Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer willen studeren maar doe ik er goed aan

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weer willen studeren maar doe ik er goed aan Empty Weer willen studeren maar doe ik er goed aan

Bericht  ShallY wo 5 okt 2011 - 7:59

Ik heb al vaker een topic geopend dat ik weer wil gaan studeren maar nog niet zeker wist wat maar nu wel. Ik wil heel graag management kinderopvang gaan doen, maar aan de andere kant twijfel ik hier weer aan.. kom ik hiermee wel aan de slag? En het zou betekenen dat ik een studie via het NHA moet gaan doen, want de officiele opleiding via een hogeschool gaat niet lukken. Ik kan niet voltijd gaan leren nu ik samenwoon en er geld binnen moet komen. Maar hoe pak ik dit allemaal aan.

Ik heb SPH gestudeerd maar ik doe er niks mee. Na een tig keer gesolliciteerd te hebben en afgewezen te worden omdat ik geen ervaring heb ben ik daar mee gestopt en ben ik in de kinderopvang gaan werken. Erg leuk, maar niet wat ik wil blijven doen. Omdat ik het wel leuk vindt om bij kinderen te blijven werken lijkt management kinderopvang mij ook zo leuk.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer willen studeren maar doe ik er goed aan Empty Re: Weer willen studeren maar doe ik er goed aan

Bericht  girli wo 5 okt 2011 - 8:02

En deeltijd studeren?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer willen studeren maar doe ik er goed aan Empty Re: Weer willen studeren maar doe ik er goed aan

Bericht  Rouxxxe wo 5 okt 2011 - 8:09

Ik herken wat je schrijft. Ik heb zelf CMV gedaan maar doe er ook niks mee, werk zelf nu ook in de kinderopvang. Werk dan als hoofdleidster dus heb in die zin nog wel wat extra uitdaging maar denk ook dat ik dit niet m'n hele leven wil doen.. Wil het liefst op den duur doorgroeien en misschien ook management in de kinderopvang doen maar je moet idd daarna wel ook een baan weten te kunnen vinden.. Misschien is management in zorg en welzijn, in deeltijd voor je? Dat is misschien wat algemener en sluit ook weer goed aan op je vooropleiding.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer willen studeren maar doe ik er goed aan Empty Re: Weer willen studeren maar doe ik er goed aan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum