N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
Dat denk jeHappydobby schreef:Ik ben het meest aktief in de mamapijler, ik ben daarbuiten niet bekend denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben niet populair, aangezien ik vaak de niet-populaire mening verkondig. Maar ik denk dat de meeste mensen mijn naam wel herkennen. Ik plaats hier zelden persoonlijke info, maar zoals eerder, ik ben graag de mol en ik meng me het liefst in heftige discussies.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben echt 'geschrokken' van al het medeleven en de mooie cadeau die ik van jullie kreeg na de geboorte van B.
Het kan haast niet anders dat jullie me dan toch wel een beetje lief vinden
Of ik echt populair ben weet ik niet. Ben in het verleden flink vaak onderdeel van/oorzaak van een rel geweest hehehe.
Ik behoor in ieder geval wel tot het meubilair...
Het kan haast niet anders dat jullie me dan toch wel een beetje lief vinden
Of ik echt populair ben weet ik niet. Ben in het verleden flink vaak onderdeel van/oorzaak van een rel geweest hehehe.
Ik behoor in ieder geval wel tot het meubilair...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie mezelf als Underdog. Ik heb meestal niet echt iets toe te voegen aan topics en ben er niet zo goed in om mijn mening goed te onderbouwen (schriftelijk). Meestal geef ik dus geen echte mening.
Ik denk dat de meeste forummers mijn naam wel eens voorbij hebben zien komen, maar dat ze niet echt weten wie ik ben.
Ik heb weleens geprobeert om er meer te zijn en meer mijn mening te geven, maar ik merk dat daar soms flauwe reacties op komen (die ik mij persoonlijk aantrek), waardoor ik geen foto's meer van mijzelf plaats of mijn mening uit (in discussies).
Ik heb het hier verder prima naar mijn zin en vind het ontzettend leuk om mee te lezen! Dus daarmee is mijn doel bereikt .
Ik denk dat de meeste forummers mijn naam wel eens voorbij hebben zien komen, maar dat ze niet echt weten wie ik ben.
Ik heb weleens geprobeert om er meer te zijn en meer mijn mening te geven, maar ik merk dat daar soms flauwe reacties op komen (die ik mij persoonlijk aantrek), waardoor ik geen foto's meer van mijzelf plaats of mijn mening uit (in discussies).
Ik heb het hier verder prima naar mijn zin en vind het ontzettend leuk om mee te lezen! Dus daarmee is mijn doel bereikt .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik vind het echt jammer dat dat soort dingen gebeuren. Ik vind het altijd leuk om foto's van anderen te zien en ik vind het jammer dat je flauwe reacties persoonlijk aantrekt, nergens voor nodig . Je hebt echt wel wat toe te voegen!Jade schreef:
Gast- Gast
Ik denk dat dat wel mee valt. Er zijn ook genoeg mensen die mij maar irritant vinden, geloof ik hoor! Maar dat geeft niet, je kunt niet iedereen leuk vinden. Ik heb het hier prima naar mijn zin!Jop schreef:Powerbabe schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ben. Ik post wel regelmatig maar vaak wel in topics die wat meer oppervlakkig zijn. Dus ik zal bij de forummers die de fototopics en wat draag jij vandaag topics bezoeken wel bekend zijn en de rest kan ik eigenlijk niet zo goed inschatten.
Jij bent een retepopulaire forummer hoor.
Gast- Gast
Uhm niet.. Op het oude forum schreef ik heel veel mee,vooral in de mama pijler. Nu probeer ik me meer te mengen,al sla ik bepaalde discussies e.d over.
Her het idee dat ik niet echt iets toevoeg aan het forum in vergelijking met de 'vaste kliek'.
Her het idee dat ik niet echt iets toevoeg aan het forum in vergelijking met de 'vaste kliek'.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Euhm, ik heb eigenlijk geen flauw idee.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Onzichtbaar en anoniem
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Middenmoot. Ik val niet erg op en meng me meestal niet in discussies op het forum.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Middenmoot. Ik post wel regelmatig, en open wel nieuwe topics maar ik meng met niet snel in discussie.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ah, wat fijn om te lezen!Youandi schreef:Dennenappel, je valt me op, omdat je heel begripvol en sociaal over komt. Ik heb het idee dat je nooit iets 'verkeerd' zegt. En inderdaad, je reageert vaak op mijn foto's en dat vind ik leuk!
Gelukkig vind je het leuk om reacties erop te krijgen. Ik wil niet als stalker overkomen Ik vind het fijn dat ik jou zo zie genieten op de foto's. Volgens mij is je paard echt je ontlaad, oplaad en ontspanning. Ik herken het zo erg en mis het nog steeds.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Zora schreef:Zero schreef:
Ik ben op het forum turquoise. Ik zit absoluut niet bij de primaire kleuren, en ik zal ook niet genoemd worden daar.
Op het vorige forum was ik magenta - meer aanwezig maar ook geen primaire kleur, maar daar spatte ik wel meer van het scherm af. Hier ben ik denk ik nog wat onopvallender.
Maar mensen die mijn kleur hebben gezien vinden hem vaak wel mooi - of kunnen hem in elk geval makkelijk onthouden.
Turquoise is overigens niet mijn lievelingskleur of zo.
Ik heb over jou gedroomd!!! Nu ben je vet populair
YEEEH Zora dat is awesome, ik hou van je!!!
... wat heb je gedroomd eigenlijk?
Gast- Gast
Zero schreef:Zora schreef:Zero schreef:
Ik ben op het forum turquoise. Ik zit absoluut niet bij de primaire kleuren, en ik zal ook niet genoemd worden daar.
Op het vorige forum was ik magenta - meer aanwezig maar ook geen primaire kleur, maar daar spatte ik wel meer van het scherm af. Hier ben ik denk ik nog wat onopvallender.
Maar mensen die mijn kleur hebben gezien vinden hem vaak wel mooi - of kunnen hem in elk geval makkelijk onthouden.
Je was een Braziliaans fotomodel, en was een shoot aan het doen in bikini
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik was vrij bekend tot ik mijn naam veranderde. Nu ben ik ook minder actief maar doordat de meeste weten wie ik ben denk ik dat ik tot de middenmoot hoor
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik behoor tot de categorie "underdog". Ik reageer sporadisch, enkel op de onderwerpen die mij aanspreken. Voornamelijk hang ik rond in de pijler "zwangerschap & Mama's". Geregeld heb ik al een reactie getypt, maar denk ik "nee, laat maar". Normaliter kan ik heel duidelijk mijn mening verkondigen / verwoorden, maar hier op het forum kan ik nooit de juiste worden vinden.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ik heb echt geen idee! De laatste tijd ben ik vaak te druk om hier rustig te kletsen en heb ook nog nooit gemeet.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik heb echt geen idee! De laatste tijd ben ik vaak te druk om hier rustig te kletsen en heb ook nog nooit gemeet.
Kom je naar de Utrecht-meeting?!
Gast- Gast
Jammer, ik zou het juist leuk vinden als jij en Kaboutertje meer in discussies/topics reageerdenLaced schreef:Ik behoor tot de categorie "underdog". Ik reageer sporadisch, enkel op de onderwerpen die mij aanspreken. Voornamelijk hang ik rond in de pijler "zwangerschap & Mama's". Geregeld heb ik al een reactie getypt, maar denk ik "nee, laat maar". Normaliter kan ik heel duidelijk mijn mening verkondigen / verwoorden, maar hier op het forum kan ik nooit de juiste worden vinden.
Gast- Gast
wanneer is die?Minneke schreef:Elodie schreef:Ik heb echt geen idee! De laatste tijd ben ik vaak te druk om hier rustig te kletsen en heb ook nog nooit gemeet.
Gast- Gast
Elodie schreef:wanneer is die?Minneke schreef:Elodie schreef:Ik heb echt geen idee! De laatste tijd ben ik vaak te druk om hier rustig te kletsen en heb ook nog nooit gemeet.
Wanneer jij kunt!
Gast- Gast
Zora schreef:Zero schreef:Zora schreef:Zero schreef:
Je was een Braziliaans fotomodel, en was een shoot aan het doen in bikini
Hahahahhahahahha dat is inderdaad een droom. Behalve dat Braziliaans zijn dan. Daar houd het op voor me.
Gast- Gast
ik zie mezelf als underdog.
Ik vind mezelf niet zo bekend hier en kom nooit voor in lijstjes van wie wil je meeten, welke forumster dit dat.. Dus dan vind ik mezelf wel een underdog ja.
Ik vind mezelf niet zo bekend hier en kom nooit voor in lijstjes van wie wil je meeten, welke forumster dit dat.. Dus dan vind ik mezelf wel een underdog ja.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dennenappel schreef:Ah, wat fijn om te lezen!Youandi schreef:Dennenappel, je valt me op, omdat je heel begripvol en sociaal over komt. Ik heb het idee dat je nooit iets 'verkeerd' zegt. En inderdaad, je reageert vaak op mijn foto's en dat vind ik leuk!
Gelukkig vind je het leuk om reacties erop te krijgen. Ik wil niet als stalker overkomen Ik vind het fijn dat ik jou zo zie genieten op de foto's. Volgens mij is je paard echt je ontlaad, oplaad en ontspanning. Ik herken het zo erg en mis het nog steeds.
Wat lief! Wat je zegt, klopt helemaal! Als ik mijn paard niet had, dan was ik onder anderen een stuk chagrijniger.
Wat vervelend dat je het zo mist. Hopelijk is er in de nabije toekomst een mogelijkheid dat jij ook weer eens zo kunt genieten
Gast- Gast
Ik heb periodes dat ik veel reageer en ik heb periodes dat ik vrij weinig op het forum kom. Daardoor neig ik toch meer naar underdog. Misschien ook omdat ik niet heel veel persoonlijke dingen plaats en daardoor minder 'bekend' ben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: