heb. Maar komt nu toch aan de orde in dit topic verbaas me er nu echt over dat je bovenstaande serieus zou menen, dit echt van jezelf denkt en zelf echt niet door hebt dat je duidelijk wel anders op haar reageert dan op anderen. En dat het echt op het pesterige af is. En dat als jij iets begint er meestal wel een reactie van bv Lejow achteraan komt die weinig toevoegt maar het met jouw eens is/er nog eens over doorgaat. Ik verbaas me hier al veel langer over. Je lijkt me een intelligente vrouw, was goed bezig met je werk/ kwam daarover ook echt slim over (en dan ook nog iets dat op onderwijs gericht is) en dan begrijp ik eigenlijk niet waarom je dan niet gewoon niet op haar kunt reageren, dat je je er niet boven kunt stellen door gewoon niet te reageren op topics/opmerkingen van CBL waar in je niets toevoegt/alleen maar relt. Is dit nu uit pure verveling tijdens je zwangerschapsverlof? OK, dit waren mijn frustraties van de afgelopen tijd.

Ik vind het de laatste tijd juist van CBL erg verstandig dat ze niet overal op reageert, vooral niet op opmerkingen over haarzelf. En dan krijgt ze daar ook nog vaak weer commentaar op. Terwijl het helemaal geen meerwaarde heeft/die mensen die zulk soort opmerkingen maken haar toch niet anders willen zien.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 6:32

Cimic schreef:Misschien moeten we het maar op de mannen manier doen. Ruzie maken, knokken en daarna gezellig samen BIER en TIETUHHHHH roepen alsof er noooooooit wat gebeurd is. Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 827601

Traaalalalalaaaaaaaaa :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop di 29 mei 2012 - 7:14

Kerel schreef:
Sunprincess schreef:

Ik wel.. en soms gniffel ik er wel om hoor.. maar ja heb niet het gevoel dat ik haar leven positief zou kunnen veranderen dus laat ik haar maar.

Ik heb ook nog nooit een sneer gehad van CBL. Ik heb laatst een poosje met haar ge-pm'd en ik vind CBL een hele lieve meid, ik kan het goed met haar vinden Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  RYW di 29 mei 2012 - 7:21

Om met Jops woorden te spreken:

Wauw. Gewoon..... Wauw.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 7:22

RYW schreef:Om met Jops woorden te spreken:

Wauw. Gewoon..... Wauw.

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 Wow_Smilie
Zo iets?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RYW di 29 mei 2012 - 7:24

Lejow schreef:
RYW schreef:Om met Jops woorden te spreken:

Wauw. Gewoon..... Wauw.

Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 Wow_Smilie
Zo iets?

Ja ongeveer. En dit is nou PRECIES waarom vrouwen echt no way de wereld zouden kunnen besturen zonder mannen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Caribbeanlover di 29 mei 2012 - 10:11

Discordia schreef:Beestje bij de naam noemen: Lucky :lol:

Maar ik denk dat het vermoeden heerst dat CBL een licht verstandelijke beperking heeft.

Dat heb ik niet en nee ik ben ook zeker niet autistisch, want dat is het volgende waaraan gedacht wordt zoals eerder ooit is gezegd.

Ben het lezen zat geworden van al die reacties het zijn teveel pagina's geworden...........zucht!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  redd wo 30 mei 2012 - 20:29

Prima dat je je irriteerd aan je buurjochies maar wat kunnen wij eraan doen???,doe er dan is wat aan ipv altijd maar klagen over alles&iedereen in je omgeving.

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 20:30

redd schreef:Prima dat je je irriteerd aan je buurjochies maar wat kunnen wij eraan doen???,doe er dan is wat aan ipv altijd maar klagen over alles&iedereen in je omgeving.

Advies geven! smile

Gast
Gast

Bericht  redd wo 30 mei 2012 - 20:32

Cimic schreef:
redd schreef:Prima dat je je irriteerd aan je buurjochies maar wat kunnen wij eraan doen???,doe er dan is wat aan ipv altijd maar klagen over alles&iedereen in je omgeving.

Advies geven! Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 561177
I know,maar dat heeft bij Cbl toch geen nut helaas......

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  loura wo 30 mei 2012 - 20:48

redd schreef:
Cimic schreef:

Advies geven! Ik erger me suf aan wietzakjes op de grond! - Pagina 12 561177
I know,maar dat heeft bij Cbl toch geen nut helaas......

Dat is haar al 1000x verteld in dit topic, dus een beetje overbodige post
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: