Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

M'n man drinkt teveel (vind ik).

+17
luisa
litllejoy
redd
Angela_1986
Lejow
Kerel
Susan
marjoleinnn
tweeling
RYW
slaatje
Lenthe
LDJ
Siem
Ibbeltje
Monte
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 7 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 10:33

Kerel schreef:smile Meneer kan toch ook allebei drinken? Ik lust ze ook allebei (A) en ja, van wijn raak je makkelijker dronken, dat is waar Wink

En daarom drink ik bier. Wink

Wijn is bah.

Maar ik zat me net te bedenken dat wijn ook in kratten kan worden aangeschaft. Van zes tot acht flessen volgens mij. Ik ben er niet zo in thuis. Want wijn is bah. angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

M'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 7 Empty Re: M'n man drinkt teveel (vind ik).

Bericht  Caribbeanlover ma 9 apr 2012 - 10:36

Haha, ben er ook niet van, maar ook niet van bier.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover ma 9 apr 2012 - 10:38

Maura schreef:Ga je nog inhoudelijk in op jouw situatie, CBL?

Jij kan beter ook blijven lezen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 9 apr 2012 - 10:40

Kerel schreef::) Meneer kan toch ook allebei drinken? Ik lust ze ook allebei (A) en ja, van wijn raak je makkelijker dronken, dat is waar ;)

Van bier net zo goed is mijn beleving bij anderen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 10:41

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Ga je nog inhoudelijk in op jouw situatie, CBL?

Jij kan beter ook blijven lezen.

Ik heb na de post van Marin nog niets inhoudelijks gelezen. Daarom vraag ik het ook. Anders had ik het wel nagelaten om te reageren.

Gast
Gast

Bericht  Kerel ma 9 apr 2012 - 10:49

smile Ik merk van bier dat ik eerder misselijk of vol ben.. wijn kan je meer van op
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin ma 9 apr 2012 - 10:51

Ben ook wel benieuwd of je iets met m'n tips kan, CBL. Voel je niet verplicht te antwoorden hoor maar ik hoop met name dat t beter gaat tussen jullie en leef wel met je mee dus ben benieuwd!

Oh ja en ik zat nog te denken, jullie houden zo van uit eten hè. Gaat er bij hem dan ook een fles in en blijf jij nuchter als Bob zijnde? Want anders kan je misschien met hem afspreken tijdens dineetjes geen hele fles te kopen maar gewoon losse glazen, dan tikt het misschien wat minder snel aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caramba ma 9 apr 2012 - 17:02

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Mijn vriend drinkt ook vrij veel. Wanneer hij een avond niet drinkt zeg ik dat ik dat erg knap van hem vind. Ik ga niet tegen hem zeggen dat ik niet wil, dat hij een avond geen druppel alcohol mag nemen. Dat werkt van zijn kant alleen maar averechts.

Is hij ook lastig? Vind dat je er best wat van mag zeggen, hij kan best rekening met jou houden.

Hij kan lastig zijn, maar dat weet hij ook.
Gister is hij weggeweest, rond half 3 weg rond 10 uur weer thuis. Samen met vrienden.
Ik heb tegen hem gezegd dat ik het niet fijn zou vinden als hij enorm dronken thuis zou komen, want hij maakt mij dan altijd wakker. Ik heb dan eigenlijk, als hij weggaat, de volgende dag een ochtenddienst.
Nu kwam hij gister avond thuis en hij was gewoon nuchter. Heb hem de hemel in geprezenM'n man drinkt teveel (vind ik). - Pagina 7 561177
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Caribbeanlover di 10 apr 2012 - 9:36

Marin schreef:Ben ook wel benieuwd of je iets met m'n tips kan, CBL. Voel je niet verplicht te antwoorden hoor maar ik hoop met name dat t beter gaat tussen jullie en leef wel met je mee dus ben benieuwd!

Oh ja en ik zat nog te denken, jullie houden zo van uit eten hè. Gaat er bij hem dan ook een fles in en blijf jij nuchter als Bob zijnde? Want anders kan je misschien met hem afspreken tijdens dineetjes geen hele fles te kopen maar gewoon losse glazen, dan tikt het misschien wat minder snel aan.

Heb het wel gelezen, maar wil het nog eens rustig doen en dan zal ik reageren oke.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 10 apr 2012 - 9:37

Is goed hoor meis smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: