Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Biechttopic 4
Zucht, ik biecht op dat ik een half ah appeltaartje op heb. Zo lekker en tja, ongesteld.. En ik heb niet eens spijt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik biecht op dat ik in de bieb zit en te weinig doe. Ik kan ook niet zoveel doen want ik ben de versie van mijn scriptie met commentaar van mijn begeleider thuis vergeten. Handig he . Gelukkig komt mijn vriend zo om te lunchen, dan kan die hem mooi meenemen.
Gast- Gast
Ik biecht op dat ik nu pas ga douchen. Ik heb vandaag dus een (laatste) studiedagje, heb maar 2 uur echt was gedaan, ik werd hier ZO gefrustreerd van dat ik me de afgelopen 3 dagen vol heb gepropt met veel eten en dat ik vooral veel heb geklaagd. Alleen voor mijn vriend al hoop ik dat ik morgen slaag, wat moet die jongen balen van mij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik biecht op dat ik nu pas ga douchen. Ik heb vandaag dus een (laatste) studiedagje, heb maar 2 uur echt was gedaan, ik werd hier ZO gefrustreerd van dat ik me de afgelopen 3 dagen vol heb gepropt met veel eten en dat ik vooral veel heb geklaagd. Alleen voor mijn vriend al hoop ik dat ik morgen slaag, wat moet die jongen balen van mij.
Ik zit ook nog in pyjama en ik heb niet eens een studie om als excuus te gebruiken
Gast- Gast
Confusion schreef:Sogood schreef:Ik biecht op dat ik nu pas ga douchen. Ik heb vandaag dus een (laatste) studiedagje, heb maar 2 uur echt was gedaan, ik werd hier ZO gefrustreerd van dat ik me de afgelopen 3 dagen vol heb gepropt met veel eten en dat ik vooral veel heb geklaagd. Alleen voor mijn vriend al hoop ik dat ik morgen slaag, wat moet die jongen balen van mij.
Ik zit ook nog in pyjama en ik heb niet eens een studie om als excuus te gebruiken
Ik zit ook nog in pyjama. Ben werkstukken aan het nakijken (Hoef er nog maar 1!) en zit eigenlijk wel best zo
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Bolus, weet je zusje dat jij teleurgesteld bent in je vader en dat hij je valse hoop heeft gegeven?
Gast- Gast
Ow dan ben je niet de enige, kom ook net onder de douche vandaan. Ik zou eigenlijk weer naar een festival gaan maar heb last van mijn buik en ben dus even verplicht rustig aan te doen.Sogood schreef:Ik biecht op dat ik nu pas ga douchen. Ik heb vandaag dus een (laatste) studiedagje, heb maar 2 uur echt was gedaan, ik werd hier ZO gefrustreerd van dat ik me de afgelopen 3 dagen vol heb gepropt met veel eten en dat ik vooral veel heb geklaagd. Alleen voor mijn vriend al hoop ik dat ik morgen slaag, wat moet die jongen balen van mij.
Gast- Gast
Ik heb ook nog niet gedoucht, en dat is echt niks voor
mij ben gister vanaf 14:30 tot 00:30 op een housewarming geweest en werd pas om 12 uur wakker
mij ben gister vanaf 14:30 tot 00:30 op een housewarming geweest en werd pas om 12 uur wakker
Gast- Gast
Ik heb ook nog niet gedoucht, terwijl ik gisternacht een feestje had.
Ach ik hoef de deur niet uit en ik douche vanavond wel weer. De kat komt alsnog bij me liggen, die heeft er iig geen last van
Ach ik hoef de deur niet uit en ik douche vanavond wel weer. De kat komt alsnog bij me liggen, die heeft er iig geen last van
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit ook nog in m'n pyjama. Zo toch maar even onder douche springen.
Bolus wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je ermee zit. Uiteindelijk denk ik dat je zusje er toch zelf achter moet komen. Weet zij wat er tussen jou en hem heeft afgespeeld?
Bolus wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je ermee zit. Uiteindelijk denk ik dat je zusje er toch zelf achter moet komen. Weet zij wat er tussen jou en hem heeft afgespeeld?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik biecht op dat ik bijna altijd 's avonds douche.
Als ik ben wezen stappen, doe ik dat dus ook meteen daarna. Alleen gaat m'n haar dan wel heul raar zitten, aangezien het dan nat op het kussen komt.
Als ik ben wezen stappen, doe ik dat dus ook meteen daarna. Alleen gaat m'n haar dan wel heul raar zitten, aangezien het dan nat op het kussen komt.
Gast- Gast
Zo raar is dat toch niet, Youandi? Ik doe dat ook vaak, behalve in de weekenden. Ik moet er s' ochtends zo vroeg uit dat ik niet nog eens uitgebreid ga douchen.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Zo raar is dat toch niet, Youandi? Ik doe dat ook vaak, behalve in de weekenden. Ik moet er s' ochtends zo vroeg uit dat ik niet nog eens uitgebreid ga douchen.
Haha, nee, dat lijkt me ook niet raar. Maar iedereen begon ineens over douchen. Ik dacht, laat ik ook even meedoen
Gast- Gast
Liz schreef:Jip83 schreef:Sogood schreef:Whaha stofzuiger. Ik heb niet eens kinderen en ik koop weleens zo'n baby fruithapje voor mezelf.
Gelukkig is dit het biechtopic.
Is dat lekker?
Heerlijk, vooral die vanaf 6 maanden!
Ja, de banaan-appel! Als de jongste het niet op krijgt, deel ik de rest altijd met mijn oudste dochter.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Youandi schreef:Ik biecht op dat ik bijna altijd 's avonds douche.
Ik ook.
Daarnaast biecht ik op dat ik niet elke dag douche, zo'n 4-5x per week. Ik hou niet van douchen, ik vind het een gedoe
Gast- Gast
Ik douche ook niet elke dag. Vind het ook een gedoe. Meestal zo'n 4 keer per week. Mijn haar was ik om de twee dagen.
Wel was ik mijn gezicht, hals, nek en schouders 's ochtends altijd. Vind ik lekker
Wel was ik mijn gezicht, hals, nek en schouders 's ochtends altijd. Vind ik lekker
Laatst aangepast door Youandi op zo 24 jun 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi schreef:Bolus, weet je zusje dat jij teleurgesteld bent in je vader en dat hij je valse hoop heeft gegeven?
ja dat weet ze wel, ik probeer haar wel aan te geven dat het bij haar anders kan gaan maar ook hetzelfde als bij mij. Ik wil haar ook niet teveel (negatief) beinvloeden maar wel een beetje beschermen. We kunnen hier smane goed over praten gelukkig.
Vandaag voel ik me alweer veel beter gelukkig.
gaan slapen met nat gedoucht haar geeft hier ook altijd een bijzonder effect de volgende dag;)
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Youandi schreef:Bolus, weet je zusje dat jij teleurgesteld bent in je vader en dat hij je valse hoop heeft gegeven?
ja dat weet ze wel, ik probeer haar wel aan te geven dat het bij haar anders kan gaan maar ook hetzelfde als bij mij. Ik wil haar ook niet teveel (negatief) beinvloeden maar wel een beetje beschermen. We kunnen hier smane goed over praten gelukkig.
Gelukkig. Goed dat jij er zo in staat. Lijkt me lastig zeg, dat je vader zich zo gedraagt en dat hij jullie verschillend behandeld. Hopelijk wordt je zusje niet óók teleurgesteld.
Gast- Gast
Ik kan 's ochtends niet zonder te douchen, dan voel ik me vies en muf en heb ik de gele dag hoofdpijn. Het hoort gewoon bij mijn ritueel ban de dag.
Ik merk het nu ook, hang super lam op de bank
Gast- Gast
*schud je handje* Ik was mijn haar ook niet iedere dag, dan wordt het alleen maar droger en pluiziger. Ik gebruik dus ook mega veel cremespoeling. Mijn haar is altijd erg droog maar echt een wondermiddel heb ik nog niet gevonden, ach misschien toch maar voor kort en blond gaan.Youandi schreef:Ik douche ook niet elke dag. Vind het ook een gedoe. Meestal zo'n 4 keer per week. Mijn haar was ik om de twee dagen.
Gast- Gast
Dacht al, wat ruik ik nou! Maar soms moet dit gewoon kunnen, de luie zondag! Heerlijk!Zelda schreef:Ik kan 's ochtends niet zonder te douchen, dan voel ik me vies en muf en heb ik de gele dag hoofdpijn. Het hoort gewoon bij mijn ritueel ban de dag.
Gast- Gast
Ik douche ook altijd 's avonds, 's ochtends voelt het water zo raar op mijn huid. Daarna joggingbroek aan en mijn dag is klaar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik douche s ochtends, anders zit mijn haar zo niet meer de volgende ochtend hahah.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik douche om de dag ' s avonds, en in de zomer meestal iedere dag.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: