Het alleen laten van een kind.
+20
Filoria
xxjojootjexx
Bolleke
MissBlunt
Tania
SuperGrover
Flemy
shadow
Jeanette
Sweety
loura
Julia
Arwyn
Snoopy
Susan
Mamsie
TukTuk
RYW
girli
SleepingBeauty
24 plaatsers
Pagina 4 van 15
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Re: Het alleen laten van een kind.
Hoe zit het dan bij jou thuis, Storm? Jij zet je zoontje in de box. Is die beneden, en de douche boven? Of is alles op dezelfde verdieping? En hoe snel kan jij bij je zoon zijn als je onder de douche staat en hij huilt?
Als dromertje zegt dat ze dat binnen 1 a 2 minuten kan als ze met de hond buiten staat, dan zie ik niet in waarom wij, als vreemden, haar daarin niet zouden geloven, en ik vind het ook nogal wat om er een oordeel aan te hangen.
Als dromertje zegt dat ze dat binnen 1 a 2 minuten kan als ze met de hond buiten staat, dan zie ik niet in waarom wij, als vreemden, haar daarin niet zouden geloven, en ik vind het ook nogal wat om er een oordeel aan te hangen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Ik weet het niet hoor, wil niet voor mamavan2 praten, maar zijn slaapjes niet belangrijker dan normaal voor een kind met epilepsie?
.
Laatst aangepast door AngelNyn op ma 17 jan 2011 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik hang nergens een oordeel aan, ik zeg alleen dat ik mijn zoon op deze leeftijd nooit alleen thuis zou laten (uitzonderingen daargelaten, maar ik kan er echt geen bedenken).RYW schreef:Hoe zit het dan bij jou thuis, Storm? Jij zet je zoontje in de box. Is die beneden, en de douche boven? Of is alles op dezelfde verdieping? En hoe snel kan jij bij je zoon zijn als je onder de douche staat en hij huilt?
De douche is inderdaad op dezelfde verdieping, we wonen in een appartement. En ik neem zomaar aan dat de douche en de slaapkamer van het kind ook op dezelfde verdieping zitten.
Anders zou ik een babyfoon de douche in nemen.
Gast- Gast
Mijn god, wat overdreven. Sorry hoor.. Dromertje en ik lopen , nou hooguit 2 minuten, even naar de hoek om de hond een plas te laten doen. En dat is dan vreselijk onverantwoord? Jullie overdrijven wel verschrikkelijk nu. En een babyfoon in de douche, nou daar begin ik écht niet aan.
Als dit onverantwoord is, dan zijn er nog TIG andere dingen nóg erger. Je kunt ook op élke slak zout gaan leggen zeg.
Als dit onverantwoord is, dan zijn er nog TIG andere dingen nóg erger. Je kunt ook op élke slak zout gaan leggen zeg.
Gast- Gast
Liva, JIJ vindt dat we overdrijven, naar mijn idee is dit niet zo. Ik zou het zelf gewoon nooit doen, klaar. Wil niet zeggen dat ik jullie dan slechte moeders vindt ofzo.
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Darcy schreef:Ik weet het niet hoor, wil niet voor mamavan2 praten, maar zijn slaapjes niet belangrijker dan normaal voor een kind met epilepsie?
Dat kan best, maar als je kind epilepsie heeft laat je dat toch niet alleen?! Al ís het maar voor 3 minuten.. die 3 minuten kan ze toch ook in de wagenbak slapen? Beter dat dan een enorm risico lopen :S
Moet ze overdag en snachts dan ook maar naast haar kind gaan liggen als ze in bed ligt? Want stél je voor dat ze dan een epileptische aanval krijgt.
Gast- Gast
Ik douchte eigenlijk alleen als mijn zoons sliepen, trouwens. Een hond heb ik niet, en boodschappen deed ik ofwel met hen samen, of als ze nog op het KDV waren zodat ik even alleen kon gaan. Maar ik blijf erbij dat wij niet voor Dromertje kunnen weten hoe snel ze bij haar dochter kan zijn als ze de hond uitlaat, of doucht of wat dan ook doet. Toen mijn jongste een baby was kon ik ook niet direct naar hem toe als hij huilde, ik had nog een kind waar ik ook mee bezig was, en daarbij stond ik ook soms wel eens tot aan mijn ellebogen in de afwas of zoiets. Je kan er gewoon niet altijd binnen de seconde bovenop zitten, en als het voor Dromertje of welke ouder dan ook een acceptabele tijd/afstand is, dan is dat toch zo?
En eerlijk gezegd vind ik de reacties in dit topic (en dan bedoel ik niet jou hoor Storm) niet allemaal even aardig, respectvol en tolerant naar anderen met een andere denkwijze toe, ook die van AngelNyn bijvoorbeeld, en dat vind ik heel erg jammer. Niet iedereen hoeft toch alles op dezelfde manier te doen?
En eerlijk gezegd vind ik de reacties in dit topic (en dan bedoel ik niet jou hoor Storm) niet allemaal even aardig, respectvol en tolerant naar anderen met een andere denkwijze toe, ook die van AngelNyn bijvoorbeeld, en dat vind ik heel erg jammer. Niet iedereen hoeft toch alles op dezelfde manier te doen?
RYW- Ratel
Storm schreef:Liva, JIJ vindt dat we overdrijven, naar mijn idee is dit niet zo. Ik zou het zelf gewoon nooit doen, klaar. Wil niet zeggen dat ik jullie dan slechte moeders vindt ofzo.
Ja, klopt. Ik vind het inderdaad enorm overdreven. Mijn god, 2 minuten, waar loop je over te mierenneuken zeg..
Gast- Gast
Vinden jullie het ook onverantwoord dat ik 's avonds wel eens bij de buurvrouw zit mét babyfoon?
Gast- Gast
Jij weet toch niet hoe haar aanvallen verlopen en hoe het precies zit? Dit is het advies van de neuroloog en de keuze van de moeder (die haar kind het beste kent). Vind dat je nogal overtrokken reageert.AngelNyn schreef:Darcy schreef:Ik weet het niet hoor, wil niet voor mamavan2 praten, maar zijn slaapjes niet belangrijker dan normaal voor een kind met epilepsie?
Dat kan best, maar als je kind epilepsie heeft laat je dat toch niet alleen?! Al ís het maar voor 3 minuten.. die 3 minuten kan ze toch ook in de wagenbak slapen? Beter dat dan een enorm risico lopen :S
Gast- Gast
nee, de douche en de babykamer zitten op andere verdiepingen. Ik weet zeker dat ik bij het uitlaten van de hond minstens zo snel, al dan niet sneller weer bij Y. kan zijn als er wat is dan dat ik onder de douche sta.
Maargoed, je kunt idd op elke slak zout leggen. Je zou maar uitglijden tijdens het douchen en een flinke smak op de vloer maken waardoor jij buiten westen bent. Dan kun je ook niet meer direct bij je kind staan, onverantoorde moeder hoor, als jij gaat douchen als je alleen met je kind thuis bent
Voor ons is dit de beste oplossing en wat anderen daarvan vinden maakt me ook niet zoveel uit.
Maargoed, je kunt idd op elke slak zout leggen. Je zou maar uitglijden tijdens het douchen en een flinke smak op de vloer maken waardoor jij buiten westen bent. Dan kun je ook niet meer direct bij je kind staan, onverantoorde moeder hoor, als jij gaat douchen als je alleen met je kind thuis bent
Voor ons is dit de beste oplossing en wat anderen daarvan vinden maakt me ook niet zoveel uit.
Gast- Gast
Nogmaals, jij vindt dat mierenneuken, ik niet.Liva schreef:Storm schreef:Liva, JIJ vindt dat we overdrijven, naar mijn idee is dit niet zo. Ik zou het zelf gewoon nooit doen, klaar. Wil niet zeggen dat ik jullie dan slechte moeders vindt ofzo.
Ja, klopt. Ik vind het inderdaad enorm overdreven. Mijn god, 2 minuten, waar loop je over te mierenneuken zeg..
Gast- Gast
Twixx schreef:Vinden jullie het ook onverantwoord dat ik 's avonds wel eens bij de buurvrouw zit mét babyfoon?
Ja, vréselijk! Dat kan toch niet, stel je voor dat je kind in een knuffel stikt en je hoort het niet op tijd.
Gast- Gast
Storm schreef:Nogmaals, jij vindt dat mierenneuken, ik niet.Liva schreef:Storm schreef:Liva, JIJ vindt dat we overdrijven, naar mijn idee is dit niet zo. Ik zou het zelf gewoon nooit doen, klaar. Wil niet zeggen dat ik jullie dan slechte moeders vindt ofzo.
Nee, dat hadden we onderhand wel door
Gast- Gast
Liva schreef:Twixx schreef:Vinden jullie het ook onverantwoord dat ik 's avonds wel eens bij de buurvrouw zit mét babyfoon?
Ja, vréselijk! Dat kan toch niet, stel je voor dat je kind in een knuffel stikt en je hoort het niet op tijd.
Gast- Gast
Liva schreef:Twixx schreef:Vinden jullie het ook onverantwoord dat ik 's avonds wel eens bij de buurvrouw zit mét babyfoon?
Dat jij een andere mening hebt dan sommige andere mensen, betekent toch niet dat je zo sarcastisch en neerbuigend over die andere mensen hoeft te doen? Ik vind het ook onverantwoord, jij niet, prima toch? Laat jij lekker jouw kind alleen.
Gast- Gast
RYW schreef:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Gast- Gast
Nee precies, daarom vind ik sommige reacties ook heel flauw, quasi-grappig en sarcastisch doen enzo, beetje jammer. Laat iedereen toch lekker.RYW schreef:
Gast- Gast
Isabella schreef:Liva schreef:Twixx schreef:Vinden jullie het ook onverantwoord dat ik 's avonds wel eens bij de buurvrouw zit mét babyfoon?
Dat jij een andere mening hebt dan sommige andere mensen, betekent toch niet dat je zo sarcastisch en neerbuigend over die andere mensen hoeft te doen? Ik vind het ook onverantwoord, jij niet, prima toch? Laat jij lekker jouw kind alleen.
Ja, ik laat mijn kind lekker alleen. Heerlijk toch?
Weet je wat het is, iemand zegt hier iets in het topic en de rest gaat het tot in den treure lopen uitmelken. Kijk, dat je geen 10 minuten tot een kwartier weg gaat zonder je kind, a la. Dat lijkt mij ook niet zo slim. Maar ménsen, een zak zout lopen gooien over een minuutje naar de hoek lopen met je hond. Dat is gewoon zeuren, op elke slak zout leggen, even de boel uitmelken. En ja, daar ga ik sarcastisch op reageren ja, want het gaat gewoon nergens over.
Gast- Gast
Liva, JIJ vindt het zeuren, het is toch míjn goed recht om dat niet te vinden? Ik laat mijn kind gewoon niet alleen, al moet ik de hond uitlaten of wat dan ook. Dat mag je best overdreven vinden, maar ik vind het op mijn beurt weer onverantwoord.
Dit is een discussie waar geen eind aan komt volgens mij, iedereen staat hier toch anders in. Dus ik kap ermee.
Dit is een discussie waar geen eind aan komt volgens mij, iedereen staat hier toch anders in. Dus ik kap ermee.
Gast- Gast
Ja, Storm , ik weet nu wel dat jij het onverantwoord vindt. Hoef je toch niet steeds te herhalen?
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Storm op zo 16 jan 2011 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : laat maar, eindeloze discussie)
Gast- Gast
freakielief schreef:Jij weet toch niet hoe haar aanvallen verlopen en hoe het precies zit? Dit is het advies van de neuroloog en de keuze van de moeder (die haar kind het beste kent). Vind dat je nogal overtrokken reageert.AngelNyn schreef:Darcy schreef:Ik weet het niet hoor, wil niet voor mamavan2 praten, maar zijn slaapjes niet belangrijker dan normaal voor een kind met epilepsie?
Geheel eens.
RYW- Ratel
Storm schreef:Jij hoeft toch ook niet telkens te herhalen dat jij het overdreven vindt van ons? Dat is toch precies hetzelfde?Liva schreef:Ja, Storm , ik weet nu wel dat jij het onverantwoord vindt. Hoef je toch niet steeds te herhalen?
Zeg ik het tegen jou dan?
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Darcy schreef:Ik weet het niet hoor, wil niet voor mamavan2 praten, maar zijn slaapjes niet belangrijker dan normaal voor een kind met epilepsie?
Mijn god je maakt me nu echt een beetje boos want je wil niet weten hoe moeilijk het is om te leven met een kind met deze heftige vorm van epilepsie, hoe wij als het héle gezin ons leven naar haar aan moeten passen bij iedere stap die we zetten, hoe we ons best doen om het normale leven voor onze oudste dochter door te laten gaan en hoe 'gevangen' en beperkt ons leven is geworden.
Hoe kan jij als iemand die totaal niets van onze situatie af weet zo'n opmerking plaatsten ? Weet jij hoe M.ara haar aanvallen verlopen, wanneer ze aanvallen kan krijgen en hoe ze eruit zien ? Als ik haar volgens jou al 3 minuten niet alleen kan laten dan zou ik dus ook niet naar de wc kunnen,dochen,beneden poetsen als ze slaapt,niet kunnen bellen, niet op de bank kunnen zitten en zij in de box, niet kunnen koken, niet met de oudste kunnen spelen en zelfs niet kunnen slapen want stel dat ... ?! Zo wil en kan toch niemand leven ? Je hebt geen idee hoe hard wij onze best hebben moeten doen en nog doen om niet iedere minuut van de dag op Mara te letten. En als je goed had gelezen had je kunnen weten dat ik al eerder aangaf dat we M.ara niet zomaar wakker mogen maken want juist daar krijgt ze een insult van en juist daarmee hebben we de poppen weer aan het dansen.
Zo en nu ga ik héél slecht even S.enna uit school halen terwijl M.ara net 10 minuten op bed ligt.
Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 16 jan 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 4 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Je kind alleen thuis laten
» alleen laten in de supermarkt?
» Een hond nemen... Vraagje + advies - alleen laten.
» Kinderen.. je kunt ze ook geen twee tellen alleen laten!
» kind in de auto laten
» alleen laten in de supermarkt?
» Een hond nemen... Vraagje + advies - alleen laten.
» Kinderen.. je kunt ze ook geen twee tellen alleen laten!
» kind in de auto laten
Pagina 4 van 15
Permissies van dit forum: