Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "Ik ga weer studeren" topic

+47
Alex
ShallY
Juvia
Sea of Trees
Sam
SarahKey
Parel
_Lacey_
Pommes
Lady4
JD
applestar
Atelier Madame
Reeza
Stuiterbal
Burn
Niekske
Jeanette
Antibes
GreenGrass
Pompoen
Xanna
Marcellah89
Chocolate Cookie
Lousanne
Niki
schuddebuikje
Catwoman79
Elsje
Linda
Spring
Liadan
Red Velvet
Discordia
Rush
Liz
Jasmina
FireButterfly
TukTuk
RYW
Oasis
Susan
Jordana
Blond
M@niek
Lotus_
*Noosa
51 plaatsers

Pagina 9 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niki ma 27 aug 2012 - 6:40

Ik heb vandaag voor het allerlaatst gewerkt bij de BSO. Het was erg emotioneel voor mij.. Heb hier bijna 2 jaar met alle liefde gewerkt! Zoveel meegemaakt, van veel wisselende collega´s tot overlijden van een kind tot een ontzettend leuke feest voor de kids..

Ik ben overladen met cadeautjes, bloemen, bon bons, enz enz... Maar het is goed zo... Ik ga een nieuwe weg en elke einde is moeilijk.

Morgen moet ik naar school voor introductie. Ben benieuwd naar wat we gaan doen, naar mijn klasgenoten, lesstof enz enz.. Spannend dus!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Elsje ma 27 aug 2012 - 6:51

Niki schreef:Ik heb vandaag voor het allerlaatst gewerkt bij de BSO. Het was erg emotioneel voor mij.. Heb hier bijna 2 jaar met alle liefde gewerkt! Zoveel meegemaakt, van veel wisselende collega´s tot overlijden van een kind tot een ontzettend leuke feest voor de kids..

Ik ben overladen met cadeautjes, bloemen, bon bons, enz enz... Maar het is goed zo... Ik ga een nieuwe weg en elke einde is moeilijk.

Morgen moet ik naar school voor introductie. Ben benieuwd naar wat we gaan doen, naar mijn klasgenoten, lesstof enz enz.. Spannend dus!

Ooh Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 699888

Wat lief dat je nog allemaal cadeautjes hebt gekregen! Was tnog geluk met een cadeautje voor de kinderen?

Spannend morgen school!

Ik heb donderdag mijn laatste dag en zie er best tegenop. Wel heb ik al 3 dagen met mijn nieuwe werk meegedraaid en heb nu al wel een positive indruk dus dat scheeld.

Succes morgen!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Elsje wo 29 aug 2012 - 9:15

Morgen ook mijn laatste dag... en ik zie er best tegenop!

Ik heb wel onwijs zin in mijn nieuwe werk hoor! Maar toch...
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal wo 29 aug 2012 - 19:08

Succes Elsje vandaag !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:12

Veel succes vandaag, Elsje! Je weet waarvoor je het doet. Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 22:14

Succes!

Ik heb vandaag een intakegesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niki wo 29 aug 2012 - 22:52

Succes Elsje!!! Je weet waarvoor je het doet!!Very Happy

Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste schooldag. Het was een introductie. In mijn klas zitten er 40 leerlingen tussen de 17 en ongeveer 38 jaar. Pffff... Gelukkig ben ik niet de oudste!

Maar het was een dag met veel informatie. Maar merk wel dat bij de 17-18 jarigen er weinig motivatie is. We hadden in de middag een uitje.. Zijn allemaal niet meegegaan. 2 zijn toch meegeweest, maar hebben de hele tocht geslapen. Maar ik moet me niet op anderen focussen, maar gewoon op mezelf..

Dinsdag start de lessen om 8.15 uur en maandag start ik bij mijn nieuwe baan. Ik vind het ontzettend spannend, maar ook ontzettend leuk! Ik kijk er ontzettend naar uit.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 1:21

_Liv schreef:Succes!

Ik heb vandaag een intakegesprek.

Hoe is het gegaan? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Elsje vr 31 aug 2012 - 8:51

Zo, nou kan ik eindelijk alles afsluiten! Mijn laaste dag was leuk, maar s avonds toen ik thuis was toch wel erg emotioneel. Het is zo raar dat ik daar na 3 jaar niet meer ben en de kindjes niet meer kan knuffelen maar ze ook niet verder zie opgroeien. Maar goed, ik moet er even door heen en krijg er straks als het goed is een hoop voor terug! smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame vr 31 aug 2012 - 10:36

Maandag moet ik beginnen cheers
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 11:07

Het ging goed. Ik heb een positief advies gegeven. 12 september is er een soort introductiedag. Ik vind het enorm spannend, want denk dat het echt pittig gaat worden. De vragen die die man stelde, kon ik goed en vlot beantwoorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Oasis vr 31 aug 2012 - 20:05

Atelier Madame schreef:Maandag moet ik beginnen cheers

Spannend! Heel veel succes en plezier smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Pompoen vr 31 aug 2012 - 21:39

Ik wil even zeggen dat ik het superstoer vind dat jullie weer zijn gaan studeren en zo toch je hart volgt! Heel veel succes iedereen!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niki zo 2 sep 2012 - 0:24

Morgen begin ik bij mijn nieuwe baan als Secretaresse.. Ik vind het onwijs spannend.. Zit al in mijn kast te neuzen wat ik aan moet trekken. Vind het behoorlijk spannend om weer na bijna 2 jaar weer volledig 8 uren te werken.. Hiervoor heb ik bij de bso gewerkt waar ik voor de grootste gedeelte maar max. 4 uren per dag werkte (in de middaguren). Maar ik heb er zin in! Ik bereid mezelf voor dat deze week onwijs vermoeiend zal worden. Maar ja, het went wel...

Ik wens iedereen die morgen start, heel veel succes! Weet waarvoor je het doet..
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 0:45

Niki, heel veel plezier morgen!

Ik heb 12 september een soort van introductiedag. Aankomende week werk ik nog fulltime en dan ga ik 4 dagen per week werken, zodat ik 1 dag de tijd heb om te studeren. Ik hoop dat ik dan op die dag veel kan doen, zodat ik ook nog wat vrije tijd heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Elsje zo 2 sep 2012 - 10:45

Niki schreef:Morgen begin ik bij mijn nieuwe baan als Secretaresse.. Ik vind het onwijs spannend.. Zit al in mijn kast te neuzen wat ik aan moet trekken. Vind het behoorlijk spannend om weer na bijna 2 jaar weer volledig 8 uren te werken.. Hiervoor heb ik bij de bso gewerkt waar ik voor de grootste gedeelte maar max. 4 uren per dag werkte (in de middaguren). Maar ik heb er zin in! Ik bereid mezelf voor dat deze week onwijs vermoeiend zal worden. Maar ja, het went wel...

Ik wens iedereen die morgen start, heel veel succes! Weet waarvoor je het doet..

Veel succes morgen! smile
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame zo 2 sep 2012 - 18:36

Vandaag ook mijn Eerste dagje! Introductie op het ziekenhuis vandaag. Dag begon slecht met een kapotte douche, te late trein en pasjes kwijt. Maar goed ben nu onderweg na en koude douche. Haha. En ben heel erg benieuwd! Vooral of de klas een beetje leuk is en de mensen ook. En sowieso hoe het me bevalt qua stof enzo.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  GreenGrass zo 2 sep 2012 - 19:42

Succes meiden, die vandaag beginnen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Oasis zo 2 sep 2012 - 20:01

Heel veel succes, Niki!

En ook voor jou veel succes, AM! Ben benieuwd hoe het je bevalt Very Happy.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal ma 3 sep 2012 - 7:55

AM hoe was je eerste dag ????

Niki hoe is het bij jou gegaan ??


Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Les met alleen mijn klasje van 9 personen wat een luxe ! Vandaag ook eindelijk diepgang in de vakken gekregen en net al wat huiswerk zitten maken.
Morgen instaptoets Nederlands en vrijdag de instaptoets van rekenen.
Ondanks dat ik vorige week onwijs energie loos van van de introductie week, heb ik vandaag een overschot aan energie !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niki ma 3 sep 2012 - 8:20

@ Stuiterbal: Fijn dat je een heerlijke dag had... Het is fijn dat je energie genoeg hebt. Het is natuurlijk wennen om weer aan iets nieuws te beginnen. Dat kost natuurlijk veel energie.

Mijn dag ging wel goed. Mijn begeleiders wisten niet echt waar ze moesten beginnen.. Mijn inlogcode deed het niet, dus ik kon niet gelijk op de pc beginnen. Ik heb toen gevraagd of er iets te lezen valt zodat ik intussen kan lezen. Toen kreeg ik wat vragen en kwam er meer uitleg. Maar woensdag krijg ik een cursus voor een computerprogramma en dan kan ik meer dingen doen op de pc. Zodat ik die cursus heb gehad installeren ze die ook op mijn pc en dan moet ik er hopelijk meer kunnen gaan doen.

Morgen moet ik naar school. Lessen Nederlands, rekenen, ict, Engels en secretarieel staat op de rooster, dus ik ben erg benieuwd. Maar ik heb er zin in!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Burn ma 3 sep 2012 - 8:54

Morgen is mijn eerste dag!
Vind het nu al spannend..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niki ma 3 sep 2012 - 9:00

Succes Burn!! Ben benieuwd hoe je eerste dag zal gaan..
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame ma 3 sep 2012 - 9:34

Ladies! Even een updatetje van deze leerling verpleegkundige Cool. Vandaag een onwijs leuke dag gehad in het ziekenhuis. Eerste de algemene intro gehad over het ziekenhuis in de ochtend. In de middag kennis gemaakt met de groep leerlingen (26 stuks). Allemaal ongeveer van mijn leeftijd 25-30, maar ook wat jongeren en ouderen, dus lekker gemelleerd. De eerste 10 weken lopen we nog niet op een afdeling maar gewoon algemeen in het ziekenhuis. Op die manier de basis zaken leren. Daarna word je ingedeeld op een afdeling. Ben erg benieuwd welke! Morgen voor het eerst naar de hoge school, ook erg benieuwd hoe dat onderwijs is. Heb nu universiteit gedaan dus zal wel heel anders zijn. Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 827601 Tot nog toe dus positief!

@Oasis: ik zou als ik jou was, als je wilt solliciteren voor hbo-v al nu ongeveer beginnen met bedenken waar en waarom en hoe en wat, ik hoorde dat ze in mijn ziekenhuis (a'dam) al beginnen in oktober met de werving voor sep 2013.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ za 15 sep 2012 - 0:30

Ook hier even een update:

De module die ik nu doe is niet zo heel leuk (management en organisatie).
Het is ook meer een module die ze er bij elke opleiding bij doen, want ik sprak op vakantie een vrouw die bij dezelfde instelling een totaal andere opleiding dan ik doet en die ook deze module moet doen. Mijn vader, die lesmateriaal maakt voor de opleidingsinstelling, kon dat bevestigen.

Helaas zit er wel een examen aan vast.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 9 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum