Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 9 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:43

Ik weet het niet, gewoon mezelf? Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 9 Empty Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?

Bericht  Caresses vr 20 apr 2012 - 7:49

Sogood Ik vind je zeker wel aanwezig op het forum. Je bent niet 24/7 online (voor zover ik weet) maar met regelmaat zie ik je terug komen smile.

Lizardje, Onpopulair klinkt zo zielig! Ik vind mensen die weinig zeggen eerder een muurbloempje dan automatisch onpopulair. Met muurbloempje bedoel ik dat de persoon niet zo opvalt. Al betekent weinig zeggen natuurlijk niet automatisch muurbloempje, want met weinig posts kan een forumlid natuurlijk ook wel bepaalde dingen zeggen waardoor diegene dan weer opvalt.
En andersom kan een muurbloempje ook iemand zijn die wel heel veel posts heeft maar alsnog onopvallend blijft.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sjaantje vr 20 apr 2012 - 7:55

Ik denk dat ik mijzelf het best als middenmootje kan omschrijven. Ik ben de laatste tijd niet vaak op het forum te vinden maar in de periode zomer / najaar 2011 was ik een stuk actiever en voelde toen ook veel meer interactie met iedereen. Logisch! Maar toen ik in het ziekenhuis lag, heb ik van héél veel forumsters post gehad, óók van de meiden die ik hier amper 'ken' en dat maakt dat ik me realiseer dat ik blijkbaar niet zo onzichtbaar ben als ik me vaak voel.

Nou ja, lekker vaag dus...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 7:56

Sogood, je valt mij zeker op. Je komt spontaan/leuk over maar veel weet ik niet van je, maar dat is ook omdat je niet veel loslaat over je prive leven.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 20 apr 2012 - 8:09

Marin schreef:
Lizardje schreef:
Vind mezelf geen stille willie of muurbloempje. wel onpopulair Wink

Dat vind ik ook wel weer heel negatief klinken, volgens mij is dat het ook echt niet.

Denk dat er geen mooie naam is voor de 'laagste' rang.
Ik post regelmatig maar heb niet t idee dat ik nou echt aardig/interessant wordt gevonden dat is wat ik bedoel, blijf dus wat onopvallend hier.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:21

Sogood, ik vind je erg lief, leuk, empathisch, grappig en slim. Maar ik mis onze gesprekken wel.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:23

Ik vind Sogood ook heel lief en leuk overkomen, vind het alleen jammer om te lezen dat je soms moeite hebt met je lichaam/gewicht.

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 20 apr 2012 - 8:33

Rood schreef:Wil je vertellen wie je voorheen was?

En wanneer ga jij dit eens vertellen? Very Happy PM mag ook angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 8:41

Niet, haha.

Edit: sorry de porry.

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 20 apr 2012 - 10:33

Hailey_ schreef:Vind mezelf niks voorstellen hier op het forum omdat ik ook vaak een andere naam kies maar dat maakt me niet uit.
Hoe bedoel je dat je vaak een andere naam kiest? Meld je je dan weer opnieuw aan ofzo?

Ik weet niet wat ik ben, denk middenmoot. Reageer redelijk, vind het wel lastig om mijn mening te geven over bepaalde dingen. Maar dat is meer omdat ik niet goed uit mijn woorden kan komen, dan heb ik wat getypt en dan haal ik het maar weer weg. Vaak denk ik ook wel dat mijn mening er niet toe doet, dus dan haal ik het ook weg. Juist om die redenen blijf ik eigenlijk ook weg uit discussie topics of dat soort dingen. Vind het wel een heel leuk forum, kom hier dan ook graag. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 11:01

Ik ben hier vrij vaak, post ook vaak en verkondig alleen mijn mening als die ook nut heeft of bijdraagt aan het desbetreffende onderwerp. Ik ben te lui om ellenlange verhalen te lezen of discussies te voeren.

Hoe anderen mij zien mogen zij invullen, ik voel me iig fijn hier en dikwijls gewaardeerd!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 20 apr 2012 - 11:04

Misschien een vreemde vraag, maar nemen jullie hier alles serieus? Klinkt misschien raar, haha, maar ik blijf toch wel vaak 't gevoel houden van 'het is maar een forum', niet altijd natuurlijk... Serieuze topics kunnen me echt raken en bijblijven, maar over 't algemeen..

Steeds zie ik topictitel weer en denk ik bij mezelf 'Ik ben hier de clown', want zo word ik volgens mij met regelmaat gezien; de bijdehandte snotneus, de rebel, terwijl ik verder helemaal niet zo ben :/ Maar omdat het 'maar een forum is', kan ik me er verder totáál niet druk om maken.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sweety vr 20 apr 2012 - 11:16

Ja ik neem het wel serieus. Pas hadden Nour en RYW heel inhoudelijk op een post van mij gereageerd en zijn we er over gaan praten en gaven ze ook wel aan hoe hun het zien enz. Dat kon, en kan ik nog steeds, heel erg waarderen. Dat soort dingen neem ik dan wel serieus.

Maar bv topics al: taakstraf man van barbie, tja... Dat vind ik gewoon niet interessant en vind ik meer tijdverdrijf.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 11:52

Nour schreef:Sogood, ik vind je erg lief, leuk, empathisch, grappig en slim. Maar ik mis onze gesprekken wel.;-)

Wat lief! Vind ik allemaal van jou ook.. N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 9 561177 Mis onze gesprekken ook en denk er nog vaak aan terug.. Vooral ook aan je wijze woorden die me nog weleens aan het denken zetten. We moeten weer eens msn'en! Ben benieuwd N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum? - Pagina 9 561177 hoe het met je gaat.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood vr 20 apr 2012 - 11:55

Zelda schreef:Ik vind Sogood ook heel lief en leuk overkomen, vind het alleen jammer om te lezen dat je soms moeite hebt met je lichaam/gewicht.

Lieve Zelda, ik schrik wel even dat je dit zegt. Sinds deze week denk ik dat er namelijk echt iets mis met me is wat dat betreft. Heb mezelf al gedwongen om het bespreekbaar te maken zodat ik het niet 'weg kan stoppen' maar ik weet even niet zo hoe en wat..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 20 apr 2012 - 19:07

Er is een bepaalde balans tussen wat ik serieus neem en wat niet. Over het algemeen wbt serieuze topics, heb ik er zeker wat aan en vind ik het heel interessant om de verschillende invalshoeken qua meningen en adviezen te lezen. Ik ben niet zo aanwezig, maar als ik een antwoord, tip, advies, mening geef, dan stop ik daar wel tijd in en ik verwacht eigenlijk dat anderen dat ook doen. Wat ik minder kan begrijpen is dat er dames zijn die zich 'minder' (gewaardeerd) voelen ten opzichte van andere forumsters, omdat ze minder opvallen. Dan denk ik wel 'het is maar een forum waar maak je je druk om'.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Bolleke vr 20 apr 2012 - 20:35

Ik neem sommige dingen serieus in de zin dat ik soms over andere visies nadenk. En als ik advies vraag omtrend mijn zoon neem ik dat wel serieus. Ik heb ook wel eens het idee dat sommige mensen het forum echt te serieus nemen, dingen als afkicken van het forum zijn echt een ver van mijn bed show, ik vind het leuk hier te komen maar as ik het een week niet zou kunnen zou voor mij geen probleem zijn.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: