Jezelf verrassen...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jezelf verrassen...
Ik zat gister te balen, ik wilde mijn laptop verplaatsen en blijkbaar heb ik daarbij een kabelbreukje gemaakt. De rest van de avond zou dat geen internet meer betekenen, gelukkig begreep mijn buurman mijn probleem en liet me gebruik maken van zijn wireless internet.
Gisteravond heb ik dus zitten zoeken wat ik kon doen, een nieuwe kabel of gewoon een router kopen. Na wat gezoek om te kijken waar ik mijn VVV bonnen ook kon inleveren hiervoor, vond ik een leuke router. Vandaag heb ik deze gekocht en ingesteld en het is gelukt!
Ik was wel een beetje verrast van mijn eigen kunnen, dat ik dit zelf durfde te kopen en in te stellen.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je jezelf verrast en verbaasd bent over wat je zelf kan doen?
Gisteravond heb ik dus zitten zoeken wat ik kon doen, een nieuwe kabel of gewoon een router kopen. Na wat gezoek om te kijken waar ik mijn VVV bonnen ook kon inleveren hiervoor, vond ik een leuke router. Vandaag heb ik deze gekocht en ingesteld en het is gelukt!
Ik was wel een beetje verrast van mijn eigen kunnen, dat ik dit zelf durfde te kopen en in te stellen.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je jezelf verrast en verbaasd bent over wat je zelf kan doen?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Re: Jezelf verrassen...
Ha wat goed van je!
Ik ben op zich wel technisch, dus kan dat soort dingen wel. Maar ik was ook wel trots op mezelf dat ik al m'n meubels in elkaar had geklust vorig jaar. Had ik ook niet verwacht van mezelf.
Ik ben op zich wel technisch, dus kan dat soort dingen wel. Maar ik was ook wel trots op mezelf dat ik al m'n meubels in elkaar had geklust vorig jaar. Had ik ook niet verwacht van mezelf.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Ha wat goed van je!
Ja ik ben ook wel technisch, maar ik zag er een beetje tegenop. Het is nogal een gedoe hier namelijk. Meubels in elkaar zetten is zo leuk, het zijn allemaal kleine bouwpakketjes! Maar het resultaat erna is vaak zo mooi en leuk om te zien.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik woon sinds kort weer op mijzelf. Mijn vriend is wel veel bij mij maar ik kreeg digitenne thuis gestuurd. Ik dacht dat het heel moeilijk was om aan te sluiten, maar ging toch eens kijken of ik dit kon en ja hoor, het was me nog gelukt ook.
T was niet zo moeilijk om te doen, maar ik was toch wel eens soort van trots dat dit mij gelukt was .
Ook ben ik nu bezig om een bankje voor in mijn huisje op te knappen en te schilderen, ik wil hem graag wit hebben. Dit soort dingen heb ik nog nooit gedaan, maar het is erg leuk om te doen.
T was niet zo moeilijk om te doen, maar ik was toch wel eens soort van trots dat dit mij gelukt was .
Ook ben ik nu bezig om een bankje voor in mijn huisje op te knappen en te schilderen, ik wil hem graag wit hebben. Dit soort dingen heb ik nog nooit gedaan, maar het is erg leuk om te doen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Ik verras mezelf iedere keer weer als ik alleen ga sporten Normaal gaat een vriendin mee, maar soms kan ze niet. Ben dan toch weer trots op mezelf dat ik alleen ben geweest.
Vanavond ben ik ook weer geweest. Ben nu driedubbel trots: 1. Ben ruim 6,5 maand zwanger, dus is extra zwaar. 2. Vriendin is met vakantie, dus moest alleen. 3. Was een maand niet geweest, dus moest er weer even inkomen.
Ben nu toch wel weer trots en blij dat ik geweest ben.
Vanavond ben ik ook weer geweest. Ben nu driedubbel trots: 1. Ben ruim 6,5 maand zwanger, dus is extra zwaar. 2. Vriendin is met vakantie, dus moest alleen. 3. Was een maand niet geweest, dus moest er weer even inkomen.
Ben nu toch wel weer trots en blij dat ik geweest ben.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
heel goed maar volgens mij had ik dat ook al gezegd
edit: ik heb mezelf vandaag verbaasd door er een goed rugonderzoek uit te gooien. En vervolgens een onderzoek te doen at ik nog nooit gedaan had. En geen idee van had wat ik kon verwachten. Stelde schijnbaar super scherpe en goede vragen. Terwijl ik daar niet zo over nadact
edit: ik heb mezelf vandaag verbaasd door er een goed rugonderzoek uit te gooien. En vervolgens een onderzoek te doen at ik nog nooit gedaan had. En geen idee van had wat ik kon verwachten. Stelde schijnbaar super scherpe en goede vragen. Terwijl ik daar niet zo over nadact
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Onbekenden verrassen
» Je vriend/man verrassen.
» Ben jij jezelf op dit forum?
» Op jezelf.. Hoe?
» Ken jij jezelf?
» Je vriend/man verrassen.
» Ben jij jezelf op dit forum?