Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
@ Applestar:
Ik heb wel eens dagen dat ik niet naar de sportschool kan. Dus s'avonds na het werk doe ik filmpjes op youtube van Amanda Russel.
Dit zijn ze:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sDK56RxaP2E#!
Deze was de eerste wat ik deed. Ik herhaalde het zo'n 2/3 keer. Maar ben verder gaan zoeken en ze heeft echt vanalles. Ze doet het wel snel, maar het zijn echte simpele oefeningen. Ik ben er blij mee!! Ze doet in dit filmpje opdrukken. Ik heb een polsontsteking gehad, dus mag dat nog niet doen. Dan doe ik in die tijd buikspieroefeningen.
Ik heb wel eens dagen dat ik niet naar de sportschool kan. Dus s'avonds na het werk doe ik filmpjes op youtube van Amanda Russel.
Dit zijn ze:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sDK56RxaP2E#!
Deze was de eerste wat ik deed. Ik herhaalde het zo'n 2/3 keer. Maar ben verder gaan zoeken en ze heeft echt vanalles. Ze doet het wel snel, maar het zijn echte simpele oefeningen. Ik ben er blij mee!! Ze doet in dit filmpje opdrukken. Ik heb een polsontsteking gehad, dus mag dat nog niet doen. Dan doe ik in die tijd buikspieroefeningen.
Ohh die filmpjes zijn volgens mij erg handig!
Ga ik zeker een keer proberen!
Ga ik zeker een keer proberen!
Goeiemorgen...
Op een 1 of andere manier had ik gisteren meer honger dan de afgelopen dagen dus heb wat meer tussendoortjes gegeten.
Dit is m'n lijstje van gisteren uiteindelijk nog geworden:
O: 3 creamcrackers met slankie
T: 2 rijstwafels met paprika smaak
L: 3 donker volkoren boterhammen met aardbeiegen
D: Rundervink gebakken in Pam, 2 kleine gekookte aardappelen en een schaaltje komkommersalade
T: 25 gram crackertjes van de Aldi
Vanavond ga ik weer sporten, groepsles samen met een vriendin.
Op een 1 of andere manier had ik gisteren meer honger dan de afgelopen dagen dus heb wat meer tussendoortjes gegeten.
Dit is m'n lijstje van gisteren uiteindelijk nog geworden:
T: 2 rijstwafels met paprika smaak
L: 3 donker volkoren boterhammen met aardbeiegen
D: Rundervink gebakken in Pam, 2 kleine gekookte aardappelen en een schaaltje komkommersalade
T: 25 gram crackertjes van de Aldi
Vanavond ga ik weer sporten, groepsles samen met een vriendin.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Zoooo daar ben ik ook weer 'ns. Ik heb gisteravond voor het eerst in 3 weken weer eens gesport, voel mn spieren nu wel maar het was wel lekker! Wil einde van de week weer eens gaan spinnen. Heb mijn voeding vanaf gisteren ook een beetje aangepast. Probeer nu 1 maaltijd geen koolhydraten te nemen, niet meer te snoepen en voldoende water te drinken. Vorige week er ook al iets op gelet en ben sindsdien een halve kilo kwijtgeraakt.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Naam: | Startdatum: | Hoeveel afvallen: | Hoeveel kilo afgevallen: |
Razz_ | 2 april 2012 | 1e doel -10,4, 2e doel -15 | -0,2 kg |
Pippa | 17 maart 2012 | -15 kg | -4,2 kg |
Arwyn | 5 maart 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10, 3e doel -15 | -3 kg |
Curious | 1 april 2012 | op gewicht blijven | - |
Chance | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -0,9 kg |
_Liv | 1 maart 2012 | -15 kg | -6 kg |
Sweet Sylvana | 2 april 2012 | -8 kg | 0 kg |
Lief boefje | 1 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
Applestar | 2 april 2012 | 1e doel -5, 2e doel -10 | -1.8 kg |
Rups83 | 2 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -10 | -4 kg |
Lyke | 2 april 2012 | -5 kg | -0,5 kg |
Amazzonia | 1 april 2012 | -8 kg | - 1,9 kg |
VanillaRose | 2 april 2012 | -5 kg | - 2,2 kg |
Muurvlindertje | 2 april 2012 | 1e doel -4, 2e doel -7 | 0 kg |
Chipp | 2 april 2012 | -5 kg | 0,7 kg |
Dolcis | 2 april 2012 | -5 kg | 0 kg |
MissD | 3 april 2012 | 1e doel -10, 2e doel -15 | 0 kg |
Rebecca | 31 december 2011 | -15 kg | - 8,1 kg |
Zoey | 3 april 2012 | -10 kg | 0 kg |
Belle | 1 april 2012 | 1e doel -2,5, 2e doel -5 | 0 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 0 kg |
Rush | 1 april | 1e doel -5,0 | ? |
Bloempie | 2 april 2012 | -6 kg | 0 kg |
Atelier Madame | 10 april 2012 | -4 kg | 1/2 kg |
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pff hier een verschrikkelijk afval dag achter de rug. Ging weer bagger slecht en heb veel dingen gegeten waarvan ik spijt heb!
Baal er zo verschrikkelijk van. Ik wil heel graag maar die knop gaat maar niet om! Wat doe ik verkeerd?
Baal er zo verschrikkelijk van. Ik wil heel graag maar die knop gaat maar niet om! Wat doe ik verkeerd?
Ik heb even veel aan mijn hoofd en niet aan het Sonja Bakkeren. Let wel op eten en blijf sowieso stabiel, maar echt afvallen zit er nu niet zo heel erg bij. Hopelijk vanaf volgende week weer
Gast- Gast
Ik heb me er eindelijk toe aan kunnen zetten om te gaan sporten, ook nog wat oefeningen gedaan die hierboven in het topic genoemd werden en hoop dat ik nu ook ga beginen met afvallen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
_Liv | 18 februari 2012 | -15 kg | -8,2 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 0 kg |
Gast- Gast
Ja, ik ben ook over de helft. Gisteravond heb ik flink gezondigd. :ooms: Ik had erg veel zin in een frietjes speciaal en een kroket, dus die heb ik gister beide ook op. Alleen het frietje kreeg ik niet weg. Ik vond het een vette lucht en kreeg er buikpijn van. Dat is niet voor herhaling vatbaar.
Gast- Gast
Zo, weer een nieuwe dag.
M'n lijstje van gisteren (en ik vind het op m'n zondig dagje nogal meevallen met het zondigen )
L: 2 donker volkoren boterhammen met een portie bitterballen
D: Vissticks uit de oven met gele rijst en chilli-sperziebonen
T: 2 kleine blokjes kaas (om na het sporten even van het hongergevoel af te zijn)
Gisteravond heb ik een groepsles Sh'Bam gevolgd, was deze keer wel intensief dus dat voelde goed!
Vanavond heb ik tennisles, dus ook weer lekker sporten.
M'n plan voor vandaag:
L: 2 donker volkoren boterhammen met aardbeien
D: Gegratineerde prei met gestoomde zalm
Als tussendoortje heb druiven meegenomen en kan ik eventueel nog een klein blokje kaas nemen.
M'n lijstje van gisteren (en ik vind het op m'n zondig dagje nogal meevallen met het zondigen )
L: 2 donker volkoren boterhammen met een portie bitterballen
D: Vissticks uit de oven met gele rijst en chilli-sperziebonen
T: 2 kleine blokjes kaas (om na het sporten even van het hongergevoel af te zijn)
Gisteravond heb ik een groepsles Sh'Bam gevolgd, was deze keer wel intensief dus dat voelde goed!
Vanavond heb ik tennisles, dus ook weer lekker sporten.
M'n plan voor vandaag:
Als tussendoortje heb druiven meegenomen en kan ik eventueel nog een klein blokje kaas nemen.
litllejoy- Prater
_Liv | 18 februari 2012 | -15 kg | -8,2 kg |
Little Joy | 3 april 2012 | -3 kg | 1 kg |
litllejoy- Prater
Jeej! Ik begon al te merken dat ik m'n broek wat beter dicht kreeg en gisteravond na het eten dacht ik 'ik zal een op de weegschaal gaan staan'.
Ben een kilo afgevallen en daar ben ik toch wel erg blij mee, omdat ik nou ook weer niet super gezond heb geleefd en alles heb laten.
Gisteren ook weer een goeie dag gehad:
L: 2 donker volkoren boterhammen met aardbeien en een klein stukje kaas
T: Paar witte druifjes
Veel water en thee gedronken en gisteravond ook nog een uur tennisles gehad.
Plan voor vandaag:
D: 2 sliptongetjes met donker volkoren brood en komkommersalade
Voor tussendoor heb ik weer druifjes meegenomen en evt. een ienieminie kwarkje (is eigenlijk voor m'n vriend's dochter, maar had niks meer in huis haha).
Ben een kilo afgevallen en daar ben ik toch wel erg blij mee, omdat ik nou ook weer niet super gezond heb geleefd en alles heb laten.
Gisteren ook weer een goeie dag gehad:
L: 2 donker volkoren boterhammen met aardbeien en een klein stukje kaas
T: Paar witte druifjes
Veel water en thee gedronken en gisteravond ook nog een uur tennisles gehad.
Plan voor vandaag:
D: 2 sliptongetjes met donker volkoren brood en komkommersalade
Voor tussendoor heb ik weer druifjes meegenomen en evt. een ienieminie kwarkje (is eigenlijk voor m'n vriend's dochter, maar had niks meer in huis haha).
litllejoy- Prater
Hoe gaat het bij jullie? Het is zo stil hier.
Gister had ik niet zo'n goede dag. We hadden een borrel opget werk met allemaal lekkere hapjes. Ik hoop dat ik daar woensdag niet teveel schade van zie. Ik ga zo een uurtje steppen. Ik heb weinig zin, maar dat komt wel als ik daar ben. Vanavond met een paar meiden van het forum uiteten.
Gister had ik niet zo'n goede dag. We hadden een borrel opget werk met allemaal lekkere hapjes. Ik hoop dat ik daar woensdag niet teveel schade van zie. Ik ga zo een uurtje steppen. Ik heb weinig zin, maar dat komt wel als ik daar ben. Vanavond met een paar meiden van het forum uiteten.
Gast- Gast
Ik ben toch afgevallen laatste tijd en ben nu 6,8 kilo kwijt in totaal!!
Gast- Gast
Meiden,
Zo af en toe lees ik in dit onderwerp mee. Ik werk in mijn vrije tijd als voedingsdeskundige. Het valt me op dat er niet altijd even goed gegeten wordt. Daarmee bedoel ik, slecht ontbijt, producten waar je lichaam niet veel energie of de juiste vitamines. Mochten jullie vragen hebben, of willen jullie kijken of je voldoende binnen krijgt, laat het met weten!
Ps; ik doe dit niet om reclame te maken! Het is ook zeker niet de bedoeling om hier geld voor te vragen.
Liefs Roos
Zo af en toe lees ik in dit onderwerp mee. Ik werk in mijn vrije tijd als voedingsdeskundige. Het valt me op dat er niet altijd even goed gegeten wordt. Daarmee bedoel ik, slecht ontbijt, producten waar je lichaam niet veel energie of de juiste vitamines. Mochten jullie vragen hebben, of willen jullie kijken of je voldoende binnen krijgt, laat het met weten!
Ps; ik doe dit niet om reclame te maken! Het is ook zeker niet de bedoeling om hier geld voor te vragen.
Liefs Roos
roosje87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11
Ohh meiden,
Ik schaam mij een beetje. hier gaat het helemaal niet goed. Ben weer aangekomen.
Nu ben ik er echt klaar mee. Heb net thuis al het lekkers weggegooid en vriendelijk gevraagd of er ook niks lekkers meer in huis word gehaald.
Ik ga weer met de maaltijd repen van weight watchers beginnen.
Het moet nu toch echt een keer lukken!?!?!
Ik schaam mij een beetje. hier gaat het helemaal niet goed. Ben weer aangekomen.
Nu ben ik er echt klaar mee. Heb net thuis al het lekkers weggegooid en vriendelijk gevraagd of er ook niks lekkers meer in huis word gehaald.
Ik ga weer met de maaltijd repen van weight watchers beginnen.
Het moet nu toch echt een keer lukken!?!?!
Als het zo rustig is, zou ik misschien ook mee mogen schrijven? Ik ben nu een half jaar bezig met Weight Watchers en ongeveer 17 kilo kwijt. Maar ik heb er wel weer moeite mee het op te pakken na een moeilijke periode. Val op zich nog wel langzaam af, maar eet niet gezond en beweeg weinig, daarvoor heb ik echt even een stok achter de deur nodig.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine, natuurlijk! Gezellig!
Ik ga zo boodschappen doen. Ik ga mijn kar vol laden met gezonde verantwoorde dingen. Vrijdag ga ik op vakantie, dus nog even goed mijn best doen.
Ik ga zo boodschappen doen. Ik ga mijn kar vol laden met gezonde verantwoorde dingen. Vrijdag ga ik op vakantie, dus nog even goed mijn best doen.
Gast- Gast
Tuurlijk Rovine!
Hier vandaag overdag te weinig gegeten, moest eerst boodschappen doen, tegen de tijd dat ik terug was was het al lunchtijd, dus ontbijt en lunch in 1 vandaag. De rest van de middag helemaal niks meer gehad, was te druk met boetseren voor een taart.
En vanavond naar de Arnhem-meeting geweest en heeeerlijk (en veel te veel!) gegeten, morgen weer even streng dus!
Hier vandaag overdag te weinig gegeten, moest eerst boodschappen doen, tegen de tijd dat ik terug was was het al lunchtijd, dus ontbijt en lunch in 1 vandaag. De rest van de middag helemaal niks meer gehad, was te druk met boetseren voor een taart.
En vanavond naar de Arnhem-meeting geweest en heeeerlijk (en veel te veel!) gegeten, morgen weer even streng dus!
Ik zit echt prop vol van de Arnhem-meeting, dus weet wat ik morgen kan doen.
Gast- Gast
Hello
Vandaag eindelijk een goede dag!
Mijn lijstje tot nu toe
Ont; 2 broodjes met hagelslag en een glas melk
Td water
Lun: banaan
Td: eierkoek en water
Voor Vanavond staat er spagettie op het menu. Tussen de middag wel wat weinig gegeten maar ik zat lang in ee auto en heb niet veel tijd gehad om te eten.
Gister avond ben ik nog naar de huidartsen post gegaan omdat ik zo'n oorpijn had! Nu blijf ik dus een flinke ooronsteking te hebben. zit nu aan de antibiotica en hoop dat het snel gaat werken!
Liefs
Vandaag eindelijk een goede dag!
Mijn lijstje tot nu toe
Ont; 2 broodjes met hagelslag en een glas melk
Td water
Lun: banaan
Td: eierkoek en water
Voor Vanavond staat er spagettie op het menu. Tussen de middag wel wat weinig gegeten maar ik zat lang in ee auto en heb niet veel tijd gehad om te eten.
Gister avond ben ik nog naar de huidartsen post gegaan omdat ik zo'n oorpijn had! Nu blijf ik dus een flinke ooronsteking te hebben. zit nu aan de antibiotica en hoop dat het snel gaat werken!
Liefs
Pfffff, ik ben er weer!!
Slechte week gehad... Ik was ongesteld, dus krijgt je veel meer zin om iets te eten. Gelukkig had ik geen zoetigheid in huis, dus nam ik dan een stukje fruit of een extra cracker. Wel heb ik limonade (Cool-aid uit USA) verschillende keren gemaakt. Daar zit natuurlijk veel suikers in.
Vandaag ging het redelijk goed. Vanmiddag kreeg ik een vriendin op bezoek die niet wist dat ik aan het lijnen was. Heeft ze oranje tompoezen meegenomen. Heb er 1 gegeten want ik vond het zo lullig om niks te eten...
Ga zo wel een half uurtje workouts doen van Amanda Russel, want ben al de hele week niet wezen sporten. Morgen ga ik weer flink beginnen en dit keer echt goed volhouden.... Ik wil die kilo's kwijt voordat het ECHT mooi weer word..
Slechte week gehad... Ik was ongesteld, dus krijgt je veel meer zin om iets te eten. Gelukkig had ik geen zoetigheid in huis, dus nam ik dan een stukje fruit of een extra cracker. Wel heb ik limonade (Cool-aid uit USA) verschillende keren gemaakt. Daar zit natuurlijk veel suikers in.
Vandaag ging het redelijk goed. Vanmiddag kreeg ik een vriendin op bezoek die niet wist dat ik aan het lijnen was. Heeft ze oranje tompoezen meegenomen. Heb er 1 gegeten want ik vond het zo lullig om niks te eten...
Ga zo wel een half uurtje workouts doen van Amanda Russel, want ben al de hele week niet wezen sporten. Morgen ga ik weer flink beginnen en dit keer echt goed volhouden.... Ik wil die kilo's kwijt voordat het ECHT mooi weer word..
Hier gaat het redelijk. Ik drink minder (vaak) biertjes, ik eet eigenlijk nooit meer pizza, patat en dat soort rommel en ik eet geen chocoladepasta en kaas meer op brood, maar amandelpasta en kipfilet. Wel heb ik het de laatste tijd erg druk en schiet het koken er 's avonds nogal vaak bij in, waardoor ik soms kant-en-klare pasta eet, of gewoon een simpel broodje met wat soep. Daar moet dus nog even wat aan gebeuren!
Sporten gaat helemaal niet goed, heb al weken niet echt bewogen. Ik fiets wel elke dag, maar dat is steeds maximaal 15 minuten per ritje.
Ik ga nu zometeen wandelend naar de supermarkt en ik ga heel hard proberen om geen oranje tompoucen mee te nemen
Sporten ga ik morgen proberen te doen. Ik was gisteren ziek en voel me vandaag nog steeds slecht, dus voor vandaag houd ik het even bij wandelen naar de supermarkt, oud-papierbak, glasbak, etc ;-)
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Vanmorgen had ik me gewogen en er is maar 4 ons af... Dat had ik wel verwacht, maar ja baal er wel van..
Mij motiveert het ontzettend als ik denk aan mooi weer, jurkjes, singletjes, rokjes enz enz.. Dan wil ik er slank eruit zien. Dat ziet er natuurlijk een stuk mooier uit.
Ik heb een jurk in de kast hangen dat ik 2 jaar geleden gekocht had. Maar toen was die net te strak, maar heb het niet geruild voor een groter maat omdat ik daarin wil passen. Dus dat is ook mijn doel!!
Dus kom op meiden!! We kunnen het!!
Mij motiveert het ontzettend als ik denk aan mooi weer, jurkjes, singletjes, rokjes enz enz.. Dan wil ik er slank eruit zien. Dat ziet er natuurlijk een stuk mooier uit.
Ik heb een jurk in de kast hangen dat ik 2 jaar geleden gekocht had. Maar toen was die net te strak, maar heb het niet geruild voor een groter maat omdat ik daarin wil passen. Dus dat is ook mijn doel!!
Dus kom op meiden!! We kunnen het!!
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 16 van 17
Permissies van dit forum: