Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat je altijd al wilde zeggen...

+39
Pompoen
Antibes
Zwerver
Bacio
Sweet Sylvana
Muis
luenca
Inge
Lejow
Twellie
Discordia
Suus
Tazz
luisa
rapa nui
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Alex
Roza
Bliss
RYW
Marin
SuperGrover
Marsy28
Penny Blossom
Bolleke
Snoopy
Curious
Sanne
Monte
Supertalentje
Jade
VeryCherry
TNMN
Toet
ExpressoB
Susan
Rush
43 plaatsers

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:01

... Maar niet deed uit "angst" voor commentaar/ kritiek, plaats het hier.

Het topic is dan ook bedoelt om geen negatieve kritiek te geven/ krijgen op elkaars mening en visie.

Dit nav een ander topic waarin meiden aankaarten dat ze soms hun reactie aanpassen of zelfs deleten uit "angst" voor commentaar op hun post.

Uiteraard gelden wel de normale forum regels waarin staat dat elkaar bewust kwetsen, beledigen etc niet mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 1:04

Even vanuit het 'oude topic' .



Oh, dan heb ik wel een leuke.

Ik geloof totaal niet dat vrouwen die hier geen leestekens (of op de verkeerde plaats) en hoofdletters gebruiken omdat het toch maar een forum is, dat in 'het echte leven' wel goed doen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:05

Ik vind het vaak zwaar irritant als mensen net doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben als het aankomt op opvoeden.

Dan voel ik me altijd zo tekort schieten/minder geschikt als moeder ofzo. Ik ben lang niet altijd zo redelijk, nadenkend en wel overwogen als sommigen weleens overkomen. En hoewel ik wéét dat anderen ook niet perfect zijn, krijg ik op dat soort momenten toch altijd het idee dat ik mezelf moet verdedigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 1:08

Ik vind het echt vreselijk als mensen zeggen dat ze 'geen etiketje' voor hun kind willen. Ik vind etiketje zo'n denigrerende term. Daarbij, als je kind daadwerkelijk een 'etiketje' nodig heeft dan is dat zo, dan los je dat toch niet op door je kop in het zand te steken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:09

Ik merk dat ik steeds oppervlakkiger wordt qua uiterlijk.

Hoe een ander eruit ziet maakt mij vrij weinig uit, maar voor mijzelf leg ik de lat steeds hoger en hoger. Hierdoor merk ik dat ik bedrukt wordt en ongelukkig wordt met hoe ik eruit zie.

Ik heb nu bijv 1 klein pukkeltje en ik zit echt om de 10 minuten te kijken of die al weg is, en vind mijzelf er echt gelijk vreselijk uitzien.

Hoe laat ik dat nou gewoon los.. En waarom leg ik qua uiterlijk de lat zo hoog maar als het op schoolwerk o.i.d. aankomt dan ben ik blij met wie ik ben en hoe ik werk, en dat ik daardoor zessen en zevens haal vind ik prima. Ik ben niet het type voor een 10 omdat mijn manier van werken daar gewoon niet geschikt voor is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:09


Ik kan niet tegen die punten overal in. Als je echt anoniem of ongooglebaar wil blijven, zet het er dan gewoon niet op. We gaan echt niet dood als we de info niet krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 1:12

Punk'd schreef:Ik merk dat ik steeds oppervlakkiger wordt qua uiterlijk.

Hoe een ander eruit ziet maakt mij vrij weinig uit, maar voor mijzelf leg ik de lat steeds hoger en hoger. Hierdoor merk ik dat ik bedrukt wordt en ongelukkig wordt met hoe ik eruit zie.

Ik heb nu bijv 1 klein pukkeltje en ik zit echt om de 10 minuten te kijken of die al weg is, en vind mijzelf er echt gelijk vreselijk uitzien.

Hoe laat ik dat nou gewoon los.. En waarom leg ik qua uiterlijk de lat zo hoog maar als het op schoolwerk o.i.d. aankomt dan ben ik blij met wie ik ben en hoe ik werk, en dat ik daardoor zessen en zevens haal vind ik prima. Ik ben niet het type voor een 10 omdat mijn manier van werken daar gewoon niet geschikt voor is.

Misschien ben je bang dat als je de lat minder hoog legt en je er niet meer zo krampachtig over bent, het hek van de dam is en je jezelf niet meer verzorgt, niet meer op je gewicht let, het sporten erbij inschiet, et cetera. Ik zeg niet dat dat gebeurt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat een angst van je is, dat je jezelf strak moet houden uit angst de controle te verliezen.

Terwijl dat eigenlijk heel zonde is, want nu heb je amper de kans om te genieten van je figuur en je uiterlijk. Om gewoon blij te zijn dat je er goed en fit uitziet.

(Of mag zo'n antwoord ook niet?)
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  ExpressoB ma 16 apr 2012 - 1:13

Punk'd schreef:Ik merk dat ik steeds oppervlakkiger wordt qua uiterlijk.

Hoe een ander eruit ziet maakt mij vrij weinig uit, maar voor mijzelf leg ik de lat steeds hoger en hoger. Hierdoor merk ik dat ik bedrukt wordt en ongelukkig wordt met hoe ik eruit zie.

Ik heb nu bijv 1 klein pukkeltje en ik zit echt om de 10 minuten te kijken of die al weg is, en vind mijzelf er echt gelijk vreselijk uitzien.


Hoe laat ik dat nou gewoon los.. En waarom leg ik qua uiterlijk de lat zo hoog maar als het op schoolwerk o.i.d. aankomt dan ben ik blij met wie ik ben en hoe ik werk, en dat ik daardoor zessen en zevens haal vind ik prima. Ik ben niet het type voor een 10 omdat mijn manier van werken daar gewoon niet geschikt voor is.

Herkenbaar.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Toet ma 16 apr 2012 - 1:13

Susan schreef:Ik vind het echt vreselijk als mensen zeggen dat ze 'geen etiketje' voor hun kind willen. Ik vind etiketje zo'n denigrerende term. Daarbij, als je kind daadwerkelijk een 'etiketje' nodig heeft dan is dat zo, dan los je dat toch niet op door je kop in het zand te steken.

Helemaal mee eens! Daarbij vind ik mensen die óveral een 'etiketje' op willen plakken ook vreselijk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:14

Susan schreef:
Punk'd schreef:Ik merk dat ik steeds oppervlakkiger wordt qua uiterlijk.

Hoe een ander eruit ziet maakt mij vrij weinig uit, maar voor mijzelf leg ik de lat steeds hoger en hoger. Hierdoor merk ik dat ik bedrukt wordt en ongelukkig wordt met hoe ik eruit zie.

Ik heb nu bijv 1 klein pukkeltje en ik zit echt om de 10 minuten te kijken of die al weg is, en vind mijzelf er echt gelijk vreselijk uitzien.

Hoe laat ik dat nou gewoon los.. En waarom leg ik qua uiterlijk de lat zo hoog maar als het op schoolwerk o.i.d. aankomt dan ben ik blij met wie ik ben en hoe ik werk, en dat ik daardoor zessen en zevens haal vind ik prima. Ik ben niet het type voor een 10 omdat mijn manier van werken daar gewoon niet geschikt voor is.

Misschien ben je bang dat als je de lat minder hoog legt en je er niet meer zo krampachtig over bent, het hek van de dam is en je jezelf niet meer verzorgt, niet meer op je gewicht let, het sporten erbij inschiet, et cetera. Ik zeg niet dat dat gebeurt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat een angst van je is, dat je jezelf strak moet houden uit angst de controle te verliezen.

Terwijl dat eigenlijk heel zonde is, want nu heb je amper de kans om te genieten van je figuur en je uiterlijk. Om gewoon blij te zijn dat je er goed en fit uitziet.

(Of mag zo'n antwoord ook niet?)
Ja, ik vind dit een begripvolle reactie, je denkt mee. Geen negatief commentaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  ExpressoB ma 16 apr 2012 - 1:14

Stofzuiger schreef:
Susan schreef:
Punk'd schreef:Ik merk dat ik steeds oppervlakkiger wordt qua uiterlijk.

Hoe een ander eruit ziet maakt mij vrij weinig uit, maar voor mijzelf leg ik de lat steeds hoger en hoger. Hierdoor merk ik dat ik bedrukt wordt en ongelukkig wordt met hoe ik eruit zie.

Ik heb nu bijv 1 klein pukkeltje en ik zit echt om de 10 minuten te kijken of die al weg is, en vind mijzelf er echt gelijk vreselijk uitzien.

Hoe laat ik dat nou gewoon los.. En waarom leg ik qua uiterlijk de lat zo hoog maar als het op schoolwerk o.i.d. aankomt dan ben ik blij met wie ik ben en hoe ik werk, en dat ik daardoor zessen en zevens haal vind ik prima. Ik ben niet het type voor een 10 omdat mijn manier van werken daar gewoon niet geschikt voor is.

Misschien ben je bang dat als je de lat minder hoog legt en je er niet meer zo krampachtig over bent, het hek van de dam is en je jezelf niet meer verzorgt, niet meer op je gewicht let, het sporten erbij inschiet, et cetera. Ik zeg niet dat dat gebeurt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat een angst van je is, dat je jezelf strak moet houden uit angst de controle te verliezen.

Terwijl dat eigenlijk heel zonde is, want nu heb je amper de kans om te genieten van je figuur en je uiterlijk. Om gewoon blij te zijn dat je er goed en fit uitziet.

(Of mag zo'n antwoord ook niet?)
Ja, ik vind dit een begripvolle reactie, je denkt mee. Geen negatief commentaar.

Vond ik ook.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  TNMN ma 16 apr 2012 - 1:17

Ik word er moe van dat ik constant het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen als mensen vragen waarom ik ben geëmigreerd. Ik ben verhuisd omdat ik verliefd werd op een buitenlander, kan er ook niks aan doen!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 1:18

Toet schreef:
Susan schreef:Ik vind het echt vreselijk als mensen zeggen dat ze 'geen etiketje' voor hun kind willen. Ik vind etiketje zo'n denigrerende term. Daarbij, als je kind daadwerkelijk een 'etiketje' nodig heeft dan is dat zo, dan los je dat toch niet op door je kop in het zand te steken.

Helemaal mee eens! Daarbij vind ik mensen die óveral een 'etiketje' op willen plakken ook vreselijk.

Je bedoelt ouders die dat zelf doen bij hun kind?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:24

Bedankt voor je reactie Susan.

Ik denk dat dat ergens wel een rol kan meespelen, ik hou de touwtjes graag zelf in handen.

Wat ik ook merk is dat ik mijzelf qua uiterlijk altijd vergelijk met andere. Die heeft dunnere benen, die heeft een gladdere huid, die heeft mooier haar.. Ik wil dat ook en in mijn wereld moet alles bereikbaar zijn en open liggen.

Ik geloof er heilig in dat als je iets heel graag wil je dat kunt bereiken. Maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik wil niet dat het ten koste gaan van mijn gevoel en zekerheid. Want ik ben eigenlijk een best zeker persoon (als ik er gewoon goed uitzie smile haha) Waarom laat ik mij dan zo uit het veld slaan als ik dan 1 pukkel heb. Of 1 kg zwaarder ben.

Vandaag zei iemand tegen mij (een man) "Ach, stel dat je vrijgezel zou zijn dan hoef jij maar met je ogen te knipperen en je hebt iemand die interesse heeft".. Het eerste wat ik dacht was serieus:" AH! doe niet zo gek.. ik heb een pukkel op mijn kin Neutral ")

haha het klikt heel lacherig, maar ik wil gewoon ook blij met mijzelf kunnen zijn als ik eens een bad hairday heb of een pukkel dus.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Toet ma 16 apr 2012 - 1:25

Susan schreef:
Toet schreef:
Susan schreef:Ik vind het echt vreselijk als mensen zeggen dat ze 'geen etiketje' voor hun kind willen. Ik vind etiketje zo'n denigrerende term. Daarbij, als je kind daadwerkelijk een 'etiketje' nodig heeft dan is dat zo, dan los je dat toch niet op door je kop in het zand te steken.

Helemaal mee eens! Daarbij vind ik mensen die óveral een 'etiketje' op willen plakken ook vreselijk.

Je bedoelt ouders die dat zelf doen bij hun kind?

Ja bij hun eigen kinderen, kinderen van anderen, bekenden, vrienden..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:26

Om heel eerlijk te zijn krijg is soms het idee dat op dit forum maar ook in algemene zin, hoe hoger opgeleid hoe beter (ik ben) het is. En dat mensen die bv niet gestudeerd hebben of maar een Mbo opleiding hebben toch als een minpuntje gezien worden. Maar het kan ook goed zijn dat ik MIJN onzekerheid hierin omzet. Ik heb ook Mbo en ik ben erg onzeker in mijn kunnen/denkniveau. Ik zeg niet dat iedereen zo denkt hoor, maar in het verleden zijn er toch al verschillende discussies geweest over intelligentie etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:26

Ik vraag me oprecht af of iedereen die altijd vol afschuw reageert op 'foute' keuzes van een ander zelf altijd zo eerlijk, oprecht, recht door zee en verstandig zijn. Ik heb altijd het idee dat de mensen die om het hardst roepen 'dat zou ik echt nóóit doen' of 'je hebt toch zélf een keuze of je dat doet of niet, denk dan ook ná' stiekem zelf heel hard hun best doen om te ontkennen deze ze zelf ook genoeg fouten maken en zich daarvoor schamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 1:28

@Punk'd:

Het zou toch zonde zijn als je later oud bent en je kijkt naar je oude foto's, je ziet hoe goed je eruit zag toen je jong was, maar je weet ook dat je er nooit echt van hebt genoten omdat je altijd vond dat het beter kon.

Ik denk wel van mezelf dat ik er beter uit zou kunnen zien als ik beter mijn best deed. Ik zie er niet slecht uit, maar als ik wat meer make-up zou gebruiken, vaker naar de kapper zou gaan, mijn nagels netjes zou vijlen en lakken en me opvallender zou kleden dan zou ik er wel beter uitzien. Mijn hoofd staat er nu gewoon niet naar en dat vind ik soms wel jammer, maar als mijn hoofd er wel naar zou staan dan zou ik ook niet graag doorslaan naar de andere kant. Het lijkt mij heel benauwend om nooit tevreden te zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:31

Je hebt echt helemaal gelijk.

Ik ga echt proberen om het los te laten en gewoon te genieten. Ik ben ook op een punt dat ik het zelf wil (voorheen vond ik het niet erg om er hard voor te moeten werken) maar nu ben ik er gewoon moe van.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:31

TNMN schreef:Ik word er moe van dat ik constant het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen als mensen vragen waarom ik ben geëmigreerd. Ik ben verhuisd omdat ik verliefd werd op een buitenlander, kan er ook niks aan doen!
Krijg je daar serieus commentaar op? Kan me voorstellen dat je daar echt niet op zit te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  TNMN ma 16 apr 2012 - 1:35

freakielief schreef:
TNMN schreef:Ik word er moe van dat ik constant het gevoel heb mezelf te moeten verdedigen als mensen vragen waarom ik ben geëmigreerd. Ik ben verhuisd omdat ik verliefd werd op een buitenlander, kan er ook niks aan doen!
Krijg je daar serieus commentaar op? Kan me voorstellen dat je daar echt niet op zit te wachten.

Ik heb dat in het begin veel gekregen, met daarna de opmerking 'meid, je bent nog zo jong, geniet van je leven'. Nu zeg ik vaak gewoon dat ik ben verhuisd omdat ik ging studeren, omdat ik geen zin heb ik blikken of opmerkingen (die ik misschien helemaal niet krijg hoor, maar ik voorkom het liever).
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 1:38

Cimic schreef:Om heel eerlijk te zijn krijg is soms het idee dat op dit forum maar ook in algemene zin, hoe hoger opgeleid hoe beter (ik ben) het is. En dat mensen die bv niet gestudeerd hebben of maar een Mbo opleiding hebben toch als een minpuntje gezien worden. Maar het kan ook goed zijn dat ik MIJN onzekerheid hierin omzet. Ik heb ook Mbo en ik ben erg onzeker in mijn kunnen/denkniveau. Ik zeg niet dat iedereen zo denkt hoor, maar in het verleden zijn er toch al verschillende discussies geweest over intelligentie etc.

dit idee heb ik ook. Ik weet van mezelf dat ik niet de slimste ben en ook niet de slimste/beste reacties geef. Maar ik krijg hier heel vaak het gevoel alsof ik (heel erg) dom ben. Het wordt niet gezegd maar sommige reacties e.d. tja dan voel ik me toch even behoorlijk minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Rush ma 16 apr 2012 - 1:41

Ik voel me nooit minder en ik heb niet eens MBO.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  VeryCherry ma 16 apr 2012 - 1:44

Ik sluit me aan bij Rush smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Jade ma 16 apr 2012 - 1:45

Lily schreef:
Cimic schreef:Om heel eerlijk te zijn krijg is soms het idee dat op dit forum maar ook in algemene zin, hoe hoger opgeleid hoe beter (ik ben) het is. En dat mensen die bv niet gestudeerd hebben of maar een Mbo opleiding hebben toch als een minpuntje gezien worden. Maar het kan ook goed zijn dat ik MIJN onzekerheid hierin omzet. Ik heb ook Mbo en ik ben erg onzeker in mijn kunnen/denkniveau. Ik zeg niet dat iedereen zo denkt hoor, maar in het verleden zijn er toch al verschillende discussies geweest over intelligentie etc.

dit idee heb ik ook. Ik weet van mezelf dat ik niet de slimste ben en ook niet de slimste/beste reacties geef. Maar ik krijg hier heel vaak het gevoel alsof ik (heel erg) dom ben. Het wordt niet gezegd maar sommige reacties e.d. tja dan voel ik me toch even behoorlijk minder.

Dat gevoel krijg ik hier ook regelmatig! Misschien is dit ook mijn eigen onzekerheid, maar het voelt niet prettig!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat je altijd al wilde zeggen... Empty Re: Wat je altijd al wilde zeggen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum