Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

M'n man drinkt teveel (vind ik).

+17
luisa
litllejoy
redd
Angela_1986
Lejow
Kerel
Susan
marjoleinnn
tweeling
RYW
slaatje
Lenthe
LDJ
Siem
Ibbeltje
Monte
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:04

Het enige wat hij drinkt is wijn en water. Hij drinkt elke dag flink wat glazen wijn zodra hij rond 16.00 thuiskomt begint hij tot ongeveer 20.30.

Als we uit eten gaan drinkt hij dus ook. Echt 9 v/d 10x gaat hij zich achterlijk gedragen zodra wij we in de auto terug naar huis zitten. Laatst waren we ergens gaan eten waar je voor 1 prijs kan eten + drinken.

Hij scheld me dan wel eens uit, zo uit het niets. Dus toen we laatst thuis waren en ik de auto eenmaal had geparkeerd bleef hij zitten, met z'n hoofd al hangend tegen de deur. Hij had de huissleutels bij zich en ook het contact dingetje waarmee je de auto afsluit.

Die wilde ik hebben en vroeg er tig keer om en hij gaf het niet. Ik moest ontzettend nodig naar de wc en werd kwaad en heb hem uit woede een aantal tikken op z'n hoofd gegeven (oke ook niet goed, maar ik was het meer dan zat).

Uiteindelijk stapte hij uit en vervolgens gaat hij dan heel sloom de poortdeur opendoen en daarna in ook in slow motion de huisdeur.

Op een gegeven moment gaat hij steeds luider praten en zeggen dat hij zachter moet praten helpt niet.

Ik schaam me rot, want heb het idee dat iedereen ons aankijkt.

Ik ben het meer dan zat, heb al meerdere keren gezegd dat hij minder moet drinken alleen heeft dat geen nut.

Hij verwacht wel dat ik mee ga naar z'n familie waar ik vaak geen zin in heb en wel vaak mee ga. Nu wil hij dat ik mee ga ivm pasen.

Hij wil niet minderen met drinken en verwacht wel dat ik dan mee ga! Zo werkt dat natuurlijk niet. ''Ikke, ikke, ikke en m'n vrouw mag stikken''.

Hij moet maar eens na gaan denken over z'n gedrag. Het is toch niet normaal dat hij niet wil minderen en wel verwacht dat ik steeds naar z'n familie ga.

We gaan binnenkort met z'n familie een weekendje weg, ze wilde met z'n allen in 1 huis...............no way dat ik met zijn ouders onder 1 dak ga slapen!

Ik wilde sowieso al nooit mee, maar om gezeik te voorkomen heb ik gezegd dat ik alleen mee ga als wij een huisje voor ons hebben aangezien onze hond mee moet van mij. M'n man wilde zelfs m'n ouders bellen zodat onze hond daar kon logeren.

Onze hond kan niet met kinderen en aangezien ik nichtjes heb gaat dat dus niet samen. Het was dus ''hond mee of ik ga niet mee............klaar''!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 1 apr 2012 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:06


Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:07

Als hij iedere dag een aantal glazen drink dat is hij gewoon een dikke vette alcohol verslaafde

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:08

Klinkt als een alcoholprobleem, elke dag zoveel drinken kan nooit goed zijn...en dat hij jou uitscheldt ook zeker niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:08

Razz_ schreef:een dikke vette alcohol verslaafde
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:09

Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.

Ik was nog niet klaar met typen aangezien hij ineens naar boven kwam dus heb er nog wat aan toegevoegd.

Wat vinden jullie er van dat hij wel verwacht dat ik mee ga met pasen ed en hij niks aan z'n gedrag doet? Heb al een hele tijd geleden gezegd dat ik niks met pasen wil doen, maar hij luisterd zo beroerd naar me.

Heb hem wel eens gezegd ''ga jij maar tegen je ouders zeggen waarom ik niet mee wil, dat de reden jouw drinkgedrag is''. Dat doet hij dus niet dus kan ik het net zo goed zelf zeggen.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 1 apr 2012 - 0:12; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:10

Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.
Als hij zoveel drinkt en zich agressief gedraagt is er zeker wel een probleem hoor CBL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Monte zo 1 apr 2012 - 0:10

Wat naar om te lezen dat hij niet naar jou wil luisteren en er ook niet over wil praten. Dat hoort wel in een relatie/huwelijk naar mijn mening. Misschien is het iets om met anderen te bespreken en dat zij dan tegen hem zeggen dat hij te veel drinkt? Dat hij naar anderen wel luistert(al hoort dat natuurlijk niet zo te zijn, hij moet met jou praten). En anders misschien een therapeut inschakelen? Ik hoop dat jullie er samen uitkomen want het lijkt me niet makkelijk voor je, hug


Laatst aangepast door Monte op zo 1 apr 2012 - 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 0:10

Lijkt mij ook niks een partner die elke dag zoveel drinkt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Siem zo 1 apr 2012 - 0:10

Ik vind het een beetje kinderachtig dat je zegt als hij niet doet wat ik wil ga ik ook niet mee naar zijn familie, dat argument is geen argument. In ieder geval niet in deze situatie, of je moet zeggen als ik niet meer mee hoef vind ik het drinken geen probleem maar zo komt het niet over. Dus dat zijn 2 aparte dingen en die zou ik ook apart zien als ik jou was.

Dat hij teveel drinkt is misschien wel een probleem, maar vooral dat hij je uitscheldt is in mijn ogen een probleem. Ik zou nogmaals eens rustig met hem proberen te praten. En dan te vragen waarom hij elke dag de behoefte heeft om te drinken en dat het je kwetst als hij op je scheldt.

Is het voor jou zo'n groot probleem dan moet je je conclusie trekken en verder gaan met je leven zonder hem

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Ibbeltje zo 1 apr 2012 - 0:11

Zelda schreef:
Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.
Als hij zoveel drinkt en zich agressief gedraagt is er zeker wel een probleem hoor CBL.


Idd. Meestal drinkt iemand niet zo maar elke dag zoveel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Monte zo 1 apr 2012 - 0:13

Bloempie schreef:Ik vind het een beetje kinderachtig dat je zegt als hij niet doet wat ik wil ga ik ook niet mee naar zijn familie, dat argument is geen argument. In ieder geval niet in deze situatie, of je moet zeggen als ik niet meer mee hoef vind ik het drinken geen probleem maar zo komt het niet over. Dus dat zijn 2 aparte dingen en die zou ik ook apart zien als ik jou was.

Dat hij teveel drinkt is misschien wel een probleem, maar vooral dat hij je uitscheldt is in mijn ogen een probleem. Ik zou nogmaals eens rustig met hem proberen te praten. En dan te vragen waarom hij elke dag de behoefte heeft om te drinken en dat het je kwetst als hij op je scheldt.

Is het voor jou zo'n groot probleem dan moet je je conclusie trekken en verder gaan met je leven zonder hem
Ik denk dat er nog wel wat stappen tussen zitten dan gelijk weggaan. CBL is getrouwd en zal heus van haar man houden ook al drinkt hij, dan ga je niet zomaar scheiden. Een therapeut zou misschien wel kunnen helpen. En ook familieleden of vrienden kunnen veel invloed hebben.

CBL: hoeveel drinkt hij eigenlijk?


Laatst aangepast door Monte op zo 1 apr 2012 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:14

Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.

Alcohol is meestal niet de oorzaak van het probleem maar het gevolg.
Je man dacht denk ik niet van de een op andere dag; laat ik eens gaan drinken om mijn vrouw voor schut te zetten.
En met al die familie vetes lijkt het me niet meer dan normaal dat jouw man zich ongelukkig voelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:14

Hij koopt altijd zo 3 ltr pak en die is in het weekend iig na 2 dgn op. Ook is er wel eens wijn zoals laatst over van z'n werk, dat waren restjes van een proeverij en die nam hij mee.

Z'n moeder zegt wel eens dat hij veel drinkt, maar daar heeft zij zich niet mee te bemoeien. Ik woon samen met hem, niet zij!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:15

Monte schreef:
Bloempie schreef:Ik vind het een beetje kinderachtig dat je zegt als hij niet doet wat ik wil ga ik ook niet mee naar zijn familie, dat argument is geen argument. In ieder geval niet in deze situatie, of je moet zeggen als ik niet meer mee hoef vind ik het drinken geen probleem maar zo komt het niet over. Dus dat zijn 2 aparte dingen en die zou ik ook apart zien als ik jou was.

Dat hij teveel drinkt is misschien wel een probleem, maar vooral dat hij je uitscheldt is in mijn ogen een probleem. Ik zou nogmaals eens rustig met hem proberen te praten. En dan te vragen waarom hij elke dag de behoefte heeft om te drinken en dat het je kwetst als hij op je scheldt.

Is het voor jou zo'n groot probleem dan moet je je conclusie trekken en verder gaan met je leven zonder hem
Ik denk dat er nog wel wat stappen tussen zitten dan gelijk weggaan. CBL is getrouwd en zal heus van haar man houden ook al drinkt hij, dan ga je niet zomaar scheiden. Een therapeut zou misschien wel kunnen helpen. En ook familieleden of vrienden kunnen veel invloed hebben.

CBL: hoeveel drinkt hij eigenlijk?
Staat in de openingspost. Elke dag vanaf 16:00 glazen wijn tot 20:30.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Monte zo 1 apr 2012 - 0:15

Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.

Alcohol is meestal niet de oorzaak van het probleem maar het gevolg.
Je man dacht denk ik niet van de een op andere dag; laat ik eens gaan drinken om mijn vrouw voor schut te zetten.
En met al die familie vetes lijkt het me niet meer dan normaal dat jouw man zich ongelukkig voelt.
Dat vind ik een erg rare uitspraak, dat kun je helemaal niet weten. Er zijn zat mannen die steeds iets meer zijn gaan drinken zonder dat er echt problemen waren. Alcohol is ook verslavend, dus dat kan ook een oorzaak zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:15

Monte schreef:
Bloempie schreef:Ik vind het een beetje kinderachtig dat je zegt als hij niet doet wat ik wil ga ik ook niet mee naar zijn familie, dat argument is geen argument. In ieder geval niet in deze situatie, of je moet zeggen als ik niet meer mee hoef vind ik het drinken geen probleem maar zo komt het niet over. Dus dat zijn 2 aparte dingen en die zou ik ook apart zien als ik jou was.

Dat hij teveel drinkt is misschien wel een probleem, maar vooral dat hij je uitscheldt is in mijn ogen een probleem. Ik zou nogmaals eens rustig met hem proberen te praten. En dan te vragen waarom hij elke dag de behoefte heeft om te drinken en dat het je kwetst als hij op je scheldt.

Is het voor jou zo'n groot probleem dan moet je je conclusie trekken en verder gaan met je leven zonder hem
Ik denk dat er nog wel wat stappen tussen zitten dan gelijk weggaan. CBL is getrouwd en zal heus van haar man houden ook al drinkt hij, dan ga je niet zomaar scheiden. Een therapeut zou misschien wel kunnen helpen. En ook familieleden of vrienden kunnen veel invloed hebben.

CBL: hoeveel drinkt hij eigenlijk?



Goeie vraag, moet ik even over nadenken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Siem zo 1 apr 2012 - 0:17

Ik begrijp dat er nog stappen tussen zitten, alleen is hij echt alcoholist dan heeft dat allemaal geen nut totdat hij zijn problemen gaat aanpakken. Stopt hij niet met drinken dan komt hij zijn beloftes toch niet na, nu ben ik geen voorstander van dreigen en vind ook niet dat je een ultimatum moet stellen.

Maar als CBL echt zo'n last heeft van alleen puur het drinken en hij niet naar haar luistert. Dan zal ze dit duidelijk moeten aangeven en hierbij ook aangeven dat zodra hij blijft drinken zij een andere weg zal kiezen.

Maar ik vraag me af of het echt wel puur om het drinken gaat, aangezien ze ook opmerkingen maakt over de schoonfamilie en komt het meer op mij over alsof er meer dingen spelen die haar dwars zitten

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  LDJ zo 1 apr 2012 - 0:19

Ibbeltje schreef:Lijkt mij ook niks een partner die elke dag zoveel drinkt.

Nee en laat staan je uit scheld.
Lijkt mijn ex wel. Pfff, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg.....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Lenthe zo 1 apr 2012 - 0:20

Ik zie eerlijk gezegd geen verbanden in je verhaal, maar volgens mij zijn er 3 verschillende dingen waar jij over valt
1. Je man drinkt teveel
2. Je wil niet naar zijn familie met Pasen
3. Je wil niet mee met een familieweekend van zijn familie

1. Het is echt niet normaal dat iemand iedere dag om 16.00 uur begint met drinken, dat is gewoon alcoholverslaafd. Ik zou dat ook niet leuk vinden. Ik zou van hem vragen (eisen) te stoppen met drinken.
2. Maak afspraken of en wanneer je wel/niet meegaat.
3. Je hebt het nu al toegezegd mee te gaan. Of zeg het af of ga gewoon mee zonder te zeuren
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 0:20

Monte schreef:
Zero schreef:
Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Volgens mij heeft jouw man geen leuk leven op het moment.

Dat weet ik niet, volgens mij wel hoor.

Alcohol is meestal niet de oorzaak van het probleem maar het gevolg.
Je man dacht denk ik niet van de een op andere dag; laat ik eens gaan drinken om mijn vrouw voor schut te zetten.
En met al die familie vetes lijkt het me niet meer dan normaal dat jouw man zich ongelukkig voelt.
Dat vind ik een erg rare uitspraak, dat kun je helemaal niet weten. Er zijn zat mannen die steeds iets meer zijn gaan drinken zonder dat er echt problemen waren. Alcohol is ook verslavend, dus dat kan ook een oorzaak zijn.

Dat kan prima, maar ik denk niet echt dat het hier het geval is. Ik bekijk het uit persoonlijk oogpunt, als ik een vriend zou hebben die niet zou kunnen omgaan met mijn familie, werd ik daar erg ongelukkig van. Wil niet zeggen dat ik zou gaan drinken, maar als ik dat al deed zou de stap naar ietsjes meer misschien sneller gemaakt worden.
Het is een theorie, ik zeg niet dat mijn mening waarheid is natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Siem zo 1 apr 2012 - 0:20

Caribbeanlover schreef:Hij koopt altijd zo 3 ltr pak en die is in het weekend iig na 2 dgn op. Ook is er wel eens wijn zoals laatst over van z'n werk, dat waren restjes van een proeverij en die nam hij mee.

Z'n moeder zegt wel eens dat hij veel drinkt, maar daar heeft zij zich niet mee te bemoeien. Ik woon samen met hem, niet zij!

Tja, maar als je echt tot hem wilt doordringen kan het helpen als meerdere mensen het uit zijn omgeving aangeven.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:22

In het weekend drinkt hij meer.

M'n broertje is ongeveer 4 mnd geleden verhuisd en ik ben er nog nooit geweest. We zouden langsgaan, maar waren vergeten dat m'n man naar het voetbal ging dus hebben we hem afgezegd.

Dus had ik hem gevraagd wanneer we dan wel konden aangezien hij vaak niet thuis is en altijd werkt op zaterdagen. Dus hij zei dat we 8 april wel konden komen. Later pas zag ik dat het 1e paasdag was, maar da's toeval.

Dus m'n man zei gister heel flauw ''we gaan wel naar M. met pasen''. Ik zei dat dat allang vaststond en dat het toeval is dat het pasen was aangezien ik anders toch ook niks eraan zou doen.

Overigens als we die ene keer wel konden waren we nu niet gegaan en dat het pasen is is een bijzaak.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover zo 1 apr 2012 - 0:23

Lenthe schreef:Ik zie eerlijk gezegd geen verbanden in je verhaal, maar volgens mij zijn er 3 verschillende dingen waar jij over valt
1. Je man drinkt teveel
2. Je wil niet naar zijn familie met Pasen
3. Je wil niet mee met een familieweekend van zijn familie

1. Het is echt niet normaal dat iemand iedere dag om 16.00 uur begint met drinken, dat is gewoon alcoholverslaafd. Ik zou dat ook niet leuk vinden. Ik zou van hem vragen (eisen) te stoppen met drinken.
2. Maak afspraken of en wanneer je wel/niet meegaat.
3. Je hebt het nu al toegezegd mee te gaan. Of zeg het af of ga gewoon mee zonder te zeuren

Ik heb niks toegezegd hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Lenthe zo 1 apr 2012 - 0:25

Caribbeanlover schreef:
Lenthe schreef:Ik zie eerlijk gezegd geen verbanden in je verhaal, maar volgens mij zijn er 3 verschillende dingen waar jij over valt
1. Je man drinkt teveel
2. Je wil niet naar zijn familie met Pasen
3. Je wil niet mee met een familieweekend van zijn familie

1. Het is echt niet normaal dat iemand iedere dag om 16.00 uur begint met drinken, dat is gewoon alcoholverslaafd. Ik zou dat ook niet leuk vinden. Ik zou van hem vragen (eisen) te stoppen met drinken.
2. Maak afspraken of en wanneer je wel/niet meegaat.
3. Je hebt het nu al toegezegd mee te gaan. Of zeg het af of ga gewoon mee zonder te zeuren

Ik heb niks toegezegd hoor.
"Ik wilde sowieso al nooit mee, maar om gezeik te voorkomen heb ik gezegd dat ik alleen mee ga als wij een huisje voor ons hebben aangezien onze hond mee moet van mij. [...] Het was dus ''hond mee of ik ga niet mee............klaar''!"
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum