Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 15 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 18:24

Het is niet herkenbaar, maar ik begrijp dat het vervelend is wanneer je er zo mee geconfronteerd wordt. Dat zou ik ook niet prettig vinden.
Misschien kun je hem vragen of hij Inprivate (Explorer) of Incognito (Chrome) wil surfen. Dan komen de sites niet in je geschiedenis of ergens anders te staan. Op die manier weet jij niet of hij, wat hij en wanneer hij gekeken heeft. Daarnaast is het beter voor je computer, zulk soort sites kunnen vervelende cookies achterlaten op je computer (of extra SPAM meesturen).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 5:22

**

Laatst aangepast door mzcharlotte op ma 4 jun 2012 - 4:38; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 5:32

Wat naar mzcharlotte!
En erg oneerlijk ook.

Zou het geen jaloezie/afgunst kunnen zijn?

Ik weet niet zo goed wat je moet doen.
Heb het zelf ook meegemaakt (twee keer) maar ik ben daar keihard in.
Ik laat ze lullen en de personen waarvan ik denk dat ze de waarheid moeten weten (PZ en LG bijvoorbeeld) heb ik verteld hoe de vork werkelijk in de steel zat en de roddelaars heb ik genegeerd en enkel het hoognodige (op werkgebied) gevraagd/verteld.
Nu, een paar maanden later blijkt dat er 1 collega geweest is die de boel een beetje verdraaid heeft.
De overige collega's zijn daar nu achter gekomen en zijn haar nu behoorlijk zat. (ook om andere redenen)
Dus... Al is de leugen (roddel) nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

Maar dat het nu heel vervelend is begrijp ik heel erg goed.
Zou je hun er op aan durven te spreken? Dan zou ik dat doen.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine vr 1 jun 2012 - 5:37

mzcharlotte schreef:...

Vervelend dat er zo over je geroddeld wordt. Je zou ze erop aan kunnen spreken, maar je hebt ook kans dat dat averechts gaat werken. Heb je ook het idee dat het jaloezie kan zijn?

In elk geval hug, je hebt hard voor je functie gewerkt, dus dan verdien je die gewoon. Als zij dat niet kunnen hebben, zegt dat meer over hen dan over jou!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  mzcharlotte vr 1 jun 2012 - 5:43

**

Laatst aangepast door mzcharlotte op ma 4 jun 2012 - 4:38; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 20:24

Carrie schreef:
Lavendel schreef:Wij gaan beide doen, en een gezamelijke spaarrekening en onze eigen houden. Zo sparen we en voor de gezamelijke dingen (vakanties, grote uitgaven etc) en voor onze eigenlijk dingen (kleding voor mij en sport/electronische troep voor hem Wink)
+1! Zo gaan wij het straks ook doen. En ieder onze eigen betaalrekening.

Zo doen wij het ook! We hebben nu al een gezamenlijke rekening waar we iedere maand 10 euro op storten. Zo kunnen we, als we straks een huisje hebben, daarvan bijv. een koelkast kopen. Deze rekening wordt straks ook de rekening waar de huur en vaste lasten vanaf gaat en waar we dus ieder een vast bedrag op storten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 1:29

Ik biecht op dat sinds mijn relatie uit is ik weer aardig los aan het gaan ben en ik daar, achteraf, van baal.
Ik heb lange tijd geen vaste relatie gewild, ik genoot van mijn vrijheid, had een scharrel en vermaakte me best.
Nu heb ik twee relaties achter elkaar gehad en twee keer ben ik keihard op m'n bek gegaan, gekwetst. Dan denk ik, zie je wel, het gaat toch weer mis.
Ik merk nu dat ik weer in m'n oude gedrag verval.
Tijdens het uitgaan ben ik standaard dronken, ik geniet volop van alle aandacht die ik krijg van mannen, en sta dan aan het eind van de avond met 1 van die mannen te zoenen.
Gisteren kreeg ik een berichtje van een DJ die ik laatst heb leren kennen, of ik snel naar 1 van z'n feestjes kom. Het is voor mij wel duidelijk waar dat op uit gaat draaien. Vrijdagavond heb ik afgesproken met een man die ik gisteren heb leren kennen. Daar blijf ik waarschijnlijk slapen.
En dit doe ik eigenlijk terwijl ik geen zin meer heb in het gescharrel, het liefst zou ik juist een relatie hebben. Maar ik ben zo bang om weer gekwetst te worden dat ik dit maar weer zo doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 1:40

Losgeslagen biechtje; Jouw verhaal had ik kunnen schrijven. Ik heb een periode gehad waarin het niet allemaal ging zoals ik eigenlijk zou willen, toch deed ik het. En ik geloof dat je er pas echt klaar mee bent, dat je er ook echt wel mee stopt. Misschien heb je het op dit moment wel in jouw hoofd om ermee te stoppen, maar zit er ergens, diep van binnen, nog een stukje dat daar nog niet klaar voor is. Wellicht door angst of misschien wel omdat je stiekem wel geniet van de aandacht. Dat is altijd moeilijk te achterhalen. Ik hoop dat het leven voor jou snel in rustig vaarwater terecht komt. Want dingen die in het verleden zijn gebeurd, zeggen natuurlijk niets over de toekomst.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:59

Ik biecht dat ik een Borderline persoonlijkheidstoornis heb maar het tegen niemand durf te zeggen uit angst voor afwijzing/veroordeling.
Dit is een tijdje terug geconstateerd en hoewel ik het eerst onzin vond kom ik nu achter dat het wel degelijk zo is. De therapie die ik krijg helpt me gelukkig hier iets beter mee om te gaan, maar de oplossing is er nog lang niet.

Alleen mijn vriend en een goede vriendin zijn op de hoogte. Mijn vriend stond er totaal niet van te kijken, de vriendin na nader uitleg ook niet. Toch durf ik niemand te vertellen dat ik de stoornis heb omdat ik weet dat er zoveel over geoordeeld word en er ook extreme verhalen van bekend zijn. Zo automutileer ik helemaal niet en trek ik ook niet op allerlei extreme manieren aandacht.
Ik bekijk alles alleen heel zwart wit, voel me veel alleen, heb stemmingswisselingen en ben flink impulsief. Ook kan ik totaal niet omgaan met emoties en het reguleren daarvan.

De nieuwe benaming van borderline wordt in de toekomst waarschijnlijk emotie-regulatiestoornis, een veel betere term als je het op mij betrekt in ieder geval, maar leg dat maar eens uit...

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 4 jun 2012 - 3:05

Biechtje01 schreef:Ik biecht op dat sinds mijn relatie uit is ik weer aardig los aan het gaan ben ----.

@Dit Biechtje: Dit gedrag komt me heel erg bekend voor van een meisje wat ik ken. Die is ook sinds een tijdje vrijgezel en echt alleen maar bezig met mannen versieren, dronken zijn, het gedrag zoals jij het beschrijft. Ik weet niet of het je kan helpen om misschien eens met een vriendin erover te praten? Misschien kunnen die je erop wijzen als je weer eens teveel drinkt? Kijken of je dat gedrag eerst in de hand kunt houden? En probeer gewoon eens met jezelf af te spreken eens niet met een jongen te zoenen. Kan me herinneren dat er in de Love Clinic bij Loverboys ook eens een meisje was die behoorlijk los was met veel jongens, eigenlijk verslaafd aan die kortdurende bevestiging. Maar elke keer ga je dan eigenlijk weer keihard op je bek. Was geloof ik in het eerste seizoen. Zij heeft toen met een psycholoog erover gepraat en moest bepaalde opdrachten doen. Misschien kan je die afleveringen eens opzoeken en er tips uithalen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 5:20

Bedankt voor jullie reacties, Maura en AM!

Maura: Ik denk dat het bij mij een combinatie is van het genieten van de aandacht en onzekerheid. Nadat mijn vriend het uit had gemaakt was mijn zelfvertrouwen weg. En dankzij die aandacht krijg ik het wel een beetje terug. Het is natuurlijk niet de aandacht die ik graag wil, maar voor the time being is het ok.

AM: Ik heb het er met mijn vriendinnen over gehad en die proberen me ook te helpen. Alleen ben ik echt stronteigenwijs, en helemaal als ik dronken ben. Ik heb nu besloten om voorlopig niet meer te drinken. Want als ik niet drink, dan krijg ik op zich ook nog wel aandacht, maar dan houd ik wat meer afstand van mannen, zeg maar. Dan zoen ik dus niet meer zo snel. Ik ga wel even die aflevering terugkijken, bedankt voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 8:59

Ik heb een alcoholverslaving.

Gast
Gast

Bericht  Siem ma 4 jun 2012 - 9:03

@ biechtje met de alcoholverslaving wat naar om te horen. Maar wel positief dat je het zelf inziet, heb je hulp of wil je hulp gaan zoeken?

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:04

Losgeslagen biechtje; Wat ik ook al aanhaalde, voor de time being is het nog goed. Dus waarschijnlijk kun je ook pas stoppen als je daar echt klaar voor bent. En ook al wil je dit niet voor je hele leven, als het voor nu goed is, dan zou ik het zo laten.

Biechtje met alcoholverslaving: Erkennen is de eerste stap, zeggen ze wel. Biechttopic 4 - Pagina 15 699888

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 20:38

Ik kom even biechten dat ik nog maar een paar dagen weg ben van het forum, maar het best wel mis. En dat ik ongemerkt toch nog heel veel op mijn telefoon aan het meelezen ben, was niet de bedoeling laughcry Embarassed

Ben ik een beetje verslaafd?

Gast
Gast

Bericht  Jasmine ma 4 jun 2012 - 20:56

Biechtje01 schreef:Ik kom even biechten dat ik nog maar een paar dagen weg ben van het forum, maar het best wel mis. En dat ik ongemerkt toch nog heel veel op mijn telefoon aan het meelezen ben, was niet de bedoeling laughcry Embarassed

Als jij bent wie ik denk dat jij bent: Yes ja Yes
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 20:59

Jasmine schreef:
Biechtje01 schreef:Ik kom even biechten dat ik nog maar een paar dagen weg ben van het forum, maar het best wel mis. En dat ik ongemerkt toch nog heel veel op mijn telefoon aan het meelezen ben, was niet de bedoeling laughcry Embarassed

Als jij bent wie ik denk dat jij bent: Yes ja Yes
Ik denk dat ik ben wie jij denkt dat ik ben :P

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 4 jun 2012 - 21:04

Biechtje01 schreef:Ik kom even biechten dat ik nog maar een paar dagen weg ben van het forum, maar het best wel mis. En dat ik ongemerkt toch nog heel veel op mijn telefoon aan het meelezen ben, was niet de bedoeling Biechttopic 4 - Pagina 15 394967 Embarassed

Dan kom je toch terug? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Makamba ma 4 jun 2012 - 21:07

Ibbeltje schreef:
Biechtje01 schreef:Ik kom even biechten dat ik nog maar een paar dagen weg ben van het forum, maar het best wel mis. En dat ik ongemerkt toch nog heel veel op mijn telefoon aan het meelezen ben, was niet de bedoeling Biechttopic 4 - Pagina 15 394967 Embarassed

Dan kom je toch terug? Biechttopic 4 - Pagina 15 253468018

Inderdaad! Very Happy
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 21:33

Misschien even beter stofzuigen? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 21:37

Jolicious schreef:

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 22:04

Biechtje01 schreef:Ik heb een alcoholverslaving.

Wat rot om te lezen zeg. Zou je er graag van af willen? Of ben je daar al mee bezig?

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 4 jun 2012 - 22:40

Zelda schreef:
Jolicious schreef:

Very Happy

lol!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 22:53

chococupcake schreef:
Zelda schreef:
Jolicious schreef:

Very Happy

lol!
nerd

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 4 jun 2012 - 23:13

En er zijn er ook die je ook terug willen hier biechtje dus kom maar gewoon terug :P (alleen natuurlijk als je echt wil Very Happy)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud