Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012

+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Ga naar beneden

Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012 - Pagina 17 Empty Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012

Bericht  applestar ma 30 apr 2012 - 4:01

Weer een slechte dag hier Sad Iets genomen wat niet heel slecht is, maar zeker beter kan. Dan is mijn dag gelijk verziekt en kan ik mij niet meer inhouden!

Howwwww.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012 - Pagina 17 Empty Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012

Bericht  Niki ma 30 apr 2012 - 4:46

Applestar:

Ik heb een vraagje over je ticker.. Ik wil in mijn ticker ook aangeven hoeveel ik afgevallen ben, maar de mijne geeft alleen hele kilo's aan. Bijvoorbeeld deze week ben ik 4 ons afgevallen, maar ik kan niet 0,4 aangeven.

Hoe hebt jij dat gedaan?? Ik heb ook geprobeerd via lilyslim, maar het lukt me niet.. Ben benieuwd!!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  VanillaRose ma 30 apr 2012 - 19:25

Hoi meiden, ben een tijdje niet geweest maar doe nog steeds mee hoor. Hier gaat het redelijk, ik heb er de laatste week even niet zoveel voor gedaan door omstandigheden en drukte maar vanaf morgen ga ik er weer helemaal voor. Gelukkig ben ik niet veel aangekomen, een paar ons maar. Gisteren was uiteraard een slechte dag haha. Maar vanaf nu weer even gezond bezig gaan!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  litllejoy ma 30 apr 2012 - 20:20

Hoi hoi,

Ik heb even een suuuupper ongezond weekendje gehad, maar vanaf vandaag ga ik er weer volop tegen aan.

M'n lijstje voor vandaag:
O: 2 creamcrackers met leverpate, 2 creamcrackers met slankie
L: 2 volkoren boterhammen met kaas
D: Restje uit de vriezer, mexicaanse schotel met volkoren brood en een salade van komkommer, tomaat en feta

Als tussendoortje heb ik witte druiven en aardbeien mee.

Vanavond ga ik weer (minstens) een uur lopen en ergens van de week zal ik mezelf weer wegen om te kijken wat er is aangekomen na afgelopen weekend.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Rebecca ma 30 apr 2012 - 22:25

Deze week verwacht ik niet echt af te vallen, zaterdag uiteten geweest inclusief een lekker toetje en donderdag trouwt een vriendin en zal er dus ook vast het een en ander naar binnen gaan. Vandaag ga ik de taart daarvoor maken, ik hoop dat ik een beetje van alle lekkere vullingen af kan blijven!

Net wel lekker gaan zwemmen, dus weer een goede start van deze week gemaakt!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Atelier Madame ma 30 apr 2012 - 23:48

Nou de feestdagen ook weer overleeft met al het lekkers! Nu wordt het tijd om weer eens op de lijn te gaan letten :P. Was gelukkig nog steeds niet aangekomen dus dat scheelt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:25

Ik heb ook de afgelopen dagen overleefd met veel te veel lekkers. Nu doe ik rustig aan, want ga vrijdag op vakantie en daar zal het ook niet al te gezond worden.

Gast
Gast

Bericht  Lilypie di 1 mei 2012 - 7:50

Hier inmiddels alweer 5kg afgevallen, gaat dus nog best lekker. Very Happy
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Sorrento wo 2 mei 2012 - 4:53

Ik ben vandaag best gezond bezig!

Ontbijt: twee volkoren crackers met amandelpasta + groene thee

Tussendoor: twee grote sinaasappels + groene thee

Lunch: drie volkoren crackers met amandelpasta en Ă©Ă©n met kipfilet

Tussendoor: volkoren cracker met kipfilet, handje amandelen, twee grote handjes druiven

Vanavond: 1 broodje shoarma (zelfgemaakt, dus gewoon zo'n klein pitabroodje) en een heleboel sla (met komkommer, tomaat, ui, augurk, etc)

Tussendoor: Koffie denk ik (moet studeren, maar ben moe) en een appel

Oooh, ik heb ergens vandaag trouwens ook nog een wit bolletje met kaas gehad, dat is dan weer jammer, haha.
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 4:50

Meiden, ik ga vannacht voor 9 dagen naar Mexico. Afgelopen woensdag zat ik nog steeds op -8,2 kilo. Ik weet dat er volgende week wel wat bij gaat komen. Ik probeer er wel een beetje op te letten.

Gast
Gast

Bericht  Lilypie do 3 mei 2012 - 4:53

_Liv schreef:Meiden, ik ga vannacht voor 9 dagen naar Mexico. Afgelopen woensdag zat ik nog steeds op -8,2 kilo. Ik weet dat er volgende week wel wat bij gaat komen. Ik probeer er wel een beetje op te letten.

Veel plezier in Mexico! geniet er van!
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  litllejoy do 3 mei 2012 - 20:16

_Liv schreef:Meiden, ik ga vannacht voor 9 dagen naar Mexico. Afgelopen woensdag zat ik nog steeds op -8,2 kilo. Ik weet dat er volgende week wel wat bij gaat komen. Ik probeer er wel een beetje op te letten.

Veel plezier!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  litllejoy do 3 mei 2012 - 20:26

Hier gaat gaat het eigenlijk wel heel erg goed.
Doordeweeks laat ik alle snoep/ chips/ koek staan. Dat was wel even heel moeilijk, maar nu denk ik er geeneens meer aan. Als tussendoortjes eet ik nu ongezouten noten, rijstwafels of fruit.

Etenslijstje woensdag:
O: 2 gekookte eieren
L: Gerookte kipfilet met komkommer en zwarte peper
D: Spaghetti met tomaat/ gehakt saus, gerapste kaas en salade

Etenslijstje gisteren:
O: 2 geroerbakte eieren met gegrilde tomaat
L: Gerookte kipfilet met komkommer en zwarte peper
D: Gepaneerde tilapiafilet met gewokte courgette/ champignons en zilvervliesrijst

Voor vandaag:
O: 2 geroerbakte eieren met plakje bacon en gegrilde tomaat
L: Tartaartje met plakje bacon, gegrilde tomaat en een spiegelei
D: Roerbak van aardappel, verschillende wokgroente, geruld gehakt en wat knoflook

In de weekenden eet ik wel gewoon wat lekkers, maar met mate. In plaats van een hele zak chips, een klein schaaltje. Een keertje frietjes gebeurt ook wel eens, maar ook niet vaak. En een zondagsontbijtje blijf ik ook doen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Rebecca zo 6 mei 2012 - 18:23

Hier een veel te slecht weekend gehad. De bedoeling is dat ik er nu weer flink tegenaan ga, maar lig op het moment met koorts in bed Sad
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Atelier Madame zo 6 mei 2012 - 20:03

Ik ben al bijna 2 kilo afgevallen de eerste week Very Happy. Heb het weekend wel slecht gegeten als in de maaltijden slecht (broodje kroket, stuk taart, pasta met spekjes :P). Maar wel aan de andere kant niet teveel tussendoortjes genomen behalve gisteravond 1 bakje chips.

Vandaag weer netjes letten op wat ik eet en proberen ook gezond te eten smile. Ik ga deze week wederom proberen 2 keer te sporten (1x bodypump en 1x spinnen).
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  litllejoy ma 7 mei 2012 - 1:01

Ben inmiddels 1,5 kilo totaal afgevallen.
Van 't weekend ook een goed weekend gehad kwa eten en drinken. Wel nog lekker een (klein) bakje chips gegeten, maar zo af en toe mag dat wel he ;-).

Vandaag ben ik begonnen met 2 gekookte eitjes en plakjes kipfilet. Als lunch heb ik komkommer met gerookte kipfilet en wat peper gegeten. Als tussendoortje heb ik nog appels liggen.
Vanavond maak ik als avondeten een 'taartje' van aardappelschijfjes, ringen rode- en groene paprika, geruld gekruid gehakt met gesnipperde ui en knoflook en daarboven op een beetje feta kaas.

De komende dagen kan ik even niet zoveel schrijven dus ik zet m'n etenlijstje hier alvast (kan nog veranderen natuurlijk):

Dinsdag: O: Roerei met tomaat. L: Brood met mager beleg. D: Feta in bladerdeeg met komkommer/ tomaat salade.
Woensdag: O: 2 gekookte eieren met plakjes kipfilet. L: Omelet met spinazie. D: Spaghetti met tomaat-gehaktsaus.
Donderdag: O: Yoghurt met aardbeien. L: Sojameelpannekoekjes. D: Broodje hamburger met komkommer en tomaat.
Vrijdag: O: 2 gekookte eieren met plakjes kipfilet. L: Omelet met tomaat en kaas. D: Gamba's, sperziebonen, santen in een sambal curry met zilvervliesrijst.

Verder ga ik morgenavond weer lopen en woensdagavond heb ik een uurtje tennisles.
Vanaf morgenochtend ga ik starten met buikspieroefeningen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 22:22

Ik heb net bij de kruidvat een hoop van die weightcare bussen gehaald 2 voor de prijs van 1.

Dit moet ik echt doen op de dagen dat ik thuis ben en in het weekend anders lukt het mij niet en pak ik telkens te veel en ga ik snoepen en los. Op de dagen dat ik werk kan ik wel normaal brood nemen omdat er dan niks voor handen is.

Ik ben weer veel bijgekomen mede door een vakantie Embarassed
Ik woog weer +72 terwijl ik een tijd geleden 68,8 woog waar ik zoooo bllij mee was, baal!!!

Gast
Gast

Bericht  Niki wo 16 mei 2012 - 22:06

Zijn jullie hier nog bezig met gezond eten en bewegen?

Vorige week ben ik een weekendje weg geweest en de week erna ook heel ongezond gegeten. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen. Ga zo even sporten, want dat wil ik weer gaan oppakken.

Ben na die week weer 1,5 kilo aangekomen, dus ik hoop dat die deze week er weer vanaf gaan..
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Rebecca wo 16 mei 2012 - 22:12

Ik ben nog steeds heel gezond bezig, dinsdag een slecht dagje gehad, toen ik eenmaal begonnen was met slechte dingen, was het eind zoek, maar heb het nu weer opgepakt. Alleen sporten ligt al 2 weken op zijn gat, heb keelontsteking gehad dus weinig trek gehad om te gaan zwemmen. Vandaag voor het eerst wakker geworden zonder keelpijn, dus het gaat de goede kant op!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 17 Vorige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: