Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 12 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:25

shygirl87 schreef:goddomme, het werd eindelijk weer een stuk gezelliger op t fora, is die kut ook weer terug!

dat is o.a iets wat ik nu wil zeggen en denk en normaal niet zo snel zou zeggen, iigv niet met zulke grove woorden

En dat is ook niet nodig in dit soort woorden. Ook niet over mensen die hier weg zijn of waar jij van denkt dat ze terug zijn (niet het geval dus).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:39

Yoyo schreef:Het is geen van beiden.. Wink Helemaal nu Reva reageert moet het niet heel moeilijk zijn toch? Wink

Want?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Blond di 17 apr 2012 - 5:39

shygirl87 schreef:wat ik vaak denk maar nooit uitspreek omdat ik niet de boeman wil zijn is dat ik vind dat hier soms het digitale leven en het sociale leven te dicht bij elkaar liggen. ik kom hier niet zo vaak en reageer ook niet supervaak, omdat ik op internet zit als hobby of uit verveling, maar de rest van de dag ben ik bezig met werken, leuke dingen doen, naar vriendinnen gaan, vriendlief, etc. ik vind ook heel veel dingen vervelend die andere forummers overkomen, ook al reageer ik daar niet op. ik lees vrijwel alles en denk er ook aan.maar het zit niet hele dagen in mn hoofd, zeker niet als ik die persoon nog nooit gezien heb.

Waarom gebruik jij geen/ zeer weinig hoofdletters?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:40

Ik wil even zeggen dat:

- het FORUM is in enkelvoud

en

- FORA is in meervoud


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Monte di 17 apr 2012 - 5:44

Lorna mercedez schreef:
Muis schreef:
PrinsesBo schreef:
Lorna mercedez schreef:
Charlie schreef:Nee joh, 't begint met....nu weet ik niemeer wat haar laatste naam was. Met een T.
Dacht ik ook en de laatste letter is een R.

Ah, dat is duidelijker. Maar is die weg dan?

Aaaah! Is zij ook en tijdje een held geweest? (van naam)
Ja
Eerlijk gezegd dacht ik ook gelijk aan haar(er zit nog maar 1 letter tussen toch?), maar ik vond haar altijd een stuk academischer schrijven(dus op een hoger filosofisch niveau) en dat doet discordia niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 5:58

Monte schreef:
Lorna mercedez schreef:
Muis schreef:
PrinsesBo schreef:
Lorna mercedez schreef:
Charlie schreef:Nee joh, 't begint met....nu weet ik niemeer wat haar laatste naam was. Met een T.
Dacht ik ook en de laatste letter is een R.

Ah, dat is duidelijker. Maar is die weg dan?

Aaaah! Is zij ook en tijdje een held geweest? (van naam)
Ja
Eerlijk gezegd dacht ik ook gelijk aan haar(er zit nog maar 1 letter tussen toch?), maar ik vond haar altijd een stuk academischer schrijven(dus op een hoger filosofisch niveau) en dat doet discordia niet.
Dat klopt maar verder klinkt het wel zo en dat topic lijkt ook een topic voor haar qua stijl. Maakt verder ook niet uit want ik vind dr meestal best oke en Disnogwat vind ik ook niet heel schokkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:01

Ze zal vast dolgelukkig zijn met alle aandacht omtrent haar nieuwe account en post. Tweezijdig vind ik trouwens wel bij haar passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 6:05

Ik snap er geen zak meer van laughcry

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:37

Ik twijfel nu tussen T en S. Maar S. kwam juist wel in het dagcafé... scratch Hmmmm...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Roza di 17 apr 2012 - 6:39

Youandi schreef:Ik twijfel nu tussen T en S. Maar S. kwam juist wel in het dagcafé... scratch Hmmmm...

Die schijnt het niet te zijn. Dat was ook wat ik dacht namelijk.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Sweet Sylvana di 17 apr 2012 - 6:56

Ik begrijp het niet ze zegt toch gewoon wat ze altijd graag wou zeggen? Ze geeft ook aan dat ze wel jaloers is op sommige relaties en het normale leven. Hier was dit topic toch ook voor of begrijp ik het nu verkeerd?

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Monte di 17 apr 2012 - 7:48

Roza schreef:
Youandi schreef:Ik twijfel nu tussen T en S. Maar S. kwam juist wel in het dagcafé... scratch Hmmmm...

Die schijnt het niet te zijn. Dat was ook wat ik dacht namelijk.
S was altijd wel van de scherpe reacties maar vond zichzelf niet beter dan anderen, dat was haar karakter niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Monte di 17 apr 2012 - 7:50

Sweet Sylvana schreef:Ik begrijp het niet ze zegt toch gewoon wat ze altijd graag wou zeggen? Ze geeft ook aan dat ze wel jaloers is op sommige relaties en het normale leven. Hier was dit topic toch ook voor of begrijp ik het nu verkeerd?
Ja en dat mag ook, maar het is nog al wat om te zeggen dat je jezelf altijd beter voelt dan de ander. Je zit op een forum en daar verdient iedereen respect en een zekere gelijkheid naar mijn mening. Als je dan gaat zeggen dat je je altijd beter voelt, dan vind ik het raar dat je nog op het forum zit. Daarom maakte ik een opmerking naar haar en blijkbaar zijn er meer mensen die het met me eens zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:50

Ik vind het wel gewoon eerlijk van haar dat ze dat zegt. Ze treedt toch verder niet in detail en zeikt mensen toch niet af? Ik krijg zelf een beetje de indruk uit haar post dat ze daarover ook een beetje in tweestrijd zit met zichzelf. Bovendien brengt ze het niet als een feit, maar als een gevoel. Een gevoel kun je vaak niet weg rationeren met dat iedereen gelijk is etc. Dat zal ze verstandelijk en objectief gezien ook best wel vinden (is even een aanname van mijn kant) maar een gevoel hoeft niet altijd gelijk te lopen met wat je verstand vindt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:51

Zeg dan gewoon dat jullie TGR bedoelen, waarom dat gepuzzel met letters? En ik denk het overigens ook. Is vrij duidelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 8:52

Jolicious schreef:Zeg dan gewoon dat jullie TGR bedoelen, waarom dat gepuzzel met letters? En ik denk het overigens ook. Is vrij duidelijk.
Haha idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Sweet Sylvana di 17 apr 2012 - 8:55

Confusion schreef:Ik vind het wel gewoon eerlijk van haar dat ze dat zegt. Ze treedt toch verder niet in detail en zeikt mensen toch niet af? Ik krijg zelf een beetje de indruk uit haar post dat ze daarover ook een beetje in tweestrijd zit met zichzelf. Bovendien brengt ze het niet als een feit, maar als een gevoel. Een gevoel kun je vaak niet weg rationeren met dat iedereen gelijk is etc. Dat zal ze verstandelijk en objectief gezien ook best wel vinden (is even een aanname van mijn kant) maar een gevoel hoeft niet altijd gelijk te lopen met wat je verstand vindt.


@monte, ik ben het met het bovenste eens

Ik zeg niet dat zij gelijk heeft maar ze zegt wel eerlijk wat ze vindt. Ik heb het gevoel dat het persoonlijk wordt opgevat. Ik weet natuurlijk niet of dit zo is.

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:03

Zelda schreef:
Jolicious schreef:Zeg dan gewoon dat jullie TGR bedoelen, waarom dat gepuzzel met letters? En ik denk het overigens ook. Is vrij duidelijk.
Haha idd.

Niet te missen idd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:07

Jolicious schreef:Zeg dan gewoon dat jullie TGR bedoelen, waarom dat gepuzzel met letters? En ik denk het overigens ook. Is vrij duidelijk.

Nou ja, misschien krijg je dan weer bozige reacties van dat je namen moet verwijderen enzo.
Als ik voor mezelf mag spreken: ik dek mezelf zo een beetje in.
En bovendien snapt iedereen nu wel dat we TGR bedoelen Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 561177

Als ze het nu zelf ook nog even bevestigd, dan is het hele 'probleem' de wereld uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  RYW di 17 apr 2012 - 9:13

Sweet Sylvana schreef:
Confusion schreef:Ik vind het wel gewoon eerlijk van haar dat ze dat zegt. Ze treedt toch verder niet in detail en zeikt mensen toch niet af? Ik krijg zelf een beetje de indruk uit haar post dat ze daarover ook een beetje in tweestrijd zit met zichzelf. Bovendien brengt ze het niet als een feit, maar als een gevoel. Een gevoel kun je vaak niet weg rationeren met dat iedereen gelijk is etc. Dat zal ze verstandelijk en objectief gezien ook best wel vinden (is even een aanname van mijn kant) maar een gevoel hoeft niet altijd gelijk te lopen met wat je verstand vindt.


@monte, ik ben het met het bovenste eens

Ik zeg niet dat zij gelijk heeft maar ze zegt wel eerlijk wat ze vindt. Ik heb het gevoel dat het persoonlijk wordt opgevat. Ik weet natuurlijk niet of dit zo is.

Dat denk ik ook. Als er gezegd wordt dat er op je wordt neergekeken en met je gespeeld, dan kan je je aangevallen voelen en zo iemand arrogant noemen. Of je gaat niet mee in de reactie die juist wordt uitgelokt en je denkt whatever, als jij wil denken dat je neerkijkt, veel plezier ermee.

Ik heb geen idee of het TGR is en het maakt me ook niet zoveel uit. Als je een naam als Discordia uitkiest vertel je impliciet ook dat je je hier niet volledig op de achtergrond komt houden en kom je vast wel van zelf een keer boven water, lijkt me.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  rapa nui di 17 apr 2012 - 9:19

RYW schreef: Als je een naam als Discordia uitkiest vertel je impliciet ook dat je je hier niet volledig op de achtergrond komt houden en kom je vast wel van zelf een keer boven water, lijkt me.

Ik vind het eigenlijk wel knap dat je zo'n toepasselijke forumnaam kunt bedenken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:47

Ik twijfel nog wel tussen twee personen ( hoe irritant! ), maar los daarvan vind ik de hele post nogal dramatisch en een schreeuw om aandacht, hoe eerlijk en oprecht ook. Dat je zo over anderen denkt zegt wel erg veel over jezelf. Ik vind dat alleen maar heel erg verdrietig. Wel eerlijk dus, maar ook sneu dat je zo in het leven staat. Ik ben gewoon blij dat ik niet zo negatief over mensen denk.

Maar met een diagnose als manisch depressief krijg je ook nogal wat op je bordje, en heb je ook vaak een hele andere state of mind. Dat hou ik dan maar in gedachten. Ik voel me ook niet persoonlijk aangesproken als Discordia op veel van de dames hier neerkijkt. Iemand anders wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  VeryCherry wo 18 apr 2012 - 5:50

Ik voel me absoluut niet aangesproken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Monte wo 18 apr 2012 - 5:58

Ik voel me ook niet aangesproken maar als je hier al zo denkt, dan ook ook in het dagelijks leven lijkt me. En dat vind ik niet echt gezond, daarom gaf ik een reactie op discordia, niet omdat ik het nou erg vind dat ze dat over mensen hier(inclusief mij misschien) denkt. Want dat boeit me echt totaal niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 6:03

Nee, het zal mij aan mn reet roesten of iemand al dan niet op mij neerkijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 12 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum