Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 12 van 17
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
Goedemorgen dames!
Vandaag begint het gewone leven weer, hahaha.
Ik ben nog een dagje vrij maar ben wel vroeg mijn bed uit gegaan om te sporten! Vond het wel knap van mijzelf aangezien het weer ook niet echt lekker is om je bed uit te komen!
Daarna gelijk door naar de winkels even wat boodschapjes doen.
Gelukkig heb ik weer het gevoel dat ik het afvallen weer goed heb opgepakt na dit weekend:-)
Wat ik tot nu toe op heb:
Ont: 1 bruin broodje met pure hagelslag ( schijnt goed te zijn haha) en een glas melk
Td: bijna 2 liter water tijdens het sporten.
Verder op de planning staat nog:
Lun: maaltijdreep weight care
Td: fruit, waarschijnlijk kiwi's en thee of water
Av: filet lapje met aardappel en groente
Td plakje ontbijtkoek.
Lukt het jullie nog een beetje om de boel weer op te pakken na het paasweekend?
Succes! We kunnen het!
Liefs
Vandaag begint het gewone leven weer, hahaha.
Ik ben nog een dagje vrij maar ben wel vroeg mijn bed uit gegaan om te sporten! Vond het wel knap van mijzelf aangezien het weer ook niet echt lekker is om je bed uit te komen!
Daarna gelijk door naar de winkels even wat boodschapjes doen.
Gelukkig heb ik weer het gevoel dat ik het afvallen weer goed heb opgepakt na dit weekend:-)
Wat ik tot nu toe op heb:
Ont: 1 bruin broodje met pure hagelslag ( schijnt goed te zijn haha) en een glas melk
Td: bijna 2 liter water tijdens het sporten.
Verder op de planning staat nog:
Lun: maaltijdreep weight care
Td: fruit, waarschijnlijk kiwi's en thee of water
Av: filet lapje met aardappel en groente
Td plakje ontbijtkoek.
Lukt het jullie nog een beetje om de boel weer op te pakken na het paasweekend?
Succes! We kunnen het!
Liefs
Bloempie schreef:Razz_ schreef:Amazzonia schreef:
Naam: Startdatum: Hoeveel afvallen: Hoeveel kilo afgevallen: Razz_ 2 april 2012 1e doel -10,4, 2e doel -15 -0,2 kg Pippa 17 maart 2012 -15 kg -4,2 kg Arwyn 5 maart 2012 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 -3 kg Curious 1 april 2012 op gewicht blijven - Chance 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 -0,9 kg _Liv 1 maart 2012 -15 kg -6 kg Sweet Sylvana 2 april 2012 -8 kg 0 kg Lief boefje 1 april 2012 -5 kg 0 kg Applestar 2 april 2012 1e doel -5, 2e doel -10 -1.8 kg Rups83 2 april 2012 1e doel -10, 2e doel -20 0 kg Lyke 2 april 2012 -5 kg 0 kg Amazzonia 1 april 2012 -8 kg - 1,9 kg VanillaRose 2 april 2012 -5 kg -1,1 kg Muurvlindertje 2 april 2012 1e doel -4, 2e doel -7 0 kg Chipp 2 april 2012 -5 kg 0,7 kg Dolcis 2 april 2012 -5 kg 0 kg MissD 3 april 2012 1e doel -10, 2e doel -15 0 kg Rebecca 31 december 2011 -15 kg - 7,3 kg Zoey 3 april 2012 -10 kg 0 kg Belle 1 april 2012 1e doel -2,5, 2e doel -5 0 kg Little Joy 3 april 2012 -3 kg 0 kg Rush Bloempie 2 april 2012 -6 kg 0 kg Atelier Madame 10 april 2012 -4 kg
Heb je toegevoegd, hier gaat het helaas met bewegen niet goed ivm toetsdrukte. Dus er is nog niets vanaf maar hoop dat het na vrijdag beter gaat met bewegen
Gast- Gast
Ik heb afgelopen weekend aardig wat chocolaatjes gegeten, dus het is de hoogste tijd om weer gezonder te gaan leven.
Vanochtend de dag niet heel goed begonnen:
1 Complete Start (oid) van Peijnenburg - ontbijtkoek met stukjes gedroogd fruit
1 Cappuccino met een schepje suiker
Geen tussendoortje, want pas laat op
Lunch:
Twee biologische bruine boterhammen
In totaal 1 voorgesneden plak jonge kaas
1 tomaat
2 kleine bekers halfvolle melk
Tussendoor ga ik denk ik voor twee appels + veel groene thee
Avondeten nog onbekend
Vanochtend de dag niet heel goed begonnen:
1 Complete Start (oid) van Peijnenburg - ontbijtkoek met stukjes gedroogd fruit
1 Cappuccino met een schepje suiker
Geen tussendoortje, want pas laat op
Lunch:
Twee biologische bruine boterhammen
In totaal 1 voorgesneden plak jonge kaas
1 tomaat
2 kleine bekers halfvolle melk
Tussendoor ga ik denk ik voor twee appels + veel groene thee
Avondeten nog onbekend
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Zo weer 2 de dagje Sonja bakker.
Moest vanmiddag een bak yoghurt naar binnen werken maar kreeg het net op pffff.
Maar ik moet zeggen dat het me wel goed bevalt, maar goed het is pas de 2de dag.
Moest vanmiddag een bak yoghurt naar binnen werken maar kreeg het net op pffff.
Maar ik moet zeggen dat het me wel goed bevalt, maar goed het is pas de 2de dag.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Vanaf vandaag ga ik echt starten...
Dit is mij lijstje van vandaag (tot nu toe en nog van plan):
O: 2 creamcrackers met slankie & 2 creamcrackers met leverpate
T: Appel
L: 2 donker volkoren boterhammen met kaas
T: Niks genomen
D: Bladerdeeghapjes met kipragout
Tussendoor probeer ik veel thee en siroop te drinken.
Vanavond ga ik nog een uur lopen (mits het droog blijft).
Dit is mij lijstje van vandaag (tot nu toe en nog van plan):
O: 2 creamcrackers met slankie & 2 creamcrackers met leverpate
T: Niks genomen
D: Bladerdeeghapjes met kipragout
Tussendoor probeer ik veel thee en siroop te drinken.
Vanavond ga ik nog een uur lopen (mits het droog blijft).
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik lees al dat ik niet de enige ben die met Pasen wat teveel gegeten heeft!
Vandaag expres niet teveel gehad, maar vanmiddag wel wat paaseitjes gehad.. Vanochtend wel weer ruim een half uur op de hometrainer gefietst, dat is in ieder geval iets positiefs!
Allemaal succes weer deze week!
Vandaag expres niet teveel gehad, maar vanmiddag wel wat paaseitjes gehad.. Vanochtend wel weer ruim een half uur op de hometrainer gefietst, dat is in ieder geval iets positiefs!
Allemaal succes weer deze week!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb me goed ingehouden met Pasen (op een paar paaseitjes na). Ik ben dan ook benieuwd morgen. Iedereen weer succes!
Gast- Gast
Hello!
Vandaag weer een goede dag achter de rug. Heb vanmiddag de middag doorgebracht bij een vriendin die ook aan het afvallen is, dus dat motiveerd wel om alleen maar 'goede'' dingen tussendoor te eten
mijn lijstje van vandaag:
Ont ; bruin broodje met pure hagelslag en een beker melk
Td: 2 liter water en een eierkoek
Lun: Maaltijdreep weight care
td: Heel veel water en een paar pistach nootjes
Av: Chicken Tonight met verse groente en kip.
Het plan voor het avondeten is wel veranderd en dat schuift op naar morgen. Vandaar de chicken tonight.
Ik ga strakjes nog even buikspieroefeningen doen want die had ik in de sportschool nog niet gedaan. Sporten jullie trouwens overdag of in de avond? Ik vind overdag sporten het fijnst omdat het dan niet zo druk is en dan kan ik lekker mijn eigen pad trekken want s'avonds is het zo druk dat ik telkens moet wachten voordat ik wat kan doen.
Alleen als ik werk kan ik natuurlijk moeilijk overdag sporten!
Liefs,
Vandaag weer een goede dag achter de rug. Heb vanmiddag de middag doorgebracht bij een vriendin die ook aan het afvallen is, dus dat motiveerd wel om alleen maar 'goede'' dingen tussendoor te eten
mijn lijstje van vandaag:
Ont ; bruin broodje met pure hagelslag en een beker melk
Td: 2 liter water en een eierkoek
Lun: Maaltijdreep weight care
td: Heel veel water en een paar pistach nootjes
Av: Chicken Tonight met verse groente en kip.
Het plan voor het avondeten is wel veranderd en dat schuift op naar morgen. Vandaar de chicken tonight.
Ik ga strakjes nog even buikspieroefeningen doen want die had ik in de sportschool nog niet gedaan. Sporten jullie trouwens overdag of in de avond? Ik vind overdag sporten het fijnst omdat het dan niet zo druk is en dan kan ik lekker mijn eigen pad trekken want s'avonds is het zo druk dat ik telkens moet wachten voordat ik wat kan doen.
Alleen als ik werk kan ik natuurlijk moeilijk overdag sporten!
Liefs,
_Liv schreef:Ik heb me goed ingehouden met Pasen (op een paar paaseitjes na). Ik ben dan ook benieuwd morgen. Iedereen weer succes!
Wat goed!!
Ik kom vanaf morgen weer fanatiek meeschrijven, vandaag nog even een minder goed dagje gehad. Omdat ik jarig was geweest heb ik getrakteerd voor mijn collega's, heerlijke taart met veel te veel calorieën (altijd fijn als ze dat in het kookboek erbij zetten ) en had voor de pasen van mijn ouders een heerlijke chocoladepaashaas gekregen, handwerk uit de chocoladefabriek, echt té lekker. Daarvan heb ik net het hoofd nog maar even opgegeten, dus nu is het weer klaar en vanaf morgen weer aan de slag met alleen maar goede dingen!
Ik sport bij voorkeur ook overdag Applestar, vanwege dezelfde reden. Op maandag (mijn vrije dag) ga ik dan ook altijd 's ochtends zwemmen, hoef je niet zo de slalommen. Ik ga dan ook nog 1x 's avonds, aquarobiccen.
Ik sport bij voorkeur ook overdag Applestar, vanwege dezelfde reden. Op maandag (mijn vrije dag) ga ik dan ook altijd 's ochtends zwemmen, hoef je niet zo de slalommen. Ik ga dan ook nog 1x 's avonds, aquarobiccen.
Vandaag had ik ook gewoon weer een gezonde dag. Niet gefietst, maar jullie hebben vast ook wel naar buiten gekeken vandaag.
Morgenavond weer sporten. Heb er nog geen zin in. (oké, ik haat sporten serieus).
Morgenavond weer sporten. Heb er nog geen zin in. (oké, ik haat sporten serieus).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn dag vandaag ging voor mijn gevoel wel redelijk. Wel weer meer trek in lekkere dingen steeds, maar wel overal vanaf gebleven.
Mijn menu vandaag was:
O: magere kwark + roggebrood met plakje kaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer, bouilion en appel
T: plakje ontbijtkoek
D: soep met bapao en gezondigd met een volkoren boterham pindakaas light
T: klein paas koekje, spiegeleitje
Morgen weer een betere dag hoop ik.
Mijn menu vandaag was:
O: magere kwark + roggebrood met plakje kaas
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer, bouilion en appel
T: plakje ontbijtkoek
D: soep met bapao en gezondigd met een volkoren boterham pindakaas light
T: klein paas koekje, spiegeleitje
Morgen weer een betere dag hoop ik.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
@vaniellarose: mooi lijstje hoor!
@all:
Ik mag vandaag weer werken:) eindelijk weer een beetje structuur in de dag. hahah. Ben het een beetje kwijt door die 4 dagen weekend!
Vanmorgen ontbeten met special k ontbijt granen. En als ik zo naar mijn werk ga, neem ik mijn tasje met fruit weer mee!
Wel vandaag nog even heel erg steng zijn en vanaf morgen weer wat meer ( maar wel zo dat ik afval! )
Liefs,
@vaniellarose: mooi lijstje hoor!
@all:
Ik mag vandaag weer werken:) eindelijk weer een beetje structuur in de dag. hahah. Ben het een beetje kwijt door die 4 dagen weekend!
Vanmorgen ontbeten met special k ontbijt granen. En als ik zo naar mijn werk ga, neem ik mijn tasje met fruit weer mee!
Wel vandaag nog even heel erg steng zijn en vanaf morgen weer wat meer ( maar wel zo dat ik afval! )
Liefs,
Goedemorgen dames! Gisteren heb ik nog wel een beetje gezondigd: een paar paaseitjes gegeten en 2 koekjes op mn werk. Maar goed heb wel een hele dag hardgelopen op mn werk zon beetje dus die calorien heb ik wel weer verbrand . Vandaag de hele dag aan mn studie werken, gezonde dingen meegenomen naar de universiteit dus goed bezig
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goeiemorgen,
Gisteren een hele goeie dag gehad. Gezond gegeten en gisteravond een uur wezen lopen (ongeveer 9km), dus een goeie start. Ook lekker veel thee gedronken in plaats van ijsthee.
M'n plan voor vandaag:
O: 2 creamcrackers met slankie & 1 creamcracker met leverpate
T: Komkommer
D: Gekruide gehaktbal met spinazie en een gekookt ei
Ook weer veel thee drinken.
Vanavond kan ik jammer genoeg niet sporten, maar ik ga klussen bij een vriendin. Altijd beter dan niks doen..
Gisteren een hele goeie dag gehad. Gezond gegeten en gisteravond een uur wezen lopen (ongeveer 9km), dus een goeie start. Ook lekker veel thee gedronken in plaats van ijsthee.
M'n plan voor vandaag:
Vanavond kan ik jammer genoeg niet sporten, maar ik ga klussen bij een vriendin. Altijd beter dan niks doen..
litllejoy- Prater
Ik ben -0,5 afgevallen!
Heb me vandaag weer ingeschreven bij de sportschool Ga vanavond een les zumba mee doen!
Heb me vandaag weer ingeschreven bij de sportschool Ga vanavond een les zumba mee doen!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Nou na een week met etentjes & pasen ben ik 0,1 kg afgevallen. Gelukkig niks aangekomen dus Nu sinds gisteren weer netjes volgens Sonja Bakker a la Pippa, dus hopelijk volgende week wat meer afgevallen.
Gast- Gast
Hier gaat het weer de goede kant op! Heb keurig gegeten vandaag, alleen nog iets teveel thee met suiker genomen. Wil eigenlijk nog even een waterkoker kopen voor in mijn klas, dan kan ik in de klas thee zetten en zelf mijn smaakjes kiezen, kan ik soorten nemen die ik ook zonder suiker lust!
Goedenavond!
@lyke86: You go girl! Super zeg! op naar veel sport plezier. Ik ben wel geen hele trouwe sporter maar als ik ga voelt het wel erg fijn en goed na afloop!
@all:
Ik heb besloten dat ik mijzelf op de zaterdag ochtend ga wegen. Dat komt toch beter uit!
Vandaag weer een super dag achter de rug. Dit is wat ik gegeten heb:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 2 kiwi's en 5 koppen groene thee
lun: 3 bruine boterhammen met kaas/kip en een cup a soepje
td: appel en een banaan, 6 koppen groene thee een een koffie met veel melk en zonder suiker
Av: Rundervink met een aarappel en een schepbloemkool
td: cracker met een glas water.
Ook heb ik weer netjes buikspieroefeningen gedaan daar straks!
Wat ik wel een lastig punt blijf vinden is het honger/trek momentje om een uur of 5. Ik zorg dat ik mijn tussendoortje rond half 4 eet. Later red ik niet aangezien ik om half 12 mijn lunch al eet.
Nu krijgen de kinderen op mijn werk altijd nog een soepstengel om half 5 maar die wil ik eigenlijk niet nemen want 1 worden er 2 bij mij en 2 worden er steeds meer!
Iemand nog tips?
Maar verder gaat het hier prima! Lukt het bij jullie ook nog aardig?
Heb trouwens wel heel erg spierpijn in mijn benen van het sporten gister. Ik zie het maar als een goed teken en dat ik goed mijn best heb gedaan
Fijne avond allemaal!
liefs,
@lyke86: You go girl! Super zeg! op naar veel sport plezier. Ik ben wel geen hele trouwe sporter maar als ik ga voelt het wel erg fijn en goed na afloop!
@all:
Ik heb besloten dat ik mijzelf op de zaterdag ochtend ga wegen. Dat komt toch beter uit!
Vandaag weer een super dag achter de rug. Dit is wat ik gegeten heb:
Ont: Special k ontbijtgranen met 100 ml melk
td: 2 kiwi's en 5 koppen groene thee
lun: 3 bruine boterhammen met kaas/kip en een cup a soepje
td: appel en een banaan, 6 koppen groene thee een een koffie met veel melk en zonder suiker
Av: Rundervink met een aarappel en een schepbloemkool
td: cracker met een glas water.
Ook heb ik weer netjes buikspieroefeningen gedaan daar straks!
Wat ik wel een lastig punt blijf vinden is het honger/trek momentje om een uur of 5. Ik zorg dat ik mijn tussendoortje rond half 4 eet. Later red ik niet aangezien ik om half 12 mijn lunch al eet.
Nu krijgen de kinderen op mijn werk altijd nog een soepstengel om half 5 maar die wil ik eigenlijk niet nemen want 1 worden er 2 bij mij en 2 worden er steeds meer!
Iemand nog tips?
Maar verder gaat het hier prima! Lukt het bij jullie ook nog aardig?
Heb trouwens wel heel erg spierpijn in mijn benen van het sporten gister. Ik zie het maar als een goed teken en dat ik goed mijn best heb gedaan
Fijne avond allemaal!
liefs,
Zo, net terug van de sportschool. Weer lekker getraind. Hoewel ik nooit zin heb om te gaan voelt het wel heel voldaan als ik klaar ben
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Zo, net terug van de sportschool. Weer lekker getraind. Hoewel ik nooit zin heb om te gaan voelt het wel heel voldaan als ik klaar ben
Same here! Goed bezig
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
_Chance schreef:Vandaag had ik ook gewoon weer een gezonde dag. Niet gefietst, maar jullie hebben vast ook wel naar buiten gekeken vandaag.
Niet alleen gekeken, ook doorheen gefietst een paar keer
Gast- Gast
Zo vandaag weer een goede dag gehad.
@pippa drink je bij Sonja ook andere dranken buiten de voorschreven dranken uit de lijst?
Las wel ergens dat je 4 glazen light drinken mocht vandaar.
@pippa drink je bij Sonja ook andere dranken buiten de voorschreven dranken uit de lijst?
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
litllejoy schreef:Goeiemorgen,
M'n plan voor vandaag:
M'n lijstje van gisteren is iets veranders (niet ten goede)...
T: 25 gram gezouten noten
En veeeeeel wijn! (niet goed )
Dus vandaag maar even normaal doen:
O: 3 creamcrackers met slankie
T: Rijstwafel met paprikasmaak
D: 2 donker volkoren boterhammen met 2 gekookte eieren
D: Groente-vistaartje
En vanavond geen wijn! Drink altijd wel 1 rood wijntje tijdens het koken, maar omdat ik gisteren zo veel heb gedronken, vandaag maar eens even niets.
Vanavond ga ik ook sporten. Ik ga of een groepsles 'latendance' met een vriendin doen of ik ga een uur lopen.
litllejoy- Prater
rups83 schreef:Zo vandaag weer een goede dag gehad.
Ik lust geen prik, geen chocolademelk en drink geen koffie, dus eigenlijk drink ik alleen maar water & thee. Heel soms geitenmelk als dat aangegeven staat op een dag, en ik drink soms jus d'orange, verder niks buiten de voorschreven dranken eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 12 van 17 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 12 van 17
Permissies van dit forum: