Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:34

Rood schreef:
Zelda schreef:Maar meteen de balen hebben in forummers? Het was allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, waarom je dan zo aangevallen voelen?
Je kunt toch ook balen van mensen terwijl ze iets niet persoonlijk bedoelen?
Ja, oke dat is ook wel zo. Ik heb ook wel de balen in sommige forummers laughcry terwijl ze niet echt persoonlijke dingen tegen mij gezegd hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:37

Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:Ik vind dat samen klitten tegen één persoon nogal irritant...
En over wie heb je het dan precies?

Op dit moment niet echt een persoon speciaal.
Maar ik noem een voorbeeld over bv Marsy (omdat het daar de hele tijd over gaat Wink ): Marsy zegt wat. Iemand is het daar niet mee eens. Dan wordt door iemand die de 'tegenstander' goed kan velen ook nog een flauwe operking gemaakt en dit gaat zo dan door.
Heb ook vaak t idee dat dit bij 'nieuwere' forummers gebeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 6:38

Zelda schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben het ook met Kruimeltje eens.
Ik kom echt al jaren op het yesforum en pas afgelopen weekend eens meegedaan in een discussie. Wat word ik moe van die flauwe, kinderachtige, honende opmerkingen op een volwassen forum. Er is altijd plek voor een grapje en dat vind ik ook heel leuk, maar ik mis ook het grijze gebied, het in mijn waarde laten. Dit was me gewoon bijna afzeiken vanwege een mening.
Voor het eerst sinds bijna 8 jaar forum (ook al niet misschien extreem actief maar wel dagelijks online) heb ik een beetje de balen van sommigen op het forum.
Ik vind eigenlijk wel dat je het heel zwaar oppakt allemaal. Er zijn een paar honende opmerkingen gemaakt in dat borstvoedingstopic, o.a. door mij, en dat was achteraf gezien inderdaad best flauw. Maar meteen de balen hebben in forummers? Het was allemaal niet persoonlijk tegen jou bedoeld, waarom je dan zo aangevallen voelen?

Ik ben het wel met Zelda eens.

Ik vind het ook altijd zo flauw om erover te beginnen dat het een volwassen forum is. Ja, en? Alsof volwassenen niet meer dat soort opmerkingen maken. In mijn ogen heeft dat vrij weinig met volwassenheid te maken. Je vindt het misschien niet leuk, maar dat is wat anders.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:38

PrinsesBo schreef:
Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:Ik vind dat samen klitten tegen één persoon nogal irritant...
En over wie heb je het dan precies?

Op dit moment niet echt een persoon speciaal.
Maar ik noem een voorbeeld over bv Marsy (omdat het daar de hele tijd over gaat Wink ): Marsy zegt wat. Iemand is het daar niet mee eens. Dan wordt door iemand die de 'tegenstander' goed kan velen ook nog een flauwe operking gemaakt en dit gaat zo dan door.
Heb ook vaak t idee dat dit bij 'nieuwere' forummers gebeurt.
Ah, zo ja....
Maar goed, Marsy gaf ook best fel haar mening en daar kun je daar gewoon weerstand op verwachten. Ik geef ook felle meningen, en verwacht daarbij niet dat ik met een fluwelen handschoen aangepakt wordt. Dat is gewoon zo. En er zijn er toch een paar geweest die het geheel met Marsy eens waren. Ik vind alleen dat ze er te lang in blijft hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:40

Soms is het net de middelbare school :P
Groep 1 is de 'populaire meisjes' en groep 2 is 'the underdog'. En dat gaat maar tegen elkaar tekeer.. Laughing En dan is er nog een groep 3 en die liggen er beetje middenin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:41

Dat ben ik dan wel weer met jou eens, Zelda.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:42

PrinsesBo schreef:Soms is het net de middelbare school :P
Groep 1 is de 'populaire meisjes' en groep 2 is 'the underdog'. En dat gaat maar tegen elkaar tekeer.. Laughing En dan is er nog een groep 3 en die liggen er beetje middenin.
Whaha laughcry
Zo zie ik het ook wel een beetje, soms.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:43

Mooi idee voor een topic: hoe zie jij jezelf op het forum? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 6:44

Dat heb je gewoon met een felle discussie.

Ik zou het ook wel weer saai vinden als iedereen gewoon een mening zou neerzetten en niemand daar bij elkaar op in zou gaan. Dan wordt het echt een soort opsomtopic zonder interactie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:45

Susan schreef:
Ik zou het ook wel weer saai vinden als iedereen gewoon een mening zou neerzetten en niemand daar bij elkaar op in zou gaan. Dan wordt het echt een soort opsomtopic zonder interactie.
En die topics waren er eerst echt veel laughcry vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:45

Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:Soms is het net de middelbare school :P
Groep 1 is de 'populaire meisjes' en groep 2 is 'the underdog'. En dat gaat maar tegen elkaar tekeer.. Laughing En dan is er nog een groep 3 en die liggen er beetje middenin.
Whaha laughcry
Zo zie ik het ook wel een beetje, soms.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:46

Nee dat is ook wel zo, Susan.
Maar ik vind wel dat dat gewoon met respect moet gebeuren en niet iemand afzeiken.
Zeg iverigens niet dat dat nu gebeurt, maar heb dat wel eens gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:48

En Zelda: open hem! Laughing

En dan wel met 3 keuze categorieen he.
En de vraag welke forummer jij bij welk nummer vindt horen :P

Wordt vast heel boeiend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 6:50

Ik vind het 'ons kent ons' nog steeds een van de mindere punten. Zou dat niet zo zijn, dan was het biechttopic ook onnodig.

Ik ben veel te nieuwsgierig voor het biechttopic.

En ik zou bijvoorbeeld nooit een topic open over bepaalde dingen omdat iedereen al van de situatie af denkt te weten of zich er een beeld bij vormt ofzo. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:51

PrinsesBo schreef:En Zelda: open hem! Laughing

En dan wel met 3 keuze categorieen he.
En de vraag welke forummer jij bij welk nummer vindt horen :P

Wordt vast heel boeiend!
Haha :P ik vraag me af of dat wel een goed idee is, ik wil geen rel starten ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:52

Hoe bedoel je 'ons kent ons', Rush?
Ik snap dat gezegde nooit zo goed Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:52

Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:En Zelda: open hem! Laughing

En dan wel met 3 keuze categorieen he.
En de vraag welke forummer jij bij welk nummer vindt horen :P

Wordt vast heel boeiend!
Haha :P ik vraag me af of dat wel een goed idee is, ik wil geen rel starten ofzo.

Zou je daar serieus een rel van krijgen? Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 6:53

Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:En Zelda: open hem! Laughing

En dan wel met 3 keuze categorieen he.
En de vraag welke forummer jij bij welk nummer vindt horen :P

Wordt vast heel boeiend!
Haha :P ik vraag me af of dat wel een goed idee is, ik wil geen rel starten ofzo.
Beter ben ik populair. Anders zullen we eens zien hoe kinderachtig dit forum kan zijn Twisted Evil
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  SuperGrover ma 16 apr 2012 - 6:53

PrinsesBo schreef:
Zelda schreef:
PrinsesBo schreef:En Zelda: open hem! Laughing

En dan wel met 3 keuze categorieen he.
En de vraag welke forummer jij bij welk nummer vindt horen :P

Wordt vast heel boeiend!
Haha :P ik vraag me af of dat wel een goed idee is, ik wil geen rel starten ofzo.

Zou je daar serieus een rel van krijgen? Suspect
Zeker wel, ik ga compleet uit mijn plaat als ik niet het gewenste labeltje krijg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:53

laughcry Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 6:54

Als ik dan iets mag zeggen wat ik vervelend vind: Dat er soms zulke oude dingen die in het verleden zijn verteld bij worden gehaald wanneer je in discussie bent. Zeker wanneer het persoonlijke dingen betreft, vind ik dat soms wel erg laag over komen.

En ik vind dat er soms wel erg makkelijk wordt gezegd: Het is 'maar' een forum, of het is een forum dús je mag alles zeggen. Dat vind ik beide niet. Ik hecht waarde aan het forum en aan wat er gezegd wordt, en ten tweede denk ik dat je met een beetje fatsoen wel kunt bedenken dat je niet alles kunt zeggen tegen iemand. Dat het geschreven wordt ipv in het echt in je gezicht wordt gezegd, maakt sommige dingen niet minder kwetsend. Dat kan net zo hard aankomen, ook van een ´vreemde´ en lijkt me niet dat dat de bedoeling is van het forum. Natuurlijk mag je je mening geven, maar ik ben van mening dat je best na kunt denken hoe iets aankomt bij de ontvanger, ook al is het digitaal.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:54

laughcry laughcry laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 6:54

PrinsesBo schreef:Hoe bedoel je 'ons kent ons', Rush?
Ik snap dat gezegde nooit zo goed Embarassed
Haha, nou dat iedereen elkaar kent of denkt te kennen. De meeste zijn hier niet anoniem.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Marin ma 16 apr 2012 - 6:55

Rush schreef:
PrinsesBo schreef:Hoe bedoel je 'ons kent ons', Rush?
Ik snap dat gezegde nooit zo goed Embarassed
Haha, nou dat iedereen elkaar kent of denkt te kennen. De meeste zijn hier niet anoniem.

Haha ja dat heb ik ook met het Biechttopic. Daarom zou ik nooit iets te durven biechten, bang dat mensen er toch achter komen en het gaan raden Wink Maar toch fijn dat het er is!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 6:55

O ja zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... - Pagina 5 Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum