Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  mzcharlotte ma 16 apr 2012 - 8:26

Rood schreef:Ik val nog niet echt in een categorie, geloof ik. Lekker houden zo.

Ik kan me hierin vinden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:31

Ik ben een vreemde forummer. Is daar ook een hokje voor?

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 16 apr 2012 - 8:32

Maura schreef:Ik ben een vreemde forummer. Is daar ook een hokje voor?

Ja, 'Maura'.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:33

Jop schreef:
Maura schreef:Ik ben een vreemde forummer. Is daar ook een hokje voor?

Ja, 'Maura'.

Hahaha. Nou, dan heb ik mijn hokje gevonden. angel

Gast
Gast

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 8:35

Ik vind zelf de middenmoot, maar denk dat anderen mij vervelend vinden, dus de underdog dan maar?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:36

Susan schreef:
Rood schreef:Ik val nog niet echt in een categorie, geloof ik. Lekker houden zo.

Volgens mij ben je wel een oude bekende, maar ik weet nog niet zeker wie.

heel erg +1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:37

Ik ben wel een bekende forummer geworden door de afgelopen 1,5 jaar. Maar in welk hokje ik pas? Geen idee. Ik hou niet zo van hokjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:40

Ik zie mezelf als underdog omdat ik nog niet lang actief mee forum. Wel lees ik al heel lang actief mee, dus ik ken alle 'bekende' forummers voor mijn gevoel al heel goed (voor zover je iemand vanaf een forum goed kunt kennen) en weet ook wel veel 'oude rellen' voor de dag te halen etc. Maar ik denk niet dat veel mensen mij kennen, vandaar dus dat ik mijzelf als underdog zie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:42

Youandi schreef:Ik neig naar underdog. Vaak wordt over mijn reacties in discussies heen gelezen en ik vind mezelf niet een heel opvallende forumster.

Ik vind jouw altijd wel opvallen op het forum. Ook voordat ik je gemeet heb!

Over mezelf. Ik zie mezelf als underdog, om dezelfde reden als Youandi.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 16 apr 2012 - 8:46

Ik ben volgens mij ook wel een vrij bekende forummer, maar ik plaats mezelf liever niet in een hokje. Ik ben gewoon Alex en daar moeten jullie het mee doen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:48

Alex schreef:Ik ben volgens mij ook wel een vrij bekende forummer, maar ik plaats mezelf liever niet in een hokje. Ik ben gewoon Alex en daar moeten jullie het mee doen.
Zullen we een hokje delen? Lijkt me gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 16 apr 2012 - 8:52

Stofzuiger schreef:
Alex schreef:Ik ben volgens mij ook wel een vrij bekende forummer, maar ik plaats mezelf liever niet in een hokje. Ik ben gewoon Alex en daar moeten jullie het mee doen.
Zullen we een hokje delen? Lijkt me gezellig.

Dat lijkt me nou een prima idee!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:52

Oké, leuk om te horen! Very Happy Misschien moet ik dan toch maar als een 'middenmoter' denken.

Chance, jij valt me altijd wel op. En Rapa Nui, jij bent ook geen onbekende, voor mij althans.

Joan, ik vond jou onder je oude naam altijd meer opvallen. Nu ben je, of lijk je, iets terughoudender. Ik begrijp je gevoel wel..

Gast
Gast

Bericht  Tinus ma 16 apr 2012 - 8:55

Ik ben een echte underdog. Ik denk dat niemand mij echt (her)kent, daar post ik ook niet genoeg voor. Verder reageer ik niet echt als er al een topic is wat al een paar pagina's lang is en daar al flink in gediscussieerd wordt.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:55

Rood schreef:Chance en Youandi: jullie zijn juist meiden wiens reactie ik (bijna) altijd lees. Maar waarschijnlijk haken ze net niet genoeg aan bij forummers om erop te reageren. Zo werkt dat vaak.

Daar heb je vast gelijk in. Misschien omdat zowel Chance als ik onze meningen heel 'bedeesd' ter ore brengen.

Jij valt me wel behoorlijk op en ik kraak dagelijks vele nootjes met mijn hersenen om uit te vinden wie je eerder was N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:57

De meeste meiden die zeggen dat ze niet herkent worden, daarvan denk ik juist:"Ja, jou herken ik wel. Weet niet wie je eerder was, maar je doet wel mee met het forum hoor". :P

En youandi, jij bent geen underdog.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:03

Youandi schreef:Jij valt me wel behoorlijk op en ik kraak dagelijks vele nootjes met mijn hersenen om uit te vinden wie je eerder was N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 827601
Suspect

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel ma 16 apr 2012 - 9:03

Ik zie Youandi en Rood ook niet als underdog. Jullie reacties vallen mij vaak op. Die van Youandi altijd sociaal en weloverwogen en Rood heeft vaak iets grappigs en positiefs in haar reacties.

Naar mijn idee val ik niet op en ben ik vrij onzichtbaar op het forum. Ik denk dat dit komt doordat ik weinig over mij zelf vertel, geen foto's plaats en mijn mening niet heel nadrukkelijk geef op het forum.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:04

En toch 'ken' ik je wel, Dennenappel.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:06

Rood schreef:
Youandi schreef:Jij valt me wel behoorlijk op en ik kraak dagelijks vele nootjes met mijn hersenen om uit te vinden wie je eerder was N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 827601
Suspect

Betekent die Suspect dat ik je eigenlijk gewoon wel moet kennen?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:07

Maura schreef:En toch 'ken' ik je wel, Dennenappel.

Ik ook!

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel ma 16 apr 2012 - 9:12

Dat had ik serieus niet verwacht. Ik vraag mij dan af wat voor beeld jullie van mij hebben?
Ik weet wel dat ik vaak enthousiast reageer op foto's van Youandi en haar paard. Ik had ook een vos en haar foto's doen mij altijd denken aan mij prachtige tijd.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:16

Dennenappel, je valt me op, omdat je heel begripvol en sociaal over komt. Ik heb het idee dat je nooit iets 'verkeerd' zegt. En inderdaad, je reageert vaak op mijn foto's en dat vind ik leuk! N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 5 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:17

Dennenappel - Er zijn ontzettend veel forummers die denken dat ze niet worden gezien op het forum, terwijl ik ze allemaal wel heb gezien en hun reacties ook heb gelezen. Ik kan me geen echt beeld van jou vormen, maar dat komt niet door jou, maar mijn gebrek aan het onthouden van bepaalde zaken of posts. Ik heb volgens mij een zeer korte termijngeheugen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 16 apr 2012 - 9:22

Ik vind Rood ook erg leuk (en niet alleen omdat t mijn lievelingskleur is) en wil weten wie ze voorheen was!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: