Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bliss ma 16 apr 2012 - 7:57

Eucalypta schreef:Oh, waar ik dan wél van baal: stelt iemand een vraag, relatieprobleem, weetikhetwat, maar paniekpaniek, help me. Doe je je best om een goed, weloverwogen antwoord te formuleren, overweeg je wat je wel en niet opschrijft, bedenk je waar iemand iets aan zou kunnen hebben.



En dan wordt er nóóit meer op gereageerd! Of er wordt totaal overheen gelezen. Dáár kan ik dan weer niet tegen. Denk je mee, doe je je best, zie je TO nooit meer terug.

Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar dit is idd irritant en ik ken iemand die hier een handje van heeft. Het begint met een C en eindigt op BL.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:58

Youandi schreef:
Rood schreef:
Susan schreef:Ik zie het niet als onderuit halen. Zij discussieert fel en dan vind ik dat ik fel terug kan discussiëren. Ik heb net zo goed een paar klotedagen gehad, maar als ik echt even geen tegengas kan hebben dan hou ik mezelf liever buiten discussies die hoog op zouden kunnen lopen.
Beiden fel ja. Maar jij kunt heel afstandelijk discussieren, knap. Maar voor een wat ongeleider projectiel als Marsy is dat moeilijker, en frustreert het haar waarschijnlijk. Maar goed, ik ben haar advocaat niet, dus ik trek me als zodanig terug Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 561177.

Overigens bedoel ik niet háár onderuit halen, maar het gevoel dat zij wilde omschrijven.

Ik vind Marsy juist als heel beheerst overkomen. Ik kan haar mening zelfs uitermate waarderen.
Ik ook. Ik had gisteren allang een snauw gegeven dat mensen eens moeten leren lezen en niet na het bv-woord alles opzich zelf moeten betrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 7:58

Bliss schreef:
Eucalypta schreef:Oh, waar ik dan wél van baal: stelt iemand een vraag, relatieprobleem, weetikhetwat, maar paniekpaniek, help me. Doe je je best om een goed, weloverwogen antwoord te formuleren, overweeg je wat je wel en niet opschrijft, bedenk je waar iemand iets aan zou kunnen hebben.



En dan wordt er nóóit meer op gereageerd! Of er wordt totaal overheen gelezen. Dáár kan ik dan weer niet tegen. Denk je mee, doe je je best, zie je TO nooit meer terug.

Ik heb de rest van het topic niet gelezen, maar dit is idd irritant en ik ken iemand die hier een handje van heeft. Het begint met een C en eindigt op BL.

Ja, maar dat is dan net weer een gevalletje 'verwachtingen bijstellen' Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:00

Susan schreef:Ook niet altijd, dat ligt aan het onderwerp. Er zijn dingen die mij keihard kunnen raken.
Da's ook waar. Vreemd genoeg vind ik je dan vaak het fijnst reageren. Komt denk ik doordat dan je hart spreekt ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:11

Minneke schreef:
Youandi schreef:

...is dat ik bang ben om hard over te komen. Ik wil nooit iemand kwetsen, maar getypte taal kan soms wel zo overkomen.

Volgens mij heb jij echt nog nooit iemand gekwetst hier hoor. Vind je altijd heel lief en sociaal reageren in ieder geval!

Gelukkig.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:30

Youandi schreef:
Minneke schreef:
Youandi schreef:

...is dat ik bang ben om hard over te komen. Ik wil nooit iemand kwetsen, maar getypte taal kan soms wel zo overkomen.

Volgens mij heb jij echt nog nooit iemand gekwetst hier hoor. Vind je altijd heel lief en sociaal reageren in ieder geval!

Gelukkig.. smile
Eens met Minneke, ik vind je lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 8:33

- Ik vind het vooral vreselijk dat sommige mensen blijven hangen in het verleden. Heb je 5 jaar terug eens iets gezegd wat volgens diegene echt niet kon, dan blijf je volgens die forumster altijd de domme/nietswetende forumster.
- Het zinnetje; 'ach, jij bent nog jong.. jij weet niets van de wereld'. Bullshit. Hoe weten anderen nu wat jij meegemaakt hebt? Sommige dingen vertel je hier vast, maar dan nog.
- Het op een sarcastische manier reageren op iemands mening. Waarom is dat nodig?
- Mensen die typen zonder leestekens. Maar ook mensen die vallen over ieder klein spelfoutje.
- Mensen die menen alles beter te weten en dit ook blijven verkondigen.
- De 'volgers/fans/aanhangers' van sommige forumsters..
- 'Het is mijn mening' Alsof je dan zomaar álles mag zeggen? Ja, je mag 'alles' zeggen, maar zeg het dan wel normaal/netjes.

En ik ben vast spuit 11, maar ik heb het topic nog niet doorgelezen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:40

Ik vind opmerkingen in de trant van: ' ik WA je wel even ' ergens halverwege een topic heel irritant. Doe dat dan gewoon en zet het niet neer. Voegt niks toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Alex ma 16 apr 2012 - 8:41

Stofzuiger schreef:Ik vind opmerkingen in de trant van: ' ik WA je wel even ' ergens halverwege een topic heel irritant. Doe dat dan gewoon en zet het niet neer. Voegt niks toe.

Eens.

Ik WA je even trouwens.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Bazinga ma 16 apr 2012 - 8:42

Stofzuiger schreef:Ik vind opmerkingen in de trant van: ' ik WA je wel even ' ergens halverwege een topic heel irritant. Doe dat dan gewoon en zet het niet neer. Voegt niks toe.

Tuurlijk wel. Je moet toch af en toe ff showen dat je mensen buiten 't forum kent?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:42

Haha, Alex. laughcry

Nette uitgesproken mening, Roza. Het zal wat vreemd overkomen, maar ik kan me in jouw punten zeer zeker wel vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 8:43

Oh ja je hoeft ook niet meer te melden dat je een PM gestuurd hebt. Dat werkte op het oude forum niet altijd, vandaar dat het handig was om te melden, maar hier werkt het prima Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Blond ma 16 apr 2012 - 8:45

Ik heb ook niet het hele topic doorgelezen, maar wat ik echt irritant vind (en met mij vast een hoop anderen), is het niet gebruiken van leestekens en hoofdletters. Je komt, op mij, dan een beetje dom over.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:46

Marin schreef:Oh ja je hoeft ook niet meer te melden dat je een PM gestuurd hebt. Dat werkte op het oude forum niet altijd, vandaar dat het handig was om te melden, maar hier werkt het prima Wink

Dat vroeg ik me dus ook al af. Het was inderdaad op het oude forum, omdat daar de PM-functie niet goed functioneerde. Maar hier krijg ik altijd netjes een balkje bovenin beeld met de melding dat er een pop-up wordt geblokkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  mzcharlotte ma 16 apr 2012 - 8:49

Waar ik moeite mee heb, is reageren op hele persoonlijke zaken. Neem bijvoorbeeld het topic van Zoey. Ik zou zo graag de juiste woorden willen vinden waarbij ik haar niet alleen heel veel sterkte wens, maar ook dat ik hoop dat het een mooie begrafenis is, dat ze er de periode van de roes kan afsluiten en met verwerking kan beginnen. Maar hoe zeg je dat nou? Ook bijvoorbeeld toen B. van Lejow werd geboren, ik heb daar dan zo'n moeite mee dat ik vaak reacties schrijf, maar het dan toch niet post omdat ik bang ben dat het "dom" overkomt, of omdat een forumster echt helemaal niks aan mijn woorden heeft, of omdat ik toch niet kan begrijpen hoe het is om..., of...

En nu zou ik dit ook weg willen halen, maar voor eens, voor een keer zal ik het toch eens posten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 8:49

Jop schreef:
Stofzuiger schreef:Ik vind opmerkingen in de trant van: ' ik WA je wel even ' ergens halverwege een topic heel irritant. Doe dat dan gewoon en zet het niet neer. Voegt niks toe.

Tuurlijk wel. Je moet toch af en toe ff showen dat je mensen buiten 't forum kent?

Ik heb wel eens een PM gehad of ik soms ruzie had met Nour omdat ik niet op haar topic reageerde maar wel ergens anders poatte. Dat was omdat we het al minimaal anderhalf uur lang aan de telefoon besproken hadden en ik me dus niet netjes was komen afmelden in het topic Wink


RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 8:52

Maar RYW, hadden jullie ook niet de afspraak om niet op elkanders topic te reageren? Omdat jullie elkaar zo goed kennen en wellicht te veel zeggen over de ander? Zoiets heb ik volgens mij een keer meegekregen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Alex ma 16 apr 2012 - 8:53

RYW schreef:
Jop schreef:
Stofzuiger schreef:Ik vind opmerkingen in de trant van: ' ik WA je wel even ' ergens halverwege een topic heel irritant. Doe dat dan gewoon en zet het niet neer. Voegt niks toe.

Tuurlijk wel. Je moet toch af en toe ff showen dat je mensen buiten 't forum kent?

Ik heb wel eens een PM gehad of ik soms ruzie had met Nour omdat ik niet op haar topic reageerde maar wel ergens anders poatte. Dat was omdat we het al minimaal anderhalf uur lang aan de telefoon besproken hadden en ik me dus niet netjes was komen afmelden in het topic Wink
:shock:
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 9:05

Maura schreef:Maar RYW, hadden jullie ook niet de afspraak om niet op elkanders topic te reageren? Omdat jullie elkaar zo goed kennen en wellicht te veel zeggen over de ander? Zoiets heb ik volgens mij een keer meegekregen?

Niet dat ik weet Wink het is wel eens voorgekomen dat we bewust niet reageren om te kijken hoe mensen die er meer blanco in staan tegen een situatie aan kijken, maar we hebben niet standaard de afspraak elkaars topics links te laten liggen.

Wel heb ik meerdere keren bewust niet gereageerd als Nour in een discussie zat, omdat a) ze het zelf uitstekend kan en b) ik niet de indruk wil wekken dat ze haar vriendinnetjes optrommelt om haar gelijk te komen geven Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  rapa nui ma 16 apr 2012 - 9:05

mzcharlotte schreef:Waar ik moeite mee heb, is reageren op hele persoonlijke zaken. Neem bijvoorbeeld het topic van Zoey. Ik zou zo graag de juiste woorden willen vinden waarbij ik haar niet alleen heel veel sterkte wens, maar ook dat ik hoop dat het een mooie begrafenis is, dat ze er de periode van de roes kan afsluiten en met verwerking kan beginnen. Maar hoe zeg je dat nou? Ook bijvoorbeeld toen B. van Lejow werd geboren, ik heb daar dan zo'n moeite mee dat ik vaak reacties schrijf, maar het dan toch niet post omdat ik bang ben dat het "dom" overkomt, of omdat een forumster echt helemaal niks aan mijn woorden heeft, of omdat ik toch niet kan begrijpen hoe het is om..., of...

En nu zou ik dit ook weg willen halen, maar voor eens, voor een keer zal ik het toch eens posten.

Ben het hier wel mee eens, dit is voor mij wel herkenbaar. Dan heb ik al iets getypt maar ben daar dan niet echt tevreden over en dan denk ik: wat moet iemand hier nu mee, ze kent me toch niet dus dit heeft geen toegevoegde waarde en dan post ik het toch maar niet. Terwijl het misschien juist best wel prettig is en een fijn gevoel geeft dat zo veel mensen met je meeleven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:10

@ mzcharlotte en rapa nui

Wat lief dat jullie mijn topic noemen. Ik snap dat het lastig is om de juiste woorden te vinden, ik vind het zelf ook zo ontzettend moeilijk om de juiste dingen te zeggen tegen de ouders van mijn vriendin. Maar zoals rapa nui al zegt, elke blijk van medeleven doet mij nu zo goed, en ik vind het zo lief dat er zoveel forummers toch even de moeite nemen om mij een hart onder de riem te steken. Jullie zeggen wel 'ze kent mij toch niet, dus wat voegt het toe', maar daartegenover kennen jullie mij ook niet en willen jullie toch de moeite nemen om mij te steunen. Juist het feit dat jullie onbekenden voor mij zijn en toch zo meeleven doet me ontzettend goed in deze periode.

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  luisa ma 16 apr 2012 - 9:11

Ik vind het vervelend dat topics weggehaald worden, zo maar uit het niets.
Laatst nog, net een constructieve reactie getypt,2 keer zelfs want ging iets niet goed, bij het plaatsen bleek topic weg. Iemand zal wel zo haar redenen hebben om topic te laten verwijderen, maar blijft voor mij storend.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 9:13

Maura schreef:Haha, Alex. laughcry

Nette uitgesproken mening, Roza. Het zal wat vreemd overkomen, maar ik kan me in jouw punten zeer zeker wel vinden.

Dankje!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Roza ma 16 apr 2012 - 9:14

mzcharlotte schreef:Waar ik moeite mee heb, is reageren op hele persoonlijke zaken. Neem bijvoorbeeld het topic van Zoey. Ik zou zo graag de juiste woorden willen vinden waarbij ik haar niet alleen heel veel sterkte wens, maar ook dat ik hoop dat het een mooie begrafenis is, dat ze er de periode van de roes kan afsluiten en met verwerking kan beginnen. Maar hoe zeg je dat nou? Ook bijvoorbeeld toen B. van Lejow werd geboren, ik heb daar dan zo'n moeite mee dat ik vaak reacties schrijf, maar het dan toch niet post omdat ik bang ben dat het "dom" overkomt, of omdat een forumster echt helemaal niks aan mijn woorden heeft, of omdat ik toch niet kan begrijpen hoe het is om..., of...

En nu zou ik dit ook weg willen halen, maar voor eens, voor een keer zal ik het toch eens posten.

Maar iéts zeggen is nog altijd beter dan niets. Ik vind dit ook vaak moeilijk. Maar even laten weten dat je meeleeft is genoeg. Draai het eens om en stel dat jij in een dergelijke situatie zit. Dan vind je het toch ook heel fijn/prettig als andere mensen aan je denken?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  rapa nui ma 16 apr 2012 - 9:15

luisa schreef:Ik vind het vervelend dat topics weggehaald worden, zo maar uit het niets.
Laatst nog, net een constructieve reactie getypt,2 keer zelfs want ging iets niet goed, bij het plaatsen bleek topic weg. Iemand zal wel zo haar redenen hebben om topic te laten verwijderen, maar blijft voor mij storend.

Helemaal mee eens, en ook al heb ik dan niet gepost dan heb ik het wel gelezen en denk ik er over na, leef ik mee etc. Dan heb ik bv tussen de middag iets gelezen maar dan heb ik vaak geen tijd om te reageren, dan denk ik er tussendoor nog over na, afhankelijk van het onderwerp gooi ik het op mijn werk nog even in de groep om meningen van andere te horen en dan wil ik 's avonds verder lezen en evt. reageren en dan is het topic weg.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 8 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 16 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum