Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "Ik ga weer studeren" topic

+47
Alex
ShallY
Juvia
Sea of Trees
Sam
SarahKey
Parel
_Lacey_
Pommes
Lady4
JD
applestar
Atelier Madame
Reeza
Stuiterbal
Burn
Niekske
Jeanette
Antibes
GreenGrass
Pompoen
Xanna
Marcellah89
Chocolate Cookie
Lousanne
Niki
schuddebuikje
Catwoman79
Elsje
Linda
Spring
Liadan
Red Velvet
Discordia
Rush
Liz
Jasmina
FireButterfly
TukTuk
RYW
Oasis
Susan
Jordana
Blond
M@niek
Lotus_
*Noosa
51 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Marcellah89 di 20 nov 2012 - 10:17

Wat goed van je AM!
Hoe is je eerste dag bevallen? Op welke afdeling werk je nu?
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Jeanette wo 21 nov 2012 - 8:01

Ik ben pas naar de Open Dag geweest. Aankomende dinsdag ga ik een meeloopdag d oen op een school. Dat ik de opleiding wil gaan doen, is haast wel zeker, maar twijfel nog een beetje tussen de scholen. Maar opleiding begint pas in september, dus kan me nog goed orienteren.

Leuk dat het goed gaat bij jullie! Nog geen spijt van je beslissingen gehad?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Jeanette di 27 nov 2012 - 23:31

Gisteren mee gelopen met de opleiding en ik ben zeker overtuigd! Very Happy Ik heb het gevoel dat de opleiding helemaal bij me past!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Niekske wo 28 nov 2012 - 0:45

Leuk Jeanette! Jammer dat september nog zo'n eind weg is!

Ik heb net bericht gehad over de intake voor het geschiktheidsonderzoek voor mijn opleiding als aankomend docent. Over twee weken heb ik een afspraak, ben benieuwd! Morgen heb ik weer een afspraak op mijn school, met twee aankomend collega's, eentje ervan zal mijn begeleider worden tijdens mijn opleiding. Dan krijg ik ook het lesmateriaal voor mijn leerlingen, kan ik alvast sommetjes gaan oefenen :P
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Burn do 29 nov 2012 - 23:43

Ik heb de keuze gemaakt om te stoppen, moet het alleen nog melden bij SLB'er en een deel van de klasgenoten. Ben nu weer contact aan het leggen met een MBO-opleiding.

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal di 4 dec 2012 - 7:26

Burn schreef:Ik heb de keuze gemaakt om te stoppen, moet het alleen nog melden bij SLB'er en een deel van de klasgenoten. Ben nu weer contact aan het leggen met een MBO-opleiding.

Lijkt me een lastige keuze maar wellicht voor jou de beste !
Succes meid naar het zoeken voor een nieuwe opleiding. Wat wil je graag ?
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ za 8 dec 2012 - 5:36

Vandaag mijn eerste examens gehad. M&O gaat een gevalletje net wel, net niet worden.
Over Privaatrecht I heb ik wel een goed gevoel.

Nu ga ik lekker vakantie vieren.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal za 8 dec 2012 - 5:38

Fijne vakantie !!!
Ik heb vrijdag een toets gehad en met een goed gevoel afgesloten. Nu nog 2 toetsen voor de kerstvakantie opstaan.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Burn wo 12 dec 2012 - 9:53

Stuiterbal schreef:
Burn schreef:Ik heb de keuze gemaakt om te stoppen, moet het alleen nog melden bij SLB'er en een deel van de klasgenoten. Ben nu weer contact aan het leggen met een MBO-opleiding.

Lijkt me een lastige keuze maar wellicht voor jou de beste !
Succes meid naar het zoeken voor een nieuwe opleiding. Wat wil je graag ?
Momenteel voor mij nu de beste keuze! Zal je binnenkort ff berichtje sturen! smile
Ik wil het liefste werken en leren.. Maar momenteel vind ik alles wel een beetje leuk..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Jeanette do 13 dec 2012 - 11:57

Een aantal open dagen/avonden bezocht en ga de opleiding zeker volgen. Alleen gaat deze opleiding echt pas vanaf september van start, omdat ze hoogstwaarschijnlijk te weinig aanmeldingen hebben voor februari. 14 januari heb ik een intake gesprek en wordt alles na gegaan of ik misschien zelfs voor een 2-jarig traject in aanmerking kan komen, maar daar ga ik niet van uit. Dan wordt het 3 jaar. Ik heb er nu al zin in haha!

Jammer Burn, dat het toch tegenvalt. Heb je al wel wat op oog om verder te doen/werken/studeren?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Burn ma 17 dec 2012 - 0:39

Jeanette schreef:Jammer Burn, dat het toch tegenvalt. Heb je al wel wat op oog om verder te doen/werken/studeren?

Ik ben nu heel hard op zoek naar werk, grijp alles aan wat er momenteel is!
Ik wil wel graag weer verder studeren het liefst BBL, maar ik weet nog niet precies wat..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ vr 4 jan 2013 - 3:27

Nog steeds geen uitslag van mijn examens, maar uiterlijk 18 januari krijg ik de cijfers.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  applestar za 5 jan 2013 - 4:40

Ik ga het waarschijnlijk ook doen, weer naar school.

Ben momenteel werkzaam in de kinderopvang maar doordat het zo slecht gaat in de kinderopvang, kan ik amper werken ( bij mijn vorige werkgevers kon ik geen vast contract krijgen en val nu in bij een andere stichting ) ik had de afgelopen weken 2 dagen gewerkt in 3 weken:x

Daarnaast haal ik gewoon geen voldoening meer uit mijn werk en is de uitdaging weg.
En dan ga je nadenken. Wat kun je allemaal doen, wat lijkt mij leuk. Nu heb ik altijd gezegt ik wil mensen helpen, graag iets om handen hebben en vooral lekker voor andere zorgen. ( eigenlijk een beetje m'n hart volgen ) Toen kwam ik eigenlijk uit op verpleegkundige.

Ik heb het een en ander opgezocht op internet en kwam al gauw tot de conclusie dat school en stage niets voor mij is en dat ik het dan eventueel werken/leren wil doen. Na veel wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en besloten dat ik het ga proberen. IK heb 2 sollicitaties de deur uit gedaan naar 2 ziekenhuizen en ga eind van de maand opendagen bezoeken van scholen en de twee ziekenhuizen.
Vind het wel erg spannend! Nooit gedacht dat ik ook zou willen veranderen van vakgebied

Hoe hebben jullie dit ervaren?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ di 8 jan 2013 - 6:16

_Lacey_ schreef:Nog steeds geen uitslag van mijn examens, maar uiterlijk 18 januari krijg ik de cijfers.
Die van privaatrecht I heb ik binnen: een 8,2 :cheering:

Dat het, als ik net even iets logischer had nagedacht, een 9,4 was geweest denk ik maar niet aan

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  GreenGrass di 8 jan 2013 - 6:21

_Lacey_ schreef:
_Lacey_ schreef:Nog steeds geen uitslag van mijn examens, maar uiterlijk 18 januari krijg ik de cijfers.
Die van privaatrecht I heb ik binnen: een 8,2 :cheering:

Dat het, als ik net even iets logischer had nagedacht, een 9,4 was geweest denk ik maar niet aan

Whoww wat hoog, goed joh!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ di 8 jan 2013 - 6:27

Ik moest ook twee keer kijken. Daarna heb ik een collega gevraagd om ook nog eens te kijken laughcry Ik kon het niet geloven.
Ik wist wel dat ik geslaagd was, maar met zo'n cijfer, dat had ik nooit verwacht.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal do 10 jan 2013 - 11:09

Lacey super !!!!! En die 9.4 joh niet meer aan terug denken hahaha.

Hoe gaat het met iedereen ???? Volop aan het studeren ? Gaat het goed de studie of ben je miss wel tot de conclusie gekomen dat het toch niks is voor je ?


Hier gaat het super. Over een week begint mijn 2 weken snuffel stage en ik heb echt onwijs veel zin erin.
Mijn punten liegen er niet om het gaat hartstikke goed. Ik sta gemiddeld met alle toetsen tot nu toe een dikke 8.
Ook mijn certificaat reanimeren is binnen. Daar kreeg ik nog een compliment over dus ondanks dat ik even in een klein dipje zat, gaat het nu helemaal top.

Ik denk dat ik langzaam echt het ritme te pakken heb. cheers
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  JD do 10 jan 2013 - 11:47

Hallo Allemaal!

Ik kom me hier ook eventjes melden hoor. Ik start 1 Februari met de opleiding verzorgende IG.
Ik heb ruim 8 jaar in de kinderopvang gewerkt, maar ja....crisis he... Sad
Dus nu op naar de ouderenzorg, ik ben benieuwd!
Ik ga 24 uur werken en 1 dag naar school, elke vrijdag.
Vandaag etui en schooltas gekocht, ik voelde me weer even een 13 jarige brugpieper Rolling Eyes
Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden, heb er in ieder geval wel zin in!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Lady4 do 10 jan 2013 - 15:45

Alle verpleegkundigen in opleiding, hoe bevalt het?

Stuiterbal, waar ga je stage lopen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame do 10 jan 2013 - 21:10

Ik vind het leuk :cheering: vooral het werken vind ik erg leuk. Patiënten zijn zo divers qua ziektebeeld en achtergrond. Dat maakt het interessant. Ik vind het vooral een lekker doe beroep waar je goed in kan observeren en nadenken.

Ik loop nu op interne, mdl, nefrologie. Hele interessant afdeling hoewel het soms behoorlijk kan stinken. Maar ja dat is part of the game he :p. Volgende afdeling wordt wss en chirurgische.

School gaat mij makkelijk af (mss vooral omdat ik uni gewend ben). Sta nog rond de 9.3 gemiddeld haha. Vooral medische kennis vind ik een leuk vak. Sommige dingen als zorgvisie en kwaliteitszorg wat minder. Hopelijk dit jaar m'n P halen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Pommes do 10 jan 2013 - 22:58

Ik kreeg hier ook een folder in de bus van opleidingen/cursussen. Zat er 1 bij die me wel aansprak maar helaas wordt die opleiding weer net niet hier in de buurt gegeven. Was een éénjarige opleiding tot animatie bij senioren, en enkele vrijdagen praktijkdagen. Dus dat sprak me wel aan.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal vr 11 jan 2013 - 11:28

Lady4 schreef:Alle verpleegkundigen in opleiding, hoe bevalt het?

Stuiterbal, waar ga je stage lopen?

Ik ga stage lopen op de neurologie. Ben erg benieuwd denk dat het een goed begin is voor me gezien ik alleen mag starten met basiszorg.

AM: Wat goed klinkt ook allemaal heel positief.

Janedoe: Succes ! Ik heb ook 7 jaar in de kinderopvang gewerkt en ben op eigen keuze weg gegaan, maar achteraf goed ook anders zat ik nu in de ww.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  _Lacey_ ma 14 jan 2013 - 5:43

En ook mijn cijfer voor M&O is binnen: een 7.3.
Ben er erg blij mee, aangezien het een heel moeilijk examen was en ik ook helemaal niks met de stof had.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel di 15 jan 2013 - 8:10

JaneDoe schreef:Hallo Allemaal!

Ik kom me hier ook eventjes melden hoor. Ik start 1 Februari met de opleiding verzorgende IG.
Ik heb ruim 8 jaar in de kinderopvang gewerkt, maar ja....crisis he... Sad
Dus nu op naar de ouderenzorg, ik ben benieuwd!
Ik ga 24 uur werken en 1 dag naar school, elke vrijdag.
Vandaag etui en schooltas gekocht, ik voelde me weer even een 13 jarige brugpieper Rolling Eyes
Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden, heb er in ieder geval wel zin in!

En ik start ook in februari!
Kom ook uit de kinderopvang.
Momenteel werk ik al vanaf 1 december als aspirant leerling op een psychiatrische afdeling met zowel ouderen als jongeren, en ik vind het erg pittig maar erg interessant.

Ik ga 25 uur werken en 1 dag naar school.
Vrijdag wordt ook mijn vaste schooldag en de opleiding duurt 3 jaar.

Ben vooral benieuwd hoe ik het ga trekken icm onze dochter.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  SarahKey di 15 jan 2013 - 9:25

Parel schreef:
JaneDoe schreef:Hallo Allemaal!

Ik kom me hier ook eventjes melden hoor. Ik start 1 Februari met de opleiding verzorgende IG.
Ik heb ruim 8 jaar in de kinderopvang gewerkt, maar ja....crisis he... Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 1371890812
Dus nu op naar de ouderenzorg, ik ben benieuwd!
Ik ga 24 uur werken en 1 dag naar school, elke vrijdag.
Vandaag etui en schooltas gekocht, ik voelde me weer even een 13 jarige brugpieper Rolling Eyes
Ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden, heb er in ieder geval wel zin in!

En ik start ook in februari!
Kom ook uit de kinderopvang.
Momenteel werk ik al vanaf 1 december als aspirant leerling op een psychiatrische afdeling met zowel ouderen als jongeren, en ik vind het erg pittig maar erg interessant.

Ik ga 25 uur werken en 1 dag naar school.
Vrijdag wordt ook mijn vaste schooldag en de opleiding duurt 3 jaar.

Ben vooral benieuwd hoe ik het ga trekken icm onze dochter.

Hoe hebben jullie dit aangepakt? Gekeken wel verzorgingstehuis in de buurt zit en daar heen gesolliciteerd?
Ik zit er ook sterk aan te denken om te wisselen. Ik werk nu nog in de kinderopvang maar het gaat echt slecht en zie de toekomst niet rooskleurig in.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 11 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum