Ben jij jezelf op dit forum?
+15
Kabouter
Mamsie
Merai
Sorella
Chelle
Miss G
Qiara
Alias
SuperGrover
studiebol
Zininzon
Penny Blossom
Zwoesj
Susan
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ben jij jezelf op dit forum?
Zoals je hier bent en doet op het forum, ben je zo ook in het echt? Dus als bv. vriendinnen hier lezen, herkennen ze jou dan als persoon, of zouden ze je heel anders vinden, dan in het echt?
Gast- Gast
Re: Ben jij jezelf op dit forum?
Hetzelfde.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk wel hetzelfde.
Al probeer ik in het echte leven (naar mijn familie en vrienden) soms iets minder bot uit de hoek te komen.
De meeste kennen dit wel van mij, daar niet van.
Maar ik vind het zelf soms zo sneu dat ik niet even op mijn tong had kunnen bijten.
Naar mensen hier op het forum kan me dat niet zo heel veel schelen.
Zij houden over het algemeen ook geen rekening met mij.
Al probeer ik in het echte leven (naar mijn familie en vrienden) soms iets minder bot uit de hoek te komen.
Maar ik vind het zelf soms zo sneu dat ik niet even op mijn tong had kunnen bijten.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik denk wel hetzelfde.
Dit gaat ook wel ongeveer voor mij op.
Gast- Gast
Ik ben hier misschien wat assertiever, maar niet onaardiger of botter dan in het echt, daar zie ik ook echt geen logica in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk dat ik in het echt feller ben dan hier, misschien ook wat botter. Maar verder klopt het wel aardig denk ik
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
In het echt ben ik aan de ene kant iets assertiever dan als ik op het forum ben, maar aan de andere kant ben ik op het forum soms onzekerder dan ik in real life bel. (Klinkt een beetje tegenstrijdig, I know!)
Maar voor de rest komt het wel redelijk overeen.
Maar voor de rest komt het wel redelijk overeen.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik denk dat ik in het echt iets hartelijker overkom. Maar aan de andere kant ook vaak directer.
Verder ben ik gewoon mezelf, doe dit ook niet bewust zo.
Verder ben ik gewoon mezelf, doe dit ook niet bewust zo.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ik denk dat ik in het echt feller ben dan hier, misschien ook wat botter. Maar verder klopt het wel aardig denk ik
Zelfde
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben hetzelfde als in het echt. Tenminste dat probeer ik wel.
Gast- Gast
Ik ben wel hetzelfde... maar ik vind het soms moeilijk om me schriftelijk uit te drukken. En dus duidelijk te maken wat ik bedoel zonder dat het anders over komt dan ik wil. Dat kan ik verbaal beter. Hierdoor reageer ik niet in elke discussie terwijl ik daar best wat over vind.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ja
Alleen volgens Goochem, Powerbabe en Merai ben ik in real life vele malen drukker
Alleen volgens Goochem, Powerbabe en Merai ben ik in real life vele malen drukker
Gast- Gast
Ik heb wel eens gehoord dat ik in het echt liever ben dan hier op het forum. Al doe ik niet met opzet botter of minder aardig, ik denk dat ik in het echt anders overkom doordat mensen er dan mijn totale houding en uitstraling erbij zien (ik zie er uit als een engeltje namelijk )
Gast- Gast
Ik denk dat vriendinnen mij met een paar berichtjes al herkennen Nee, ik ben hier eigenlijk net zoals in het echt.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dit herken ik ook wel..studiebol schreef:Ik ben wel hetzelfde... maar ik vind het soms moeilijk om me schriftelijk uit te drukken. En dus duidelijk te maken wat ik bedoel zonder dat het anders over komt dan ik wil. Dat kan ik verbaal beter. Hierdoor reageer ik niet in elke discussie terwijl ik daar best wat over vind.
Gast- Gast
Ik denk dat ik in het echt leuker ben. In real life heb ik veel vriendinnen en ben ik echt een gezelligheidsmens terwijl dat ik hier helemaal geen aansluiting heb met andere forumsters. Heb ook het idee dat ik hier helemaal niet op val terwijl ik in het echt wel opval.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik denk dat ik in het echt leuker ben. In real life heb ik veel vriendinnen en ben ik echt een gezelligheidsmens terwijl dat ik hier helemaal geen aansluiting heb met andere forumsters. Heb ook het idee dat ik hier helemaal niet op val terwijl ik in het echt wel opval.
Ik herken je wel hoor. Maar ik vind over het algemeen mensen meer opvallen die foto's plaatsen en waarvan ik veel weet over werk/studie/leeftijd/woonplaats dat soort dingen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Je valt wel op :-)Purple schreef:Ik denk dat ik in het echt leuker ben. In real life heb ik veel vriendinnen en ben ik echt een gezelligheidsmens terwijl dat ik hier helemaal geen aansluiting heb met andere forumsters. Heb ook het idee dat ik hier helemaal niet op val terwijl ik in het echt wel opval.
Gast- Gast
Elodie schreef:
Je valt wel op :-)
:joker:Lavendel schreef:Ik herken je wel hoor..
Gast- Gast
Ja en nee. Ik ben hier denk ik maar een fractie van mezelf, of nouja, zo kom ik hier over, want ik doe hier niet anders dan in het dagelijks leven, hoewel ik sommige meningen in het dagelijks leven dan weer wel voor me hou.
Ik ben in het echt veel meer hyper dan hoe ik op het forum overkom, bijna altijd vrolijk, en dat komt op het forum niet altijd zo over geloof ik. Ik heb altijd het idee dat ik hier een beetje als de suffe miep gezien word terwijl ik in het echt bijna altijd loop te stuiteren en te springen, en altijd super gevat en ad rem ben
Ik ben in het echt veel meer hyper dan hoe ik op het forum overkom, bijna altijd vrolijk, en dat komt op het forum niet altijd zo over geloof ik. Ik heb altijd het idee dat ik hier een beetje als de suffe miep gezien word terwijl ik in het echt bijna altijd loop te stuiteren en te springen, en altijd super gevat en ad rem ben
Gast- Gast
Purple, je valt bij mij wel op hoor!
Ik ben geloof ik wel dezelfde persoon irl en op het forum.
Ik ben geloof ik wel dezelfde persoon irl en op het forum.
Gast- Gast
Ik ben wel hetzelfde hier als irl met als enige verschil dat ik hier niet overal op reageer, wat ik normaal wel meer doe.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben trouwens in het echt de afgelopen jaren ook meer veranderd. Ik ben van stil en stug en iemand die zich liever op de achtergrond hield meer veranderd in iemand die zichzelf wel wat meer durft te laten horen en zich erg interesseert voor anderen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij jezelf buitengesloten?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij jezelf buitengesloten?
» Heb jij jezelf al gespot?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: