Ik ga weer studeren!!
+13
Zonnetje
RYW
Oasis
Blond
Burn
Caresses
GreenGrass
Sweety
Winegum
Marin
Stuiterbal
Ella
Antibes
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik ga weer studeren!!
Na een zenuwslopende middag met een test en een pittig gesprek....heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen op de opleiding M.aatschappelijke Z.org niveau 4!
Ik ben echt zo blij, ik heb nu eindelijk een doel waar ik gericht naartoe kan werken. Ik heb me vorig jaar ook aangemeld op die opleiding maar ben toen helaas afgewezen.
Vanaf september ga ik weer naar school! Kan het nog niet bevatten...
Ik ben echt zo blij, ik heb nu eindelijk een doel waar ik gericht naartoe kan werken. Ik heb me vorig jaar ook aangemeld op die opleiding maar ben toen helaas afgewezen.
Vanaf september ga ik weer naar school! Kan het nog niet bevatten...
Gast- Gast
Re: Ik ga weer studeren!!
Wat knap dat je de stap heb gezet! En wat fijn natuurlijk dat je deze keer wel bent aangenomen, gefeliciteerd!!
Gast- Gast
Gefeliciteeeeerd, super zeg!!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Klinkt goed! Ga je dan fulltime studeren, of is het dan werken/leren?
Gast- Gast
3 dagen stage en 2 dagen naar school.Pippa schreef:Klinkt goed! Ga je dan fulltime studeren, of is het dan werken/leren?
Het wordt nog wel even passen en meten betreft de opvoeding van mijn zoontje, want ik ben dan 5 dagen weg. Maar dat is maar voor een jaartje, na een jaar gaat hij naar de basisschool. En ik ben echt van mening dat dit een goede investering is in mezelf en dat mijn zoontje daar later ook de vruchten van plukt.
Gast- Gast
Wat goed! gefeliciteerd!!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Super meid ik ben echt trots op je !! En ja het is absoluut een investering in de toekomst !!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:3 dagen stage en 2 dagen naar school.Pippa schreef:Klinkt goed! Ga je dan fulltime studeren, of is het dan werken/leren?
Het wordt nog wel even passen en meten betreft de opvoeding van mijn zoontje, want ik ben dan 5 dagen weg. Maar dat is maar voor een jaartje, na een jaar gaat hij naar de basisschool. En ik ben echt van mening dat dit een goede investering is in mezelf en dat mijn zoontje daar later ook de vruchten van plukt.
Dat zal het zeker! Ik denk dat een mama die goed in haar vel zit omdat ze de juiste keuze voor zichzelf maakt, sowieso alleen maar positief voor haar kind zal zijn. Staat jouw vriend er helemaal achter, en gaan jullie dus ervoor zorgen dat M van jullie samen het beste krijgt?
Gast- Gast
Oh wow, ik dacht door de topictitel dat dit het topic van Susan was, dus had nog niet echt goed gekeken, maar zie nu dat jij het bent. Echt goed van je zeg, ben echt trots op je!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heel veel succes! Het is een goede investering voor jezelf
Uiteindelijk heeft jouw zoontje daar op de lange termijn ook heel veel profijt van natuurlijk. Qua opvang voor jullie kind komen jullie vast wel uit.
Uiteindelijk heeft jouw zoontje daar op de lange termijn ook heel veel profijt van natuurlijk. Qua opvang voor jullie kind komen jullie vast wel uit.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Gefeliciteerd!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Owww wat goed! Gefeliciteerd!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Wat leuk voor je Spannend he, maar het komt vast allemaal goed.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wauw! Wat super goed van je!
Zeker weten dat dit goed is voor je toekomst!
Zeker weten dat dit goed is voor je toekomst!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goed bezig! Veel succes alvast!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed!! Ik vind het super leuk voor je!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Zelda schreef:3 dagen stage en 2 dagen naar school.Pippa schreef:Klinkt goed! Ga je dan fulltime studeren, of is het dan werken/leren?
Dit is zeker een hele goede investering voor je toekomst, je kan er alleen maar beter van worden!
Gast- Gast
Ik sluit ook even aan!
Mijn leidinggevende heeft me verteld dat hij erg onder de indruk is van mijn inzicht, ontwikkelkwaliteiten en analytisch inzicht, en heeft gevraagd of ik op kosten van de zaak een master onderwijskunde erbij wil gaan halen! Ik weet nog niet precies per wanneer, maar het zou dan betaald zijn door mijn werk en ook nog onder werktijd, dus dat zou wel geweldig zijn!
Mijn leidinggevende heeft me verteld dat hij erg onder de indruk is van mijn inzicht, ontwikkelkwaliteiten en analytisch inzicht, en heeft gevraagd of ik op kosten van de zaak een master onderwijskunde erbij wil gaan halen! Ik weet nog niet precies per wanneer, maar het zou dan betaald zijn door mijn werk en ook nog onder werktijd, dus dat zou wel geweldig zijn!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Spannend hè Zelda
Leuk dat er zoveel mensen ineens weer teruggaan naar school
Ik vind het ook echt cool van jou dat je je blijft ontwikkelen, zo belangrijk en zo'n goed voorbeeld voor je zoon... Mijn jongens hebben het studeren van mij ook erg meegekregen en vinden school nu ook erg belangrijk. Mooi om te zien
Leuk dat er zoveel mensen ineens weer teruggaan naar school
Ik vind het ook echt cool van jou dat je je blijft ontwikkelen, zo belangrijk en zo'n goed voorbeeld voor je zoon... Mijn jongens hebben het studeren van mij ook erg meegekregen en vinden school nu ook erg belangrijk. Mooi om te zien
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Ik sluit ook even aan!
Die master heb ik ook gedaan en ik vond het echt interessant. Als je vragen hebt, kun je bij me terecht.
@Zelda: ik had het al gezegd, maar nogmaals echt super goed van je!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik had het op facebook al gezegd, maar nogmaals : Gefeliciteerd Wat goed van je!
Vind je het alleen niet lang? Ik zou op zich ook nog wel iets willen studeren, maar vind 4 jaar dan zover om vooruit te "plannen" en aan vast te zitten dat ik dat zelf niet snel zou doen. Bedoel ik verder niet negatief hoor! Vind het knap dat je deze stap hebt genomen
Vind je het alleen niet lang? Ik zou op zich ook nog wel iets willen studeren, maar vind 4 jaar dan zover om vooruit te "plannen" en aan vast te zitten dat ik dat zelf niet snel zou doen. Bedoel ik verder niet negatief hoor! Vind het knap dat je deze stap hebt genomen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ga weer studeren
» Het "Ik ga weer studeren" topic
» Ik wil weer studeren! Maar hoe pak ik dit aan?
» Weer willen studeren maar doe ik er goed aan
» Opnieuw gaan studeren
» Het "Ik ga weer studeren" topic
» Ik wil weer studeren! Maar hoe pak ik dit aan?
» Weer willen studeren maar doe ik er goed aan
» Opnieuw gaan studeren
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: