Weer een iphone topic...
+2
dr_oupy
Sam
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weer een iphone topic...
Ik wil al een tijd graag een iphone. Lijkt me een super ding. Alleen vraag ik me af of dat ook zo is.
Dus voor degene met iphone, wat is er zo fijn aan een iphone? Waarom zou ik er echt een moeten kopen?
En als je dan de keus hebt zou je dan gaan voor de nieuwe 5 of is de 4s ook goed?
Dus voor degene met iphone, wat is er zo fijn aan een iphone? Waarom zou ik er echt een moeten kopen?
En als je dan de keus hebt zou je dan gaan voor de nieuwe 5 of is de 4s ook goed?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Re: Weer een iphone topic...
Het is een fijn toestel omdat hij vrij makkelijk in gebruik is, alles spreekt eigenlijk wel voor zich hoe het werkt. Ook vind ik het design heel mooi, dat is ook 1 van de redenen dat ik deze heb gekozen.
Als je de keus hebt tussen een 4s of een 5, zou ik toch voor de 5 gaan, omdat deze eenmaal nieuwer is. Op dit moment heb ik de 4s en dat is ook een prima toestel. Geen problemen mee.
Als je de keus hebt tussen een 4s of een 5, zou ik toch voor de 5 gaan, omdat deze eenmaal nieuwer is. Op dit moment heb ik de 4s en dat is ook een prima toestel. Geen problemen mee.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Zit er eigenlijk een beetje een goede camera in dat ding?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vind er een prima camera inzitten bij voldoende licht. Ik heb de 4s.
Gast- Gast
Ik vind dat er voor een telefoon echt een geweldige camera inzit (heb een 4s). Ik was nooit zo'n Apple fan, maar ben sinds mijn iPhone echt helemaal om. Alles werkt, alles kan, alles werkt heel fijn en intuitief, en snel. Ik had hiervoor een Nokia Smartphone. Wilde ik dan iets opzoeken op internet was het altijd nog maar afwachten of dat kon die dag...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken geen mensen die niet tevreden zijn...
Het werkt zo makkelijk, snel en handig!
Het werkt zo makkelijk, snel en handig!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik had voor mijn iPhone een HTC en was daar ook prima tevreden over. Het maakt mij niet veel uit.
Gast- Gast
I just love(-d , gisteren verloren...) mijn iphone. Álles kan. Loopt nooit vast en zo makkelijk, snel en simpel in gebruik.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook een heerlijke telefoon! Hij werkt super simpel. Alleen iTunes is echt klote, daar heb ik altijd ruzie mee. Wat dat betreft werkt Android beter. Maar ik vind de iPhone qua design en simpliciteit toch echt het allermooiste en fijnste. Ik zou overigens altijd voor het nieuwste model gaan. De 5 dus. Is ook gewoon echt een mooier model, zo veel lichter! Als ik nu de 4S zie van m'n moeder is dat echt een groot blok, vergeleken mijn 5.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind het scherm van de 5 te groot! Ik kan dat ding nooit met 1 hand besturen, dus met je duim zeg maar. Met de 4s kan dat wel.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het 't-is-weer-maandag topic
» Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic
» Het-overkomt-mij-weer topic!
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» wéér een plekjes/pukkeltjes-topic.
» Het grote Wat-moet-je-nu-weer-cadeau-doen-topic
» Het-overkomt-mij-weer topic!
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» wéér een plekjes/pukkeltjes-topic.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: