Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

M'n man drinkt teveel (vind ik).

+17
luisa
litllejoy
redd
Angela_1986
Lejow
Kerel
Susan
marjoleinnn
tweeling
RYW
slaatje
Lenthe
LDJ
Siem
Ibbeltje
Monte
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 3:57

Als ik mijn quotes moet weghalen, geef je maar een gil, dan haal ik ze weg. En als je wilt praten of van je af wilt schrijven, mag je altijd pben ofzo.

Verder wil ik even zeggen dat ik vreselijk trots op je ben. Op de manier hoe je er nu in staat en hoe je er tegen aan kijkt. Ik begrijp dat het heel moeilijk is die kanten te zien van jouw vader, terwijl je eigenlijk alleen maar zijn slechte kanten op je netvlies hebt staan. Daar heb ik echt megaveel respect voor!

Ik kan alleen maar blij zijn dat het bij mijn vader nooit zo ver is gekomen, al heb ik wel heel lang het idee gehad dat hij niet meer wilde. Omdat hij zijn bed niet meer uit kwam en alleen maar dronk. Ik ben inmiddels zo ver dat ik het idee en de angst van een dergelijke terugval uit mijn hoofd kan zetten. In die zin, dat ik er niet 24/7 mee bezig ben. Nu moet ik er wel even eerlijk bijzeggen dat ik vandaag wel heel even bang was dat het toch weer zou gebeuren. Hij is van de week gedotterd aan zijn bovenbeen, is een hoop aan vooraf gegaan. Vrijdagmiddag mocht hij naar huis, vrijdagavond kwam ik hem op de 1e hulp tegen. Er was een hematoom ontstaan in zijn lies. Er zat ongeveer een platgeslagen, zwart uitgeslagen voetbal op die plek. Zijn geslag delen waren verkleurd in dezelfde kleur. Vandaag mocht hij opeens plotsklaps naar huis. Mijn vriend haalde hem op en daar zei hij heel bot dat hij maar tegen mij moest zeggen dat ik hem vandaag niet hoef te bellen en mijn broer ook niet, dat hij daar geen zin in heeft en dat hij sport wil kijken. Op zo'n moment ben ik echt wel even bang wat hij dan van plan is, maar aan de andere kant lig ik zelf ook niet goed en probeer ik dat uit mijn hoofd te zetten. Het stukje egoisme dus van zijn kant waar ik het net over had.

Meid, ik geef je nogmaals een hele dikke hug en nog wel meer als je die kunt gebruiken. Blijf doorgaan met positief kijken. Op die manier vergroot je jouw eigen positieve kijk op het leven ook!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 4:18

Jezus! Komt hij net naar boven ''wat eten we'', ik ''patat'', hij ''DAN HAD JE DAT ER ALLANG UIT MOETEN HALEN, IK HEB DAT AL ZO VAAK GEZEGD'', ik ''ik bedenk nu letterlijk net dat we dat gaan eten en jij had iets kunnen verzinnen wat we gaan eten''.

Dus ik zeg ''waarom schreeuw je zo?'', hij ''dat blijf ik ook doen''.

Godsamme zeg, als ik vraag wat hij wil eten is zijn reactie altijd ''maakt niet uit'' dus ik kan het net zo goed nooit meer vragen aangezien hij toch nooit een idee heeft.

Waarom vraagt hij het aan mij? Hij zegt net zelf dat hij al andere dingen had bedacht, maar zegt vervolgens niet wat. Als hij het niet eens is om patat te eten, dan had hij toch een van zijn dingen kunnen aankaarten!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:23

Het klinkt alsof jullie duidelijk issues hebben. Ik zou serieus met hem gaan praten hier over want ik zie het nog gebeuren dat het over een tijdje misschien wel stukloopt tussen jullie, en dat moeten jullie niet laten gebeuren..

Vraag gewoon wat hem dwars zit zonder hem in de reden te vallen en luister echt naar hem. Probeer redelijk te blijven. De kans is groot dat hij dat oppikt en dat ook bij jou gaat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:24

Goh als ik dit zo allemaal lees vraag ik me eigenlijk af of er nog wel een beetje liefde in jullie relatie zit? Ik denk echt dat jullie eens serieus eens met z'n 2-en moeten gaan praten. Ik zou dit absoluut niet pikken en ik zou me vooral niet zo laten behandelen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:25

CBL, serieus dat klinkt niet goed, praten meid maar wel op een rustige manier want slecht en het complete servies aan gort gooien los je ook niks op.



Slaatje, dank je wel! Lief van je. Ben ook wel trots op mezelf dat ik beetje bij beetje achter mij kan laten Embarassed M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  slaatje zo 1 apr 2012 - 4:26

Razz_ schreef:Goh als ik dit zo allemaal lees vraag ik me eigenlijk af of er nog wel een beetje liefde in jullie relatie zit? Ik denk echt dat jullie eens serieus eens met z'n 2-en moeten gaan praten. Ik zou dit absoluut niet pikken en ik zou me vooral niet zo laten behandelen !

+1. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 4:34

Razz_ schreef:Goh als ik dit zo allemaal lees vraag ik me eigenlijk af of er nog wel een beetje liefde in jullie relatie zit? Ik denk echt dat jullie eens serieus eens met z'n 2-en moeten gaan praten. Ik zou dit absoluut niet pikken en ik zou me vooral niet zo laten behandelen !

Meid je wilt niet weten hoe vaak ik al gezegd heb dat hij niet zo moet bleren,maar gaat er gewoon mee door!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:49

Cimic, mocht je ooit behoefte hebben om erover te praten, mag je me altijd een pm sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 5:11

Caribbeanlover schreef:
Razz_ schreef:Goh als ik dit zo allemaal lees vraag ik me eigenlijk af of er nog wel een beetje liefde in jullie relatie zit? Ik denk echt dat jullie eens serieus eens met z'n 2-en moeten gaan praten. Ik zou dit absoluut niet pikken en ik zou me vooral niet zo laten behandelen !

Meid je wilt niet weten hoe vaak ik al gezegd heb dat hij niet zo moet bleren,maar gaat er gewoon mee door!

En dan wil jij nog bij hem blijven en je zo laten vernederen, commanderen enz?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 5:28

Heb het net gezegd en hij zegt dat hij niet veel drinkt. Zit nu aan z'n 3e glas. Afgelopen week heeft hij een paar dagen niet gedronken en beweerd nu ineens dat hij dat deed omdat ik zei dat ik het niet leuk vind dat hij zoveel drinkt.

Hij zegt dat hij mij niet uitscheld als hij teveel op heeft, maar dat heeft hij echt wel een aantal keren gedaan. Ik zei dat hij dat niet meer weet omdat hij teveel op had en hij beweerd dat hij ALTIJD weet wat hij doet.

Ook zegt hij dat hij geen kwade dronk heeft, want als hij dat had dan had ik allang een keer in het ziekenhuis gelegen oftewel mannen die dat hebben volgens hem slaan hun vrouw het ziekenhuis in.

Ik ben huilend naar boven gegaan terwijl hij maar stom zat te lachen. Heb gezegd dat ik niet een wil eten en dat hij het maar uitzoekt wat hij eet!

Heb gezegd dat hij met pijn doet dmv dat vele drinken, maar daar deed hij ook lacherig om.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  marjoleinnn zo 1 apr 2012 - 5:42

Ik vraag me wel af of het alleen het alcoholprobleem is wat jullie in de weg staat. Volgens mij zijn er veel meer dingen die jullie beide dwars zitten. Als er al zo'n probleem ontstaat door alleen het eten, terwijl hij pas 3 glazen op heeft ofzo dan denk ik niet dat het alleen aan hem ligt. Maar eerder een combinatie van dingen. Het lijkt me voor je man o.a. ook niet echt leuk dat jij niet zo goed samen gaat met zijn familie en dat hij daar dus steeds dingen over te horen krijgt enz. Daar zou ik in ieder geval niet echt gelukkiger van worden. En zo zijn er vast nog meer dingen die tussen jullie staan.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Lejow zo 1 apr 2012 - 5:45

Wat naar om te lezen Cbl... Heb je als eens geprobeerd met hem te praten als hij rustig en nuchter is? En hem uitleggen wat voor gevoel het jou geeft?
(mocht je dit al gezegd hebben, sorry, Tis op mijn tel lastig om alle pagina's te lezen..)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 5:59

Ging net naar beneden om m'n drinken te halen en hij vroeg wat en alhoewel ik niks wilde zeggen deed ik het toch. We gaan toch patat eten. Heb WEER gezegd dat ik vind dat hij teveel drinkt en ik moest niet zeuren.

De kabels van de tv hier onder de verwarming en ik wilde ze graag uit het zicht hebben en heb dat al meerdere keren gezegd. Nu heeft hij dat gedaan en zegt ''je kan me daar ook wel eens voor bedanken''.

Ook heeft hij de ramen schoon gemaakt en dat terwijl ik ze vorige week heb gedaan en hij wist dat. Zegt hij ''een beetje met een doekje erover heen gaan is niet schoonmaken''.

Vorige week heeft hij een aantal dagen niet gedronken en hij zei dat hij dat niet deed omdat ik dat eens gevraagd heb. Zegt ie ''en wat doe jij, vragen waarom ik niks drink''.

Nou heb hem gezegd dat hij dat toen gelijk had moeten zeggen dat hij dat deed omdat ik dat liever heb. Ik heb dat niet echt door, maar het valt me wel op dat hij dan water ipv wijn drinkt. Wat ik dan zeg ''ben je ziek omdat je niet drinkt''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 6:04

Dan drinkt hij water ipv wijn en dan maak je zo'n opmerking ben je ziek of zo..ja dat is ook niet leuk. Dan moet je juist zeggen fijn schat dat je aan het water zit of iets in die trand. Telkens dat negatieve werkt gewoon niet.

Ik denk ook echt dat jullie eens goed moeten praten..want dit gaat zo echt niet goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:33

Ibbeltje schreef:Dan drinkt hij water ipv wijn en dan maak je zo'n opmerking ben je ziek of zo..ja dat is ook niet leuk. Dan moet je juist zeggen fijn schat dat je aan het water zit of iets in die trand. Telkens dat negatieve werkt gewoon niet.
Eens. Als ik jou was zou ik hem positiever proberen te benaderen want je benadrukt nu wel heel erg het negatieve wat hij doet. Wat is er volgens jou wel fijn in jullie relatie? Probeer hem wat meer te complimenteren over dingen die hij gedaan heeft, ook al heb je er 10 keer om gevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 6:36

Jee, wat vervelend. Wat dit altijd al zo tussen jullie? Nee toch? Sinds wanneer is het zo omgeslagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 7:18

Wat naar om te lezen. Een ultimatum stellen heeft denk ik weinig zin. Als hij zelf niet ziet dat zijn drinkgedrag problematisch is ( en dat vind ik het), zal hij niet minderen of stoppen,vrees ik.
Hoe is hij als hij nuchter is?
Ik denk dat het voor jou slim is om eens met de huisarts te gaan praten. Hij kan vertellen of en wat voor professionele hulp jullie nodig hebben.

Ik zie overigens wel een verband tussen zijn drinkgedrag en het niet mee willen naar zijn familie.
Buiten dat het geven en nemen is, als je al niet prettig zit bij je schoonfamilie,is het al helemaal niet gezellig als je man teveel drinkt een in een botterik veranderd.
Ik zou dat ook niet op zien te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 7:27

Ibbeltje schreef:Dan drinkt hij water ipv wijn en dan maak je zo'n opmerking ben je ziek of zo..ja dat is ook niet leuk. Dan moet je juist zeggen fijn schat dat je aan het water zit of iets in die trand. Telkens dat negatieve werkt gewoon niet.

Ik denk ook echt dat jullie eens goed moeten praten..want dit gaat zo echt niet goed.

Ik had wel door dat hij water dronk en meestal als hij dat doet ipv wijn voelt hij zich ook echt niet oke dus vandaar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 7:29

Sunprincess schreef:Wat naar om te lezen. Een ultimatum stellen heeft denk ik weinig zin. Als hij zelf niet ziet dat zijn drinkgedrag problematisch is ( en dat vind ik het), zal hij niet minderen of stoppen,vrees ik.
Hoe is hij als hij nuchter is?
Ik denk dat het voor jou slim is om eens met de huisarts te gaan praten. Hij kan vertellen of en wat voor professionele hulp jullie nodig hebben.

Ik zie overigens wel een verband tussen zijn drinkgedrag en het niet mee willen naar zijn familie.
Buiten dat het geven en nemen is, als je al niet prettig zit bij je schoonfamilie,is het al helemaal niet gezellig als je man teveel drinkt een in een botterik veranderd.
Ik zou dat ook niet op zien te wachten.

Idd en ik vind eigenlijk wel dat ik daar recht op heb door te zeggen ''als jij niet minder drinkt ga ik ook niet mee''. Kom op zeg, het is niet alleen nemen en niet geven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Angela_1986 zo 1 apr 2012 - 7:45

Caribbeanlover schreef:
Sunprincess schreef:Wat naar om te lezen. Een ultimatum stellen heeft denk ik weinig zin. Als hij zelf niet ziet dat zijn drinkgedrag problematisch is ( en dat vind ik het), zal hij niet minderen of stoppen,vrees ik.
Hoe is hij als hij nuchter is?
Ik denk dat het voor jou slim is om eens met de huisarts te gaan praten. Hij kan vertellen of en wat voor professionele hulp jullie nodig hebben.

Ik zie overigens wel een verband tussen zijn drinkgedrag en het niet mee willen naar zijn familie.
Buiten dat het geven en nemen is, als je al niet prettig zit bij je schoonfamilie,is het al helemaal niet gezellig als je man teveel drinkt een in een botterik veranderd.
Ik zou dat ook niet op zien te wachten.

Idd en ik vind eigenlijk wel dat ik daar recht op heb door te zeggen ''als jij niet minder drinkt ga ik ook niet mee''. Kom op zeg, het is niet alleen nemen en niet geven.

Maar d'r is toch niemand die jou verplicht om mee te gaan naar je schoonfamilie? Of wordt je door je man aan je haren meegesleurd naar zijn familie? Of dreigt hij met de doodstraf als je niet mee gaat?

En, het is al meer gevraagd, stél, hij stopt/mindert met drinken, ga jij dan voortaan altijd zonder enig 'gedoe' mee naar je schoonfamilie?

Jullie lijken wel 'n stel kleine kinderen zeg pff, leuke relatie! 'Als jij niet dan, dan doe ik niet dat', vermoeiend hoor! Natuurlijk is het geven en nemen in 'n relatie maar ik zou dat niet zo letterlijk nemen. Dat hij of jij het één wel/niet doet, wil niet zeggen dat je dat als onderhandelingsmiddel kunt gebruiken om het ander gedaan te krijgen...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 7:49

Caribbeanlover schreef:Ging net naar beneden om m'n drinken te halen en hij vroeg wat en alhoewel ik niks wilde zeggen deed ik het toch. We gaan toch patat eten. Heb WEER gezegd dat ik vind dat hij teveel drinkt en ik moest niet zeuren.

De kabels van de tv hier onder de verwarming en ik wilde ze graag uit het zicht hebben en heb dat al meerdere keren gezegd. Nu heeft hij dat gedaan en zegt ''je kan me daar ook wel eens voor bedanken''.
Ook heeft hij de ramen schoon gemaakt en dat terwijl ik ze vorige week heb gedaan en hij wist dat. Zegt hij ''een beetje met een doekje erover heen gaan is niet schoonmaken''.

Vorige week heeft hij een aantal dagen niet gedronken en hij zei dat hij dat niet deed omdat ik dat eens gevraagd heb. Zegt ie ''en wat doe jij, vragen waarom ik niks drink''.

Nou heb hem gezegd dat hij dat toen gelijk had moeten zeggen dat hij dat deed omdat ik dat liever heb. Ik heb dat niet echt door, maar het valt me wel op dat hij dan water ipv wijn drinkt. Wat ik dan zeg ''ben je ziek omdat je niet drinkt''.

Ik krijg door dit topic en vooral door de dikgedrukte zin het gevoel dat het bij jullie heel erg voor wat hoort wat is en dat is geen goede basis voor een leuke relatie. Praat met elkaar en doe dit in nuchtere toestand want anders worden er misschien dingen gezegd die je bij nader inzien liever niet wilde zeggen.

Wat is de reden van zijn drinkgedrag; vindt hij het lekker of doet hij het om zijn dagelijkse leven wat te verzachten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  redd zo 1 apr 2012 - 8:17

Als ik dit allemaal zo lees zou ik bijna denken stel hem n ultimatum of hij doet wat aan zn probleem&zoekt hulp voor zn verslaving of je gaat bij hem weg als hij niet wil veranderen en wat meer moeite voor jou doet zodat jullie t gewoon leuk hebben samen zoals t hoort en niet met veel ruzies/irritaties....Weetje eigenlijk wel waarom hij zoveel drinkt?praat je weleens met hem erover?doe t desnoods op n andere manier dan dat je nu doet want blijkbaar pikt hij dat nu niet van jou....

Wat je schoonfamilie betreft,kap ermee en verbreek t contact met ze en ga niet meer mee met verplichte feestdagen/verjaardagen etc.Dat probleem speelt al zolang ik je hier ken je klaagt altijd maar over die mensen en puntje bij paaltje ga je toch met tegenzin en volgen hier weer de verhalen over je schoonfamilie waar wij verder nix aan kunnen doen/veranderen.Als je iets veranderd wil hebben zal jezelf toch die stap moeten zetten......

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:39

Wat verdrietig voor je CBL. Lijkt me erg moeilijk.
Begrijp ik nou goed dat hij ook met alcohol op rijdt? Omdat je in je openingspost schrijft dat hij met zijn hoofd op het stuur lag. Dat kan natuurlijk echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Lejow zo 1 apr 2012 - 8:46

Carrie schreef:Wat verdrietig voor je CBL. Lijkt me erg moeilijk.
Begrijp ik nou goed dat hij ook met alcohol op rijdt? Omdat je in je openingspost schrijft dat hij met zijn hoofd op het stuur lag. Dat kan natuurlijk echt niet.

Hij lag met zijn hoofd tegen de deur.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 8:46

Lejow schreef:
Carrie schreef:Wat verdrietig voor je CBL. Lijkt me erg moeilijk.
Begrijp ik nou goed dat hij ook met alcohol op rijdt? Omdat je in je openingspost schrijft dat hij met zijn hoofd op het stuur lag. Dat kan natuurlijk echt niet.

Hij lag met zijn hoofd tegen de deur.

Oh je hebt gelijk. Gelukkig maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 4 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum