Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het alleen laten van een kind.

+20
Filoria
xxjojootjexx
Bolleke
MissBlunt
Tania
SuperGrover
Flemy
shadow
Jeanette
Sweety
loura
Julia
Arwyn
Snoopy
Susan
Mamsie
TukTuk
RYW
girli
SleepingBeauty
24 plaatsers

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:47

_MamaRosa_ schreef:
@ Freaky: Deze optie is niet mogelijk. Ze zou dan het enige kindje zijn dat moet overblijven. Er is 1 school van dezelfde stichting waar ze wel over mogen blijven, maar die ligt totaal buiten onze wijk, dus dat gaat 'm ook niet worden.
Jeetje wat onhandig zeg. Ik hoop dat je een goede oplossing vindt (of eentje in ieder geval waar je zo veel mogelijk vrede mee hebt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 21:49

Lilith schreef:
Liva schreef:Eens met RYW. Als ik het doe is het na een lange dag werken, ik ben alleen want vriend werkt door en mijn zoon ligt net in bed. Ik kan hem best meenemen hoor maar dan krijst hij de hele straat door. Dus dan maar onverantwoord even naar de hoek als zoon lekker ligt te slapen Wink

Mamavan2, ja dan had ik t ook sneller gedaan. De school is hier een halve wijk verderop
Ik zie niet waarom krijsen erger zou zijn dan alleen gelaten worden. Dat zijn toch geen vergelijkbare risico's? Een krijsend kins is lastig, maar niet gevaarlijk. Een kind alleen thuis laten is wél onverantwoord. En dat is toch een kwestie van een beetje beter plannen? Dat je eens een keer een boodschap moet doen 's avonds kan best voorkomen, maar als dat vaak voorkomt kun je toch gewoon je boodschappen iets beter plannen?

Nou, zo makkelijk is dat niet altijd, Lilith, als je alleenstaande moeder bent met een fulltime baan en een studie. Daarmee doel ik zowel op mezelf als op die vriendin waarover we het eerder hadden. Het is altijd wel makkelijk oordelen over hoe andermans leven beter geleid of gepland kan worden.

En nou moet ik weg, ik heb om 10 uur een afspraak Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:50

Nee Lilith, dat is geen kwestie van beter plannen. Dat is een kwestie van geen tijd hebben. En nee, 200 m naar de hoek lopen vind ik niet onverantwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:52

Dubbele post (met veel tijd ertussen...).


Laatst aangepast door Reva op zo 16 jan 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 21:54

RYW schreef:
Lilith schreef:Mamarosa, zo moeilijk is dat toch niet? Laat je je kinderen overblijven, probleem opgelost. Dat lijkt me voor iedereen handiger, volgens mij is het voor de oudsten ook niet tof om zich te moeten haasten voor de baby's en voor de baby's niet prettig om heen en weer gesleept te worden. Maar laten slapen zou ik gewoon niet doen.

RYW: uitzondering kan zijn dat een ander altijd je kind naar school brengt, maar op het laatste moment afbelt en je andere kind ligt te slapen. Dan kan het zijn dat het moet (maar dan nou zou ik de jongste wakker maken). Of als je luiers op zijn en je komt daar 10 minuten voor sluitingstijd achter, en je hebt ze die nacht echt nog nodig. Dat is overmacht. Maar elke dag je kind naar school brengen of elke dag de hond uitlaten, dat is structureel, dus dan snap ik niet dat het elke keer weer voorkomt.

Ja oké, maar je hebt het over strafbaar enzo. Je hebt het over dat het hier veel te soepel is. Stel dat dat wordt aangepast in de wet, wat zijn dan acceptabele redenen om weg te gaan zonder je kind? Je kan dat denk ik niet zomaar zwart-wit vastleggen, wat er wel een goede reden is en wat niet. Voor het ene gezin kan een reden wel veel overtuigender zijn dan voor het andere gezin. Niemand gaat er dood aan als Beer niet in het bedje van Junior ligt, maar als Junior al wekenlang iedereen wakker gilt, je loopt op je tandvlees van oververmoeidheid, en Beer ligt nu bij de buurvrouw op de hoek, dan kan de situatie ernaar zijn dat je denkt: ik ga NU Beer halen, en dat Junior nummer twee ligt te slapen, dat moet dan maar.

Ik zou dat ook niet zo doen, maar ik vind het heel ver gaan dat strafbaar te stellen.

Dat gaat ook te ver. Je kunt inderdaad geen grens erin stellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Snoopy zo 16 jan 2011 - 22:09

Wat ik me afvraag: Waarom worden er geen babyfoons gebruikt? Kindje ligt te slapen, babyfoon aan en even aan de buurvrouw vragen om op te letten. Of in de gevallen dat je vlakbij bent (school, supermarkt naast de deur of hond uitlaten) kan je de babyfoon ook zelf bij je houden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:10

Darcy schreef:
Storm schreef:
Lilith schreef:Ja, ik vind dat eigenlijk wel normaal, dat je daarvoor opgepakt kunt worden als je zo dom bent om iets op het vuur te zetten en dan weg te gaan. Normaal is het al onverantwoordelijk en dom, even weggaan en je kind thuislaten als het zo klein is, maar in dit geval zou het best strafbaar gesteld mogen worden.
+1

Ja daar ben ik het ook wel mee eens, maar omdat iemand hierboven zei van was ze het niet gewoon vergeten? Maar goed, ik check het gas etc. zelf al altijd dus ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat je dat dan niet HELEMAAL doet als er een kind ligt te slapen.
Ik vind het ook heel moeilijk te geloven dat ze dat echt is vergeten, en zelfs als dat zo is, dan vind ik haar nog enorm onverantwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:13

De babyfoon bij je hebben is handig ja met de hond uitlaten, al vind ik dat je de hond kunt uitlaten met je kind. Maar het wegbrengen of ophalen van school gaat niet opeens sneller of kan je afbreken als de kleine begint te huilen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Susan zo 16 jan 2011 - 22:14

Maar al is ze het gewoon vergeten, dan nog is het toch logisch dat daar iets mee gedaan wordt? De volgende keer kan ze wel 'gewoon vergeten' dat haar kind in bad zit en in een andere kamer een half uur met haar vriendin gaan bellen. Of 'gewoon vergeten' dat het raam in de kinderkamer op de bovenverdieping nog wagenwijd openstaat terwijl het kind daar in bed ligt. Of 'gewoon vergeten' dat het kind nog achterin de auto zit. Het hoeft allemaal niet met opzet te zijn, maar het zijn wel grote risico's. Ik maak er ook niet uit op dat ze meteen uit de ouderlijke macht wordt gezet, maar zo'n incident hoort wel aandacht te krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:18

Ja idd, Susan. En misschien was er eerder al wel meer voorgevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:23

Liva schreef:Ik loop wel eens met de hondjes naar de hoek als mijn zoon slaapt, ik denk eerlijk gezegd dat wel meer mensen dat doen. Dat je daar voor opgepakt kan worden, vind ik echt zeer overdreven. En mamavan2, ik snap je wel. Al zou ik het niet doen bij naar school brengen. Het naar de hoek lopen vind ik altijd al ver genoeg :p

+1. Ik laat de hond altijd uit zonder dat ik Y. mee neem tussen de middag. Blijkbaar ben ik dan altijd enorm onverantwoordelijk bezig. Ik loop geen uren rond met de hond, ik doe dan even het korte blokje om. Deur op slot, baby ligt in het ledikant, ik ben er binnen de minuut weer. Ik zie echt niet in wat voor enorm ergs er dan kan gebeuren. Dat kind is in mijn ogen veel beter af als ze even in haar bed blijft. Tsjah, en als ze dan wakker wordt, ze moet wel vaker even een minuutje wachten tot ik kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:27

Ik blijf erbij dat ik het onverantwoord vind om een kind/baby alleen thuis te laten, ook al ben je een blokje om. Er kan altijd iets gebeuren, en dan ben je er zelf niet bij. Ja, er kan ook iets gebeuren als je er wél bij bent, maar dan kun je tenminste nog ingrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Arwyn zo 16 jan 2011 - 22:30

Echt een heel ander onderwerp hoor, maar ik vroeg het me zomaar af..
Jullie lopen dan dus een minuutje met de hond terwijl kindje ligt te slapen, wanneer lopen jullie er dan eens een heel eind mee? Denk dat een hond dat wel kan waarderen, haha, of is er wel een tuin waarin die een beetje rond kan rennen?
Om maar even off topic te gaan.. Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 22:35

Arwyn schreef:Echt een heel ander onderwerp hoor, maar ik vroeg het me zomaar af..
Jullie lopen dan dus een minuutje met de hond terwijl kindje ligt te slapen, wanneer lopen jullie er dan eens een heel eind mee? Denk dat een hond dat wel kan waarderen, haha, of is er wel een tuin waarin die een beetje rond kan rennen?
Om maar even off topic te gaan.. Wink
Plus, waarom moet die hond altijd lopen als het kind slaapt? Niets makkelijker dan baby in de wagen leggen toch? Kun je én langer met het arme beest lopen én kind krijgt frisse lucht én je laat je kind niet alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:00

Dat arme beest gaat twee lange rondes per dag en twee korte rondes, dus die krijgt z'n beweging wel. Die lange rondes doet de een, terwijl de ander thuis is (dus 's ochtends vroeg en na het eten).

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:04

Dromertje schreef:Dat arme beest gaat twee lange rondes per dag en twee korte rondes, dus die krijgt z'n beweging wel. Die lange rondes doet de een, terwijl de ander thuis is (dus 's ochtends vroeg en na het eten).

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
De douche zit vlak naast de slaapkamer, dat hoor ik wel.

Het gaat mij erom dat ik wil dat ik mijn kinderen hoor als ze huilen. Ze zijn weleens heel erg overstuur wakker geworden en dan wil ik niet dat ze 10 minuten moeten wachten (sterker nog, dan wil ik niet eens dat ze 2 minuten moeten wachten).

Afgelopen weekend kwam het toevallig voor dat we een verjaardag hadden en ze boven lagen te slapen (bij opa en oma) en dat ze dus aan het huilen waren en we het niet gehoord hadden. Elke 5 minuten ging er wel even iemand luisteren, maar toen het bezoek aan het weggaan was even niet, en toen waren ze beiden compleet overstuur en in paniek. Dat vind ik bij een 3 en 4 jarige al erg, maar bij een kleiner kind vind ik het helemaal erg. Ik kan ze uitleggen dat ik ze even niet hoorde en dat is dan ook wel weer goed, maar bij een kind van 1 of 2? Lijkt me behoorlijk ongezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:04

Dromertje schreef:

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
Ehm, dit vind ik echt een rare vergelijking. Je kunt douchen toch niet vergelijken met je kind alleen thuis laten terwijl jij naar de supermarkt/school/hond uitlaten bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:13

Storm schreef:
Dromertje schreef:

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
Ehm, dit vind ik echt een rare vergelijking. Je kunt douchen toch niet vergelijken met je kind alleen thuis laten terwijl jij naar de supermarkt/school/hond uitlaten bent?

Als ik douche kan ik haar niet altijd horen, ik kan net a la minute naast haar staan en mocht er wat anders gebeuren heb ik dat net zo min door dan wanneer ik de hond uit laat. Sterker nog, als ik na de hond uilaten terug kom, kan ik ws, sneller ingrijpen dan wanneer ik onder de douche sta.

En 10 minuten zal ze nooit hoeven te wachten, nog geen 2 minuten, hooguit een kleine minuut. Tsjah, als ik op de wc zit kan ik ook niet direct afknijpen als ze uit een nachtmerrie wakker wordt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:13

Als ik ga douchen neem ik ook eigenlijk altijd de babyfoon mee. Dat ding staat trouwens ook naast mijn bed 's nachts. Soms zit ik 's avonds even bij de buurvrouw, en dan heb ik hem ook aanstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 23:19

Dromertje schreef:
Storm schreef:
Dromertje schreef:

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
Ehm, dit vind ik echt een rare vergelijking. Je kunt douchen toch niet vergelijken met je kind alleen thuis laten terwijl jij naar de supermarkt/school/hond uitlaten bent?

Als ik douche kan ik haar niet altijd horen, ik kan net a la minute naast haar staan en mocht er wat anders gebeuren heb ik dat net zo min door dan wanneer ik de hond uit laat. Sterker nog, als ik na de hond uilaten terug kom, kan ik ws, sneller ingrijpen dan wanneer ik onder de douche sta.

En 10 minuten zal ze nooit hoeven te wachten, nog geen 2 minuten, hooguit een kleine minuut. Tsjah, als ik op de wc zit kan ik ook niet direct afknijpen als ze uit een nachtmerrie wakker wordt..

Eens.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:20

Dromertje schreef:
Storm schreef:
Dromertje schreef:

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
Ehm, dit vind ik echt een rare vergelijking. Je kunt douchen toch niet vergelijken met je kind alleen thuis laten terwijl jij naar de supermarkt/school/hond uitlaten bent?

Als ik douche kan ik haar niet altijd horen, ik kan net a la minute naast haar staan en mocht er wat anders gebeuren heb ik dat net zo min door dan wanneer ik de hond uit laat. Sterker nog, als ik na de hond uilaten terug kom, kan ik ws, sneller ingrijpen dan wanneer ik onder de douche sta.

En 10 minuten zal ze nooit hoeven te wachten, nog geen 2 minuten, hooguit een kleine minuut. Tsjah, als ik op de wc zit kan ik ook niet direct afknijpen als ze uit een nachtmerrie wakker wordt..

Ik vind dat echt heel anders, douchen of de hond uitlaten. Je bent sowieso verder weg als je de hond uitlaat/boodschappen gaat doen, met douchen ben je gewoon in huis. En een minuutje de hond uitlaten? Dat is wel érg kort...
Ik zet mijn zoon trouwens altijd in de box als ik ga douchen, dan weet ik zeker dat hij veilig is om het zo maar te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 23:26

Storm schreef:
Dromertje schreef:
Storm schreef:
Dromertje schreef:

Douchen jullie nooit dan, als de baby slaapt? Als ik de hond uitlaat en ze begint te huilen, ben ik sneller bij haar dan wanneer ik onder de douche sta. Onder de douche hoor ik haar ook niet altijd. Persoonlijk vind ik douchen onverantwoordelijker aanvoelen dan even snel de hond uitlaten.
Ehm, dit vind ik echt een rare vergelijking. Je kunt douchen toch niet vergelijken met je kind alleen thuis laten terwijl jij naar de supermarkt/school/hond uitlaten bent?

Als ik douche kan ik haar niet altijd horen, ik kan net a la minute naast haar staan en mocht er wat anders gebeuren heb ik dat net zo min door dan wanneer ik de hond uit laat. Sterker nog, als ik na de hond uilaten terug kom, kan ik ws, sneller ingrijpen dan wanneer ik onder de douche sta.

En 10 minuten zal ze nooit hoeven te wachten, nog geen 2 minuten, hooguit een kleine minuut. Tsjah, als ik op de wc zit kan ik ook niet direct afknijpen als ze uit een nachtmerrie wakker wordt..

Ik vind dat echt heel anders, douchen of de hond uitlaten. Je bent sowieso verder weg als je de hond uitlaat/boodschappen gaat doen, met douchen ben je gewoon in huis. En een minuutje de hond uitlaten? Dat is wel érg kort...
Ik zet mijn zoon trouwens altijd in de box als ik ga douchen, dan weet ik zeker dat hij veilig is om het zo maar te zeggen.

Dat doet Dromertje toch ook met haar dochter, alleen dan in het ledikant waar ze ook niet uit kan? En de overeenkomst is dat je a) je kind niet kan zien b) je je kind niet heel goed kan horen en c) dat je niet binnen 10 seconden erbij kan zijn. Dat gaat op voor zowel de hond uitlaten als voor douchen. Ik vind het niet zo'n gekke vergelijking.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:28

Niet heel goed kan horen? Het lijkt me juist dat als je buiten loopt, je je kind helemaal niet kan horen als hij/zij overstuur is. Lijkt me ook dat je nooit zo snel bij je kind bent als dat je bijvoorbeeld in de douche/op de wc bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 23:29

Storm schreef:Niet heel goed kan horen? Het lijkt me juist dat als je buiten loopt, je je kind helemaal niet kan horen als hij/zij overstuur is. Lijkt me ook dat je nooit zo snel bij je kind bent als dat je bijvoorbeeld in de douche/op de wc bent.

Ze had het toch over een babyfoon, en de hond uitlaten voor de deur/op de hoek?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 23:30

RYW schreef:
Storm schreef:Niet heel goed kan horen? Het lijkt me juist dat als je buiten loopt, je je kind helemaal niet kan horen als hij/zij overstuur is. Lijkt me ook dat je nooit zo snel bij je kind bent als dat je bijvoorbeeld in de douche/op de wc bent.

Ze had het toch over een babyfoon, en de hond uitlaten voor de deur/op de hoek?
Als je een babyfoon bij je hebt wel inderdaad, maar dan nóg vind ik gewoon niet dat je een baby alleen kunt laten in huis. Ik kan voor mezelf geen situatie voorstellen waarin ik mijn zoon alleen thuis zou laten.
Dit wordt volgens mij een eindeloze discussie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 3 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 15 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum