Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:50

Maple schreef:Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dit biechtje, als ik het goed begrijp is er dus ook iemand anders van het forum betrokken?

Je mag me eventueel best PM-en, en als je wilt haal ik deze post wel weg. Zag net ook al dat ZvB zich als uitlaatklep had aangeboden Wink

Jij kunt er echt niet tegen he om iets niet te weten? Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Jerry wo 16 maa 2011 - 8:52

Zusje van Bert schreef:
Maple schreef:Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dit biechtje, als ik het goed begrijp is er dus ook iemand anders van het forum betrokken?

Je mag me eventueel best PM-en, en als je wilt haal ik deze post wel weg. Zag net ook al dat ZvB zich als uitlaatklep had aangeboden Wink

Jij kunt er echt niet tegen he om iets niet te weten? Haha!

't roept bij mij ook veel vraagtekens op en 't maakt me nieuwsgierig... Snap aan de ene kant dat Biechtje met iets ontzettend naars in dr maag zit, maar lokt op deze manier ook nieuwsgierigheid uit...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:59

ZvB, ik heb 't idd weer verwijderd haha, ik bedacht het me later ook...
En ach anders is 't ook geen ramp hoor.
Maar iig bedankt voor je reactie!

-


Laatst aangepast door Biechtje01 op wo 16 maa 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Susan, je hebt gelijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 9:02

Kun je het dan niet beter helemaal via PM bespreken, ik vind het ook weer een beetje vreemd om nou de helft van het verhaal neer te gaan zetten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:04

Ik denk dat de zet nu verder aan jou is. Zij heeft dit geflikt en het is aan jou om nu een beslissing te nemen wat je er verder mee wilt. Wellicht is het handig om het even de tijd te geven en je te bedenken of je deze vriendschap wilt behouden of niet. Dit zou je haar ook kunnen zeggen natuurlijk en dat je dan contact zoekt zodra je het voor jezelf uitgezocht hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Ella wo 16 maa 2011 - 9:07

Zusje van Bert schreef:Ik denk dat de zet nu verder aan jou is. Zij heeft dit geflikt en het is aan jou om nu een beslissing te nemen wat je er verder mee wilt. Wellicht is het handig om het even de tijd te geven en je te bedenken of je deze vriendschap wilt behouden of niet. Dit zou je haar ook kunnen zeggen natuurlijk en dat je dan contact zoekt zodra je het voor jezelf uitgezocht hebt.

Ik neem aan dat dit een reactie is op haar pm? Is dat wel de bedoeling dat je dat hier nu neerzet?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:32

Ze stuurde een PM onder het biechtaccount dus ik zei dat dat niet handig was... Ze heeft nu alles verwijderd uit die mail en reageerde toen weer hier. Daar heb ik op geantwoord, ook hier. Zij heeft haar reactie inmiddels verwijderd zie ik nu. Mijn reactie naar haar staat niet zo heel veel boeiends in en is niet herkenbaar, lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Ella wo 16 maa 2011 - 9:39

Zusje van Bert schreef:Ze stuurde een PM onder het biechtaccount dus ik zei dat dat niet handig was... Ze heeft nu alles verwijderd uit die mail en reageerde toen weer hier. Daar heb ik op geantwoord, ook hier. Zij heeft haar reactie inmiddels verwijderd zie ik nu. Mijn reactie naar haar staat niet zo heel veel boeiends in en is niet herkenbaar, lijkt mij.

Nee je reactie is ook niet herkenbaar maar heb ook niet mee gekregen dat ze het eerst hier geplaatst had. Vandaar mijn reactie. Ik dacht ze pmt jouw en jij reageerd hier. maar zo zat het dus niet. Sorry!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:49

Zusje van Bert schreef:
Maple schreef:Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dit biechtje, als ik het goed begrijp is er dus ook iemand anders van het forum betrokken?

Je mag me eventueel best PM-en, en als je wilt haal ik deze post wel weg. Zag net ook al dat ZvB zich als uitlaatklep had aangeboden Wink

Jij kunt er echt niet tegen he om iets niet te weten? Haha!
Nee, da's best een valkuil van mij Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:18

Geeft niet hoor, ik begrijp je reactie smile.

En Maple, zo ken ik je toch... Ik vind het wel grappig smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:21

Haha, nou, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig meer laughcry Ik wil op m'n werk, qua collega's, ook altijd alles van iedereen weten en wil overal als eerste van op de hoogte zijn. Geen leuke eigenschap en ze beginnen er op m'n werk ook een beetje van te balen. Gelukkig kan ik me de laatste tijd goed inhouden, maar ik moet er echt ontzettend veel moeite voor doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 10:26

Oh ik kan me voorstellen hoor dat je het zelf moeilijk vindt. Dat heb ik ook altijd als ik zelf iets irritants ontdek aan mezelf of als iemand me daarop aangesproken heeft. Dan begin je ineens door te hebben dat je het idd niet goed doet of wat ze bedoelen zeg maar... Heel moeilijk is dat om te veranderen maar niet onmogelijk hoor! Gewoon blijven relativeren smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 23:15

In dit geval vind ik het nou niet zo onbegrijpelijk hoor, Maple.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:18

Maple schreef:Haha, nou, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig meer laughcry Ik wil op m'n werk, qua collega's, ook altijd alles van iedereen weten en wil overal als eerste van op de hoogte zijn. Geen leuke eigenschap en ze beginnen er op m'n werk ook een beetje van te balen. Gelukkig kan ik me de laatste tijd goed inhouden, maar ik moet er echt ontzettend veel moeite voor doen.
Ik heb dit dus ook precies hetzelfde, vooral dat ik ook vaak bang ben dat het over mij gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:37

Storm schreef:
Maple schreef:Haha, nou, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig meer laughcry Ik wil op m'n werk, qua collega's, ook altijd alles van iedereen weten en wil overal als eerste van op de hoogte zijn. Geen leuke eigenschap en ze beginnen er op m'n werk ook een beetje van te balen. Gelukkig kan ik me de laatste tijd goed inhouden, maar ik moet er echt ontzettend veel moeite voor doen.
Ik heb dit dus ook precies hetzelfde, vooral dat ik ook vaak bang ben dat het over mij gaat.
Ja, dat heb ik idd ook. Maar ik werk eraan en dat wordt gelukkig ook wel weer gezien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 19:34

Even onder een anonieme nick, want ik mag op internet niet over mijn werk praten. Naast mijn studie doe ik allerlei uitzendwerk waarvoor ik per klus een training volg. Omdat ik veel reis, worden alles (tijd, kosten, training) vergoed. Een training is dus een werkdag. Voor één klus ben ik getraind, maar ik ben uitgenodigd voor een extra training en dan zou ik daarna meer kans maken op werk. Dat is een 'unieke kans' dus onbetaald. Ik ben het daar niet mee eens. Voor een vaste baan wil ik wel netwerken, maar niet voor een klus die ik 8 keer doe (en dan één dag gratis inleveren). Maar ik heb wel inkomen nodig en verder betaalt het heel goed. Ik wil het liefst vragen of er ook ander werk is waarvoor ik wel een betaalde training kan volgen. Hoe doe ik dat netjes? Ik kan die datum wel, maar ik wil alleen als het betaald is. Of moet ik gokken dat anderen het ook niet doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 19:44

Heb je aan deze training zelf helemaal niets meer als die opdracht afloopt? En hoe betaalt dat acht keer? Daar zou ik mijn afweging op maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 19:55

@ ZvB: nee, sterker nog: ik ken de inhoud al. Het betaalt wel goed, maar die collega (van kantoor) irriteert me. Dat 'unieke kans'-gebeuren bijvoorbeeld. Als een leuke kantoorcollega had gezegd: "Ik zou het leuk vinden als je naar deze gelegenheid komt. Je leert er niets nieuws maar ze vinden het toch fijn en dan kan je een voorkeur voor werkdagen opgeven", had ik er veel minder moeite mee gehad. Al staat dat gratis werken me tegen. Bij mijn vorige werkgever begon het ook met kleine dingetjes die gratis gedaan moesten worden en dat eindigde in een volledig uitgeklede functie. En deze kantoorcollega is sowieso moeilijk, informatie klopt nooit, er is altijd gedoe met uitbetalen. Ik krijg wel altijd gelijk, maar ik ben gewoon niet gemotiveerd om iets voor haar te doen als zij ook zo moeilijk terugdoet. En ik wil ook niet uitstralen dat ik wanhopig ben en dus wel gratis werk. Maar hoe formuleer ik dit netjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 2:53

Ik heb mezelf aangemeld onder deze naam omdat ik mijn verhaal en frustraties even kwijt wil en liever een beetje anoniem wil blijven ivm herkenning:
Ik heb heisa gehad met een ander forum, waarvan ik de naam liever niet ga noemen en vandaar dat ik mezelf heb aangemeld op deze naam.

Ik heb namelijk een gevoelig onderwerp besproken en daarbij de naam van het forum benoemd. Dat forum is er achtergekomen dat ik degene ben geweest en daarop hebben ze me een waarschuwing gegeven. Ik ben er enorm verbijsterd over geweest en ik ben behoorlijk teleurgesteld. Maar al met al werd er al hevig gespeculeerd wie het geweest zou kunnen zijn en dus heb ik maar in alle eerlijkheid en openheid daar een topic geopend en mijn verantwoording gedaan.Ik heb er al aan bloedhekel aan als ik verantwoording moet afleggen op een forum.

Hier is dat niet verplicht en wordt je hierin in je eigen keus gelaten. Vandaar dat ik het op dit forum het leukst vind om er te zijn. Op dat andere forum voel ik me nu verplicht om alle topics of onderwerpen die er besproken worden op het andere forum ook op dat andere forum gehouden. Maar het gevoelige onderwerp werd al diverse keren afgewezen door forummers dat ik het gevoel heb gekregen dat ik mijn mening niet open en eerlijk kan bespreken.

Met de waarschuwing die ik dus heb gehad voel ik me de mond gesnoerd en alsof ik vanaf nu in de gaten wordt gehouden. Nu ben ik zelfs erover aan het denken om mijn naam te veranderen op dit forum of weg te gaan van dat andere forum. Want ik ben dat gezeik gewoon zat. Blegh...

Waarom zit het forumwereld zo in elkaar? Wat zal ik doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:01

Ik begrijp eigenlijk heel weinig van je post wat er nu precies mis gaat. Is het andere forum wellicht een kleinschaliger forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:04

Zusje van Bert schreef:Ik begrijp eigenlijk heel weinig van je post wat er nu precies mis gaat. Is het andere forum wellicht een kleinschaliger forum?

Het is idd een iets kleiner forum. Maar ik ben lid van meerdere fora. Op dit forum heb ik onder mijn eigen naam een gevoelig onderwerp hier in een topic besproken en daarbij de naam van het andere forum genoemd. Ze zijn er achtergekomen dat ik de naam van dat andere forum heb vermeld in het topic. Dat vonden ze niet zo leuk en daarom heb ik een waarschuwing gekregen.

Snap je het nu? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai di 29 maa 2011 - 3:06

Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed waarom je nu dit verhaal onder het biechtaccount plaatst, ik heb het gisteren ook al ergens gezien onder je eigen naam. Ik zou proberen me er niet te druk om te maken, je bent niemand verantwoording schuldig.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:08

Dat weet ik, Merai. Maar ik wilde liever hierover geen uitgebreid topic over openen. Daar ben ik inmiddels TE herkenbaar voor geworden voor hen. Ik ben nu nog steeds bang dat ik in de gaten wordt gehouden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:11

Ik zou weggaan van dat andere forum, zo is het toch niet leuk meer om te forummen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:26

Je forum toch voor je plezier? Ik weet niet te precies is gebeurd, maar ik zou me er niet al te veel van aantrekken en anders gewoon weggaan daar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 23 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum