Tarwegrasshot, wie drinkt het?
+3
Winegum
eigenwijs
Reva
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tarwegrasshot, wie drinkt het?
Ik ben net aan het googlen naar tarwegras, omdat ik het vanmiddag wilde halen, maar lees toch ook wel wat negatieve dingen. Mogelijke kans op bloedklonters etc...
Zijn er hier mensen die het gebruiken en hebben jullie er baat bij?
Zijn er hier mensen die het gebruiken en hebben jullie er baat bij?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Re: Tarwegrasshot, wie drinkt het?
Ik!neem het niet vaak genoeg hoor!3x in de week voel nog niet echt verschil het is zoo ranzig om te drinken!
Maar het schijnt echt heeel goed te zijn! Ik gebruik ook chia zaden &goji bessen dus neem het dan niet elke dag vooral omdat t zo vies is!
edit:als je het wilt proberen hoe het smaakt bij bagels&beans kan je voor 2,50 een shotje krijgen.
Maar het schijnt echt heeel goed te zijn! Ik gebruik ook chia zaden &goji bessen dus neem het dan niet elke dag vooral omdat t zo vies is!
edit:als je het wilt proberen hoe het smaakt bij bagels&beans kan je voor 2,50 een shotje krijgen.
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Oh goede tip! Ga ik daar vanmiddag even heen.
Reva- Prater
Ik drink het sinds een maand ongeveer elke morgen. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of ik er baat bij heb. Ik lijk wel wat meer energie te hebben, maar of het nou echt door die tarwegras komt, ik heb geen idee!
Zelf vind ik het ook ubersmerig. Moet mezelf er echt elke ochtend toe zetten om het te drinken. In het begin moest ik er echt van kokhalsen, maar tegenwoordig gaat het wel goed haha. Het smaakt ook echt naar gras.
Zelf vind ik het ook ubersmerig. Moet mezelf er echt elke ochtend toe zetten om het te drinken. In het begin moest ik er echt van kokhalsen, maar tegenwoordig gaat het wel goed haha. Het smaakt ook echt naar gras.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn vader heeft het afgelopen zondag geproefd op een braderie en die trok helemaal wit weg zo vies vond hij het Een paar uur later 'proefde' hij het nog want het kwam steeds omhoog.
Let wel op, zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden mogen het niet drinken.
Let wel op, zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden mogen het niet drinken.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Net bij bagels&beans geprobeerd hoopte dat t beter zou smaken haha!neus dicht knijpen!oja kan er wel goed van naar de wc!
eigenwijs- Fluisteraar
haha ja he!baaahWinegum schreef:Ik drink het sinds een maand ongeveer elke morgen. Ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of ik er baat bij heb. Ik lijk wel wat meer energie te hebben, maar of het nou echt door die tarwegras komt, ik heb geen idee!
eigenwijs- Fluisteraar
Bloedklonters? Serieus? Ik heb een kuur gedaan van 30 dagen en vond het wel ok, huid leek iets beter en stoelgang enzo. Maar ik heb trombose gehad dus dat met die bloedklonters daar schrik ik wel van!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Yep Charles
http://www.optimalegezondheid.com/tarwegras-wordt-steeds-populairder/
http://www.optimalegezondheid.com/de-gevaren-van-tarwegras/
http://www.optimalegezondheid.com/tarwegras-wordt-steeds-populairder/
http://www.optimalegezondheid.com/de-gevaren-van-tarwegras/
Reva- Prater
Ik neem dat soms wel eens. vooral als ik vind dat ik op een dag niet genoeg fruit/groente heb gehad. Om het drinkbaar te maken gooi ik het wel vaak door appelsap of cranberrysap.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ooit 1 keer gehad en vond het eigenlijk best lekker. Maar te veel gedoe voor thuis, of kan je het tegenwoordig gewoon in een kant en klare fles krijgen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb poeder, schijnt ook gewoon net zo gezond te zijn. Dat werkt dan net als aanmaaklimonade
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Dreumes drinkt superveel
» Borstvoeding hoe drinkt jou kindje?
» Dochter drinkt te weinig?
» M'n man drinkt teveel (vind ik).
» Hoeveel drinkt jullie baby? (fv)
» Borstvoeding hoe drinkt jou kindje?
» Dochter drinkt te weinig?