YES het kabinet valt waarschijnlijk!!!
+31
Japie
Siem
Lavendel
Flower_L
Atelier Madame
Fearie
Monte
Tinus
SuperGrover
Kaat
Rovine
Pompoen
Vlegel
Guus
Middleme
Jasmine
SoGood
loura
Barbabella
May
TukTuk
Marin
Gizmo
Arwyn
Pien
Caresses
Antibes
Prosecco
Blond
mzcharlotte
loesje
35 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
YES het kabinet valt waarschijnlijk!!!
en op wie gaan jullie stemmen in september??
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: YES het kabinet valt waarschijnlijk!!!
loesje schreef:en op wie gaan jullie stemmen in september??
Er was al een topic over
https://yescafe.actieforum.com/t25375-zou-het-besprekingen-catshuis-geklapt
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
ja maar dat gaat niet over het stemmen in september.
loesje- Kletskop
Ik weet niet op wie ik ga stemmen, dat ligt er maar helemaal aan wat de partij interessant maakt.
Gast- Gast
Nja, tis wel gerelateerd, dus ik dacht die bal kan je daar ook opgooien.
mzcharlotte- Ratel
Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Gast- Gast
ik PVDA of SP
loesje- Kletskop
Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
Kost alleen maar bakken met geld (gelukkig hoefde we ook niet zoveel te bezuinigen).
Ik begrijp dat mensen blij zijn dat de PVV eruit is maar of dit een directe (goede) oplossing is... Ik denk het niet.
Gast- Gast
TBIB schreef:Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
Kost alleen maar bakken met geld (gelukkig hoefde we ook niet zoveel te bezuinigen).
Ik begrijp dat mensen blij zijn dat de PVV eruit is maar of dit een directe (goede) oplossing is... Ik denk het niet.
ik vond dit kabinet veel te hard. ik snap dat er bezuinigd moet worden maar waarom moeten ze dan altijd eerste de armen pakken.
loesje- Kletskop
TBIB schreef:Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
Eens. Heel erg fijn in deze tijd, een kabinetscrisis. Nederland moet op dit moment juist niet stuurloos zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Waar komt die 50plus partij ineens vandaan trouwens? Ik weet nog niet wat ik ga stemmen (ben al 10 jaar zwevend) en ik baal er sowieso stevig van.
mzcharlotte- Ratel
Chance schreef:TBIB schreef:Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
Eens. Heel erg fijn in deze tijd, een kabinetscrisis. Nederland moet op dit moment juist niet stuurloos zijn.
Mee eens, ik heb geen verstand van politiek maar ik geloof echt niet dat wij een beter kabinet straks geen krijgen. Pfff waarom krijg ik z'n dweilen met de kraan open idee hierbij.
Gast- Gast
loesje schreef:TBIB schreef:Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
ik vond dit kabinet veel te hard. ik snap dat er bezuinigd moet worden maar waarom moeten ze dan altijd eerste de armen pakken.
Ook een links kabinet moet bezuinigen. Uiteindelijk merkt iedereen daar wat van, zowel mensen die meer als minder te besteden hebben. Ik vind dat jij dit allemaal heel zwart wit ziet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alsof de rijken niet worden gepakt.loesje schreef:TBIB schreef:Lorna mercedez schreef:Hoezo yes? Ik stem blanco want ik vind het allemaal stront wat daar zit.
Dat vraag ik me ook af.
Gast- Gast
Dat vraag ik me ook af.
Nu waren ze alleen "maar" gedoog partner, je weet niet wat er straks gebeurd.
Ik weet niet hoe ik ga stemmen. Afgelopen verkiezingen heb ik tactisch gestemd en als dat nodig is doe ik dat weer.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
loesje- Kletskop
loesje schreef:mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
Ja, maar dat zal zo blijven.
Ze kunnen moeilijk enkel maatregelen treffen voor mensen die "rijk" zijn.
Waar strek je dan de streep?
Gast- Gast
loesje schreef:mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
Dat geloof ik best, maar als ze bijv. de kilometervergoeding naar beneden doen en de huur omhoog gaat het hier ook aardig wat schelen per maand.
Gast- Gast
Eline schreef:loesje schreef:mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
Dat geloof ik best, maar als ze bijv. de kilometervergoeding naar beneden doen en de huur omhoog gaat het hier ook aardig wat schelen per maand.
dat met de huur is toch niet eerlijk iemand met een uitkering kan nooit kopen en betaalt meer aan huur als dat een ander aan een koophuis per maand.
loesje- Kletskop
Zo +1.Chance schreef:Ook een links kabinet moet bezuinigen. Uiteindelijk merkt iedereen daar wat van, zowel mensen die meer als minder te besteden hebben. Ik vind dat jij dit allemaal heel zwart wit ziet.loesje schreef:ik vond dit kabinet veel te hard. ik snap dat er bezuinigd moet worden maar waarom moeten ze dan altijd eerste de armen pakken.TBIB schreef:Dat vraag ik me ook af.Lorna mercedez schreef:Hoezo yes
Gast- Gast
loesje schreef:Eline schreef:loesje schreef:mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
dat met de huur is toch niet eerlijk iemand met een uitkering kan nooit kopen en betaalt meer aan huur als dat een ander aan een koophuis per maand.
Wij krijgen ook geen hypotheek, dus zitten hier ook 'gevangen'. Waarom moeten wij meer betalen als de buren voor hetzelfde huis?
Gast- Gast
Rood schreef:Zo +1.Chance schreef:Ook een links kabinet moet bezuinigen. Uiteindelijk merkt iedereen daar wat van, zowel mensen die meer als minder te besteden hebben. Ik vind dat jij dit allemaal heel zwart wit ziet.loesje schreef:ik vond dit kabinet veel te hard. ik snap dat er bezuinigd moet worden maar waarom moeten ze dan altijd eerste de armen pakken.TBIB schreef:Dat vraag ik me ook af.Lorna mercedez schreef:Hoezo yes
een links kabinet bezuinigd anders. En tuurlijk iedereen moet inleveren maar het is de manier waarop!
loesje- Kletskop
loesje schreef:Eline schreef:loesje schreef:mensen met een laag inkomen voelen alle maatregelen als eerste omdat ze al zo weinig hebben.
Ik begrijp je zin niet helemaal... Je bedoeld dat iemand die een uitkering krijgt, meer betaald (in dit geval aan huur) dan iemand met een "normaal" inkomen aan hypotheek betaald??
Gast- Gast
Nederland is en blijft verdeeld, daar gaan verkiezingen nu echt niet opeens verandering in brengen. Een verschrikkelijk verkeerde aanpak en ik ben ernstig teleurgesteld in de politiek en met name de oppositie. Partijbelang boven landsbelang is nog nooit zo duidelijk gebleken.
Ik ben van mening dat we die 3% moeten halen, het pakket wat er lag was een redelijke manier om dat te bereiken. Of we krijgen verkiezingen met een vergelijkbare uitslag (en wil de PvdA dan opeens wel meewerken, bah, hypocriet), of we krijgen een linkser kabinet. En dan gaan we hoogstwaarschijnlijk de 3% niet halen, gaat gegarandeerd elders in Europa nog minder bezuinigd worden. Trekt de europese economie ons weer mee omlaag (denk ik, daar zijn meningen oververdeeld). Heb je goed kans dat we de tripleA status verliezen en we via hogere rentes qua kosten nog meer uitgeven = alleen maar extra begrotingstekort.
Maar allerbelangrijkst, los van dat verkiezingen niets oplossen/de boel erger maken op lange termijn. We moeten nu niet stuurloos zijn, voor een nieuwe formatie zijn we minstens een half jaar verder en met het huidige begrotingstekort kost dat 90 miljoen per dag. Denken dat je met verkiezingen en een links kabinet goedkoper uit zal zijn, dat is korte termijndenken. Of iemand mag mij even uitleggen waarom dat DE oplossing is. Ik zie namelijk tegenover het "investeren en niet platbezuinigen" zoveel serieuze consequenties staan, dat dat nooit afdoende gaat zijn.
Ik ben van mening dat we die 3% moeten halen, het pakket wat er lag was een redelijke manier om dat te bereiken. Of we krijgen verkiezingen met een vergelijkbare uitslag (en wil de PvdA dan opeens wel meewerken, bah, hypocriet), of we krijgen een linkser kabinet. En dan gaan we hoogstwaarschijnlijk de 3% niet halen, gaat gegarandeerd elders in Europa nog minder bezuinigd worden. Trekt de europese economie ons weer mee omlaag (denk ik, daar zijn meningen oververdeeld). Heb je goed kans dat we de tripleA status verliezen en we via hogere rentes qua kosten nog meer uitgeven = alleen maar extra begrotingstekort.
Maar allerbelangrijkst, los van dat verkiezingen niets oplossen/de boel erger maken op lange termijn. We moeten nu niet stuurloos zijn, voor een nieuwe formatie zijn we minstens een half jaar verder en met het huidige begrotingstekort kost dat 90 miljoen per dag. Denken dat je met verkiezingen en een links kabinet goedkoper uit zal zijn, dat is korte termijndenken. Of iemand mag mij even uitleggen waarom dat DE oplossing is. Ik zie namelijk tegenover het "investeren en niet platbezuinigen" zoveel serieuze consequenties staan, dat dat nooit afdoende gaat zijn.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Plannen van het kabinet.
» Kabinet declareert 1,5 miljoen.
» (Waarschijnlijk) Zenuwontsteking voortand
» Morgen waarschijnlijk kapper...
» Primark waarschijnlijk ook in Enschede.
» Kabinet declareert 1,5 miljoen.
» (Waarschijnlijk) Zenuwontsteking voortand
» Morgen waarschijnlijk kapper...
» Primark waarschijnlijk ook in Enschede.
Pagina 1 van 8
Permissies van dit forum: