Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Biechttopic 4
Wanneer heb je een alcoholverslaving? Hoeveel moet je dan per dag drinken? Beïnvloedt het je dagelijks leven ernstig?
Hopelijk kun je hulp vinden en komt alles goed.. Sterkte!
Hopelijk kun je hulp vinden en komt alles goed.. Sterkte!
Gast- Gast
Ik heb onlangs aangifte gedaan van bedreiging en belediging. Ik word namelijk lastig gevallen door iemand uit het verleden en dit is zodanig ver gegaan, dat ik nu de politie in heb geschakeld. Denk hierbij aan grove scheldwoorden, moordwens en andere nare dingen die gezegd zijn. De politie nam mij gelukkig serieus en er is dus een officieel proces verbaal opgemaakt. Er wordt nu door de recherche contact opgenomen met deze persoon. Zodra er meer bekend is neemt de politie weer met mij contact op.
Maar nu ik dit eenmaal gedaan heb, ben ik toch wel erg bang. Diegene weet waar ik woon en hoewel ik alleen schriftelijke last heb ondervonden, ben ik steeds banger dat diegene ineens voor de deur staat. Elke keer als de bel gaat, schrik ik heel erg en durf ik eigenlijk niet meer open te doen. Ik ben bang voor het moment dat diegene erachter komt dat ik de politie heb ingeschakeld en dat het dan nog erger wordt. Dat is over ongeveer een week, vermoed ik. Ben bang voor wat ik dan te horen krijg qua erge bedreigingen en beledigingen. Ik ben blij dat ik aangifte heb gedaan, want hopelijk houdt het dan op, maar ik vind het ook echt heel erg eng en serieus worden.
Maar nu ik dit eenmaal gedaan heb, ben ik toch wel erg bang. Diegene weet waar ik woon en hoewel ik alleen schriftelijke last heb ondervonden, ben ik steeds banger dat diegene ineens voor de deur staat. Elke keer als de bel gaat, schrik ik heel erg en durf ik eigenlijk niet meer open te doen. Ik ben bang voor het moment dat diegene erachter komt dat ik de politie heb ingeschakeld en dat het dan nog erger wordt. Dat is over ongeveer een week, vermoed ik. Ben bang voor wat ik dan te horen krijg qua erge bedreigingen en beledigingen. Ik ben blij dat ik aangifte heb gedaan, want hopelijk houdt het dan op, maar ik vind het ook echt heel erg eng en serieus worden.
Gast- Gast
Heel goed dat je aangifte gedaan hebt. Ik heb destijds alleen medling gedaan van een stalkende ex. Ik begrijp dat je bang bent, maar probeer jezelf voor te houden dat er een proces verbaal is opgemaakt. Op deze manier word hij door de politie gewaarschuwd en is hij wettelijk verplicht zich te houden aan de regels die hem opgelegd worden. Op het moment dat hij wederom contact zoekt, geef je dit aan en dan worden zijn problemen alleen maar groter!!!!! Echt, goed dat je aangifte hebt gedaan. Sterkte!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat naar en eng. Ik snap dat je je onveilig voelt. Heb je dit ook met de politie besproken? Hebben zij tips voor je om hier mee om te gaan?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Aangifte biechtje; het is zeker eng en ik snap je angst helemaal, maar het is goed dat je aangifte hebt gedaan. Bij mij konden ze helaas niets doen zolang hij me niet met de dood bedreigde e.d.
Daarbij, je hebt nu wel heel duidelijk een grens aangegeven naar die ander toe en dat is ook niet verkeerd. Misschien dat ie op de een of andere manier nog wel iets probeert, maar dat zal niet veel meer zijn juist omdat je aangifte hebt gedaan en er een proces verbaal is opgemaakt.
Daarbij, je hebt nu wel heel duidelijk een grens aangegeven naar die ander toe en dat is ook niet verkeerd. Misschien dat ie op de een of andere manier nog wel iets probeert, maar dat zal niet veel meer zijn juist omdat je aangifte hebt gedaan en er een proces verbaal is opgemaakt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ze zullen weingi doen, ik heb hetzelfde meegemaakt.
Schroom niet om 112 te bellen als je je ook maar een beetje bedreigd voelt wanneer hij voor de deur staat. Daar is dat nummer voor.
Schroom niet om 112 te bellen als je je ook maar een beetje bedreigd voelt wanneer hij voor de deur staat. Daar is dat nummer voor.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Aangifte-biechtje, ik wil je een hart onder de riem steken. Ik heb ook zoiets meegemaakt, en heb aangifte gedaan. In tegenstelling tot de ervaring die Rovine heeft, heeft de politie bij mij juist wel goed en daadkrachtig gehandeld. Dit heeft geresulteerd in een strafzaak waarin mijn belager is veroordeeld.
Verder, inderdaad, iedere keer als je je niet veilig voelt: bellen, en vervolgens weer aangifte doen.. Maak ook een soort logboek van alle dingen die rondom jouw belager gebeuren. Noteer tijdstippen, en omschrijf wat er gebeurt. Ik heb zelf ook een aantal aangiftes moeten doen. En dat is niet omdat de politie niets deed, maar omdat er herhaaldelijk nare dingen gebeurden.
Verder, inderdaad, iedere keer als je je niet veilig voelt: bellen, en vervolgens weer aangifte doen.. Maak ook een soort logboek van alle dingen die rondom jouw belager gebeuren. Noteer tijdstippen, en omschrijf wat er gebeurt. Ik heb zelf ook een aantal aangiftes moeten doen. En dat is niet omdat de politie niets deed, maar omdat er herhaaldelijk nare dingen gebeurden.
Gast- Gast
Dat is inderdaad erg belangrijk. Je zegt dat je schriftelijk lastig wordt gevallen, die kun je dus gemakkelijk bewaren en tonen aan de politie.Break Of Day schreef:Aangifte-biechtje, ik wil je een hart onder de riem steken. Ik heb ook zoiets meegemaakt, en heb aangifte gedaan. In tegenstelling tot de ervaring die Rovine heeft, heeft de politie bij mij juist wel goed en daadkrachtig gehandeld. Dit heeft geresulteerd in een strafzaak waarin mijn belager is veroordeeld.
Verder last ik nog een reactie over iemand die zei dat de belager dan gewaarschuwd wordt door de politie. Dis is niet zo, een aangifte doen is een verzoek tot strafvervolging. Daar zit dus een onderzoek van de politie aan vast. En mocht eruit te komen zijn dmv bewijzen dan zal hij ook zeker gestraft worden. Alleen hoe hij gestraft gaat worden ligt aan zijn evt. politieverleden en mate van strafbaar feit dat hij gepleegd heeft.
Gast- Gast
Dank jullie voor jullie reacties! Break of Day, wat goed dat de politie zo goed gehandeld heeft in jouw geval. Ik vond de man waarmee ik sprak ook erg prettig in de omgang en heb zeker wel het idee dat er iets mee gedaan gaat worden. Maar ik ben toch erg bang voor het verloop. Wat gebeurt er als diegene te horen krijgt dat ik de politie in heb geschakeld? En hoe verloopt het proces verder? Straks staan we oog in oog in een rechtszaal of zoiets. Ik heb geen verstand van hoe dit werkt, maar ik merk dat ik het best heel eng vind. Maar ik mocht (en moest) de politie zeker bellen als er ontwikkelingen waren en andersom nemen zij contact met mij op zodra zij meer weten. Gelukkig weet ik dat ik volkomen in m'n recht sta en alleen maar keurig ben gebleven, het is echt diegene die fout zit en mij lastig valt. Maar toch vind ik het maar eng allemaal. Ik wil dit helemaal niet, ik wil er gewoon vanaf komen.
Makamba: Waarom konden ze je niet helpen? Het is misschien dan wel niet bedreiging, maar wel belediging. Dat is nu misschien te laat, maar volgens mij hadden ze daar zeker wel wat mee gekund, al weet ik niet precies wat je ex allemaal heeft gezegd. Dat het vreselijk was, weet ik nog wel. Kan me voorstellen dat je daar ook flink door geraakt bent.
Lieskuh: Ik heb alle communicatie inderdaad op papier en dit is ook opgenomen in het PV.
Makamba: Waarom konden ze je niet helpen? Het is misschien dan wel niet bedreiging, maar wel belediging. Dat is nu misschien te laat, maar volgens mij hadden ze daar zeker wel wat mee gekund, al weet ik niet precies wat je ex allemaal heeft gezegd. Dat het vreselijk was, weet ik nog wel. Kan me voorstellen dat je daar ook flink door geraakt bent.
Lieskuh: Ik heb alle communicatie inderdaad op papier en dit is ook opgenomen in het PV.
Gast- Gast
In mijn geval heeft de politie agent die mijn aangiftes behandelde een prioriteit geregeld in het alarmsysteem. Dus als ik dan 112 belde, dat de centralist kon zien dat het serieus was. Je zou daar naar kunnen vragen bij de politie.
In mijn geval ging het om mijn ex. Hij is een keer op de vroege morgen uit zijn bed gelicht (hier even wat leedvermaak hehe) en een nacht vastgehouden op het bureau. Toen ze hem weer lieten gaan, heeft de politie mij gebeld om me daarvan op de hoogte te stellen. Ik was wel even bang, stel dat hij rechtstreeks naar mij toe gaat? Dat spookte wel door mijn hoofd. Inmiddels had ik al een relatie met mijn huidige vriend. We woonden nog niet samen, maar hij heeft toen een paar dagen bij mij gelogeerd. Gelukkig heeft mijn ex geen 'wraakacties' ondernomen.
Misschien dat jij ook een vriend of familielid kunt vragen om bij je te logeren nadat de politie hem aan de tand heeft gevoeld? Ik zou sowieso aan de politie vragen om jou goed op de hoogte te stellen.
En mocht het voorkomen dat jouw belager toch bij je aan de deur staat, dan in geen geval opendoen, maar 112 bellen.
edit: en mocht het tot strafvervolging komen, dan hoef je niet tegenover hem te staan tijdens een rechtszitting. Het is dan een zaak van het OM tegen de dader. Die partijen staan dan in principe tegenover elkaar.
In mijn geval ging het om mijn ex. Hij is een keer op de vroege morgen uit zijn bed gelicht (hier even wat leedvermaak hehe) en een nacht vastgehouden op het bureau. Toen ze hem weer lieten gaan, heeft de politie mij gebeld om me daarvan op de hoogte te stellen. Ik was wel even bang, stel dat hij rechtstreeks naar mij toe gaat? Dat spookte wel door mijn hoofd. Inmiddels had ik al een relatie met mijn huidige vriend. We woonden nog niet samen, maar hij heeft toen een paar dagen bij mij gelogeerd. Gelukkig heeft mijn ex geen 'wraakacties' ondernomen.
Misschien dat jij ook een vriend of familielid kunt vragen om bij je te logeren nadat de politie hem aan de tand heeft gevoeld? Ik zou sowieso aan de politie vragen om jou goed op de hoogte te stellen.
En mocht het voorkomen dat jouw belager toch bij je aan de deur staat, dan in geen geval opendoen, maar 112 bellen.
edit: en mocht het tot strafvervolging komen, dan hoef je niet tegenover hem te staan tijdens een rechtszitting. Het is dan een zaak van het OM tegen de dader. Die partijen staan dan in principe tegenover elkaar.
Gast- Gast
Ik woon op de begane grond, BoD, met de deur direct aan de straat. Ik kan vanuit mijn huis niet zien wie er voor de deur staat, dus ik doe de deur tegenwoordig een klein kiertje open en als ik zie dat er een postbezorger voor een pakketje oid staat, doe ik 'm verder open. Van dat logeren is wel een goede tip, hoewel ik dan beter zelf uit logeren kan, maar moet wel een aantal dagen per week thuis zijn. Met het risico herkend te worden: Ik sta op het punt om te verhuizen, dus dan weet diegene mijn adres gelukkig niet meer. Maar dat de politie contact opneemt met diegene, is wel voordat ik ga verhuizen, dus vandaar mijn angst. Ik ben ook bang dat ik ineens direct boos bezoek krijg nadat diegene er achter is gekomen dat ik de politie heb ingeschakeld.
Gast- Gast
Ik had zo'n ketting aan de binnenkant van de voordeur, waardoor 'ie maar een klein stukje open kon. Misschien idee voor jou?
Gast- Gast
Deur open is deur open, dat zou ik dus nooit zomaar doen. Als iemand kwaad wilt loop je gevaar zodra je deur open is, ongeacht hoe ver je hem open hebt. Niet om je angst in te praten maar het is wel zo. En ergens anders gaan logeren zou ik niet doen, je moet je veilig voelen in je eigen huis. De stap om na het logeren weer terug te keren naar je huis wordt steeds groter is mijn ervaring. Dat zou ik zelf nooit doen.Biechtje01 schreef:Ik kan vanuit mijn huis niet zien wie er voor de deur staat, dus ik doe de deur tegenwoordig een klein kiertje open en als ik zie dat er een postbezorger voor een pakketje oid staat, doe ik 'm verder open.
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Ik woon op de begane grond, BoD, met de deur direct aan de straat. Ik kan vanuit mijn huis niet zien wie er voor de deur staat, dus ik doe de deur tegenwoordig een klein kiertje open en als ik zie dat er een postbezorger voor een pakketje oid staat, doe ik 'm verder open. Van dat logeren is wel een goede tip, hoewel ik dan beter zelf uit logeren kan, maar moet wel een aantal dagen per week thuis zijn. Met het risico herkend te worden: Ik sta op het punt om te verhuizen, dus dan weet diegene mijn adres gelukkig niet meer. Maar dat de politie contact opneemt met diegene, is wel voordat ik ga verhuizen, dus vandaar mijn angst. Ik ben ook bang dat ik ineens direct boos bezoek krijg nadat diegene er achter is gekomen dat ik de politie heb ingeschakeld.
Een vriendin van mij heeft zoiets soortgelijks meegemaakt, maar dan met een familielid. Zij heeft met bekenden een 'code' afgesproken aan de deur. Er waren mensen met wie ze afsprak dat ze gewoon opbelden als ze voor de deur stonden zodat mijn vriendin niet elke keer een hartverzakking van het geluid van de deurbel kreeg en er waren ook mensen die bijvoorbeeld een soort morscode gebruikte om aan te bellen, waardoor ze zeker wist dat het een bekende was. Dit gaf haar rust. Misschien is het ook iets voor jou. Pakjes liet zij in die periode overigens bij haar ouders bezorgen zodat ze voor dat soort zaken ook de deur niet open hoefde te doen.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Lieskuh schreef:Deur open is deur open, dat zou ik dus nooit zomaar doen. Als iemand kwaad wilt loop je gevaar zodra je deur open is, ongeacht hoe ver je hem open hebt. Niet om je angst in te praten maar het is wel zo. En ergens anders gaan logeren zou ik niet doen, je moet je veilig voelen in je eigen huis. De stap om na het logeren weer terug te keren naar je huis wordt steeds groter is mijn ervaring. Dat zou ik zelf nooit doen.Biechtje01 schreef:Ik kan vanuit mijn huis niet zien wie er voor de deur staat, dus ik doe de deur tegenwoordig een klein kiertje open en als ik zie dat er een postbezorger voor een pakketje oid staat, doe ik 'm verder open.
Eens. Na al dat gedoe hier heb ik er ook over nagedacht om elders te gaan slapen, maar kort daarna dacht ik 'echt niet, dit is MIJN huis en ik moet me hier veilig kunnen voelen'. Had ie graag gewild, dat ik elders zou gaan slapen. Laat je niet gek maken biechtje.
Makamba- Kletskop
Happinaz schreef:Biechtje01 schreef:Ik woon op de begane grond, BoD, met de deur direct aan de straat. Ik kan vanuit mijn huis niet zien wie er voor de deur staat, dus ik doe de deur tegenwoordig een klein kiertje open en als ik zie dat er een postbezorger voor een pakketje oid staat, doe ik 'm verder open. Van dat logeren is wel een goede tip, hoewel ik dan beter zelf uit logeren kan, maar moet wel een aantal dagen per week thuis zijn. Met het risico herkend te worden: Ik sta op het punt om te verhuizen, dus dan weet diegene mijn adres gelukkig niet meer. Maar dat de politie contact opneemt met diegene, is wel voordat ik ga verhuizen, dus vandaar mijn angst. Ik ben ook bang dat ik ineens direct boos bezoek krijg nadat diegene er achter is gekomen dat ik de politie heb ingeschakeld.
Een vriendin van mij heeft zoiets soortgelijks meegemaakt, maar dan met een familielid. Zij heeft met bekenden een 'code' afgesproken aan de deur. Er waren mensen met wie ze afsprak dat ze gewoon opbelden als ze voor de deur stonden zodat mijn vriendin niet elke keer een hartverzakking van het geluid van de deurbel kreeg en er waren ook mensen die bijvoorbeeld een soort morscode gebruikte om aan te bellen, waardoor ze zeker wist dat het een bekende was. Dit gaf haar rust. Misschien is het ook iets voor jou. Pakjes liet zij in die periode overigens bij haar ouders bezorgen zodat ze voor dat soort zaken ook de deur niet open hoefde te doen.
Dat zijn inderdaad goede oplossingen!
Makamba- Kletskop
Ik heb nu een paar maanden een vriend, alleen hij wilt alleen seks in bed. Zelfs niet onder de douche of andere plekken in huis. Zoenen wilt hij ook niet op andere plekken dan in bed. Ik vind het een beetje saai, vind het juist spannend om op andere plekken sex te hebben. Ik heb al een paar keer met hem erover gehad, maar hij wilt het echt per sé niet op andere plekken, hij vindt het het meest comfortabelste in bed. Ik weet ook niet hoe ik dit nu kan gaan oplossen Ik hou echt van hem maar de gedachte dat ik vanaf nu nooit meer seks zou hebben op andere plekken dan in bed..
Gast- Gast
Dat van die seks, daar zou ik me persoonlijk nog wel bij neer kunnen leggen, al is het dan misschien wel jammer, maar alleen zoenen in bed, dat vind ik wel raar en stijfjes. Zeker als je net verliefd bent zou spontaan zoenen wel gewoon moeten kunnen, niet alleen als je in bed ligt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Dat van die seks, daar zou ik me persoonlijk nog wel bij neer kunnen leggen, al is het dan misschien wel jammer, maar alleen zoenen in bed, dat vind ik wel raar en stijfjes. Zeker als je net verliefd bent zou spontaan zoenen wel gewoon moeten kunnen, niet alleen als je in bed ligt.
+1 Ik vind het ook wel raar, als je gezellig op de bank zit dan is het toch normaal dat je mekaar zoent. Dat hij het niet midden op straat/de winkel/ elke andere openbare plek wil dat kan ik nog wel snappen maar gewoon in huis in de auto ofzo dan zie ik het probleem niet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
+1Tania schreef:Susan schreef:Dat van die seks, daar zou ik me persoonlijk nog wel bij neer kunnen leggen, al is het dan misschien wel jammer, maar alleen zoenen in bed, dat vind ik wel raar en stijfjes. Zeker als je net verliefd bent zou spontaan zoenen wel gewoon moeten kunnen, niet alleen als je in bed ligt.
+1 Ik vind het ook wel raar, als je gezellig op de bank zit dan is het toch normaal dat je mekaar zoent. Dat hij het niet midden op straat/de winkel/ elke andere openbare plek wil dat kan ik nog wel snappen maar gewoon in huis in de auto ofzo dan zie ik het probleem niet.
Gast- Gast
Biechtje met vriend die alleen seks in bed wil. Heeft hij ook aangegeven waarom hij dat niet wil? Ik zou het wel apart vinden en zeker willen weten wat de reden is dat hij zo stellig bij deze mening blijft. Misschien begrijp je hem ook beter als je er een gesprek over hebt en hij misschien een reden geeft. Ik zou ook zeker laten weten wat jouw gevoel hierbij is.
Gast- Gast
Ik ga biechten onder mijn eigen naam wie weet haal ik het straks weg maar ik ben even zoooo boos en ik hoop dat dit me even kalmeerd.
Voor degene die het niet weten, ik zit in de laatste week van mijn opleiding en ik moet morgen mijn portfolio inleveren. Nu zit R al een week niet lekker in zijn vel en slaap ik dus niet zoveel 's nachts. Overdag heb ik weinig tijd dus kan ik er moeilijk aan zitten. Nu was er bij ons in de buurt een feest vandaag waar we allebei wel heen wilden en waar R gewoon prima mee naar toe kon (het was buiten en genoeg plek dat je de muziek zou horen maar lekker op het gras zou kunnen zitten). Ik had met mijn man afgesproken dat ik mee zou gaan, als hij 's avonds de zorg voor R op zich wilde nemen. Dan zou ik aan mijn portfolio kunnen werken. Nou dat was allemaal prima, dus wij zijn daar gezellig heen geweest. Alleen is hij best dronken geworden. Flink vervelend voor mij, maar ik had niet in de gaten hoe dronken hij was. Dus ik ging aan mijn portfolio zitten en op een gegeven moment hoorde ik R huilen en ik was wel toe aan een pauze dus ik wilde wel een flesje maken en die aan hem geven. Ligt mijn man op de bank naar de tv te staren, met een huilende R die naast hem stond. Ik keek de kamer rond, 1 grote ravage, koekjes op de grond, pennen, stukjes papier en een schaar!! Precies waar R had gezeten (dat zag ik omdat daar zijn speen lag en die doet hij alleen uit als hij iets in zijn mond wil stoppen). Nu ben ik heel boos geworden en gevraagd waarom hij niet beter op heeft gelet. Hij zei dat hij de schaar niet eens had gezien en dat er toch niks gebeurd was. Nu weet ik wel dat het de alcohol is die spreekt, maar ik ben zo boos! En ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Ik wil er morgen met hem over praten, maar ik heb het gevoel alsof hij nu iets kapot heeft gemaakt bij mij. Dan bedoel ik mijn gevoel naar hem en vooral het vertrouwen dat ik in hem had hoe hij met R omging. Hij was (is?) gewoon een verantwoordelijke papa (ok af en toe een beetje naief, maar na wat uitleg snapt hij totaal waarom dat wel of niet kan). Dus dat dit gebeurde snap ik gewoon niet, ook niet van de papiertjes en de pennen op de grond. Dat hebben wij daar niet liggen, dat ligt allemaal op tafel (meestal in een bakje dat ik makkelijk van de tafel kan halen als R aan het spelen is op de grond).
Voor mijn gevoel is hij van dronkenheid in slaap gevallen en ik weet niet wat ik hiermee moet. Grote kans ook dat hij morgen ontkent wat er gebeurd is puur omdat hij het echt niet meer weet.
Wat moet ik in hemelsnaam doen?
(mijn portfolio is trouwens af, gelukkig )
Voor degene die het niet weten, ik zit in de laatste week van mijn opleiding en ik moet morgen mijn portfolio inleveren. Nu zit R al een week niet lekker in zijn vel en slaap ik dus niet zoveel 's nachts. Overdag heb ik weinig tijd dus kan ik er moeilijk aan zitten. Nu was er bij ons in de buurt een feest vandaag waar we allebei wel heen wilden en waar R gewoon prima mee naar toe kon (het was buiten en genoeg plek dat je de muziek zou horen maar lekker op het gras zou kunnen zitten). Ik had met mijn man afgesproken dat ik mee zou gaan, als hij 's avonds de zorg voor R op zich wilde nemen. Dan zou ik aan mijn portfolio kunnen werken. Nou dat was allemaal prima, dus wij zijn daar gezellig heen geweest. Alleen is hij best dronken geworden. Flink vervelend voor mij, maar ik had niet in de gaten hoe dronken hij was. Dus ik ging aan mijn portfolio zitten en op een gegeven moment hoorde ik R huilen en ik was wel toe aan een pauze dus ik wilde wel een flesje maken en die aan hem geven. Ligt mijn man op de bank naar de tv te staren, met een huilende R die naast hem stond. Ik keek de kamer rond, 1 grote ravage, koekjes op de grond, pennen, stukjes papier en een schaar!! Precies waar R had gezeten (dat zag ik omdat daar zijn speen lag en die doet hij alleen uit als hij iets in zijn mond wil stoppen). Nu ben ik heel boos geworden en gevraagd waarom hij niet beter op heeft gelet. Hij zei dat hij de schaar niet eens had gezien en dat er toch niks gebeurd was. Nu weet ik wel dat het de alcohol is die spreekt, maar ik ben zo boos! En ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen. Ik wil er morgen met hem over praten, maar ik heb het gevoel alsof hij nu iets kapot heeft gemaakt bij mij. Dan bedoel ik mijn gevoel naar hem en vooral het vertrouwen dat ik in hem had hoe hij met R omging. Hij was (is?) gewoon een verantwoordelijke papa (ok af en toe een beetje naief, maar na wat uitleg snapt hij totaal waarom dat wel of niet kan). Dus dat dit gebeurde snap ik gewoon niet, ook niet van de papiertjes en de pennen op de grond. Dat hebben wij daar niet liggen, dat ligt allemaal op tafel (meestal in een bakje dat ik makkelijk van de tafel kan halen als R aan het spelen is op de grond).
Voor mijn gevoel is hij van dronkenheid in slaap gevallen en ik weet niet wat ik hiermee moet. Grote kans ook dat hij morgen ontkent wat er gebeurd is puur omdat hij het echt niet meer weet.
Wat moet ik in hemelsnaam doen?
(mijn portfolio is trouwens af, gelukkig )
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik snap dat je boos bent, dat zou ik ook zijn in jouw geval. Zeker omdat er een schaar in de buurt lag. Ik zou er morgen zeker met hem over praten en hem uitleggen dat jullie een afspraak hadden gemaakt. Ik snap dat je vertrouwen beschadigd is, want dit had je niet verwacht. Maar je zegt zelf ook dat je weet dat het de alcohol is die spreekt en dat hij normaal gesproken beter zijn verantwoordelijkheid neemt. Heel goed dat je portfolio nu af is!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik ben ongeveer 6,5 week zwanger. Zoals ik voorheen maar 1 keer per dag moest poepen, moet ik nu 2/3 keer per dag
Gast- Gast
Steep, ik zo ook boos zijn, ook om die schaar....
Maar aan de andere kant, je wist dat je man dronken was en je hebt hem toch de verantwoordelijkheid over R. gegeven. Dat vind ik ook niet helemaal kunnen, ondanks dat je je portfolio af moest maken. Over die papiertjes op de grond en de koekjes zou ik geïrriteerd zijn, maar een schaar is gewoon gevaarlijk en daar zou ik dus boos over zijn.
Maar aan de andere kant, je wist dat je man dronken was en je hebt hem toch de verantwoordelijkheid over R. gegeven. Dat vind ik ook niet helemaal kunnen, ondanks dat je je portfolio af moest maken. Over die papiertjes op de grond en de koekjes zou ik geïrriteerd zijn, maar een schaar is gewoon gevaarlijk en daar zou ik dus boos over zijn.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: