Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "Ik ga weer studeren" topic

+47
Alex
ShallY
Juvia
Sea of Trees
Sam
SarahKey
Parel
_Lacey_
Pommes
Lady4
JD
applestar
Atelier Madame
Reeza
Stuiterbal
Burn
Niekske
Jeanette
Antibes
GreenGrass
Pompoen
Xanna
Marcellah89
Chocolate Cookie
Lousanne
Niki
schuddebuikje
Catwoman79
Elsje
Linda
Spring
Liadan
Red Velvet
Discordia
Rush
Liz
Jasmina
FireButterfly
TukTuk
RYW
Oasis
Susan
Jordana
Blond
M@niek
Lotus_
*Noosa
51 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel wo 16 jan 2013 - 8:08

Ja gewoon gekeken op de site bij vacatures en vaak hebben ze zoiets wel open staan.
Anders bellen of een open sollicitatie doen?

Ik zou je wel voorbereiden dat je straks 4 dagen werkt/school en thuis schoolwerk hebt. Mij maakt het niet uit maar kan me voorstellen dat je het pittig kan vinden.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Sam wo 16 jan 2013 - 8:11

Ik ben 1,5 jaar geleden ook weer gaan studeren icm werken.
Bevalt me heel goed, maar het is wel een pittige studie.
Hoop volgend najaar mn HBO te behalen.

Succes voor de meiden die bijna starten.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Sam wo 16 jan 2013 - 8:11

Verzorgende IG is ook erg leuk.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  SarahKey do 17 jan 2013 - 0:35

Parel schreef:Ja gewoon gekeken op de site bij vacatures en vaak hebben ze zoiets wel open staan.
Anders bellen of een open sollicitatie doen?

Ik zou je wel voorbereiden dat je straks 4 dagen werkt/school en thuis schoolwerk hebt. Mij maakt het niet uit maar kan me voorstellen dat je het pittig kan vinden.

Ik heb gisteren met een vriendin gepraat die ook verzorgende is. Maar uit eindelijk heb ik besloten om het niet te doen. Duurt 3 jaar en ik wil niet zo langen wachten met een tweede kindje. En idd 4 dagen weg zijn vind ik te veel nu S nog klein is. Mijn tijd komt nog wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel vr 18 jan 2013 - 1:42

SarahKey schreef:
Parel schreef:Ja gewoon gekeken op de site bij vacatures en vaak hebben ze zoiets wel open staan.
Anders bellen of een open sollicitatie doen?

Ik zou je wel voorbereiden dat je straks 4 dagen werkt/school en thuis schoolwerk hebt. Mij maakt het niet uit maar kan me voorstellen dat je het pittig kan vinden.

Ik heb gisteren met een vriendin gepraat die ook verzorgende is. Maar uit eindelijk heb ik besloten om het niet te doen. Duurt 3 jaar en ik wil niet zo langen wachten met een tweede kindje. En idd 4 dagen weg zijn vind ik te veel nu S nog klein is. Mijn tijd komt nog wel.

Het duurt inderdaad 3 jaar, maar het is natuurlijk wel competentiegericht en je hebt al veel ervaring in de zorg (kinderopvang) dus je kan waarschijnlijk wel wat opdrachten al aftekenen.

Hier is het eigenlijk geen keuze geweest, er moet gewoon geld verdiend worden, L. heeft het ook ontzettend naar haar zin op de creche en bij papa.

Scheelt wel dat een tweede kindje hier niet mogelijk is voorlopig, en we (als het ons gegund is) dus nog een jaar of 3 wachten. Na mijn opleiding willen we wel gelijk aan de bak voor een 2de kindje. Maar goed, ik ben 26 en mijn vriend 29 dus we hebben nog even.

Ik merk trouwens dat ik een veel betere en leuker moeder ben voor L nu ik iets meer werk en minder tijd met haar heb. De tijd samen is kostbaar, en we maken er ook echt het beste van.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Stuiterbal wo 23 jan 2013 - 4:50

Mijn 1e 3 stage dagen zitten er al weer op. Momenteel begonnen met 2 weken snuffel stage.
Het gaat echt heel goed na mijn idee en de feedback die ik heb gekregen. Ik voel me prettig op de afdeling, leuke collega's, de structuur en regelmaat is erg fijn.
Ik ben goed ontvangen en voel me welkom. Het enige nadeel is dat mijn werkveld begeleidster er nog niet is geweest en ook niet helemaal duidelijk is wie mij nog gaat begeleiden gezien zij maar 1 dag door de week werkt en het weekend.

Ik doe al heel veel zelf en krijg ook de mogelijkheid. Merk dat ze het erg prettig vinden. De ochtend zorg doe ik op mijn unit al zelf en de controles (op de neurologische controles na)
Ook het verpleeg dossier houd ik bij. Vandaag ook anamnese gedaan nog onder begeleiding volgende keer alleen.
En verder ben ik al verdwaald in het ziekenhuis. Mijn god wat een gebouw niet normaal. Alles lijkt op elkaar hahaha. nerd

Kortom ik baal dat ik over een week weer naar school moet. Laat mij maar fijn daar rond lopen Yes
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Sea of Trees wo 23 jan 2013 - 4:53

Wat fijn dat het zo goed bevallen is Stuiterbal! I love you
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Sea of Trees wo 23 jan 2013 - 4:55

Op school gaat het heel goed, maar op stage iets minder. Ik vind het een moeilijke/lastige stage, omdat de structuur moeilijk te vinden is. Het is mentaal EN lichamelijk zwaar. Ik zit er eigenlijk best wel tegenaan te hikken als ik weer naar stage moet Neutral
Gelukkig heb ik mijn begeleidster op school achter me staan, ze geeft me het vertrouwen wat ik nodig heb en wat ik op stage niet ervaar. Morgen heb ik een gesprek op mijn stage samen met mijn begeleidster.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel wo 30 jan 2013 - 22:06

Hoe gaat het hier met iedereen?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Juvia wo 30 jan 2013 - 22:22

Ook ik ga weer beginnen met werk en opleiding verzorgende niveau 3. Gisteren een kennismakingsdag gehad en alle boeken mee gekregen. Pff voelde me net een brugpieper met mijn 14 boeken meeslepend. Maandag begin ik met werken en woensdag is de eerste echte schooldag. Het lijkt me wel een pittige opleiding, maar ik denk dat dit wel iets is dat bij me past.

Succes iedereen!

Juvia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 05-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  applestar di 12 feb 2013 - 4:27

Ik heb goed nieuws!

Ik ben aangenomen bij het Haga Ziekenhuis in DenHaag voor de bbl opleiding tot verpleegkundigeHet "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 281626781
Ik ben zo blij!
De opleiding start pas in september dus ik moet nog eventjes wachten maar heb er zo´n zin in!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Jeanette do 14 feb 2013 - 0:33

Gefeliciteerd Applestar! Very Happy

Ik zit nog te twijfelen of ik dit jaar wel moet beginnen met die studie en of ik het niet een jaartje uit moest stellen. Mijn huis is over een paar maanden klaar en begin aan een nieuwe job. Ben bang dat ik teveel in een keer op mijn hals haal.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel do 14 feb 2013 - 9:47

Jeanette schreef:Gefeliciteerd Applestar! Very Happy

Ik zit nog te twijfelen of ik dit jaar wel moet beginnen met die studie en of ik het niet een jaartje uit moest stellen. Mijn huis is over een paar maanden klaar en begin aan een nieuwe job. Ben bang dat ik teveel in een keer op mijn hals haal.
Gefeliciteerd applestar! Leuk!

Jeanette, als je nu al twijfelt en je kàn het een jaar uitstellen dan zou ik dat lekker doen. Je kan beter met je volle aandacht bij je huisje, je nieuwe baan èn je studie zijn, dan overal half-half.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  JD do 14 feb 2013 - 10:59

Parel, ik ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe jij je opleiding tot nu toe ervaart, aangezien wij hetzelfde doen.

Liep jij nou ook 24 uur stage en 3 uur school = contract voor 27 uur?

Jij mocht hem verkort doen toch?? Ik heb het gevraagd op school, maar ik mag het dus niet... ben nu 2 weken bezig en merk dat ik alle dingen die ik nu op school krijg al lang ken/weet, en op de werkvloer is het net zo. Het is wel leuk, maar bijv met mensen wassen 's ochtends; Dat moet ik dus eerst op school zien, dan op de werkvloer 3x gezien hebben, en dan mag ik het zelf proberen..... maar ik was al 9 jaar mensen confused Dus voel me niet erg nuttig tot nu toe....

En wel weer ontzettend wennen zeg, naar school. Ik vind die schooldag het zwaarst van alles, ik ben kapot aan het einde van de dag en neem niks meer in me op Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel do 14 feb 2013 - 11:27

Je mag me ook gewoon appen of fb'en he Jane!

Ik ben dus wel in het 1e leerjaar gestart, ik had geen 20 weken basiszorg gehad alvorens ik begon met werken. Maar is niet erg, heb vrijstelling van beroepstaak à, beginner c en hoogstwaarschijnlijk llb (cultuur en maatschappij, zoiets?) vanwege m'n vooropleiding. Ik kan hem nu omdat het competentiegericht is, doen in 2 jaar en 2 maanden ipv 3 jaar. Maar mag er ook 3,5 jaar over doen, dus ik zie wel.

Ik ben als aspirant begonnen, 2,5 maand voordat de opleiding startte en daar gelijk ingewerkt dus ik was en doe gewoon mee. Ik mag geen medicijnen enzo toedienen natuurlijk, dus het is echt basis.

Morgen heb ik mijn eerste reguliere schooldag, ik vind het totaal onzinnig die lessen, ik kan het beter gewoon zelf uit m'n boek leren en dan verduidelijking vragen waar nodig.

Ik vind het niet perse moeilijk, maar wel heel veel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel do 14 feb 2013 - 11:28

Dubbellll
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  JD do 14 feb 2013 - 12:53

Herkenbaar hoor,wat je schrijft over school. Ik vind het ook erg onzinnig tot nu toe... Heb nu al 2 weken achter elkaar les over hoe ik een bed moet opmaken. En dan theoretisch he, niet eens praktische les.
Je leert toch het meest in de praktijk.

Als je onze lesindeling voor het 1e blok ziet lach je je dood. Alleen al het vak zorgkunde;
Week 1: bed opmaken
Week 2: verdieping bed opmaken
Week 3: handen wassen
Week 4: handen desinfecteren
Week 5; persoonlijke hygiene
Week 6: verdieping persoonlijke hygiene
Week 7: Samenvatting voorgaande weken
Week 8; toetsweek.

Ik wil niet opscheppen,want ik ben niet zo'n geweldige student,maar als ik voor deze toets geen 10 haal, dan weet ik het ook niet meer confused

En ik ben lichtelijk chagrijnig... De vakantie-aanvragen op mijn werk zijn in Januari goedgekeurd,ik ben in Februari begonnen. Dus...ik pies met alles naast de pot. Pasen,pinksteren,koninginnedag... Ze hebben me echt op alle feestdagen ingeroosterd. Mijn vakantie is goedgekeurd,maar alleen omdat ie al geboekt was, en verdere vakantie is niet mogelijk voor 1 oktober.
Ik snap het op zich wel,maar het probleem is...volgend jaar en het jaar daarop start ik weeeer in Februari op een nieuwe plek (wij horen pas 2 weken vtv waar) en dan heb ik wrs hetzelfde gezeur als nu....

Zo,ik heb weer even lekker kunnen mopperen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame do 14 feb 2013 - 18:25

JaneDoe schreef:Herkenbaar hoor,wat je schrijft over school. Ik vind het ook erg onzinnig tot nu toe... Heb nu al 2 weken achter elkaar les over hoe ik een bed moet opmaken. En dan theoretisch he, niet eens praktische les.
Je leert toch het meest in de praktijk.

Als je onze lesindeling voor het 1e blok ziet lach je je dood. Alleen al het vak zorgkunde;
Week 1: bed opmaken
Week 2: verdieping bed opmaken
Week 3: handen wassen
Week 4: handen desinfecteren
Week 5; persoonlijke hygiene
Week 6: verdieping persoonlijke hygiene
Week 7: Samenvatting voorgaande weken
Week 8; toetsweek.

Ik wil niet opscheppen,want ik ben niet zo'n geweldige student,maar als ik voor deze toets geen 10 haal, dan weet ik het ook niet meer confused

En ik ben lichtelijk chagrijnig... De vakantie-aanvragen op mijn werk zijn in Januari goedgekeurd,ik ben in Februari begonnen. Dus...ik pies met alles naast de pot. Pasen,pinksteren,koninginnedag... Ze hebben me echt op alle feestdagen ingeroosterd. Mijn vakantie is goedgekeurd,maar alleen omdat ie al geboekt was, en verdere vakantie is niet mogelijk voor 1 oktober.
Ik snap het op zich wel,maar het probleem is...volgend jaar en het jaar daarop start ik weeeer in Februari op een nieuwe plek (wij horen pas 2 weken vtv waar) en dan heb ik wrs hetzelfde gezeur als nu....

Zo,ik heb weer even lekker kunnen mopperen smile
Omg dat waren bij ons 2 lessen vaardigheden ofzo. Bedden opmaken + opmaken met iemand erin en hygiëne. En ook nog eens theorie los en praktijk ook. Beter kan je gelijk aan de slag. Wel balen van die feestdagen zeg, is eigenlijk niet eerlijk he, je werkt de een of de ander. Aan de andere kant wel veel ort! En die had je nodig toch?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Atelier Madame do 14 feb 2013 - 18:47

Overigens gaat het hier goed, wel een hele zware week maar veel geleerd tot nu toe!
Gisteren met tussentijdse beoordeling gehad, zit nu iets over de helft van deze stage. En heb m'n stage nu eigenlijk al gehaald op het niveau wat voor na de 10 weken staat. Dus dat is echt heel erg fijn!
M'n volgende afdeling wordt orthopedie heel anders dan de interne nu!

Was gisteren trouwens voorlichting geven voor de groep doe in 2013 sep gaat starten. Waren echt zoveel geïnteresseerden (echt 60-70 man) voor de 10 plekken die nog over zijn. Crisis?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  applestar vr 15 feb 2013 - 6:52

hebben jullie trouwens inspraak over op welke afdeling je stage loopt of gaat werken?

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel vr 15 feb 2013 - 7:45

applestar schreef:hebben jullie trouwens inspraak over op welke afdeling je stage loopt of gaat werken?


Ik kan een voorkeur doorgeven, maar ze hoeven er niks mee te doen.

Jane, dat is wel heel sloom les volgen zeg! En dat voor volwassenen onderwijs!
Hier ging vandaag al een stuk beter, we hebben goede les gehad vanmiddag. Was interessant en zijn lekker bezig geweest. Ook al een leuk groepje kunnen vormen! Nu mag ik het hele weekend én maandag weer werken..

En dat van die feestdagen is gewoon stom JD! Hier mogen kiezen idd, of het een of het ander.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  JD vr 15 feb 2013 - 7:53

Wij hebben geen voorkeur mogen aangeven voor onze afdeling/werkplek. Je moet tijdens de opleiding 1 jaar in een verpleeghuis, 1 jaar thuiszorg en 1 jaar in een verzorgingshuis stage lopen. (in ons geval dan). Ik zit nu in een verpleeghuis, dus hierna wordt het een van de andere 2.

Goed om te horen dat je eerste schooldag meeviel Parel!
Ik vind school best oke, maar vind dat de lessen wel wat afwisselender mogen zijn, en wat meer praktijk ook. Het is nu echt alleen maar zitten, luisteren en noteren. Verder niks... en dat maakt het wel saai en niet erg uitdagend.

En ja wat die feestdagen betreft ga ik volgende week nog eens even praten met mijn leidinggevende, want dit is wel lekker makkelijk natuurlijk.
En moet eerlijk zeggen dat pasen,pinksteren en hemelvaart me niet eens uitmaken, maar koninginnedag....dan wil ik toch best een wijntje drinken smile
En het allerergste vind ik nog dat ik de heeeele kermis moet werken....daar ben ik echt al 10 jaar achter elkaar vrij voor. Dat het 1 jaar zo is, daar kan ik nog wel mee leven, maar volgens jaar is de kans groot dat ik hetzelfde heb, en het jaar erop ook. En dat.....ga ik niet pikken Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  ShallY di 19 feb 2013 - 6:06

Mag ik aan jou, Janedoe (heb ik in mijn topic ook al gevraagd) en Parel vragen, hoe jullie het aangepakt hebben wbt een werkplek zoeken en studeren?!

Ik ben nu tijdelijk uit dienst bij het kinderdagverblijf waar ik werkte en mag weer terug komen mits het ineens heel erg slecht gaat. Ik zit nu telkens te denken, waarom ga je niks anders doen. Dit is nu een goed moment. Aan de ene kant wil ik dat wel maar ik weet niet of verzorgende wat voor me is. Ik kan niet zo goed tegen bloed en prikken etc.
En we willen graag een kindje, en dat ga ik ook niet uitstellen..dus ja, wat is dan wijsheid?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Parel di 19 feb 2013 - 7:34

ShallY schreef:Mag ik aan jou, Janedoe (heb ik in mijn topic ook al gevraagd) en Parel vragen, hoe jullie het aangepakt hebben wbt een werkplek zoeken en studeren?!

Ik ben nu tijdelijk uit dienst bij het kinderdagverblijf waar ik werkte en mag weer terug komen mits het ineens heel erg slecht gaat. Ik zit nu telkens te denken, waarom ga je niks anders doen. Dit is nu een goed moment. Aan de ene kant wil ik dat wel maar ik weet niet of verzorgende wat voor me is. Ik kan niet zo goed tegen bloed en prikken etc.
En we willen graag een kindje, en dat ga ik ook niet uitstellen..dus ja, wat is dan wijsheid?

Wijsheid is dan om niet aan de opleiding te beginnen. Ik zou het als werkgever heel erg raar en onprofessioneel vinden als iemand tijdens de door mij betaalde opleiding zwanger is geworden.

Ik heb gewoon verzorgingstehuizdn in de buurt aangeschreven en vacatures bekeken.

Succes!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Alex di 19 feb 2013 - 9:17

Ik twijfel om ook weer een studie te gaan doen. Mijn ouders hebben aangeboden die te betalen en ik denk dat het weinig kwaad kan om een extra papiertje te hebben, vooral in deze tijd. Maar wat? Specialiseren? Of een aanvullende opleiding? Of een totaal andere opleiding, maar dan HBO ipv MBO? Er is zoveel aanbod, en eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik wil. En ik ben voornamelijk bang dat ik het allemaal niet kan.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "Ik ga weer studeren" topic - Pagina 12 Empty Re: Het "Ik ga weer studeren" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum