Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 8 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Nana wo 18 apr 2012 - 4:21

Ik ben een underdog. Ik kom vooral in de zwangerschap & mama pijler. Sommige meiden daar zullen me wel kennen, daar buiten ben ik onbekend volgens mij.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 8 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Flippin' Bitch wo 18 apr 2012 - 23:12

Vroeger wel actief, maar de laatste tijd veel minder.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Barbabella wo 18 apr 2012 - 23:16

Ik heb steeds van die periodes dat ik veel reageer, en soms juist dat ik maanden alleen maar mee lees. Ik ben welk minstens 1 keer per dag op het forum. En dat al een jaar of 7 N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 8 561177
Maar ik voel me hier niet bekend ofzo, kom ook niet in lijstjes voor dus ben ook een underdog.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sterre wo 18 apr 2012 - 23:37

Ik kan niks met de categorieen uit de openingspost, maar ik denk vaak dat ik een beetje onzichtbaar ben hier voor de meeste forummers. Met mijn reacties blijf ik vaak redelijk binnen de lijntjes omdat ik genuanceerd ben en ik reageer ook niet heel veel (meer). Maar I don't care, ik vind het wel prima!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 4:03

Vind mezelf niks voorstellen hier op het forum omdat ik ook vaak een andere naam kies maar dat maakt me niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 4:10

Ik vind de term underdog echt de plank compleet misslaan.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 19 apr 2012 - 4:14

Ja, underdog staat niet gelijk aan onbekend. Een underdog is iemand van wie niemand verwacht dat ie goed is/zal winnen, maar dan ineens onverwacht vanuit het niets toch toeslaat en de winnaar ver achter zich laat. Zoiets.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Alex do 19 apr 2012 - 4:15

Charlie schreef:Ik vind de term underdog echt de plank compleet misslaan.

Ik ook.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 4:16

Gelukkig dat ik niet de enige ben die zich ergert aan de zelfbenoemde underdogs (aaah).

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame do 19 apr 2012 - 4:20

In discussies heb ik mij nog wel eens gemengd met een redelijk sterkte mening, waarop een aantal forumsters vrij heftig reageerden. Daardoor denk ik dat een aantal forumster een beeld van mij hebben als bijdehandje met een ongenuanceerde mening. Voor de rest reageer ik vrij veel in allerlei topics, heb overal eigenlijk wel een beetje een mening over en wil overal ook wel over mee kletsen. Heb geen idee of ik voor de rest opval, want ondanks dat ik al 4000 posts heb heb ik niet echt persoonlijk contact met forummers. Maar toch forum ik lekker door :P.

Oh en ik zie dat ik een categorie had moeten kiezen, dan ga ik toch voor de middenmoot. Maar populair vind ik zo'n rotterm, net zoals underdog. Ik vind het meer uitmaken of je echt deel uitmaakt van een bepaald groepje of bijv veel in een subforum komt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caresses do 19 apr 2012 - 6:11

Anders de term underdog vervangen voor muurbloempje.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 6:12

Caresses schreef:Anders de term underdog vervangen voor muurbloempje.

Of Stillewillie.

Gast
Gast

Bericht  Tania do 19 apr 2012 - 6:34

Ik kom al heel lang op dit forum, zo'n 12 jaar inmiddels. In het begin heb ik veel meegelezen de laatste jaren reageer ik ook meer. Ik denk niet dat ik echt opval en dat mensen weten wie ik ben. Maakt me verder ook niet zoveel uit ik heb het hier prima naar mijn zin.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mees do 19 apr 2012 - 9:12

Youandi schreef:

Of Stillewillie.

Dan ben ik Stille Willie!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 9:27

Minneke schreef:
Elodie schreef:
Minneke schreef:
Elodie schreef:Ik heb echt geen idee! De laatste tijd ben ik vaak te druk om hier rustig te kletsen en heb ook nog nooit gemeet.

Kom je naar de Utrecht-meeting?! N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 8 166342
wanneer is die?

Wanneer jij kunt! Cool

In juni pas laughcry (zou wel heeel leuk zijn, als ik durf..)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 9:28

Ik ben aardig op de achtergrond tegenwoordig, ik ben wel echt een hele actieve poster geweest, maar ik heb gewoon geen zin meer om heel diep op discussies of over mijn eigen leven in te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:10

Ik zie mezelf als iemand die niemand in real life kent maar wel opvalt op het forum. It's good to be back. pirat

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:21

Wil je vertellen wie je voorheen was?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:51

Rood schreef:Wil je vertellen wie je voorheen was?
Dat weet toch iedereen al! Laughing

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 20 apr 2012 - 5:52

Doedel schreef:Ik ben aardig op de achtergrond tegenwoordig, ik ben wel echt een hele actieve poster geweest, maar ik heb gewoon geen zin meer om heel diep op discussies of over mijn eigen leven in te gaan.

Dat is ook niet nodig, jij hebt je sporen al verdient N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 8 827601
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:36

Forumster schreef:
Rood schreef:Wil je vertellen wie je voorheen was?
Dat weet toch iedereen al! Laughing
Ikke niet. Hints please!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 6:39

Ik ben nooit meegegaan naar dit forum, ik was Star op het oude forum.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 20 apr 2012 - 7:08

Mees schreef:
Youandi schreef:

Of Stillewillie.

Dan ben ik Stille Willie!

Vind mezelf geen stille willie of muurbloempje. wel onpopulair Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 7:14

Middenmoot denk ik? Ik ben niet zo'n reller.. Geef subtiel mijn mening en ben volgens mij ook soms best wel lief. Ik durf mijn mening zeker wel te verkondigen, geen probleem. Echt bekend en populair ben ik niet denk ik, hoewel ik hier toch al ruim 8 jaar dagelijks kom en dagelijks wel iets post.

Meetings heb ik nog nooit gehad.

Ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe jullie mij hier zien..! Als een bekende actieve forumster, of meer iemand die je weleens in je ooghoeken voorbij ziet komen maar waar je eigenlijk weinig van weet? Question Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin vr 20 apr 2012 - 7:25

Lizardje schreef:
Vind mezelf geen stille willie of muurbloempje. wel onpopulair Wink

Dat vind ik ook wel weer heel negatief klinken, volgens mij is dat het ook echt niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: