Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? Empty N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:00

Hoe zie jij jezelf op het forum? Schaar je jezelf onder de populaire forummers, de middenmoot of de 'underdogs'?

Ik schaar mezelf onder de middenmoot. Ik ben niet bang om mijn mening te geven en ik ben vrij recht door zee. Maar ik heb wel het gevoel dat ik mijn mening niet zo goed kan verkondigen zoals bijvoorbeeld Susan en Eucalypta.

Om maar even heel zwart-wit in hokjes te denken: welke forummer zet je in welke categorie? Populair, middenmoot of underdog?

Niet bedoelt om iemand af te zeiken, uiteraard.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 7:02

Als ultrapopulair. En als iemand die serieus bedoelde topics onderuit probeert te schoppen. Ik wil voortaan dus graag aangesproken worden met 'De Anarchist'
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:02

SuperGrover schreef:Als ultrapopulair. En als iemand die serieus bedoelde topics onderuit probeert te schoppen. Ik wil voortaan dus graag aangesproken worden met 'De Anarchist'
lol!
Lolbroek.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:04

Uuhhhhhhh scratch

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 16 apr 2012 - 7:05

Dus de vraag is hoe zie je jezelf en aan 't einde moet ik andere forummers in een hokje proppen? Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:07

Klote foon, uhm oeps vanaf je tel forummen werk niet echt en ik ben te lui om achter de comp te zitten, maar bedoel meer van dat ik geen idee heb. Durf best een discussie aan te gaan allen lukt onderbouwen niet altijd. Dingen waar ik geen verstand van heb vermijd ik liever. Mmmm dan is het denk ik een middenmootje, kom hier graag maar waai niet met elke wind mee. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:08

bounce Laughing

Ik zie mezelf als de middenmoot. Heb een mening, maar kan m niet zo goed weergeven.

Gast
Gast

Bericht  Guus ma 16 apr 2012 - 7:09

Haha heb het hier laatst over gehad, over een 'wat is mijn reputatie op het forum' topic Wink
Ik ben er niet zo veel, dus het gros kent me waarschijnlijk niet...

Voor wie me wel kent ben ik uitermate populair, uiteraard.

Nee ik denk dat ik niet echt mensen heb die mij niet mogen (zo wel, soit) maar ik laat me nooit echt 'heftig' uit hier.

Ik denk trouwens, nu ik er goed over na denk, dat dit niet echt opgaat hier... Er zijn wel wat kliekjes hier en ook mensen die botsen. Maar ik heb echt niet het idee dat het ene kliekje meer aanzien heeft dan het andere

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:09

Jop schreef:Dus de vraag is hoe zie je jezelf en aan 't einde moet ik andere forummers in een hokje proppen? Very Happy
Ik ben nu aan het twijfelen of ik er wel goed aan gedaan heb om dit topic te openen laughcry
Maar wat jij zegt, zo bedoel ik het inderdaad. Is de openingpost niet duidelijk omschreven?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 7:11

Ha, wel grappig topic.

Ooit was ik wel echt populair op het forum. Zo'n vier, vijf jaar geleden denk ik, onder de naam Georgie nog, toen was ik wel echt een super bekende forummer met heel veel posts. Ik ging echt naar heel veel meetings, en vond dat altijd heel erg leuk. Heb zo rond de 250 forummers ontmoet intussen en ik geloof dat ik over 't algemeen wel leuk gevonden werd smile Op een gegeven moment toen ik in Wolverhampton studeerde, begon er iemand over dat ze me een arrogante opschepper vond, verwend etc, en sindsdien heb ik wel wat meer gezeik over me heen gekregen, over verschillende dingen. Dat ben ik me steeds meer persoonlijk aan gaan trekken, waardoor ik af en toe een wat korter lontje heb gekregen (zeker het laatste jaar). Intussen ben ik meer bekend dan echt populair denk ik, al maakt dat me ook eigenlijk niet uit. Er zijn zo ontzettend veel forummers bij gekomen die elkaar heel goed hebben leren kennen die ik eigenlijk amper ken. Alleen maar leuk dat er zo veel nieuwe mensen bij zijn gekomen intussen. Ik vind het niet erg dat ik misschien nu iets minder 'populair' ben, maar vind het soms wel moeilijk dat niet iedereen mij leuk vindt. Kan ook niet, maar ik wil graag leuk gevonden worden door iedereen, maar dat kan natuurlijk gewoon niet. Vind het soms gewoon moeilijk dat het dan botst. Maar verder vind ik dat ik een prima rol heb op het forum, ik kom er na 7 jaar nog altijd met heel erg veel plezier.

Zover mijn eerlijke antwoord smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:11

Ik denk dat ik in de middenmoot zou passen, geen idee eigenlijk. Nooit over nagedacht, omdat het me niet zoveel kan schelen hoe ik hier over kom op anderen (zolang het natuurlijk respectvol blijft). Ik denk dat je al snel tot de zogenaamde populaire forummers behoort als je de combinatie hebt van veel posten en goed uit je woorden kunnen komen. Maar ook dat weet ik niet, omdat ik het niet zo boeiend vind.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 16 apr 2012 - 7:12

Zelda schreef:
Jop schreef:Dus de vraag is hoe zie je jezelf en aan 't einde moet ik andere forummers in een hokje proppen? Very Happy
Ik ben nu aan het twijfelen of ik er wel goed aan gedaan heb om dit topic te openen laughcry
Maar wat jij zegt, zo bedoel ik het inderdaad. Is de openingpost niet duidelijk omschreven?

Nee ik vroeg 't me gewoon serieus af :P Wil je dat ik andere forummers benoem of hoe ik mezelf zie of allebei? Want de titel sluit niet aan bij de laatste vraag.. Maar dan ben ik nu ook wel met zout aan't strooien Very Happy

Ik ben trouwens gewoon middenmoot. En verder is er altijd wel iemand populair, tot diegene iets stoms zegt en dan valt diegene van z'n sokkeltje af en is 't de zoveelste middenmoter.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:13

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? Queen_2162498b

Zoiets wel.

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 7:14

Ik ga even voorspellen dat vrijwel iedereen zich in de categorie 'middenmoot' gaat parkeren Wink

Edit: behalve Euc, uiteraard.

Laatst aangepast door RYW op ma 16 apr 2012 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:14

Er zijn wel mensen die mijn bijdragen waarderen, maar er zijn vast ook wel mensen die mij irritant, betweterig of veel te serieus vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bazinga ma 16 apr 2012 - 7:15

RYW schreef:Ik ga even voorspellen dat vrijwel iedereen zich in de categorie 'middenmoot' gaat parkeren Wink

Jij bent populair! En je sokkel is redelijk goed gemetseld.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes ma 16 apr 2012 - 7:15

Niet zozeer populair, volgens mij zijn er ook genoeg die me niet echt sympathiek vinden namelijk. Ook weer geen middenmoot, denk wel dat ik een behoorlijk bekende forummer ben.

Laatst aangepast door Antibes op ma 16 apr 2012 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:16

queen

Zegt genoeg toch.

Gast
Gast

RYW schreef:Ik ga even voorspellen dat vrijwel iedereen zich in de categorie 'middenmoot' gaat parkeren Wink

Duh...

Gast
Gast

Ik mag hopen dat CBL dat niet doet. silent

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook ma 16 apr 2012 - 7:17

Underdog. Ik ben niet goed in geschreven teksten en kan niet goed discussieren met geschreven woord.

Laatst aangepast door RioolSpook op ma 16 apr 2012 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:17

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? The_Evil_Queen_by_C_Tink_1881

Deze mag ook hoor, trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 16 apr 2012 - 7:17

Ik ben een underdog denk ik.. Niet heel actief met posten, maar voornamelijk meelezen.
Heb wel af en toe het idee dat als ik ergens op reageer, er na mij geen reacties meer komen.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Ik denk dat ik een underdog ben op dit forum en dat voelt prima N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? 561177

Gast
Gast

Jop schreef:

Jij bent populair! En je sokkel is redelijk goed gemetseld.

Nee man, zij is stom.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: