Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 17 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  MAS zo 10 jun 2012 - 20:00

Biechtje01 schreef:Ik ben ongeveer 6,5 week zwanger. Zoals ik voorheen maar 1 keer per dag moest poepen, moet ik nu 2/3 keer per dag :O

Ten eerste gefeliciteerd !! Maar wil je nou biechten dat je zwanger bent of veel moet poepen. Sorry maar ik vind het een grappige biecht (hoop dat het ook zo bedoeld was)

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 20:04

Stylegirl; thnx! Ik heb er over kunnen slapen en ik ben niet echt heel boos meer maar meer teleurgesteld en mijn vertrouwen is beschadigt. Ik baal er gewoon ontzettend van dat hij zo bezopen was dat hij zijn zoontje laat spelen met een schaar (dat heb ik niet gezien, maar de schaar lag naast hem). In bezopen toestand snap je toch ook dat dat niet kan? Tenzij hij het natuurlijk niet heeft gezien omdat hij sliep.. Maar dat weet ik dus niet. Naja vanavond maar eens ff babbelen erover.

@Zelda; Ik snap wat je bedoelt. Maar ik hoopte dat ik er vanuit kon gaan dat wel een uurtje op hem zou kunnen letten. En dat hij zoooo dronken was heb ik niet door gehad. Hij kon een normaal gesprek voeren, liep recht, keek niet raar uit zijn ogen. En ik dacht ook dat hij maar een paar biertjes op had. Over die koekjes en papiertjes ben ik ook niet boos geworden, dat vertelde ik ook meer om een helder beeld van de situatie te kunnen geven.

@zwanger biechtje; Ben benieuwd wie je bent! Ik geloof dat ik dat ook had hoor, maar prettig wwas het niet Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caro zo 10 jun 2012 - 20:06

Biechtje01 schreef:Ik heb nu een paar maanden een vriend, alleen hij wilt alleen seks in bed. Zelfs niet onder de douche of andere plekken in huis. Zoenen wilt hij ook niet op andere plekken dan in bed. Ik vind het een beetje saai, vind het juist spannend om op andere plekken sex te hebben. Ik heb al een paar keer met hem erover gehad, maar hij wilt het echt per sé niet op andere plekken, hij vindt het het meest comfortabelste in bed. Ik weet ook niet hoe ik dit nu kan gaan oplossen Biechttopic 4 - Pagina 17 1371890812 Ik hou echt van hem maar de gedachte dat ik vanaf nu nooit meer seks zou hebben op andere plekken dan in bed..

Ik zou hier dus niet meer tegen kunnen. Dit is een van de redenen waarom mijn man en ik uit elkaar gaan, en ik zou het niet meer kunnen verkroppen om in een relatie sex zo'n groot issue te laten zijn. Dit is de beginfase waarin het spannend en intens zou moeten zijn.. En het is wat Susan zegt.. ok: als het alleen in bed is maar dar vliegen de vonken ervan af met verschillende standjes etc, dan is het nog te accepteren. Jammer, maar dan compenseert het wel met spannende experimenten in bed. Maar als je ook niet mag zoenen (mijn man wilde dat ook niet echt) buiten de slaapkamer dan wordt het wel heel erg beperkt met wat je wel en niet kan.

Bij ons is het uiteindelijk echt een issue geworden, wat mede daardoor echt een wig tussen ons heeft gecreeerd. Dus ik wil alleen maar zeggen dat voor ieder mens het aspect sex een andere lading heeft. Ik wil het graag spannend en intens hebben, liefst vaak. En een ander niet. Iemand kan ook minder waarde hechten aan sex dan een ander, maar als het voor jou wél belangrijk is en wél een belangrijk aspect is van je relatie dan zou ik goed kijken naar wat je wel en niet kan opgeven.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:12

Steep schreef:

@Zelda; Ik snap wat je bedoelt. Maar ik hoopte dat ik er vanuit kon gaan dat wel een uurtje op hem zou kunnen letten. En dat hij zoooo dronken was heb ik niet door gehad. Hij kon een normaal gesprek voeren, liep recht, keek niet raar uit zijn ogen. En ik dacht ook dat hij maar een paar biertjes op had. Over die koekjes en papiertjes ben ik ook niet boos geworden, dat vertelde ik ook meer om een helder beeld van de situatie te kunnen geven.

En over dat vertrouwen wat je zei, ik snap je wel. Je bent toch wel in de veronderstelling dat je man wel weet hoe hij verantwoordelijk met R. om moet gaan. En dan tref je ineens die gevaarlijke situatie aan...
Ik zou je alleen wel bedenken dat dit waarschijnlijk de enige en de laatste keer is dat dit voorkomt. Ik bedoel, hoe vaak wordt je man nou dronken? Als je man normaal gesproken wel goed en verantwoordelijk met R om gaat, dan zou ik dit voor 1 keer door de vingers zien en hem goed duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent, en het verder laten rusten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:18

MAS schreef:
Biechtje01 schreef:Ik ben ongeveer 6,5 week zwanger. Zoals ik voorheen maar 1 keer per dag moest poepen, moet ik nu 2/3 keer per dag :O

Ten eerste gefeliciteerd !! Maar wil je nou biechten dat je zwanger bent of veel moet poepen. Sorry maar ik vind het een grappige biecht (hoop dat het ook zo bedoeld was)

Ik vind het ook grappig. Want normaal zat er wel een vast patroon in. Tegenwoordig moet ik heel vaak. Moet ook wel 15x per dag plassen. Mijn hele buik is van slag. Ik hoop niet dat het zo blijft. Mijn eetpatroon is verder niet veranderd. lol!

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 20:19

Zelda schreef:
Steep schreef:

En over dat vertrouwen wat je zei, ik snap je wel. Je bent toch wel in de veronderstelling dat je man wel weet hoe hij verantwoordelijk met R. om moet gaan. En dan tref je ineens die gevaarlijke situatie aan...
Ik zou je alleen wel bedenken dat dit waarschijnlijk de enige en de laatste keer is dat dit voorkomt. Ik bedoel, hoe vaak wordt je man nou dronken? Als je man normaal gesproken wel goed en verantwoordelijk met R om gaat, dan zou ik dit voor 1 keer door de vingers zien en hem goed duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent, en het verder laten rusten.

Dat is ook eigenlijk de bedoeling van het gesprek. Ik wil het niet groter maken dan dat het is namelijk, maar ik wil wel kunnen zeggen dat ik er van geschrokken ben. Als ik er gister op in was gegaan dan was het ruzie geworden en heel nutteloos omdat hij niet helder kon nadenken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen zo 10 jun 2012 - 20:54

Maar ligt het aan mij dat ik het ook een beetje raar vind dat je je kind in handen geeft van iemand die te veel gedronken heeft? Zelfs al is het zijn papa?
Ik vind het schandalig dat hij überhaupt gedronken heeft terwijl hij wist dat hij zijn kind 's avonds moest verzorgen, maar ik zou als ik jou was daar héél boos over zijn geworden maar R. niet zo snel meer helemaal aan zijn zorg hebben overgelaten denk ik. Dronken mensen zijn nu eenmaal niet echt betrouwbaar en ik vind dat kinderen daar niet de 'dupe' van moeten worden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 20:55

тыквашка schreef:Maar ligt het aan mij dat ik het ook een beetje raar vind dat je je kind in handen geeft van iemand die te veel gedronken heeft? Zelfs al is het zijn papa?
Nee,ik zei het op de vorige pagina ook al.

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 20:59

Ik snap jullie, maar zoals ik al zei; ik had niet door dat hij zo dronken was. "Een paar biertjes op" dat idee had ik. En nee dan denk ik dat ik van mijn man mag verwachten dat hij verantwoordelijk genoeg is dat hij een uurtje op hem kan letten als ik in de kamer ernaast zit. Hij kon me altijd komen halen als hij zich niet goed had gevoeld of als hij het te zwaar had gevonden. Ik heb hier van geleerd en zal het ook zeker niet meer doen, maar is het dan zo gek dat ik van mijn man verwacht dat ondanks dat hij heeft gedronken een uurtje op zijn zoontje kan letten? En nogmaals, ik had dus niet door dat hij dronken was.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 21:05

Steep schreef:Ik snap jullie, maar zoals ik al zei; ik had niet door dat hij zo dronken was. "Een paar biertjes op" dat idee had ik. En nee dan denk ik dat ik van mijn man mag verwachten dat hij verantwoordelijk genoeg is dat hij een uurtje op hem kan letten als ik in de kamer ernaast zit. Hij kon me altijd komen halen als hij zich niet goed had gevoeld of als hij het te zwaar had gevonden. Ik heb hier van geleerd en zal het ook zeker niet meer doen, maar is het dan zo gek dat ik van mijn man verwacht dat ondanks dat hij heeft gedronken een uurtje op zijn zoontje kan letten? En nogmaals, ik had dus niet door dat hij dronken was.
Ik snap jou ook wel hoor, zoals je het nu uitlegt. Maar in de eerste instantie kwam het vreemd over.

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 21:07

Ja snap ik, ik denk dat ik hetzelfde had gehad als jullie nu denken hoor. Maar ik dacht écht dat het geen probleem was.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen zo 10 jun 2012 - 21:11

Steep, ik snap wel dat je dacht dat het wel mee viel allemaal en dat je het dus gewoon verkeerd hebt ingeschat. Maar ik persoonlijk vind dat de ouder die de verantwoordelijkheid over een kind draagt in principe eigenlijk gewoon niet zou moeten drinken en zeker niet meer dan 2 glaasjes. Eigenlijk als iemand nog mag autorijden dan mag iemand nog voor een kind zorgen is ongeveer mijn gedachten.
Maar ik snap wel dat jij helemaal niet door had dat hij zo dronken was, ik vind het ook echt meer een kwalijke zaak dat hij zo veel heeft gedronken terwijl hij voor z'n kind moest zorgen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Steep zo 10 jun 2012 - 21:13

тыквашка schreef:Steep, ik snap wel dat je dacht dat het wel mee viel allemaal en dat je het dus gewoon verkeerd hebt ingeschat. Maar ik persoonlijk vind dat de ouder die de verantwoordelijkheid over een kind draagt in principe eigenlijk gewoon niet zou moeten drinken en zeker niet meer dan 2 glaasjes. Eigenlijk als iemand nog mag autorijden dan mag iemand nog voor een kind zorgen is ongeveer mijn gedachten.
Maar ik snap wel dat jij helemaal niet door had dat hij zo dronken was, ik vind het ook echt meer een kwalijke zaak dat hij zo veel heeft gedronken terwijl hij voor z'n kind moest zorgen!

Ik ben het helemaal met je eens! Na deze situatie denk ik er dus ook zo over.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:10

Caro schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb nu een paar maanden een vriend, alleen hij wilt alleen seks in bed. Zelfs niet onder de douche of andere plekken in huis. Zoenen wilt hij ook niet op andere plekken dan in bed. Ik vind het een beetje saai, vind het juist spannend om op andere plekken sex te hebben. Ik heb al een paar keer met hem erover gehad, maar hij wilt het echt per sé niet op andere plekken, hij vindt het het meest comfortabelste in bed. Ik weet ook niet hoe ik dit nu kan gaan oplossen Biechttopic 4 - Pagina 17 1371890812 Ik hou echt van hem maar de gedachte dat ik vanaf nu nooit meer seks zou hebben op andere plekken dan in bed..

Ik zou hier dus niet meer tegen kunnen. Dit is een van de redenen waarom mijn man en ik uit elkaar gaan, en ik zou het niet meer kunnen verkroppen om in een relatie sex zo'n groot issue te laten zijn. Dit is de beginfase waarin het spannend en intens zou moeten zijn.. En het is wat Susan zegt.. ok: als het alleen in bed is maar dar vliegen de vonken ervan af met verschillende standjes etc, dan is het nog te accepteren. Jammer, maar dan compenseert het wel met spannende experimenten in bed. Maar als je ook niet mag zoenen (mijn man wilde dat ook niet echt) buiten de slaapkamer dan wordt het wel heel erg beperkt met wat je wel en niet kan.

Bij ons is het uiteindelijk echt een issue geworden, wat mede daardoor echt een wig tussen ons heeft gecreeerd. Dus ik wil alleen maar zeggen dat voor ieder mens het aspect sex een andere lading heeft. Ik wil het graag spannend en intens hebben, liefst vaak. En een ander niet. Iemand kan ook minder waarde hechten aan sex dan een ander, maar als het voor jou wél belangrijk is en wél een belangrijk aspect is van je relatie dan zou ik goed kijken naar wat je wel en niet kan opgeven.
Gaan jullie uit elkaar? :O

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 10 jun 2012 - 22:15

тыквашка schreef:Steep, ik snap wel dat je dacht dat het wel mee viel allemaal en dat je het dus gewoon verkeerd hebt ingeschat. Maar ik persoonlijk vind dat de ouder die de verantwoordelijkheid over een kind draagt in principe eigenlijk gewoon niet zou moeten drinken en zeker niet meer dan 2 glaasjes. Eigenlijk als iemand nog mag autorijden dan mag iemand nog voor een kind zorgen is ongeveer mijn gedachten.

Eens. Ik had hem de verantwoordelijkheid ook niet gegeven, maar ik zou wel ontzettend kwaad zijn dat hij überhaupt gedronken had terwijl de afspraak was dat hij voor zijn kind zou zorgen. Als die afspraak staat en het is echt zo belangrijk dan zorg je gewoon dat je echt niet dronken bent, desnoods drink je dan maar gewoon een keer helemaal geen alcohol.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:24

Biechtje01 schreef:
MAS schreef:

Ik vind het ook grappig. Want normaal zat er wel een vast patroon in. Tegenwoordig moet ik heel vaak. Moet ook wel 15x per dag plassen. Mijn hele buik is van slag. Ik hoop niet dat het zo blijft. Mijn eetpatroon is verder niet veranderd. lol!

Wees er maar blij mee! De gemiddelde vrouw kan als ze zwanger is nog maar.....2x per week ofzo....auw auw. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 22:38

Ik snap dat je er boos over bent Steep, en snap dat je ervan geleerd hebt en het niet meer doet (ok, dit voegt helemaal niks toe, maar ik wilde het even kwijt) Hoop dat hij het begrijpt vanavond als je het zegt. Ik drink sowiezo al niet, maar zaterdag met het voetballen werd ik weer als flauw en saai bestempeld. Ik zeg "ja, en wat als er wat met dochter gebeurt, wie brengt haar dan naar de dokter/het ziekenhuis" toen was het wel over. Vind dat als je kind erbij is 1 ouder nuchter moet blijven voor het geval dat, je weet niet wat er kan gebeuren.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gympie zo 10 jun 2012 - 22:43

Maar zij heeft toch niet gedronken?? Daar ging het toch niet om?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:46

Gympie_ schreef:Maar zij heeft toch niet gedronken?? Daar ging het toch niet om?
Inderdaad?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:47

Ayla schreef:Ik snap dat je er boos over bent Steep, en snap dat je ervan geleerd hebt en het niet meer doet (ok, dit voegt helemaal niks toe, maar ik wilde het even kwijt) Hoop dat hij het begrijpt vanavond als je het zegt. Ik drink sowiezo al niet, maar zaterdag met het voetballen werd ik weer als flauw en saai bestempeld. Ik zeg "ja, en wat als er wat met dochter gebeurt, wie brengt haar dan naar de dokter/het ziekenhuis" toen was het wel over. Vind dat als je kind erbij is 1 ouder nuchter moet blijven voor het geval dat, je weet niet wat er kan gebeuren.

Nou ja, dat je niet dronken wordt, prima en logisch. Maar ik hou er persoonlijk geen rekening mee dat er nog iemand moet kunnen rijden eigenlijk. Dus als we op een feestje zijn en we zijn met de fiets dan drinken we gewoon beiden hoor, en na 2 glazen mag je niet meer rijden (drinken sowieso niet als we moeten rijden), dus dan zou je al niet meer naar het ziekenhuis kunnen rijden. Tja, daar ga ik niet altijd rekening mee houden eigenlijk. Dat je niet aangeschoten of dronken wordt waar je kinderen bij zijn vind ik niet meer dan logisch, maar ik ga er ook niet altijd op letten dat er iemand moet kunnen rijden.

Gast
Gast

Bericht  June zo 10 jun 2012 - 22:47

Zelda schreef:
Gympie_ schreef:Maar zij heeft toch niet gedronken?? Daar ging het toch niet om?
Inderdaad?

Dat zegt ze toch ook niet? Ze zegt dat ze het niet meer zal doen, maar dan kan ze toch gewoon doelen op het feit dat ze haar kind bij haar dronken man heeft achtergelaten?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 22:48

Daar reageerde ik ook niet op, ik vertel hoe ik daarover denk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 22:49

Euc: als ik wel zou drinken zou ik dat alleen doen als dochter bij een oppas is of oppas heeft, nu waren we gewoon thuis, en mocht er dan iets gebeuren vind ik dat er iemand moet kunnen rijden. Ik heb nog maar pas mijn rijbewijs dus ik mag sowiezo helemaal niks drinken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:50

*weg*

Laatst aangepast door Zelda op ma 11 jun 2012 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 22:58

Ayla schreef:Euc: als ik wel zou drinken zou ik dat alleen doen als dochter bij een oppas is of oppas heeft, nu waren we gewoon thuis, en mocht er dan iets gebeuren vind ik dat er iemand moet kunnen rijden. Ik heb nog maar pas mijn rijbewijs dus ik mag sowiezo helemaal niks drinken.

Hm, nooit bij stil gestaan eigenlijk. Dat zijn zulke uitzonderlijke situaties dat ik me daar echt niet van tevoren over druk ga maken. Hoe groot is nu de kans dat je hals over kop naar het ziekenhuis moet? Als het écht erg is bel je een ambulance en anders komt er wel een oplossing. En als één van de kinderen al ziek is dan pas je sowieso op lijkt me (dan zie je misschien al aankomen dat het een rondje huisartsenpost wordt).

Heb het ooit gehad toen we nog geen auto hadden dat kind snel naar het ziekenhuis moest. Ook dat is goedgekomen. Dan zou dat ook al onverantwoord zijn, geen auto hebben en wel een kind.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: