N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
+51
Tania
Atelier Madame
Sterre
Barbabella
Flippin' Bitch
Nana
Shisha
Mermaid
Laced
Stuiterbal
SleepingBeauty
Suus
Discordia
VeryCherry
Niene
Jade
Lejow
Happydobby
Caresses
Penny Blossom
Zora
Twellie
Zwerver
M@niek
Caramba
Esperanza
PrimaBella
Dennenappel
Tinus
Alex
Roza
mzcharlotte
rapa nui
Blond
Printje
Bolleke
Burn
Bliss
Paper Crown
Fearie
Ayla
Rush
Kaboutertje
RioolSpook
Antibes
Susan
RYW
Marin
Guus
Bazinga
SuperGrover
55 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: N.a.v.....hoe zie jij jezelf op dit forum?
Duidelijk underdog! Ik reageer weinig waardoor anderen mij niet zo goed zullen kennen.
Hoewel ik de laatste tijd wel al veel actiever ben
Hoewel ik de laatste tijd wel al veel actiever ben
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Best wel grappig dat heel veel mensen zich middenmoot noemen en denken niet echt bekend te zijn terwijl ze voor mij hele bekende forummers zijn.
En ik zelf, tja... ik vind underdog nogal negatief klinken dus dat ben ik liever niet, dan maar middenmoot.
Ik ben volgens mij niet heel bekend, plaats geen foto's en heb ook niet echt een uitgesproken mening volgens mij. Ik vind het gewoon leuk om hier te komen, mee te lezen en te reageren.
En ik zelf, tja... ik vind underdog nogal negatief klinken dus dat ben ik liever niet, dan maar middenmoot.
Ik ben volgens mij niet heel bekend, plaats geen foto's en heb ook niet echt een uitgesproken mening volgens mij. Ik vind het gewoon leuk om hier te komen, mee te lezen en te reageren.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Maar waar reageren jullie nou op? Op bekend zijn of populair zijn? En wat is nou 't verschil?
Ik ben bekend hier en bij sommige populair. Bij andere ben ik gewoon een pain in the ass
Ik ben bekend hier en bij sommige populair. Bij andere ben ik gewoon een pain in the ass
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zoals mijn moeder vroeger zou zeggen:"Je bent weer recalcitrant en obstinaat bezig".
Maar de meeste meiden die denken dat ze niet worden herkent, omdat ze geen foto's plaatsen of informatie over hun eigen leven geven, zijn geen meiden die niet worden herkent. Het is een keuze. En daarom is het wel leuk om met deze meiden te forummen en het is juist leuk dat ze erbij zijn.
En herkent worden door medeforummers is niet altijd leuk hoor. Kan ik iedereen vertellen uit ervaring, hahaha.
Maar de meeste meiden die denken dat ze niet worden herkent, omdat ze geen foto's plaatsen of informatie over hun eigen leven geven, zijn geen meiden die niet worden herkent. Het is een keuze. En daarom is het wel leuk om met deze meiden te forummen en het is juist leuk dat ze erbij zijn.
En herkent worden door medeforummers is niet altijd leuk hoor. Kan ik iedereen vertellen uit ervaring, hahaha.
Gast- Gast
Jop schreef:Maar waar reageren jullie nou op? Op bekend zijn of populair zijn? En wat is nou 't verschil?
Het is maar dat je het zelf weet.
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik neig naar underdog. Vaak wordt over mijn reacties in discussies heen gelezen en ik vind mezelf niet een heel opvallende forumster.
+ 1. Zo zie ik mijzelf ook. En het interesseert mij eigenlijk niets.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Jop schreef:Maar waar reageren jullie nou op? Op bekend zijn of populair zijn? En wat is nou 't verschil?
De meesten die hier gereageerd hebben herken ik wel van naam dus zijn wel bekend. Populair hoeft van mij niet meteen te zeggen dat ik die iemand ontzettend leuk en aardig vind. Ik heb wel een rijtje van voor mij populaire forummers van wie ik de reacties graag lees omdat ze iets toevoegen, afwijkend zijn, discussie kunnen uitlokken of gewoon zinnig en interessant zijn. Maar ik stoor me aan sommige van die forummers ook wel, ben het niet met hun eens, vind dat ze eens een schop onder hun kont moeten hebben of wat dan ook. Maar hun meningen/posts maken het forum juist wel afwisselend en leuk.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
De 'underdog' toch wel dan. Ik heb niet echt een uitgesproken mening en forum voor de lol en niet echt om populair te zijn of veel te posten. Ik wordt ook nooit in lijstjes genoemd en ben eigenlijk veel te vinden in de mama pijler.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou mij op het forum altijd oppervlakkig. Ik meng mij eigenlijk vrijwel nooit in een discussie.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik kan mezelf niet echt in een van de hokjes uit de OP plaatsen. Populair ben ik niet, misschien wel relatief bekend, met name onder de forummers die al wat langer meegaan. Maar middenmoot en underdog ook zeker niet. Heb een duidelijke mening, maar verkondig die niet zo heel vaak en reageer regelmatig in meer oppervlakkige topics. Voel me meer een beetje op een afstandje buiten het forum staan en dat vind ik best prettig.
Gast- Gast
Geen idee, in de mamapijler ben ik denk ik wel bekend, maar dan vooral onder mijn oude naam? Daar buiten weet ik het niet, al neem ik geen blad voor mijn mond en houd ik wel van een pittige discussie.
Edit: oeps, de vraag is hoe ik mezelf zie. Nou, redelijk bekend dus in de mamapijler.
Edit: oeps, de vraag is hoe ik mezelf zie. Nou, redelijk bekend dus in de mamapijler.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Charlie schreef:Ik zie mezelf een beetje als een buitenbeentje. Ik doe niet aan meetings, heb eigenlijk geen contact met mensen buiten het forum om maar heb desondanks wel een mening en ben geloof ik ook matig tot redelijk bekend.
Chickieeeeee! Zo, dat wilde ik ff aan je laten weten. Je weet natuurlijk al wel wat ik van je vind. Grappig, lief, en nog een keer grappig ding!
Gast- Gast
Ik ben op het forum turquoise. Ik zit absoluut niet bij de primaire kleuren, en ik zal ook niet genoemd worden daar.
Op het vorige forum was ik magenta - meer aanwezig maar ook geen primaire kleur, maar daar spatte ik wel meer van het scherm af. Hier ben ik denk ik nog wat onopvallender.
Maar mensen die mijn kleur hebben gezien vinden hem vaak wel mooi - of kunnen hem in elk geval makkelijk onthouden.
Turquoise is overigens niet mijn lievelingskleur of zo.
Gast- Gast
Ik kom bijna dagelijks op het forum. De ene keer reageer ik veel en de andere keer minder. Soms vind ik het prettig om in een discussie te reageren, maar ik vind het ook leuk om in een goedemorgentopic te reageren. Ik weet niet of ik heel bekend ben. Ik denk dat ik bij de middengroep hoor.
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik ben op het forum turquoise. Ik zit absoluut niet bij de primaire kleuren, en ik zal ook niet genoemd worden daar.
Op het vorige forum was ik magenta - meer aanwezig maar ook geen primaire kleur, maar daar spatte ik wel meer van het scherm af. Hier ben ik denk ik nog wat onopvallender.
Maar mensen die mijn kleur hebben gezien vinden hem vaak wel mooi - of kunnen hem in elk geval makkelijk onthouden.
Turquoise is overigens niet mijn lievelingskleur of zo.
Ik heb over jou gedroomd!!! Nu ben je vet populair
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Naar mijn idee ben ik niet echt bekend hier. Ik post ook niet heel veel. Vaak alleen maar in de wat 'laagdrempeligere' topics. Hier kies ik zelf voor. Dit omdat ik het soms lastig vind om mijn gedachten onder woorden te brengen en ik weet dat er mensen in datzelfde topic wel sterk zijn in wat ze willen zeggen. Ik waai nogal met alle winden mee. Dan denk ik: Ja, in die mening kan ik mij vinden, maar in die mening ook. Dus al bij al, dan lees ik het topic en ga ik weer verder..
Dus ik vind mij wel de underdog
Dus ik vind mij wel de underdog
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Om de openingspost te antwoorden: ik zie mijzelf wel een beetje als de underdog. En dat komt niet omdat ik mijn mening niet durf te geven of iets in die trant, ik post gewoon niet zo veel. Ik heb het gevoel dat ik wel lekker mijn eigen gang ga en post wat ik wil posten.
Maar het is qua frequentie gewoon niet veel.
Maar het is qua frequentie gewoon niet veel.
Gast- Gast
Middenmoot. Ik denk dat veel forummers mij wel herkennen maar veel forummers ook niet
De ene keer maand ben ik erg actief en de andere maand kom ik hier niet zoveel of lees ik mee op m'n mobiel
De ene keer maand ben ik erg actief en de andere maand kom ik hier niet zoveel of lees ik mee op m'n mobiel
Gast- Gast
Tussen middenmoot en underdog in.
Ik reageer wel, dus ben meer dan een meelezer, maar ik reageer te weinig om als middenmoot gezien en herkend te worden.
Ik reageer wel, dus ben meer dan een meelezer, maar ik reageer te weinig om als middenmoot gezien en herkend te worden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Tussen middenmoot en underdog in.
Ik herken je zeker wel, dus voor mij ben je geen onbekende forummer!
Gast- Gast
Ik vind jou juist leuk!Caresses schreef:Tussen middenmoot en underdog in.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik weet niet zo goed wat ik ben. Ik post wel regelmatig maar vaak wel in topics die wat meer oppervlakkig zijn. Dus ik zal bij de forummers die de fototopics en wat draag jij vandaag topics bezoeken wel bekend zijn en de rest kan ik eigenlijk niet zo goed inschatten.
Gast- Gast
Leuk om te lezen dat ik toch niet zo onopvallend ben als dat ik dacht.
Rush wat lief
PB Haha vandaar dat ik het gevoel heb dat jij een populaire forummer bent (dat zij mijn favoriete topics om te lezen).
Rush wat lief
PB Haha vandaar dat ik het gevoel heb dat jij een populaire forummer bent (dat zij mijn favoriete topics om te lezen).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben het meest aktief in de mamapijler, ik ben daarbuiten niet bekend denk ik.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Powerbabe schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ben. Ik post wel regelmatig maar vaak wel in topics die wat meer oppervlakkig zijn. Dus ik zal bij de forummers die de fototopics en wat draag jij vandaag topics bezoeken wel bekend zijn en de rest kan ik eigenlijk niet zo goed inschatten.
Jij bent een retepopulaire forummer hoor.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij jezelf op het forum?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe zie jij jezelf?
» Vind jij jezelf dom?
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: