Biechttopic 4
+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Biechttopic 4
Volgens mij heeft ze een seksrelatie maar is ze jaloers en bang dat ze meer voor hem voelt dan alleen vriendschap.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Het kan aan mij liggen, maar van het verhaal van het biechtje met de fotoshoot begrijp ik niet veel..
Haha, ik dacht gelijk Maura, ook om die reden!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Biechtje01 schreef:Ik biecht dat ik een kneus ben.
Ik heb een man waar ik al jaren een seksrelatie mee heb. Maar of ik ontken dat ik heel veel van hem hou of ik ben een soort van verslaafd aan hem, ik ben er echt niet over uit. Het is de seks wat ons zo fantastisch maakt, verder hebben we weinig met elkaar, ookal hebben wij de afspraak dat we het alleen met elkaar doen en als we een ander vinden dat we dat eerlijk tegen elkaar zouden zeggen.
Hij had laatst een fotoshoot voor een vriendin die fotografeert om haar portfolio uit te breiden, maar hij ging samen met een ex de foto's maken. Netjes gezegd zijn de foto's vrij ordinair geworden. Ik had al aangegeven dat ik niet wilde dat hij het ging doen. De reden daarvan was vooral omdat ik aan het daten was met een kennis van hem, was ik ook gewoon eerlijk in, maar volgens mijn hem kwam het voor zijn gevoel te dichtbij dus heb voor hem de boot afgehouden. En ik vond het hypocriet dat hij dan wel naakt foto's met zijn ex mocht maken volgens hem. Ruzie alom. Dit was mijn grens, en hij kon maar beter gaan.
Na een week stilzwijgen miste hij mij. ondanks dat ik boos was miste ik hem ook. Naast hem ben ik wakker geworden, en de volgende dag weer. Nu zat ik vandaag in de dorpskroeg en ik hoorde de vrouw naast mij, weer een vriendin van hem die niet weet dat wij het mekaar doen, zeggen dat ze met "..." op vakantie gaat naar Frankrijk, hem dus. Ik wilde het ff nachecken en vroeg of zij het over hem had. Dat was zo, want hij was zo leuk, lief en zo goed voor haar na haar scheiding en dat ze hem erg leuk vond. Kneus wederom als ik ben smsde hem met de vraag of hij nog op vakantie ging: "nee hoor geen plannen" "Ow naar F zei dat jullie samen gingen."
"Ja dat heb ik gehoord, maar ik weet van niks. En dan nog als dat wel zo zou zijn, onze afspraak blijft van toepassing want jij bent mijn enige"
Nou kan ik op mijn vingers natellen dat hij "opeens" toch maar wel op vakantie is met haar. En ik kan gewoon niet geloven dat onze "afspraak" voor hem een serieuze toepassing is. Kortom, ik denk dat hij gewoon liegt. Maar stomme ikke, ik wil het niet weten. Ik ga geheid weer boos worden maar uiteindelijk komt hij er gewoon weer mee weg. Omdat ik zo'n sukkel ben.
Weet je zeker dat je niet verliefd op hem bent?
Buiten dat: dit soort situaties en 'afspraken' zijn echt gedoemd om ellende te veroorzaken
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Een seksrelatie waarvan de biechter denk ik toch meer aan andere relatie met hem wil. Als het echt alleen seks was, vraag ik me af waarom er jaloezie bij komt?
Gast- Gast
Vooral dit stuk snap ik niet
'Hij had laatst een fotoshoot voor een vriendin die fotografeert om haar portfolio uit te breiden, maar hij ging samen met een ex de foto's maken. Netjes gezegd zijn de foto's vrij ordinair geworden. Ik had al aangegeven dat ik niet wilde dat hij het ging doen. De reden daarvan was vooral omdat ik aan het daten was met een kennis van hem, was ik ook gewoon eerlijk in, maar volgens mijn hem kwam het voor zijn gevoel te dichtbij dus heb voor hem de boot afgehouden'
'Hij had laatst een fotoshoot voor een vriendin die fotografeert om haar portfolio uit te breiden, maar hij ging samen met een ex de foto's maken. Netjes gezegd zijn de foto's vrij ordinair geworden. Ik had al aangegeven dat ik niet wilde dat hij het ging doen. De reden daarvan was vooral omdat ik aan het daten was met een kennis van hem, was ik ook gewoon eerlijk in, maar volgens mijn hem kwam het voor zijn gevoel te dichtbij dus heb voor hem de boot afgehouden'
Gast- Gast
Biechtje met de sexrelatie, zou je je biecht ook iets kernachtiger kunnen omschrijven, zodat wij precies weten waar je mee zit?
Nu gaat iedereen, inclusief ikzelf, aannames maken, die misschien niet helemaal kloppen.
Je hebt een sexrelatie, maar je date met anderen en hij ook, maar hij mag dat niet en jij wel?
Nu gaat iedereen, inclusief ikzelf, aannames maken, die misschien niet helemaal kloppen.
Je hebt een sexrelatie, maar je date met anderen en hij ook, maar hij mag dat niet en jij wel?
Gast- Gast
Inderdaad ja. De biechtster mocht niet daten met een vriend van hem omdat het dan te dichtbij kwam? En de reden dat ze niet wilde dat hij die fotoshoot ging doen (ging hij zelf op de foto of was hij de fotograaf?) was dat ze aan het daten was met die vriend?Zara schreef:Vooral dit stuk snap ik niet
Hm.. ik snap mijn eigen vragen ook niet meer.....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Waarom moet er 10.000 op de spaar rekening blijven staan dan? Voor de sier? want meer heb je er volgens mij niet aan.
Wel flink bedrag trouwens!
ja voor onverwachte uitgaven maar vooral het gevoel om genoeg geld te hebben.
Gast- Gast
Volgens mij ben je tot over je oren verliefd bent op deze man. Je wilt het liefst een relatie met hem. Hij wilt dat niet, hij vindt het wel makkelijk zo. Niemand weet dat jullie sexen en zo kan hij er makkelijk nog wat andere vrouwtjes naasthouden. Voor hem ben jij een makkelijk sex speeltje.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Volgens mij ben je tot over je oren verliefd bent op deze man. Je wilt het liefst een relatie met hem. Hij wilt dat niet, hij vindt het wel makkelijk zo. Niemand weet dat jullie sexen en zo kan hij er makkelijk nog wat andere vrouwtjes naasthouden. Voor hem ben jij een makkelijk sex speeltje.
Dat is ook mijn gedachte bij het woord 'sexrelatie'.
Gast- Gast
Zara schreef:Vooral dit stuk snap ik niet
volgensmij is het zo dat zij wilde daten met de kennis van haar seksbuddy, maar dat haar seksbuddy dat niet leuk vond omdat het dan te dicht bij kwam. Dus daarom heeft ze de boot afgehouden en niet gedate. Maar daarna ging haar seksbuddy dus wel zelfs foto's maken met zijn ex, en dat vond zij niet leuk, dat hij dat wel mocht en zij niet mocht daten zeg maar..
Dit is wat ik er uit op maak, maar heb het idd wel een paar keer moeten lezen..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Zara schreef:Vooral dit stuk snap ik niet
volgensmij is het zo dat zij wilde daten met de kennis van haar seksbuddy, maar dat haar seksbuddy dat niet leuk vond omdat het dan te dicht bij kwam. Dus daarom heeft ze de boot afgehouden en niet gedate. Maar daarna ging haar seksbuddy dus wel zelfs foto's maken met zijn ex, en dat vond zij niet leuk, dat hij dat wel mocht en zij niet mocht daten zeg maar..
Dat dus.
Ik las het net ook terug, kwam duidelijk net uit de kroeg vandaan; idd geen touw aan vast te knopen
Gast- Gast
Dan denk ik zeker als een zuiplap, want ik snapte het na 1 keer lezenBiechtje01 schreef:Lousanne schreef:Zara schreef:Vooral dit stuk snap ik niet
Dat dus.
Ik las het net ook terug, kwam duidelijk net uit de kroeg vandaan; idd geen touw aan vast te knopen
Ik snap je wel hoor,maar wat hij van jou vraagt is niet te vergelijken met wat hij dan voor jou zou moeten laten.
Jij kent die ex van hem niet, dus het is niet persoonlijk. Stel dat jij een relatie krijg met die date die niet doorgegaan is, dan heb jij jaren een seksrelatie met zijn vriend gehad. En dat komt een beetje dichtbij zoals hij al aangaf.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Mijn vriend en ik hebben al een lange tijd een relatie. Toen hij rond de 22 was werd het duidelijk dat er iets niet in orde met hem was en bleek na onderzoeken dat hij een bipolaire stoornis heeft. (Manisch Depressief) Hij heeft niet een hele ernstige vorm, bij hem uit het vaak in heel vrolijk, weinig slaap, heel actief tot heel moe en alles negatief inzin en voornamelijk echt zeiken om alles.
Het is maanden lang goed gegaan en dan merk ik niet of nauwelijks dat hij dit heeft. Helaas zitten we nu in een depressie en ik kan hem niet meer om me heen hebben. Ik word gek van hem en soms voel ik gevoelens van haat. Hij zeikt dan over alles wat je maar kan bedenken en zoekt ook ruzie en hij doet me pijn. Als we hieruit zijn kan ik er met hem over praten en dan ziet hij hoe hij was.. Maar nu heb ik daar niks aan. Gisteren zag ik pas weer dat hij echt ziek is toen ik na lange tijd geconfronteerd werd met een depressie. Ik ben echt geschrokken en vraag me vandaag af of ik niet beter voor mezelf kan kiezen. Ik zie nu al op tegen het moment dat hij uit bed komt.
Het is maanden lang goed gegaan en dan merk ik niet of nauwelijks dat hij dit heeft. Helaas zitten we nu in een depressie en ik kan hem niet meer om me heen hebben. Ik word gek van hem en soms voel ik gevoelens van haat. Hij zeikt dan over alles wat je maar kan bedenken en zoekt ook ruzie en hij doet me pijn. Als we hieruit zijn kan ik er met hem over praten en dan ziet hij hoe hij was.. Maar nu heb ik daar niks aan. Gisteren zag ik pas weer dat hij echt ziek is toen ik na lange tijd geconfronteerd werd met een depressie. Ik ben echt geschrokken en vraag me vandaag af of ik niet beter voor mezelf kan kiezen. Ik zie nu al op tegen het moment dat hij uit bed komt.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Wat een nare situatie met je vriend. Heeft hij ook hulp?
Ja, hij is onder behandeling bij een psychiater en hij gebruikt medicatie. Over het algemeen gaat het goed, er is nu een wijziging in zijn medicatie geweest en hij is het een paar keer vergeten dus denk ik dat deze verandering daardoor komt. Hij vindt het gebruik van de medicatie verschrikkelijk dus ik ben al lang blij dat hij toch wil blijven werken aan zijn ziekte. De psychiater zegt dat deze periodes er een beetje bij blijven horen en dat we dit moeten accepteren. Maar dat gezeur om alles, ik word er gek van. Hij zeurt dan zelfs over dat hij het raar vindt dat hij een korte broek aan heeft en ik een lange bijvoorbeeld. Het gaat nergens over en het lijkt dan net alsof ik met een kleuter samen ben. Die persoon die hij dan is vind ik echt verschrikkelijk.
Ik weet dat het voor hem heel moeilijk is en absoluut niet leuk en dat hij hiervoor niet heeft gekozen maar voor een partner is dit ook zeker geen pretje.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Dolcis_ schreef:Waarom moet er 10.000 op de spaar rekening blijven staan dan? Voor de sier? want meer heb je er volgens mij niet aan.
Wel flink bedrag trouwens!
Als je een koophuis hebt is 10.000 euro achter de hand geen overbodige luxe. Als je auto kapot gaat, je cv ketel en je lekkage krijgt ben je blij dat je zoveel gespaard hebt!
Ik biecht op dat ik ook veel geld op mijn spaarrekening heb staan, zo'n EUR 40.000,-- Ik vind dit een heerlijk gevoel. Niet dat we er iets bijzonders mee willen gaan doen maar gewoon het idee dat het er is wanneer we het nodig hebben.
Gelukkig hebben wij ons huis wel zo'n beetje op orde en staan er geen grote verbouwingen op de planning maar het idee dat wanneer ik iets wil, of iets wil kopen/doen dat dit gewoon kan.
Gast- Gast
Waarom kan ik me soms zo extreem lelijk voelen. M'n hoofd is stom, voel me 100 kilo, al m'n kleding is lelijk, m'n haar zit stom.. En dan word ik weer kwaad op mezelf dat ik zo oppervlakkig bezig ben. Rationeel weet ik dat ik overdrijf maar m'n gevoel gaat niet mee.
Zou ook zo fijn zijn als iemand een keer moeite voor me deed, me in laat zien dat ik wel wat waard ben. Vond 't nooit echt erg om alleen te zijn maar op dit soort momenten heb ik 't heel erg moeilijk met bijna 7 jaar alleen zijn.
Ooit komt het goed etc.. Maar m'n geduld is even op geloof ik. I need a summerromance!
Zou ook zo fijn zijn als iemand een keer moeite voor me deed, me in laat zien dat ik wel wat waard ben. Vond 't nooit echt erg om alleen te zijn maar op dit soort momenten heb ik 't heel erg moeilijk met bijna 7 jaar alleen zijn.
Ooit komt het goed etc.. Maar m'n geduld is even op geloof ik. I need a summerromance!
Gast- Gast
Gisteren heb ik het na 2,5 jaar uitgemaakt met mijn vriend. En eigenlijk heb ik nu al zo'n beetje spijt. Niet omdat ik niet achter mijn redenen sta, maar omdat het zo'n gedoe gaat worden. Financieel zitten we zo'n beetje aan elkaar vast. Verder hebben we ook nooit echt een hele slechte relatie gehad en houd ik zielsveel van die jongen, maar het ontbreekt voor mij gewoon heel erg aan de seks.
In het begin was dit allemaal prima in orde, maar na een half jaar begon de seks af te nemen. Nu hebben we in het afgelopen half jaar maar 3 keer seks gehad en alle drie de keren was het binnen 10 minuten afgelopen. Ik heb naar mijn gevoel echt al alles geprobreerd in de afgelopen 2 jaren. Verleiden, zelf beginnen, erom vragen, erover praten, ik heb het zelfs geprobeerd om dan maar een vaste tijd af te spreken, maar het werkt allemaal niet. Het komt er gewoon nooit van! Ik heb zelfs niet eens een bovengemiddeld libido dus ik vraag naar mijn idee niet eens heel veel van hem.
Hij zegt dat hij niet weet waar het door komt. Dat hij van me houdt en me niet kwijt wil en zegt wel seks met me te willen. Maar dat er zoveel speelt. Dat het altijd druk is. Ja, hij stelt het zelf op de meest onmogelijk momenten voor (bijvoorbeeld wanneer we door een winkelstraat lopen, dan wil hij ineens seks). Maar dat komt op mij onderhand over alsof hij het voorstelt omdat hij weet dat het op dat moment toch niet kan. Want wanneer we dan linea recta naar huis gaan, dan wil hij ineens niet meer.
En nu voel ik me kut. Ik heb de afgelopen weken veel gedachten gehad over vreemdgaan. Heb er zelfs de gelegenheid toe gehad en was er ook best wel toe in staat. Ik wil me graag geliefd en begeerd voelen. Daar heeft een andere man tijdelijk voor gezorgd. Ik ben er niet op ingegaan, maar ben wel erg geschrokken van mijn eigen gedachten. De afgelopen paar weken ben ik dan ook steeds afstandelijker gaan doen naar mijn vriend en gisteren is de bom gebarsten.
Ik voel me stom omdat ik eigenlijk niet wil dat seks zo'n big issue is in mijn relatie. Het is niet zo dat dat het belangrijkste is, maar het gaat op dit moment wel heel mijn gevoel overheersen. Ik voel me hierdoor bovendien ook behoorlijk onzeker worden. Een vriend die geen seks wil? Dat moet aan mij liggen. Maar ik weet het gewoon niet meer..
In het begin was dit allemaal prima in orde, maar na een half jaar begon de seks af te nemen. Nu hebben we in het afgelopen half jaar maar 3 keer seks gehad en alle drie de keren was het binnen 10 minuten afgelopen. Ik heb naar mijn gevoel echt al alles geprobreerd in de afgelopen 2 jaren. Verleiden, zelf beginnen, erom vragen, erover praten, ik heb het zelfs geprobeerd om dan maar een vaste tijd af te spreken, maar het werkt allemaal niet. Het komt er gewoon nooit van! Ik heb zelfs niet eens een bovengemiddeld libido dus ik vraag naar mijn idee niet eens heel veel van hem.
Hij zegt dat hij niet weet waar het door komt. Dat hij van me houdt en me niet kwijt wil en zegt wel seks met me te willen. Maar dat er zoveel speelt. Dat het altijd druk is. Ja, hij stelt het zelf op de meest onmogelijk momenten voor (bijvoorbeeld wanneer we door een winkelstraat lopen, dan wil hij ineens seks). Maar dat komt op mij onderhand over alsof hij het voorstelt omdat hij weet dat het op dat moment toch niet kan. Want wanneer we dan linea recta naar huis gaan, dan wil hij ineens niet meer.
En nu voel ik me kut. Ik heb de afgelopen weken veel gedachten gehad over vreemdgaan. Heb er zelfs de gelegenheid toe gehad en was er ook best wel toe in staat. Ik wil me graag geliefd en begeerd voelen. Daar heeft een andere man tijdelijk voor gezorgd. Ik ben er niet op ingegaan, maar ben wel erg geschrokken van mijn eigen gedachten. De afgelopen paar weken ben ik dan ook steeds afstandelijker gaan doen naar mijn vriend en gisteren is de bom gebarsten.
Ik voel me stom omdat ik eigenlijk niet wil dat seks zo'n big issue is in mijn relatie. Het is niet zo dat dat het belangrijkste is, maar het gaat op dit moment wel heel mijn gevoel overheersen. Ik voel me hierdoor bovendien ook behoorlijk onzeker worden. Een vriend die geen seks wil? Dat moet aan mij liggen. Maar ik weet het gewoon niet meer..
Gast- Gast
Biechtje wat vervelend. Ik kan alleen niet goed de reden vinden waarom je vriend geen sex meer wil? Vaak zit daar wel een reden achter? Ik vind het eerlijk gezegd ook wel behoorlijk voorbarig dat je het daarom hebt uitgemaakt. Het is pas een half jaar, natuurlijk geeft het onzekerheid naar jou toe, maar ook naar hem. Omdat hij niet wil of niet kan of weet ik wat geeft dat een hoop onzekerheid mee en dan is uitmaken wel in mijn ogen een laffe oplossing. Nu klinkt het een beetje weglopen voordat je het probleem hebt aangepakt. Ik zou sowieso nog eens een gesprek aangaan, ook omdat je aangeeft financieel aan elkaar vast te zitten.
Weet je zeker dat je dit zo wilt btw? Ben je niet een beetje te snel met uitmaken? Ook voor sex is er een oplossing? Succes!
Weet je zeker dat je dit zo wilt btw? Ben je niet een beetje te snel met uitmaken? Ook voor sex is er een oplossing? Succes!
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Dolcis_ schreef:Wat een nare situatie met je vriend. Heeft hij ook hulp?
Ja, hij is onder behandeling bij een psychiater en hij gebruikt medicatie. Over het algemeen gaat het goed, er is nu een wijziging in zijn medicatie geweest en hij is het een paar keer vergeten dus denk ik dat deze verandering daardoor komt. Hij vindt het gebruik van de medicatie verschrikkelijk dus ik ben al lang blij dat hij toch wil blijven werken aan zijn ziekte. De psychiater zegt dat deze periodes er een beetje bij blijven horen en dat we dit moeten accepteren. Maar dat gezeur om alles, ik word er gek van. Hij zeurt dan zelfs over dat hij het raar vindt dat hij een korte broek aan heeft en ik een lange bijvoorbeeld. Het gaat nergens over en het lijkt dan net alsof ik met een kleuter samen ben. Die persoon die hij dan is vind ik echt verschrikkelijk.
Ik weet dat het voor hem heel moeilijk is en absoluut niet leuk en dat hij hiervoor niet heeft gekozen maar voor een partner is dit ook zeker geen pretje.
Wat een lastige situatie. Ik herken er wel wat in met mijn relatie. Het is moeilijk om voor jezelf de keuze te maken of je deze periodes kunt blijven accepteren of dat je er voor kiest dit niet langer te willen. Elke relatie heeft natuurlijk ups en downs, maar als iemand een ziekte/stoornis heeft kunnen die downs wel extreem pittig zijn. Merk je dat het langzaam wat beter gaat of heb je echt het gevoel dat jullie geen stap verder komen?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Biechtje wat vervelend. Ik kan alleen niet goed de reden vinden waarom je vriend geen sex meer wil? Vaak zit daar wel een reden achter? Ik vind het eerlijk gezegd ook wel behoorlijk voorbarig dat je het daarom hebt uitgemaakt. Het is pas een half jaar, natuurlijk geeft het onzekerheid naar jou toe, maar ook naar hem. Omdat hij niet wil of niet kan of weet ik wat geeft dat een hoop onzekerheid mee en dan is uitmaken wel in mijn ogen een laffe oplossing. Nu klinkt het een beetje weglopen voordat je het probleem hebt aangepakt. Ik zou sowieso nog eens een gesprek aangaan, ook omdat je aangeeft financieel aan elkaar vast te zitten.
Het is al begonnen na een half jaar. Dus al ruim 2 jaar gaat het zo. Ik kan best begrijpen dat ze het uit maakt. Je wilt je toch geliefd voelen in je relatie en seks hoort daar wel een beetje bij. Daarbij heeft ze al de mogelijkheid gehad om vreemd te gaan, en ook in staat geweest. Vraag me dan af hoe trouw ze blijft op langere termijn.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Biechtje wat vervelend. Ik kan alleen niet goed de reden vinden waarom je vriend geen sex meer wil? Vaak zit daar wel een reden achter? Ik vind het eerlijk gezegd ook wel behoorlijk voorbarig dat je het daarom hebt uitgemaakt. Het is pas een half jaar, natuurlijk geeft het onzekerheid naar jou toe, maar ook naar hem. Omdat hij niet wil of niet kan of weet ik wat geeft dat een hoop onzekerheid mee en dan is uitmaken wel in mijn ogen een laffe oplossing. Nu klinkt het een beetje weglopen voordat je het probleem hebt aangepakt. Ik zou sowieso nog eens een gesprek aangaan, ook omdat je aangeeft financieel aan elkaar vast te zitten.
Het is niet maar een half jaar, we hebben 2,5 jaar een relatie, en sinds 2 jaar is het gewoon om te huilen. Het eerste half jaar ging het prima, maar daarna is het totaal omgeslagen. Ik 'zeur' al ruim twee jaar om seks. Hij heeft geen reden. Hij weet het niet. Ik heb het serieus al zo vaak gevraagd waarom. Zoveel redenen aangedragen naar hem toe. Maar hij weet het gewoon echt niet. En als ik dan vraag hoe ik hem op kan winden, dan weet hij het ook niet.
Wel is hij sinds ong 2 jaar aan de bloeddruk medicijnen. Ik link het daar aan omdat het ook een bijverschijnsel is. Maar hij vertikt het naar de huisarts te gaan. En natuurlijk wil ik het liever niet uit hebben. Maar ik hoop gewoon dat het een beetje tot hem door gaat dringen hoe erg ik met deze situatie zit. Hoe serieus ik het meen. Misschien niet de goede weg, maar ik weet het gewoon niet meer. Ik was een zeker persoon maar begin me langzaamaan behoorlijk lelijk en onaantrekkelijk te voelen door dit hele gedoe. Als zelfs mijn eigen vriend, die zegt van me te houden, geen seks meer met me wil. Dan moet ik er echt wel heel walgelijk uit zien en zijn!
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: