N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
Charlie schreef:Ik zie mezelf een beetje als een buitenbeentje. Ik doe niet aan meetings, heb eigenlijk geen contact met mensen buiten het forum om maar heb desondanks wel een mening en ben geloof ik ook matig tot redelijk bekend.
Jij bent wel bekend en populair volgens mij.. alleen dan meer als dat oude kaasje dat je was, dan je huidige naam.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Charlie schreef:Ik zie mezelf een beetje als een buitenbeentje. Ik doe niet aan meetings, heb eigenlijk geen contact met mensen buiten het forum om maar heb desondanks wel een mening en ben geloof ik ook matig tot redelijk bekend.
Wil je in onze gang?
Euc, wat jij?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Charlie schreef:Ik zie mezelf een beetje als een buitenbeentje. Ik doe niet aan meetings, heb eigenlijk geen contact met mensen buiten het forum om maar heb desondanks wel een mening en ben geloof ik ook matig tot redelijk bekend.
Wil je in onze gang?
Euc, wat jij?
Da's dan +3 toch?
Ik zeg aight!
Gast- Gast
Susan schreef:Ik vond vroeger op school ook niet dat populaire mensen altijd per se aardig waren. Eerlijk gezegd vond ik ze vaker niet aardig dan wel. Ik snapte in die tijd ook nooit wat je nou moest hebben om populair te zijn. Ze waren ook niet altijd per se knap of zo.
Volgens mij gewoon een grote bek. Ik vond ze ook zeker niet altijd aardig.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Susan schreef:Ik vond vroeger op school ook niet dat populaire mensen altijd per se aardig waren. Eerlijk gezegd vond ik ze vaker niet aardig dan wel. Ik snapte in die tijd ook nooit wat je nou moest hebben om populair te zijn. Ze waren ook niet altijd per se knap of zo.
Ja, dat denk ik ook. Ik vraag me ook af of iedereen die mensen ook echt leuk vond, of dat het meer een kwestie was van angst om er niet bij te horen of gepest te worden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Bliss schreef:Susan schreef:Ik vond vroeger op school ook niet dat populaire mensen altijd per se aardig waren. Eerlijk gezegd vond ik ze vaker niet aardig dan wel. Ik snapte in die tijd ook nooit wat je nou moest hebben om populair te zijn. Ze waren ook niet altijd per se knap of zo.
Ja, dat denk ik ook. Ik vraag me ook af of iedereen die mensen ook echt leuk vond, of dat het meer een kwestie was van angst om er niet bij te horen of gepest te worden.
Dit laatste idd ook ja. En ik denk dat die mensen zelf ook alleen maar een grote bek hadden (en soms zelfs andere mensen pestten) uit angst om er niet bij te horen/zelf gepest te worden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben denk ik een middenmoot.
Meng me niet veel in discussies en hou me qua inhoud van m'n posts wat aan de oppervlakte in vergelijking met 'populaire' forummers.
Meng me niet veel in discussies en hou me qua inhoud van m'n posts wat aan de oppervlakte in vergelijking met 'populaire' forummers.
Laatst aangepast door Princess op ma 16 apr 2012 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Princess schreef:Ik ben denk ik een underdog.
Ben je dan een underdog?
Gast- Gast
Wel als een bekende, niet perse populaire forummer.
Gast- Gast
Charlie schreef:Princess schreef:Ik ben denk ik een underdog.
Ben je dan een underdog?
Nee dat niet persé, maar ik heb na al die tijd op het forum nog steeds niet het idee dat ik een bekende naam heb ofzo.
En ik denk dat doordat ik wat oppervlakkig blijf niet bekender word.
Gast- Gast
Dan zit je eerder in de middenmoot. Een underdog valt wel op, maar niet op een positieve manier (voor de meeste mensen).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Princess schreef:Charlie schreef:Princess schreef:Ik ben denk ik een underdog.
Ben je dan een underdog?
Nee dat niet persé, maar ik heb na al die tijd op het forum nog steeds niet het idee dat ik een bekende naam heb ofzo.
En ik denk dat doordat ik wat oppervlakkig blijf niet bekender word.
Volgens mij ben jij wel een bekende forummer hoor! Mede ook dankzij de foto's en je herkenbare kapsel.
Gast- Gast
Charlie valt voor mij wel onder de 10-15 écht bekende forummers trouwens, bekende personen vs. bekende nicknames. Merk wel dat ik wat dat betreft heel erg ben blijven hangen in de forum-rangorde van een jaar of 3 terug..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Haha dat wist ik stiekem wel.. Ik pas m'n post aan
Gast- Gast
Antibes schreef:Charlie valt voor mij wel onder de 10-15 écht bekende forummers trouwens, bekende personen vs. bekende nicknames. Merk wel dat ik wat dat betreft heel erg ben blijven hangen in de forum-rangorde van een jaar of 3 terug..
Haha ja dat heb ik ook. Die nieuwe namen, met name die veel in het Dagcafe kwamen, ken ik echt niet goed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik val nog niet echt in een categorie, geloof ik. Lekker houden zo.
Gast- Gast
Rood schreef:Ik val nog niet echt in een categorie, geloof ik. Lekker houden zo.
Volgens mij ben je wel een oude bekende, maar ik weet nog niet zeker wie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Je valt me in elk geval wel op hoor Rood. Ik vind het een grappig gekozen forumnaam en je geeft duidelijke reacties.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jouw speurdersgaven zijn ongekend, dus je komt er vast binnenkort wel achter ;-).Susan schreef:Volgens mij ben je wel een oude bekende, maar ik weet nog niet zeker wie.
Gast- Gast
Ik neig naar underdog. Vaak wordt over mijn reacties in discussies heen gelezen en ik vind mezelf niet een heel opvallende forumster.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik neig naar underdog. Vaak wordt over mijn reacties in discussies heen gelezen en ik vind mezelf niet een heel opvallende forumster.
Hier kan ik me ook in vinden
En Youandi, wordt er ook een keer niet over jou heen gelezen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik zie mezelf als middenmoter. Ik reageer regelmatig, maar lang niet in alle pijlers. Daarnaast is mijn mening niet extreem uitgesproken en hou ik me daarin een beetje op de vlakte. Ik deel persoonlijke informatie, maar vooral dingen die mensen om mij heen ook zien. Vaak minder over gevoelens of dingen die erg dichtbij komen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik neig naar underdog. Vaak wordt over mijn reacties in discussies heen gelezen en ik vind mezelf niet een heel opvallende forumster.
Ik vind het wel jammer dat je dat gevoel hebt want ik vind je best wel een herkenbare forummer en lees je reacties ook graag. Ik ben alleen zo'n onbekende die relatief weinig reageert dus ook niet op jouw reacties. Maar vind je inmiddels wel tot een van de bekendere forummers horen die mij in elk geval opvalt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Chance en Youandi: jullie zijn juist meiden wiens reactie ik (bijna) altijd lees. Maar waarschijnlijk haken ze net niet genoeg aan bij forummers om erop te reageren. Zo werkt dat vaak.
Gast- Gast
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: