Ik wilde even zeggen....
+16
sanne-84
Flower_L
Snoes
Darius
Mida4you
kwak
LDJ
Ella
Jezzie
Pandora
Happy
Amber-
Mom-Of-3
vlinder-19
Muppetje
Stuiterbal
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik wilde even zeggen....
Dat ik het met alle meiden die zwanger zijn enorm te doen heb.
Ik hoop dat jullie het een beetje vol houden in dit weer.
2009 was het ook zo warm en ik weet dat ik het slecht trok over het vocht maar te zwijgen.
voor de meiden die het even niet meer zien zitten
Ik hoop dat jullie het een beetje vol houden in dit weer.
2009 was het ook zo warm en ik weet dat ik het slecht trok over het vocht maar te zwijgen.
voor de meiden die het even niet meer zien zitten
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Ik wilde even zeggen....
Wat onwijs lief van je, dankjewel! Ik val wel een beetje in die categorie vrees ik...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
de categorie die het slecht trekt bedoel ik... Maar goed, ik wil niet klagen, is het een keer mooi weer... Ik gun het iedereen die er wél van wil genieten
Muppetje- Ratel
Oooh stuiterbal ja toen was het ook zo erg he
Ach het valt me nu nog 100% mee. Gisteren had ik olifantenpoten en worstenvingers, maar vanmorgen kreeg ik mijn ringen al weer af . En ik ben natuurlijk pas halverwege.
Muppetje: sterkte meis. Enneh af en toe klagen mag best hoor, ik heb het jou nog geen 1 keer horen doen...
Ach het valt me nu nog 100% mee. Gisteren had ik olifantenpoten en worstenvingers, maar vanmorgen kreeg ik mijn ringen al weer af . En ik ben natuurlijk pas halverwege.
Muppetje: sterkte meis. Enneh af en toe klagen mag best hoor, ik heb het jou nog geen 1 keer horen doen...
Laatst aangepast door Jetje op za 18 aug 2012 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jetje schreef:Oooh Stuiterbal ja toen was het ook zo erg he
Niet veel nee, met dan had je me gisteren niet moeten horen, toen heb ik het voor 35 weken ingehaald
Edit, misschien moet je stuiterbal haar naam even weghalen, die ik t ook
Muppetje- Ratel
Bedankt! Gelukkig zijn we mn voeten en vingers vanmorgen weer een beetje dunner! 2009 was idd ook zo warm..onze 1e vakantie met f.ay eind juni en bloedheet!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Muppetje schreef:
Hahahaha goed plan... Ik deed het bij jouw naam ook, maar dat had ik dan wel weer door... Zal wel door de warmte komen
Gast- Gast
Ik kan me nog de slape loze nachten van toen herinneren. En maar draaien en draaien wat moeizaam gaat als je hoogzwanger bent hahaha.
Dikke olifanten voeten dat nog geen enkele schoen/slipper meer paste en ik gewoon de deur niet uit kon.
Ik zou er nu niet aan moeten denken om zwanger te zijn pfff
Flink koelen he dames !!!
Dikke olifanten voeten dat nog geen enkele schoen/slipper meer paste en ik gewoon de deur niet uit kon.
Ik zou er nu niet aan moeten denken om zwanger te zijn pfff
Flink koelen he dames !!!
Stuiterbal- Kletskop
Jetje schreef:Muppetje schreef:
Hahahaha goed plan... Ik deed het bij jouw naam ook, maar dat had ik dan wel weer door... Zal wel door de warmte komen
Stuiterbal- Kletskop
Jetje schreef:Muppetje schreef:
Denk t wel
Muppetje- Ratel
Ik ben dan niet zover, maar ik heb er ook flink last van. Dan met name de combinatie warmte, misselijkheid en weinig eten en drinken.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Oooh ik sluit me aan bij de openingspost! Ik ben ZO blij dat ik al bevallen ben door een inleiding anders was ik pas over 3 dagen uitgerekend geweest!
Gast- Gast
Dankjewel.
Al kan ik het nog redelijk volhouden met mijn ventilator en opblaasbaar zwembad achter in de tuin!
Al kan ik het nog redelijk volhouden met mijn ventilator en opblaasbaar zwembad achter in de tuin!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Nou echt respect voor jullie dames!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik voel me aangesproken...
Ik heb een hele slechte, en hete, nacht gehad.... Ik voel me nu net een zombie, een kater is er niets bij. Zit nu lekker voor de waaier. Straks maar weer met de voetjes in een bak water onder de parasol of in de schaduw....
Tot overmaat van ramp moet ik morgen, na 3 weken vakantie, weer beginnen met werken.....
Ik heb een hele slechte, en hete, nacht gehad.... Ik voel me nu net een zombie, een kater is er niets bij. Zit nu lekker voor de waaier. Straks maar weer met de voetjes in een bak water onder de parasol of in de schaduw....
Tot overmaat van ramp moet ik morgen, na 3 weken vakantie, weer beginnen met werken.....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
oh bah, succes morgen! Het wordt morgen wel beter weer!Pandora schreef:Ik voel me aangesproken...
Muppetje- Ratel
Dank je wel...ik zit ook voor de ventilator, na een slechte nacht.
Lag alleen maar te draaien en te zweten of irriteer me aan het geluid van de ventilator. Maar zonder kan ik helemaal niet slapen.
Van mij mag die baby wel komen! Straks maar buiten onder de parasol met mijn voetjes in een bakje water en een ijsje erbij.
Lag alleen maar te draaien en te zweten of irriteer me aan het geluid van de ventilator. Maar zonder kan ik helemaal niet slapen.
Van mij mag die baby wel komen! Straks maar buiten onder de parasol met mijn voetjes in een bakje water en een ijsje erbij.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pandora schreef:Ik voel me aangesproken...
Succes morgen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ook in ben dan nog niet zo ver maar kan er ook slecht tegen nu. Zolang ik binnen blijf gaat het goed. Alleen het slapen is een drama....
Sterkte dames!
Sterkte dames!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella schreef:Ook in ben dan nog niet zo ver maar kan er ook slecht tegen nu. Zolang ik binnen blijf gaat het goed. Alleen het slapen is een drama....
Sterkte dames!
Slapen? Is dat?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ella schreef:Ook in ben dan nog niet zo ver maar kan er ook slecht tegen nu. Zolang ik binnen blijf gaat het goed. Alleen het slapen is een drama....
Sterkte dames!
Slapen? Is dat?
haha geen ideee.....
Ella- Ratel
Wat lief van je Stuiterbal en de andere meiden .
Ik wilde niet klagen, maar heb het ook even helemaal gehad nu.
Hoogzwanger ben ik nog niet eens, maar zo voel ik me wel.
En dan die nachten.....ik doe echt geen oog dicht door die
warmte in combinatie met dat je niet meer zo lekker kunt liggen als normaal.
Morgen moet ik na 2 weken vakantie weer werken, maar dat zal flink tegen gaan
vallen want ik die 2 weken ben ik lichamelijk best achteruit gegaan en door het slechte slapen
voel ik me nu alweer compleet gesloopt.
Heerlijk om even te mogen klagen .
Ik wilde niet klagen, maar heb het ook even helemaal gehad nu.
Hoogzwanger ben ik nog niet eens, maar zo voel ik me wel.
En dan die nachten.....ik doe echt geen oog dicht door die
warmte in combinatie met dat je niet meer zo lekker kunt liggen als normaal.
Morgen moet ik na 2 weken vakantie weer werken, maar dat zal flink tegen gaan
vallen want ik die 2 weken ben ik lichamelijk best achteruit gegaan en door het slechte slapen
voel ik me nu alweer compleet gesloopt.
Heerlijk om even te mogen klagen .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Warm is het toch, zwanger of niet .
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Tot overmaat van ramp ben ik zojuist van het keukentrapje gevallen toen ik de radio in het hok aan wilde zetten. Toen ik mijn voet weer op de grond neer wilde zetten ben ik blijkbaar door mijn enkel gegaan en lag ik languit in de schuur, ik hoorde echt iets knakken in mijn enkel.
Ben alleen thuis dus ben met veel moeite overeind geklauterd, heb wel meteen gekoeld maar de enkel blijft pijnlijk. Dik waren ze toch al maar er lijkt toch een zwelling te ontstaan... gelukkig kan ik er nog wel op lopen dus het zal niet gebroken zijn maar dit kon er ook nog wel bij....
Ben alleen thuis dus ben met veel moeite overeind geklauterd, heb wel meteen gekoeld maar de enkel blijft pijnlijk. Dik waren ze toch al maar er lijkt toch een zwelling te ontstaan... gelukkig kan ik er nog wel op lopen dus het zal niet gebroken zijn maar dit kon er ook nog wel bij....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Tot overmaat van ramp ben ik zojuist van het keukentrapje gevallen toen ik de radio in het hok aan wilde zetten. Toen ik mijn voet weer op de grond neer wilde zetten ben ik blijkbaar door mijn enkel gegaan en lag ik languit in de schuur, ik hoorde echt iets knakken in mijn enkel.
He wat vervelend zeg.
Ella- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wilde even zeggen..
» Wat je altijd al wilde zeggen...
» Deze wilde ik even delen.
» dat was nu net wat ik niet wilde..
» Wat wilde jij als kind worden?