Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 13 van 17
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
Ik heb nog steeds geen koekjes gehad! Gisteren een lekker stuk gewandeld en vanavond shoppen met m`n moeder, dus dat is ook alweer goede beweging!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vandaag heb ik een betere dag gelukkig! Gisteren was drama, ik moest ongesteld worden en kon een eetbui even niet voorkomen, dus heb chocola en chips gegeten . Wonder boven wonder wel afgevallen vanochtend, wat er van de paas bij was is er nu weer af. Heb deze week wel moeite overal vanaf te blijven.Maar probeer sterk te blijven.
Mijn menu vandaag was:
O: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas en komkommer
t: appel
L: Volkoren bol met oude kaas en rucola, kiwi en bouillon
t: kruidkoekreep
D: ravioli met rode saus en rucola met tomaat en komkommer.
T: snack a jack wafel
Tussendoor nog wel een plakje suikerbrood gehad wat dus niet op het menu stond, maar had kcal over vandaag dus het mocht van mezelf.
Mijn menu vandaag was:
O: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas en komkommer
L: Volkoren bol met oude kaas en rucola, kiwi en bouillon
t: kruidkoekreep
D: ravioli met rode saus en rucola met tomaat en komkommer.
T: snack a jack wafel
Tussendoor nog wel een plakje suikerbrood gehad wat dus niet op het menu stond, maar had kcal over vandaag dus het mocht van mezelf.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga morgen trouwens wel bitterkoekjes cake bakken , maar breng een deel weg en plan het dan in in m'n menu.
VanillaRose- Fluisteraar
Hello hello!
@rush: Goed zo! en shoppen is ook nog eens leuk! Is er al wat af bij jou?
@vaniellarose: Als je het meetelt in je menu voor morgen dan valt het toch best mee? je houd er van de te voren al rekening mee!
@all:
Hier vandaag weer een goed dagje!
Ik kon geheel onverwachts vanmiddag lekker vrij nemen dus dat heb ik gedaan! Wilde nog zo veel dingen doen, die ik eigenlijk in het weekend had gepland, en een deel daarvan heb ik vandaag lekker gedaan.
Ben ook heerlijk onder de zonnebank geweest. Was al een tijdje niet geweest maar als ik ga kan ik echt heerlijk ontspannen.
Moest alleen ook naar de apotheek omdat ik een andere pil had gevraagd aan de huisarts. Bij mijn huidige pil word ik tussendoor steeds ongesteld. Neit echt handig. Nu ben ik al 2 weken bezig om een nieuwe pil te krijgen en er is altijd wel gezeur ben de apotheek. Op een of andere manier gaat het altijd fout bij mij.
Nu had ik vrijdag al mijn nieuwe pil meegekregen maar moest nog een ander receptje hebben en dat was fout gedaan. n moest ik vandaag terug komen voor dat ontbrekende receptje, kreeg ik ook nog doodleuk weer een andere pil mee? Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb dus de verkeerde pil meegekregen en ervoor betaald. De verkeerde pil mag ik niet gebruiken, ook niet terug geven aan de apotheek en ik krijg ook mijn geld niet terug. Pfff daar wordt je toch moedeloos van??
Qua eten is het vandaag goed gegaan. Mijn collega's leven helemaal met mij mee, haha. Op donderdag halen we altijd omstebeurt lekkere broodjes bij bijvoorbeeld alberthein of de turkse bakker hier. Nu hadden ze voor mij alles mee genomen zodat ik een bruin broodje gezond kon maken. Das toch lief? Ook zeggen ze al dat ze het kunnen zien dat ik ben afgevallen. Al zie ik dat zelf nog niet!
Mijn lijstje voor vandaag:
ont: Maatlijdreep weightwatchers en een glas melk
Td: appel en banaan, en 6 koppen groene thee
Lun: Broodje gezond en een opkikker met een glas melk
td: Plakje ontbijtkoek en een liter water
av: Hamburger met diepvries spinazie en een aardappel
Strakjes denk nog wat yoghurt.
Ohja hebben jullie ook dat sinds jullie aan het afvallen zijn begonnen dat je zo slecht slaapt? Nou ik wel en ik wordt er gek van. Ik wil wel slapen maar het lukt gewoon niet. Van elke keer zo laat in slaap, tegen enen, terwijl mijn wekker vaak rond zessen weer gaat :S
liefs!
@rush: Goed zo! en shoppen is ook nog eens leuk! Is er al wat af bij jou?
@vaniellarose: Als je het meetelt in je menu voor morgen dan valt het toch best mee? je houd er van de te voren al rekening mee!
@all:
Hier vandaag weer een goed dagje!
Ik kon geheel onverwachts vanmiddag lekker vrij nemen dus dat heb ik gedaan! Wilde nog zo veel dingen doen, die ik eigenlijk in het weekend had gepland, en een deel daarvan heb ik vandaag lekker gedaan.
Ben ook heerlijk onder de zonnebank geweest. Was al een tijdje niet geweest maar als ik ga kan ik echt heerlijk ontspannen.
Moest alleen ook naar de apotheek omdat ik een andere pil had gevraagd aan de huisarts. Bij mijn huidige pil word ik tussendoor steeds ongesteld. Neit echt handig. Nu ben ik al 2 weken bezig om een nieuwe pil te krijgen en er is altijd wel gezeur ben de apotheek. Op een of andere manier gaat het altijd fout bij mij.
Nu had ik vrijdag al mijn nieuwe pil meegekregen maar moest nog een ander receptje hebben en dat was fout gedaan. n moest ik vandaag terug komen voor dat ontbrekende receptje, kreeg ik ook nog doodleuk weer een andere pil mee? Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb dus de verkeerde pil meegekregen en ervoor betaald. De verkeerde pil mag ik niet gebruiken, ook niet terug geven aan de apotheek en ik krijg ook mijn geld niet terug. Pfff daar wordt je toch moedeloos van??
Qua eten is het vandaag goed gegaan. Mijn collega's leven helemaal met mij mee, haha. Op donderdag halen we altijd omstebeurt lekkere broodjes bij bijvoorbeeld alberthein of de turkse bakker hier. Nu hadden ze voor mij alles mee genomen zodat ik een bruin broodje gezond kon maken. Das toch lief? Ook zeggen ze al dat ze het kunnen zien dat ik ben afgevallen. Al zie ik dat zelf nog niet!
Mijn lijstje voor vandaag:
ont: Maatlijdreep weightwatchers en een glas melk
Td: appel en banaan, en 6 koppen groene thee
Lun: Broodje gezond en een opkikker met een glas melk
td: Plakje ontbijtkoek en een liter water
av: Hamburger met diepvries spinazie en een aardappel
Strakjes denk nog wat yoghurt.
Ohja hebben jullie ook dat sinds jullie aan het afvallen zijn begonnen dat je zo slecht slaapt? Nou ik wel en ik wordt er gek van. Ik wil wel slapen maar het lukt gewoon niet. Van elke keer zo laat in slaap, tegen enen, terwijl mijn wekker vaak rond zessen weer gaat :S
liefs!
Ik ben vandaag weer écht goed begonnen, prima gegeten vandaag, veel groente, geen slechte dingen. Net nog gaan aquarobiccen, het was heerlijk, een heel intensieve les, dus voelt ook heel goed!
Applestar, ik slaap ook slecht, maar dat heeft niet te maken met het lijnen maar met studiestress. Ik maak me zo'n zorgen om wat ik af moet maken dat ik er waardeloos van slaap en vervolgens bij het studeren niks uit mijn handen krijg omdat ik zo moe ben. Gelukkig heb ik ma+di studieverlof, dus kan zo 4 dagen achtere elkaar knallen. Alleen zaterdagochtend moet ik nog even "werken", mijn klas komt bij [email=z@pplive]z@pplive[/email] op tv!
Applestar, ik slaap ook slecht, maar dat heeft niet te maken met het lijnen maar met studiestress. Ik maak me zo'n zorgen om wat ik af moet maken dat ik er waardeloos van slaap en vervolgens bij het studeren niks uit mijn handen krijg omdat ik zo moe ben. Gelukkig heb ik ma+di studieverlof, dus kan zo 4 dagen achtere elkaar knallen. Alleen zaterdagochtend moet ik nog even "werken", mijn klas komt bij [email=z@pplive]z@pplive[/email] op tv!
Hier gaat het minder goed. Vandaag weer bedrijfslunch, en dat was de laatste keer voor mij (volgende week nieuwe baan), dus er extra van genoten (4 maisboterhammen). Verder vanavond ook een koekje gegeten. En pannenkoeken als avondeten. .
En dan ben ik komend weekend ook nog in Oslo, dus dat wordt ook 3x uit eten en 3x uitgebreid ontbijtbuffet.
En dan ben ik komend weekend ook nog in Oslo, dus dat wordt ook 3x uit eten en 3x uitgebreid ontbijtbuffet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hier gaat het redelijk. Gisteravond heb ik lekker een uur getennist. Ik merk alleen wel dat ik met dit weer weinig zin heb om te bewegen. Ik moet dat echt weer even oppakken. Vanavond heeft mijn vriend een etentje van zijn werk, dus ik eet alleen. Nu nog iets gezonds, haha!
Gast- Gast
Hier gaat het tot nu toe ook redelijk goed.
Gisteren gezond gegeten en veel thee gedronken en helemaal geen wijn. Dus daar ben ik wel een beetje trots op.. ((normaal gesproken drink ik altijd 1 a 2 rode wijntjes tijdens koken en eten en als er vriendinnen langs komen drink ik nog veel meer..))
Wel veel verjaardagen op het werk, dus er wordt veel gebak voorgezet maar heb al een paar keer afgewezen.
Mijn lijstje voor vandaag (planning):
O: 3 creamcrackers met slankie en 1 glas melk
T: Komkommer en veel thee
L: 2 donker volkoren boterhammen met kaas
T: Weet ik nog niet, waarschijnlijk weinig omdat ik m'n vriends dochtertje ga ophalen en dan ook nog snel langs de groenteboer en andere winkels moet
D: Kipcordonblue met frietjes en doperwtje & pee'tjes. Ik eet zomaar een paar frietjes en wat meer groente.
Gisteren gezond gegeten en veel thee gedronken en helemaal geen wijn. Dus daar ben ik wel een beetje trots op.. ((normaal gesproken drink ik altijd 1 a 2 rode wijntjes tijdens koken en eten en als er vriendinnen langs komen drink ik nog veel meer..))
Wel veel verjaardagen op het werk, dus er wordt veel gebak voorgezet maar heb al een paar keer afgewezen.
Mijn lijstje voor vandaag (planning):
O: 3 creamcrackers met slankie en 1 glas melk
T: Komkommer en veel thee
L: 2 donker volkoren boterhammen met kaas
T: Weet ik nog niet, waarschijnlijk weinig omdat ik m'n vriends dochtertje ga ophalen en dan ook nog snel langs de groenteboer en andere winkels moet
D: Kipcordonblue met frietjes en doperwtje & pee'tjes. Ik eet zomaar een paar frietjes en wat meer groente.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
goedemorgen dames,
vandaag lekker een vrije dag! was toch nog afgevallen vanochtend in totaal nu weer 1,3 kilo. Het is deze week niet helemaal mijn week. Hoop dat het volgende week weer een stuk beter gaat. Ga wel weer gewoon door in het weekend hoor alleen gun ik mezelf dan iets meer kcal. zo rond de 1400-1500. Kan ik toch nog lekker m'n plakje cake eten .
Mijn menu vandaag is:
O: 200 gr. magere kwark met een mini krentenbol
L: 3 knäckebröd waarvan 2 met kiprollade en 1 met sandwichspread, bouillon.
t: banaan
d: oosterse tandoori wraps met kip en paprika en komkommersalade
t: een plakje cake
Hebben jullie in het weekend ook meer moeite om er op te letten? In het weekend ben ik altijd samen met mijn vriend en vind ik het ongezellig als ik steeds met een cracker ontbijt ofzo. En hij dan lekkere broodjes bakt. Ik let er wel op hoor maar laat me ook wel vaak weer verleiden, in het weekend kom ik ook meestal weer iets aan, daar baal ik wel van!
Ga wel proberen om dit weekend goed op te letten en de chipjes enzo te laten staan. Die eet mijn vriend altijd in het weekend.
vandaag lekker een vrije dag! was toch nog afgevallen vanochtend in totaal nu weer 1,3 kilo. Het is deze week niet helemaal mijn week. Hoop dat het volgende week weer een stuk beter gaat. Ga wel weer gewoon door in het weekend hoor alleen gun ik mezelf dan iets meer kcal. zo rond de 1400-1500. Kan ik toch nog lekker m'n plakje cake eten .
Mijn menu vandaag is:
O: 200 gr. magere kwark met een mini krentenbol
L: 3 knäckebröd waarvan 2 met kiprollade en 1 met sandwichspread, bouillon.
t: banaan
d: oosterse tandoori wraps met kip en paprika en komkommersalade
t: een plakje cake
Hebben jullie in het weekend ook meer moeite om er op te letten? In het weekend ben ik altijd samen met mijn vriend en vind ik het ongezellig als ik steeds met een cracker ontbijt ofzo. En hij dan lekkere broodjes bakt. Ik let er wel op hoor maar laat me ook wel vaak weer verleiden, in het weekend kom ik ook meestal weer iets aan, daar baal ik wel van!
Ga wel proberen om dit weekend goed op te letten en de chipjes enzo te laten staan. Die eet mijn vriend altijd in het weekend.
VanillaRose- Fluisteraar
Vandaag hier niet zo'n beste dag. Veel gesnoept tussendoor, waar ik heel erg van baal!
Maargoed, morgen wegen en daarna weer streng zijn!
Maargoed, morgen wegen en daarna weer streng zijn!
Sorry meiden maar ik haak voorlopig even af in verband met persoonlijke omstandigheden. Ik kan het even niet opbrengen op op mijn lijn te letten.
Gast- Gast
Hoe gaat het hier? Ik sta even stil. Er is niks meer af, maar dat komt wel weer. Ik ga zo een uurtje sporten. Het sporten is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten, dus dat ga ik weer oppakken. Ik heb wel zin om te gaan. Al ben ik nog wel moe.
Gast- Gast
Goedemorgen!
@zoey; ik heb je andere topic gelezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en daar werd ik niet echt vrolijk van. Gewoon niets afgevallen, nouja zelf 0.1 erbij. Nu is dat wel een beetje te verwaarlozen maar vind het best frusterend. Omdat ik weet dat ik mijn best heb gedaan.
Nu ga ik er weer streng tegen aan, alleen heb dit weekend plotseling 2 verjaardagen en ook nog uiteten.
Ik ga morgen gewoon nog een keer op de weegschaal staan om te kijken of het echt zo is.....
Liefs
@zoey; ik heb je andere topic gelezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en daar werd ik niet echt vrolijk van. Gewoon niets afgevallen, nouja zelf 0.1 erbij. Nu is dat wel een beetje te verwaarlozen maar vind het best frusterend. Omdat ik weet dat ik mijn best heb gedaan.
Nu ga ik er weer streng tegen aan, alleen heb dit weekend plotseling 2 verjaardagen en ook nog uiteten.
Ik ga morgen gewoon nog een keer op de weegschaal staan om te kijken of het echt zo is.....
Liefs
@ Zoey, begrijpelijk dat je stopt, veel sterkte.
@ Applestar, frustrerend is dat hè! Maar jezelf niet laten ontmoedigen hoor. Volgende week gaat het vast weer beter!
Bij mij gaat het redelijk, klein beetje afgevallen deze week plus wat er nog aanzat van de pasen, in totaal deze week 700 gram. Nou ja vooruit, beter iets dan niets zeggen we maar. Vanavond gaan we even zondigen met een frietje, maar de rest van de dag let ik goed op en morgen ga ik ook weer streng zijn voor mezelf.
Merk het trouwens echt dat ik aan het afvallen ben, m'n heupen worden slanker en heb al minder een buikje, ook word m'n gezicht al smaller en word m'n cellulitis op m'n bovenbenen een stuk minder(komt natuurlijk door het minderen van suikers, voorheen snoepte ik heel veel). Vandaag tel ik geen kcal en heb dus even geen menu. Ik weet nu wel wat wel en niet goed is en kies gewoon de gezonde dingen vandaag, niet snoepen en dan vanavond dat frietje
@ Applestar, frustrerend is dat hè! Maar jezelf niet laten ontmoedigen hoor. Volgende week gaat het vast weer beter!
Bij mij gaat het redelijk, klein beetje afgevallen deze week plus wat er nog aanzat van de pasen, in totaal deze week 700 gram. Nou ja vooruit, beter iets dan niets zeggen we maar. Vanavond gaan we even zondigen met een frietje, maar de rest van de dag let ik goed op en morgen ga ik ook weer streng zijn voor mezelf.
Merk het trouwens echt dat ik aan het afvallen ben, m'n heupen worden slanker en heb al minder een buikje, ook word m'n gezicht al smaller en word m'n cellulitis op m'n bovenbenen een stuk minder(komt natuurlijk door het minderen van suikers, voorheen snoepte ik heel veel). Vandaag tel ik geen kcal en heb dus even geen menu. Ik weet nu wel wat wel en niet goed is en kies gewoon de gezonde dingen vandaag, niet snoepen en dan vanavond dat frietje
VanillaRose- Fluisteraar
Naam: | Startdatum: | Hoeveel afvallen: | Hoeveel kilo afgevallen: |
Razz_ | 2 april 2012 | 1e doel -10,4, 2e doel -15 | -0,2 kg |
Pippa | 17 maart 2012 | -15 kg | -4,2 kg |
Arwyn | 5 maart 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 | -3 kg |
Curious | 1 april 2012 | op gewicht blijven | - |
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -0,9 kg |
_Liv | 1 maart 2012 | -15 kg | -6 kg |
Sweet Sylvana | 2 april 2012 | -8 kg | 0 kg |
Lief boefje | 1 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -1.8 kg |
Rups83 | 2 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -20 | 0 kg |
Lyke | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | - 1,9 kg |
VanillaRose | 2 april 2012 | -5 kg | -1,9 kg |
Muurvlindertje | 2 april 2012 | 1e doel -4, 2e doel -7 | 0 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | 0,7 kg |
Dolcis | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
MissD | 3 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -15 | 0 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | - 7,3 kg |
Zoey | 3 april 2012 | -10 kg | 0 kg |
Belle | 1 april 2012 | 1e doel -2,5, 2e doel -5 | 0 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 0 kg |
Rush | |||
Bloempie | 2 april 2012 | -6 kg | 0 kg |
Atelier Madame | 10 april 2012 | -4 kg |
Laatst aangepast door VanillaRose op zo 15 apr 2012 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
VanillaRose- Fluisteraar
Vanmorgen heb ik heerlijk een uurtje gestept. Het was een tijdje geleden, maar super lekker. Vanmiddag de stad in geweest en zie allemaal leuke zomerkleding (nu het weer nog). Vanavond gaan mijn vriend en ik uiteten. Ik ga proberen op te letten.
Gast- Gast
Mijn dag was redelijk, maar niet supergoed. Zit wel weer bijna aan mijn laagste gewicht dat ik bereikt had (was weer iets aangekomen door veel uiteten/vrijgezellenfeest/eigen verjaardag afgelopen weken), hoop dat ik daar volgende week onder ga kopen.
Heb vandaag teveel thee met suiker gehad, de thee was er echt niet te zuipen, dus probeerde de vieze smaak iets te verdoezelen.
Verder teveel geluncht, of eigenlijk 2x, was al erg vroeg op vandaag, moest om 7uur op mijn werk zijn om van daaruit naar de NRCV studios te rijden voor de opnames van zapplive, dus ging ook eerder dan normaal lunchen en toen om 4uur bij het tankstation nog brood gehaald, leek me de gezondste optie.
Morgen ga ik er weer streng tegenaan!
Heb vandaag teveel thee met suiker gehad, de thee was er echt niet te zuipen, dus probeerde de vieze smaak iets te verdoezelen.
Verder teveel geluncht, of eigenlijk 2x, was al erg vroeg op vandaag, moest om 7uur op mijn werk zijn om van daaruit naar de NRCV studios te rijden voor de opnames van zapplive, dus ging ook eerder dan normaal lunchen en toen om 4uur bij het tankstation nog brood gehaald, leek me de gezondste optie.
Morgen ga ik er weer streng tegenaan!
Gisteravond ben ik lekker met mijn vriend uiteten geweest. Als voorgerecht had ik carpaccio en als hoofdgerecht een ceasarsalade. Ik had geen zin in een warm hoofdgerecht. Het was echt heerlijk. In een toetje had ik geen zin. Ik zat echt lekker vol. Ik kreeg de ceasarsalade ook niet helemaal op. Ik merk dat ik eerder vol zot. Hebben jullie dat ook?
Ik heb echt spierpijn van het steppen van gister. Echt alles doet pijn, maar dan weet ik wel dat ik goed bezig ben geweest.
Ik heb echt spierpijn van het steppen van gister. Echt alles doet pijn, maar dan weet ik wel dat ik goed bezig ben geweest.
Gast- Gast
Goedenmiddag!
Hier is het gister niet echt super gegaan maar vandaag ben ik weer goed begonnen!
Hopelijk heb ik het weer te pakken :-)
Ik ga vanavond alleen wel uit eten. Tapas, heb het ook nog nooit gegeten dus ik heb geen idee of ik het lekker vind en of het slecht is voor de lijn. Iemand een idee?
liefs,
Hier is het gister niet echt super gegaan maar vandaag ben ik weer goed begonnen!
Hopelijk heb ik het weer te pakken :-)
Ik ga vanavond alleen wel uit eten. Tapas, heb het ook nog nooit gegeten dus ik heb geen idee of ik het lekker vind en of het slecht is voor de lijn. Iemand een idee?
liefs,
@Applestar: Tapas zijn allemaal verschillende kleine gerechten. Ik heb gemerkt dat het per restaurant verschillend is, dus ik vind het lastig om je te adviseren (en het is nu ook te laat). Hoe was het? Wat heb je op?
Vanavond ben ik sinds een tijdje (paar maanden) weer begonnen met hardlopen. Ik heb les 1 van Start To Run gelopen en het viel niet tegen. Ik vond het heerlijk. Ik wil elke dag is sportiefs doen, al is het maar 20 minuutjes. Over 2,5 week gaan we op vakantie en ik wil lekker in mijn vel zitten. Al moet ik zeggen dat ik me elke dag beter voel.
Vanavond ben ik sinds een tijdje (paar maanden) weer begonnen met hardlopen. Ik heb les 1 van Start To Run gelopen en het viel niet tegen. Ik vond het heerlijk. Ik wil elke dag is sportiefs doen, al is het maar 20 minuutjes. Over 2,5 week gaan we op vakantie en ik wil lekker in mijn vel zitten. Al moet ik zeggen dat ik me elke dag beter voel.
Gast- Gast
Morgen wegen na een weekje sonja bakker ben benieuwd .
Moet wel zeggen dat ik me in het weekend er niet helemaal aan gehouden heb dus we zullen zien...
Moet wel zeggen dat ik me in het weekend er niet helemaal aan gehouden heb dus we zullen zien...
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Goeiemorgen,
Ik heb een goed weekend gehad. Mocht 1x iets lekkers van mezelf, dus heb gisteren een klein schaaltje paprika chips gepakt. Voor de rest gezond gegeten, veel thee gedronken en weinig alcohol.
Afgelopen week heb ik ook veel gesport, 2 keer een uur gelopen en een vriendin veel geholpen met klussen in haar huis (verfen, schoonmaken, zaterdag heel het huis gedweild).
Deze week ga ik er weer veel sporten:
- Morgenavond ga ik een groepsles Sh'bam doen met een vriendin
- Woensdagavond heb ik een uurtje tennisles
- Donderdagavond ga ik een uur lopen (of zelfstandig of mee met de avondvierdaagse van het dorp)
- Evt. ga ik zaterdag ook nog een uurtje lopen, maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik de volgende dag naar Amsterdam ga en dan is het ook heel de dag lopen (shoppen :-) )
Kwa avondeten is heb ik dit schema:
- Vanavond; Restje uit de vriezer, pasta met een saus van kookroom, tomatenpurree, spekjes en verschillende groente
- Morgenavond: Tosti met kaas en tomaat & een tosti met kaas en ui
- Woensdagavond: Erwtensoep met geroosterd brood
- Donderdagavond: Zalmfilet met een dun laagje roomkaas in een korst van bladerdeeg en daarbij winterwortel
- Vrijdagavond: Zuurkoolschotel uit de oven
- Zaterdagavond: Sambalrendang met rijst en salade
- Zondagavond: Iets onderweg, denk een broodje
Van de week ook weer veel thee/ siroop drinken en proberen zo min mogelijk wijn.
Ik heb een goed weekend gehad. Mocht 1x iets lekkers van mezelf, dus heb gisteren een klein schaaltje paprika chips gepakt. Voor de rest gezond gegeten, veel thee gedronken en weinig alcohol.
Afgelopen week heb ik ook veel gesport, 2 keer een uur gelopen en een vriendin veel geholpen met klussen in haar huis (verfen, schoonmaken, zaterdag heel het huis gedweild).
Deze week ga ik er weer veel sporten:
- Morgenavond ga ik een groepsles Sh'bam doen met een vriendin
- Woensdagavond heb ik een uurtje tennisles
- Donderdagavond ga ik een uur lopen (of zelfstandig of mee met de avondvierdaagse van het dorp)
- Evt. ga ik zaterdag ook nog een uurtje lopen, maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik de volgende dag naar Amsterdam ga en dan is het ook heel de dag lopen (shoppen :-) )
Kwa avondeten is heb ik dit schema:
- Vanavond; Restje uit de vriezer, pasta met een saus van kookroom, tomatenpurree, spekjes en verschillende groente
- Morgenavond: Tosti met kaas en tomaat & een tosti met kaas en ui
- Woensdagavond: Erwtensoep met geroosterd brood
- Donderdagavond: Zalmfilet met een dun laagje roomkaas in een korst van bladerdeeg en daarbij winterwortel
- Vrijdagavond: Zuurkoolschotel uit de oven
- Zaterdagavond: Sambalrendang met rijst en salade
- Zondagavond: Iets onderweg, denk een broodje
Van de week ook weer veel thee/ siroop drinken en proberen zo min mogelijk wijn.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Jeej ik ben 2,5 kg afgevallen .
Hoe moet ik dat trouwens in dat lijstje invullen?
Hoe moet ik dat trouwens in dat lijstje invullen?
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Naam: | Startdatum: | Hoeveel afvallen: | Hoeveel kilo afgevallen: |
Razz_ | 2 april 2012 | 1e doel -10,4, 2e doel -15 | -0,2 kg |
Pippa | 17 maart 2012 | -15 kg | -4,2 kg |
Arwyn | 5 maart 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 | -3 kg |
Curious | 1 april 2012 | op gewicht blijven | - |
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -0,9 kg |
_Liv | 1 maart 2012 | -15 kg | -6 kg |
Sweet Sylvana | 2 april 2012 | -8 kg | 0 kg |
Lief boefje | 1 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -1.8 kg |
Rups83 | 2 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -20 | -2,5 kg |
Lyke | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | - 1,9 kg |
VanillaRose | 2 april 2012 | -5 kg | -1,9 kg |
Muurvlindertje | 2 april 2012 | 1e doel -4, 2e doel -7 | 0 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | 0,7 kg |
Dolcis | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
MissD | 3 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -15 | 0 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | - 7,6 kg |
Zoey | 3 april 2012 | -10 kg | 0 kg |
Belle | 1 april 2012 | 1e doel -2,5, 2e doel -5 | 0 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 0 kg |
Rush | |||
Bloempie | 2 april 2012 | -6 kg | 0 kg |
Atelier Madame | 10 april 2012 | -4 kg |
Ik heb het even voor je gedaan Rups83, kon ik meteen mijn eigen gewicht ook aanpassen. Het gaat bij mij weer de goede kant op .
Als je de laatste keer dat iemand de tabel heeft bijgewerkt quote, dan kun je 'm zelf bijwerken. ik haal dan altijd zelf nog even de quotestukjes aan het begin en eind weg.
Vandaag skip ik het sporten even, moet echt heel hard aan de studie, dus dat gaat echt even voor! Wel heel hard aan het opletten wat ik eet. Net begonnen met een schaaltje griekse yoghurt met musli, lijnzaad, haverzemelen en druiven. Strakjes wordt denk ik een broodje gerookte zalm en voor vanavond weet ik het nog niet, zo nog even kijken en boodschappen doen.
Als je de laatste keer dat iemand de tabel heeft bijgewerkt quote, dan kun je 'm zelf bijwerken. ik haal dan altijd zelf nog even de quotestukjes aan het begin en eind weg.
Vandaag skip ik het sporten even, moet echt heel hard aan de studie, dus dat gaat echt even voor! Wel heel hard aan het opletten wat ik eet. Net begonnen met een schaaltje griekse yoghurt met musli, lijnzaad, haverzemelen en druiven. Strakjes wordt denk ik een broodje gerookte zalm en voor vanavond weet ik het nog niet, zo nog even kijken en boodschappen doen.
Pagina 13 van 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 13 van 17
Permissies van dit forum: