Het "Ik ga weer studeren" topic
+47
Alex
ShallY
Juvia
Sea of Trees
Sam
SarahKey
Parel
_Lacey_
Pommes
Lady4
JD
applestar
Atelier Madame
Reeza
Stuiterbal
Burn
Niekske
Jeanette
Antibes
GreenGrass
Pompoen
Xanna
Marcellah89
Chocolate Cookie
Lousanne
Niki
schuddebuikje
Catwoman79
Elsje
Linda
Spring
Liadan
Red Velvet
Discordia
Rush
Liz
Jasmina
FireButterfly
TukTuk
RYW
Oasis
Susan
Jordana
Blond
M@niek
Lotus_
*Noosa
51 plaatsers
Pagina 8 van 13
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Re: Het "Ik ga weer studeren" topic
Oeh wat leuk zeg!! Succes!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga niet aankomende september beginnen maar pas volgend jaar. Maar heb dit jaar nog genoeg te doen want moet een wiskunde en Engels toets doen om toegelaten te worden op de universiteit. Ben al een aantal weken bezig met wiskunde maar is nog best pittig! Iemand meer al een toelatingstoets wiskunde moeten doen? Nog tips voor de voorbereidingen?
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Donderdag is het zover
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Spannend, Stuiterbal! Mijn opleiding begint 10 september. Heb online al wat opdrachten/ huiswerk gezien en ben er dus nu al mee bezig. Hoezo fanatiek?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee ik ben totaal niet zenuwachtig raar he ? IK denk ook dat ik heel snel het gevoel ga krijgen alsof het nooit anders is geweest.
En dat terwijl ik toch 7 jaar in het werkveld heb gezeten.
Ik heb onwijs veel zin erin !
En dat terwijl ik toch 7 jaar in het werkveld heb gezeten.
Ik heb onwijs veel zin erin !
Stuiterbal- Kletskop
Spannend stuiterbal!
Ik moet morgen meedraaien!! Heb nu nog geen kriebels, maar ga er morgen met knikkende knieen heen. Haha
Ik moet morgen meedraaien!! Heb nu nog geen kriebels, maar ga er morgen met knikkende knieen heen. Haha
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Elsje, hoe was je dag?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stuiterbal schreef:Donderdag is het zover
Ik ben mega zenuwflappig!
Gast- Gast
Marcellah89 schreef:Ik ga niet aankomende september beginnen maar pas volgend jaar. Maar heb dit jaar nog genoeg te doen want moet een wiskunde en Engels toets doen om toegelaten te worden op de universiteit. Ben al een aantal weken bezig met wiskunde maar is nog best pittig! Iemand meer al een toelatingstoets wiskunde moeten doen? Nog tips voor de voorbereidingen?
Ik heb beide ook moeten doen voor mijn toelating. Welke opleiding ga je doen en hoe ziet de wiskunde eruit die ze toetsen? Ik heb een superhandig boekje van mijn universiteit (ook te verkrijgen op bol.com) maar het is natuurlijk maar de vraag of het overeenkomt met wat ze bij jou toetsen..
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Dropdraakje schreef:Stuiterbal schreef:Donderdag is het zover
Jup ik nu ook stoere ik maar man man man, ik kan mijn draai niet meer vinden vandaag. Ik ren maar rond, kan niet stil zitten, word gek van de onrust in mijn lijf en heb mezelf net gebombadeerd tot een of ander ongesteld tutje.
Ja het is een feit ! Ik ben zenuwachtig !!!!!!
Stuiterbal- Kletskop
Xanna schreef:Marcellah89 schreef:Ik ga niet aankomende september beginnen maar pas volgend jaar. Maar heb dit jaar nog genoeg te doen want moet een wiskunde en Engels toets doen om toegelaten te worden op de universiteit. Ben al een aantal weken bezig met wiskunde maar is nog best pittig! Iemand meer al een toelatingstoets wiskunde moeten doen? Nog tips voor de voorbereidingen?
Ik heb beide ook moeten doen voor mijn toelating. Welke opleiding ga je doen en hoe ziet de wiskunde eruit die ze toetsen? Ik heb een superhandig boekje van mijn universiteit (ook te verkrijgen op bol.com) maar het is natuurlijk maar de vraag of het overeenkomt met wat ze bij jou toetsen..
De wiskunde is vergelijkbaar met wiskunde c. Ik ga de toelatingstoets doen van de Erasmus. Volgend jaar wil ik dan beginnen met de premaster van zorgmanagement wetenschappen.
Welk boek was dat wat je had?
Marcellah89- Fluisteraar
Stuiterbal schreef:Dropdraakje schreef:Stuiterbal schreef:Donderdag is het zover
Jup ik nu ook stoere ik maar man man man, ik kan mijn draai niet meer vinden vandaag. Ik ren maar rond, kan niet stil zitten, word gek van de onrust in mijn lijf en heb mezelf net gebombadeerd tot een of ander ongesteld tutje.
Wat helpt is afleiding, dus ben ik maar even de stad ingegaan om wat leuks voor mezelf te kopen
Damn... vanaf morgen zijn we brugmugjes
Gast- Gast
Marcellah89 schreef:Xanna schreef:Marcellah89 schreef:Ik ga niet aankomende september beginnen maar pas volgend jaar. Maar heb dit jaar nog genoeg te doen want moet een wiskunde en Engels toets doen om toegelaten te worden op de universiteit. Ben al een aantal weken bezig met wiskunde maar is nog best pittig! Iemand meer al een toelatingstoets wiskunde moeten doen? Nog tips voor de voorbereidingen?
De wiskunde is vergelijkbaar met wiskunde c. Ik ga de toelatingstoets doen van de Erasmus. Volgend jaar wil ik dan beginnen met de premaster van zorgmanagement wetenschappen.
Het boekje heet Wiskunde voor statistiek, geschreven door Franken en Bouts. Voor mij was het heel bruikbaar, misschien voor jou ook wel!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Xanna schreef:Marcellah89 schreef:Xanna schreef:Marcellah89 schreef:Ik ga niet aankomende september beginnen maar pas volgend jaar. Maar heb dit jaar nog genoeg te doen want moet een wiskunde en Engels toets doen om toegelaten te worden op de universiteit. Ben al een aantal weken bezig met wiskunde maar is nog best pittig! Iemand meer al een toelatingstoets wiskunde moeten doen? Nog tips voor de voorbereidingen?
Het boekje heet Wiskunde voor statistiek, geschreven door Franken en Bouts. Voor mij was het heel bruikbaar, misschien voor jou ook wel!
Volgens mij heb ik dat nog ergens liggen! Heb ik toen voor mijn minor op de universiteit gebruikt. Wel een fijn boek was dat inderdaad! Goed datje me er aan hebt herinnert!
Marcellah89- Fluisteraar
Burn schreef:Elsje, hoe was je dag?
Lief dat je het vraagt! Mijn dagen waren leuk! Wel erg vermoeiend, kwam veel op mij af en moest de heeele dag mee kijken. En natuurlijk even wennen van de drukkte van de kids naar die enorme stilte. Nu heb ik nog niet met nabestaanden geproken, dus ik ben ook wel erg benieuwd hoe ik met die emoties ga omgaan.
Elsje- Prater
Stuiterbal en dropdraakje veeel succes morgen!!!!
Elsje- Prater
Dropdraakje schreef:Stuiterbal schreef:Dropdraakje schreef:Stuiterbal schreef:Donderdag is het zover
Wat helpt is afleiding, dus ben ik maar even de stad ingegaan om wat leuks voor mezelf te kopen
Damn... vanaf morgen zijn we brugmugjes
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Veel succes meiden! Ik moet nog even wachten....
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Stuiterbal en Dropdraakje, succes! Laat jullie even weten hoe het was?
Gast- Gast
Stuiterbal en dropdraakje, heel veel succes en plezier toegewenst!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dropdraakje en stuiterbal, heel veel succes en ook plezier vandaag!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zo vandaag zit erop. Het was introductie dag en tja hoe was het.
Om te beginnen heb ik een onwijs leuke klas. Maar we zouden eerst met z'n 5-en zijn waardoor wij gekoppeld werden tijdens de theorie uren aan de BOL klas en dan spreek ik over 15-16 jarigen.
Maar vlak nadat alles gepland en geregeld was hebben ze er nog 4 bij gedaan in mijn klas waardoor we weer een te grote groep werden voor bij de BOL klas te voegen.
Dat is wel een voordeel want nu zit ik gewoon alleen in mijn eigen klas van 9 personen en dat zijn allemaal volwassenen.
Maar het nadeel is, is dat niks nu klaar is. Het lesrooster voor ons moet omgegooid worden en noem maar op.
Dus ja dat word nog even afwachten.
Morgen en komende week is ook nog introductie week qua lessen en dan daarna begint het als het lesrooster klaar is.
Al met al wel een leuke dag gehad en leuk om je klas te leren kennen !
Maar ik kan niet wachten tot de lessen gewoon gaan beginnen. Dat introductie gedoe ben ik toch wat te oud voor hahaha
Om te beginnen heb ik een onwijs leuke klas. Maar we zouden eerst met z'n 5-en zijn waardoor wij gekoppeld werden tijdens de theorie uren aan de BOL klas en dan spreek ik over 15-16 jarigen.
Maar vlak nadat alles gepland en geregeld was hebben ze er nog 4 bij gedaan in mijn klas waardoor we weer een te grote groep werden voor bij de BOL klas te voegen.
Dat is wel een voordeel want nu zit ik gewoon alleen in mijn eigen klas van 9 personen en dat zijn allemaal volwassenen.
Maar het nadeel is, is dat niks nu klaar is. Het lesrooster voor ons moet omgegooid worden en noem maar op.
Dus ja dat word nog even afwachten.
Morgen en komende week is ook nog introductie week qua lessen en dan daarna begint het als het lesrooster klaar is.
Al met al wel een leuke dag gehad en leuk om je klas te leren kennen !
Maar ik kan niet wachten tot de lessen gewoon gaan beginnen. Dat introductie gedoe ben ik toch wat te oud voor hahaha
Stuiterbal- Kletskop
Wat fijn dat jullie toch een eigen groep nu hebben, denk dat dat enorm veel scheelt. Mensen die op latere leeftijd nog een opleiding gaan doen zijn over het algemeen toch op een andere manier bezig met hun opleiding / toekomst dan 16 jarigen die net van de middelbare school afkomen.
Ik kon me afgelopen jaar al regelmatig irriteren aan de nieuwe eerste jaars, toen ik zelf het eerste jaar over deed, sommigen waren echt nog pubers.
Ik kon me afgelopen jaar al regelmatig irriteren aan de nieuwe eerste jaars, toen ik zelf het eerste jaar over deed, sommigen waren echt nog pubers.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Fijn dat je een leuke klas hebt. Ik hoop dat je snel je rooster etc. krijgt. Dan kun je echt beginnen.
Gast- Gast
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ga weer studeren
» Ik ga weer studeren!!
» Ik wil weer studeren! Maar hoe pak ik dit aan?
» Weer willen studeren maar doe ik er goed aan
» Weer een iphone topic...
» Ik ga weer studeren!!
» Ik wil weer studeren! Maar hoe pak ik dit aan?
» Weer willen studeren maar doe ik er goed aan
» Weer een iphone topic...
Pagina 8 van 13
Permissies van dit forum: