N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
Hmm lastig, ik denk dat ik ook bij de middenmoot hoor. Ik meng me nooit echt in discussies en toon hier doorgaans geen uitgesproken mening; ik ben actiever in de luchtigere topics en date- en relatietopics.
Ik denk ook dat bijna iedereen zich in deze middengroep plaatst.
Ik denk ook dat bijna iedereen zich in deze middengroep plaatst.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben populair doordat Frits populair is denk ik. Ik lift mee op zijn harige succes.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:Ik ben populair doordat Frits populair is denk ik. Ik lift mee op zijn harige succes.
Nu, heb ik je door!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Voor mij zijn er ook twee vormen van bekend. Bekend als in, die naam zie ik vaker langskomen = actieve forummer. Maar ook bekend als in, die persoon leer je een beetje kennen, plaatst interessante reacties waardoor een mening wat meer blijft hangen, ken je wat achtergrond informatie van (uiterlijk, bezigheden, karakter).
Er is voor mij eigenlijk een hele grote middenmoot massa, waar ik dan veel actieve forummers ook onder schaar. En denk een stuk of 10-15 die bekend zijn, maar die vind ik niet allemaal even leuk, dus die zou ik niet allemaal populair noemen.
Er is voor mij eigenlijk een hele grote middenmoot massa, waar ik dan veel actieve forummers ook onder schaar. En denk een stuk of 10-15 die bekend zijn, maar die vind ik niet allemaal even leuk, dus die zou ik niet allemaal populair noemen.
Laatst aangepast door Antibes op ma 16 apr 2012 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
2CKC2 schreef:Jop schreef:Ik ben populair doordat Frits populair is denk ik. Ik lift mee op zijn harige succes.
Nu, heb ik je door!
Ja, ik ook. Heeft nog best even geduurd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind mezelf niet onder populaire forummers vallen.. Ben tijden heel erg actief geweest. Momenteel wat minder..
Ik denk dat ik mezelf onder 'middenmoot' zou plaatsen..
Ben niet echt van de disuccies, maar zal als het nodig is (en ik durf het aan) mijn mening geven..
Ik denk dat ik mezelf onder 'middenmoot' zou plaatsen..
Ben niet echt van de disuccies, maar zal als het nodig is (en ik durf het aan) mijn mening geven..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben denk ik een Underdog. Ik word sowieso al nooit genoemd in lijstjes, en ik heb ook het idee dat mijn mening niet altijd gerespecteerd word. Misschien komt dat ook wel aan de manier waarop ik mijn mening breng.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Bij nader inzien denk ik toch dat ik een populaire forummer ben. Ik heb namelijk een stalker, die mij al gedurende lange tijd volgt hier op het forum. En tja, alleen populaire mensen hebben stalkers
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Bij nader inzien denk ik toch dat ik een populaire forummer ben. Ik heb namelijk een stalker, die mij al gedurende lange tijd volgt hier op het forum. En tja, alleen populaire mensen hebben stalkers
Dat maakt je een VIP!
Antibes- Ratel
Bliss schreef:Bij nader inzien denk ik toch dat ik een populaire forummer ben. Ik heb namelijk een stalker, die mij al gedurende lange tijd volgt hier op het forum. En tja, alleen populaire mensen hebben stalkers
Ik denk ook dat je populair bent, hoor! (ook zonder de stalker)
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
op het hele forum als underdog, ik denk niet dat ik buiten de pijler zwangerschap en mama´s vaak herkend wordt, binnen die pijler zullen de meeste forummers daar vast wel kennen. Ik heb meerder keren gehoord dat ik in het echt ´liever´ ben dan op het forum en dat zou ook best kunnen, want in het echt kan ik veel beter nuance in mijn mening leggen dan op een forum. In schrift ben ik harder dan mondeling. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich vreselijk storen aan mij, maar ik hoop dat er ook forummers zijn die soms wat aan mijn visie hebben.
Gast- Gast
Bliss is niet zo Unknown meer
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Antibes schreef:Voor mij zijn er ook twee vormen van bekend. Bekend als in, die naam zie ik vaker langskomen = actieve forummer. Maar ook bekend als in, die persoon leer je een beetje kennen, plaatst interessante reacties waardoor een mening wat meer blijft hangen, ken je wat achtergrond informatie van (uiterlijk, bezigheden, karakter).
Ik vind het juist andersom: ik zou niet iedereen hier die populair is ook leuk noemen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Rejoy. schreef:op het hele forum als underdog, ik denk niet dat ik buiten de pijler zwangerschap en mama´s vaak herkend wordt, binnen die pijler zullen de meeste forummers daar vast wel kennen. Ik heb meerder keren gehoord dat ik in het echt ´liever´ ben dan op het forum en dat zou ook best kunnen, want in het echt kan ik veel beter nuance in mijn mening leggen dan op een forum. In schrift ben ik harder dan mondeling. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich vreselijk storen aan mij, maar ik hoop dat er ook forummers zijn die soms wat aan mijn visie hebben.
Oh wat grappig, ik ben in het echt best wel een rotwijf namelijk vraag maar aan Nour. Ik ben hier liever omdat ik door het schrijven langer en beter nadenk hoe iets zou kunnen aankomen.
RYW- Ratel
RYW schreef:Antibes schreef:Voor mij zijn er ook twee vormen van bekend. Bekend als in, die naam zie ik vaker langskomen = actieve forummer. Maar ook bekend als in, die persoon leer je een beetje kennen, plaatst interessante reacties waardoor een mening wat meer blijft hangen, ken je wat achtergrond informatie van (uiterlijk, bezigheden, karakter).
Ik vind het juist andersom: ik zou niet iedereen hier die populair is ook leuk noemen
Goed punt, is ook eigenlijk correcter denk ik. Hoe ik het omschreef is meer vanuit mijn beleving. Populair heeft voor mij een positief randje, terwijl er ENORM bekende mensen zijn hier, die ik echt niet leuk vind en waar ik wel eens met andere forummers een mening over deel (ja, ik roddel, jammer joh). En daar past dan toch populair niet bij voor mij.
Antibes- Ratel
RYW schreef:Rejoy. schreef:op het hele forum als underdog, ik denk niet dat ik buiten de pijler zwangerschap en mama´s vaak herkend wordt, binnen die pijler zullen de meeste forummers daar vast wel kennen. Ik heb meerder keren gehoord dat ik in het echt ´liever´ ben dan op het forum en dat zou ook best kunnen, want in het echt kan ik veel beter nuance in mijn mening leggen dan op een forum. In schrift ben ik harder dan mondeling. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich vreselijk storen aan mij, maar ik hoop dat er ook forummers zijn die soms wat aan mijn visie hebben.
Oh wat grappig, ik ben in het echt best wel een rotwijf namelijk vraag maar aan Nour. Ik ben hier liever omdat ik door het schrijven langer en beter nadenk hoe iets zou kunnen aankomen.
Ik denk dat ik in het echt non-verbaal heel veel signalen uitzend die je hier op het forum dus niet ziet en ik daardoor in het echt heel anders overkom dan op het forum. Ik heb het in ieder geval al meerdere keren gehoord bij/na meetings dat ik in het echt 'liever' schijn te zijn, haha.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:op het hele forum als underdog, ik denk niet dat ik buiten de pijler zwangerschap en mama´s vaak herkend wordt, binnen die pijler zullen de meeste forummers daar vast wel kennen. Ik heb meerder keren gehoord dat ik in het echt ´liever´ ben dan op het forum en dat zou ook best kunnen, want in het echt kan ik veel beter nuance in mijn mening leggen dan op een forum. In schrift ben ik harder dan mondeling. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich vreselijk storen aan mij, maar ik hoop dat er ook forummers zijn die soms wat aan mijn visie hebben.
Ik denk dat ik me hier wel bij kan aansluiten. Ondanks dat ik het helemaal niet zo bedoel schrijf ik soms blijkbaar wat te bot, terwijl ik gewoon mij mening wil geven komt dat schijnbaar toch soms anders over dan ik bedoel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Antibes schreef:RYW schreef:Antibes schreef:Voor mij zijn er ook twee vormen van bekend. Bekend als in, die naam zie ik vaker langskomen = actieve forummer. Maar ook bekend als in, die persoon leer je een beetje kennen, plaatst interessante reacties waardoor een mening wat meer blijft hangen, ken je wat achtergrond informatie van (uiterlijk, bezigheden, karakter).
Goed punt, is ook eigenlijk correcter denk ik. Hoe ik het omschreef is meer vanuit mijn beleving. Populair heeft voor mij een positief randje, terwijl er ENORM bekende mensen zijn hier, die ik echt niet leuk vind en waar ik wel eens met andere forummers een mening over deel (ja, ik roddel, jammer joh). En daar past dan toch populair niet bij voor mij.
Roddel jij???
Jij bent per heden gedegradeerd naar underdog. Tssssss.
RYW- Ratel
[quote="Rejoy."]
Volgens mij heb ik dat ook weleens gezegd...
Je hebt in het echt een hele zachte uitstraling, dat mis je hier natuurlijk als lezer.
RYW schreef:
Ik denk dat ik in het echt non-verbaal heel veel signalen uitzend die je hier op het forum dus niet ziet en ik daardoor in het echt heel anders overkom dan op het forum. Ik heb het in ieder geval al meerdere keren gehoord bij/na meetings dat ik in het echt 'liever' schijn te zijn, haha.
Je hebt in het echt een hele zachte uitstraling, dat mis je hier natuurlijk als lezer.
Gast- Gast
Ik vond vroeger op school ook niet dat populaire mensen altijd per se aardig waren. Eerlijk gezegd vond ik ze vaker niet aardig dan wel. Ik snapte in die tijd ook nooit wat je nou moest hebben om populair te zijn. Ze waren ook niet altijd per se knap of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
[quote="Minneke"]
Tss, jullie kennen elkaar allemaal.
Ik ben gewoon in het echt net zo irritant als hier. Wat zeg ik, vervelender.
Rejoy. schreef:RYW schreef:
Gast- Gast
[quote="Eucalypta"]
Die quote klopt niet, Minneke zegt dat tegen Rejoy.
Minneke schreef:Rejoy. schreef:RYW schreef:
Die quote klopt niet, Minneke zegt dat tegen Rejoy.
Susan- Lady Post-a-lot
Lorna mercedez schreef:Geen idee en het kan me ook weinig schelen.
Hier hetzelfde.
Gast- Gast
Ik zie mezelf een beetje als een buitenbeentje. Ik doe niet aan meetings, heb eigenlijk geen contact met mensen buiten het forum om maar heb desondanks wel een mening en ben geloof ik ook matig tot redelijk bekend.
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: