Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Cow za 12 maa 2011 - 20:44

Biechtje01 schreef:Ik kom ook even biechten, ja op een idioot tijdstip. Ik werd net om kwart over 5 wakker omdat ik naar de wc moest. Terug in bed kon ik niet meer slapen omdat ik een onwijze paniek aanval kreeg. Ik heb vanmiddag een tattoeage laten zetten en opeens heb ik spijt. Het slaat echt nergens op en 's nachts lijken dingen altijd erger dan overdag maar ik lig echt helemaal te shaken op de bank terwijl mijn vriend lekker in bed ligt. En hoe langer ik lig, hoe gekker ik mijzelf maak, ik schaam mij echt dood!

Waarom heb je hem laten zetten, is het je eigen ontwerp of heb je op zijn minst alleen 'ja' gezegd tegen iets wat je écht mooi vind, waar staat hij??
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Starla za 12 maa 2011 - 22:09

Ik neem aan dat tattoobiechtje van tevoren goed heeft nagedacht over het zetten van de tattoo.
Misschien is het niet echt spijt, maar meer dat je beseft dat de tattoo nu voor altijd op je staat? Dat je er nog erg aan moet wennen? Het is natuurlijk niet niks, een tattoo. Is ie wel gezet hoe je hem wilde? Sterkte er mee en ik hoop dat je je wat beter voelt straks.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:11

Starla schreef:Ik neem aan dat tattoobiechtje van tevoren goed heeft nagedacht over het zetten van de tattoo.
Misschien is het niet echt spijt, maar meer dat je beseft dat de tattoo nu voor altijd op je staat? Dat je er nog erg aan moet wennen? Het is natuurlijk niet niks, een tattoo. Is ie wel gezet hoe je hem wilde? Sterkte er mee en ik hoop dat je je wat beter voelt straks.

Ik denk dat jij het precies goed gezegd hebt! Het is al mijn 4e dus het slaat nergens op maar het is een tattoo over een andere heen en hij zit aan de zijkant van mijn pols. Hij is best groot geworden dus ik denk dat ik er gewoon even aan moet wennen want hij is echt onwijs mooi geworden en van die eronder zie je praktisch niks meer en daar ging het om. Maar ik raakte in die shop al een beetje in de war omdat de tattoeerder zei dat het het ding eronder juist heel vet vond en dat was 2 minuten voordat ik moest (en ik moet echt leren mij niks aan te trekken van wat anderen vinden). Ik heb gelukkig net nog een paar uur geslapen en schaam mij nu dood voor die rare aanval, mijn vriend zal mij ook wel uitlachen zo ha ha. Dank voor jullie berichtjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 11:43

Ik zit hier met tranen in mijn ogen..

Het gaat al een tijdje niet goed tussen mij en mijn man. Er ontstaan wrijvingen op een gebied. We hebben allebei een druk leven. We werken allebei fulltime en hebben een kindje samen. Ik werk 's avonds en werk altijd tot minimaal 01.00 uur. Daarnaast valt ook nog het huishouden op mijn schouders. Ik ben vaak 's ochtends een wrak en kan moeilijk mijn bed uitkomen, maar ik moet voor mijn kindje.

Hij loopt altijd te klagen over het huishouden, terwijl hij helemaal niets doet. In het weekend wil hij nog net een afwasje doen, maar daar blijft het ook bij. Ik trek me er inmiddels niets meer van aan. Ben je het er niet mee eens, prima doe je het voortaal lekker zelf.

Maar dat is het probleem niet. Hij zegt dat ik beter iemand anders kan zoeken, want met mij valt er toch niets te beleven. Vind je het gek, ben bekaf en als ik dan een dag thuis ben, wil ik graag ff bijtanken. Het gaat idd over seks. Ik heb gewoon geen puf voor. Ik hou ontzettend veel van mijn man, dus daar ligt het niet aan. Ik ben gewoon te moe, waardoor mijn libido verdwijnt en ik liever alleen maar wil slapen. Ik wil niets tegen mijn zin doen en wil me al helemaal niet laten pushen. Ik moet er steeds vaker aan geloven aan die gemene opmerkingen. Ook doet hij steeds afstandelijker, want als ik toch geen seks wil heb ik vast ook geen behoefte aan knuffelen en dergelijke.

Het breekt me op. Ben constant in strijd met mijzelf of met mijn man. Ik wil niet onder druk gezet worden. Ik wil rust en tijd voor mezelf. Ik wil daar niet constant aan denken. Het doet me echt geen goed. Ik ben een leek op dat gebied en dat staat bij mij alles behalve op nummer 1. Mijn man kan echter geen genoegen nemen op elk gebied dan ook. Het maakt niet uit of de frequentie nu hoog ligt of laag, wat op dit moment aan de orde is. Altijd en dan ook altijd is er iets niet goed.

Nu ben ik dus eerder ongesteld geworden. Krijg ik als opmerking, jij zal wel blij zijn met je ob.. Vind het niet meer kunnen. Kijk ik ben ook niet heilig en wil mijn man absoluut niet door de zeik trekken, maar ik begrijp hem niet en hij mij al helemaal niet..

Ik zie geen uitweg meer. Ik sta op het punt van opgeven en hem verlaten. Maar diep in mijn hart wil ik dat niet. We hebben zoveel overwonnen en ik vind dat dit niet de manier is van oplossen. Ik weet het echt niet meer.

Bedankt voor het lezen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie ma 14 maa 2011 - 11:57

Biechtje over laag libido.

Aller eerst ben ik het echt met je eens dat die opmerkingen niet kunnen.
Jullie moet er echt over gaan praten anders blijft het wringen en dat loopt niet goed af. Hij zal jou tegemoet moeten komen in het huishouden en dan ga jij ook weer wat meer energie krijgen. Is het geen mogelijkheid om wat minder te werken?
Wat zegt je man als jij zegt dat je moe bent en hem uitlegt waardoor je geen zin hebt?

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 12:16

Mamsie schreef:Biechtje over laag libido.

Aller eerst ben ik het echt met je eens dat die opmerkingen niet kunnen.
Jullie moet er echt over gaan praten anders blijft het wringen en dat loopt niet goed af. Hij zal jou tegemoet moeten komen in het huishouden en dan ga jij ook weer wat meer energie krijgen. Is het geen mogelijkheid om wat minder te werken?
Wat zegt je man als jij zegt dat je moe bent en hem uitlegt waardoor je geen zin hebt?


Minder werken gaat niet. Dan kunnen we het financieel niet meer bolwerken en dat is echter niet de bedoeling. Volgend jaar gaat mijn kindje naar school en ben ik van plan om mijn diensten om te zetten naar dagdienst. Dus dat zal wel iets schelen.

Ik vind ook dat hij mij wat tegemoet mag komen, maar dan zegt hij weer dat ik overdag thuis ben en hij niet. Maar ik heb ook de zorgen van ons kindje op me. Ik mag van geluk spreken dat ze overdag nog slaapt, anders zou het me nog meer opbreken.

Hij zegt ook dat hij moe is en ook fulltime werkt en dat dat bij hem minder aan de orde is. Maar ik weet zeker dat het hem ook opbreekt. Hij ligt vaak te slapen in de bank, want ja ik ben toch saai. Eigenlijk is hij een koppig en naief persoon. Er is moeilijk om op in te praten en het moet eigenlijk altijd op zijn manier. Lukt dat niet, dan zal hij hoe dan ook zijn zin door willen drijven.

Hij is dus nu ook bezig om mij een schuldgevoel aan te praten/geven zodat ik me nog slechter ga voelen. Volgens hem snap ik de insteek van seks niet. Ik ben bijvoorbeeld al blij met een knuffel of een lieve opmerking. Maar die zijn ook ver te zoeken. Hij voelt zich fijn bij de seks en ik minder. Ik heb ten eerste geen libido en ten tweede kan ik daar mijn behoeften niet alleen uit halen. Zelf heb ik al zitten denken om naar de huisarts te stappen en te kijken of er met mij op seksueel gebied wat mis en ik weet dat ik niet normaal ben op dat gebied. Maar het lijkt ook wel alsof hij nergens vrede mee kan of wil hebben en dat blijft steken en wrijving veroorzaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie ma 14 maa 2011 - 12:34

Biechtje01 schreef:
Mamsie schreef:Biechtje over laag libido.

Aller eerst ben ik het echt met je eens dat die opmerkingen niet kunnen.
Jullie moet er echt over gaan praten anders blijft het wringen en dat loopt niet goed af. Hij zal jou tegemoet moeten komen in het huishouden en dan ga jij ook weer wat meer energie krijgen. Is het geen mogelijkheid om wat minder te werken?
Wat zegt je man als jij zegt dat je moe bent en hem uitlegt waardoor je geen zin hebt?


Minder werken gaat niet. Dan kunnen we het financieel niet meer bolwerken en dat is echter niet de bedoeling. Volgend jaar gaat mijn kindje naar school en ben ik van plan om mijn diensten om te zetten naar dagdienst. Dus dat zal wel iets schelen.

Ik vind ook dat hij mij wat tegemoet mag komen, maar dan zegt hij weer dat ik overdag thuis ben en hij niet. Maar ik heb ook de zorgen van ons kindje op me. Ik mag van geluk spreken dat ze overdag nog slaapt, anders zou het me nog meer opbreken.

Hij zegt ook dat hij moe is en ook fulltime werkt en dat dat bij hem minder aan de orde is. Maar ik weet zeker dat het hem ook opbreekt. Hij ligt vaak te slapen in de bank, want ja ik ben toch saai. Eigenlijk is hij een koppig en naief persoon. Er is moeilijk om op in te praten en het moet eigenlijk altijd op zijn manier. Lukt dat niet, dan zal hij hoe dan ook zijn zin door willen drijven.

Hij is dus nu ook bezig om mij een schuldgevoel aan te praten/geven zodat ik me nog slechter ga voelen. Volgens hem snap ik de insteek van seks niet. Ik ben bijvoorbeeld al blij met een knuffel of een lieve opmerking. Maar die zijn ook ver te zoeken. Hij voelt zich fijn bij de seks en ik minder. Ik heb ten eerste geen libido en ten tweede kan ik daar mijn behoeften niet alleen uit halen. Zelf heb ik al zitten denken om naar de huisarts te stappen en te kijken of er met mij op seksueel gebied wat mis en ik weet dat ik niet normaal ben op dat gebied. Maar het lijkt ook wel alsof hij nergens vrede mee kan of wil hebben en dat blijft steken en wrijving veroorzaken.

Wat jammer dat het zo moet, zo is het toch ook niet gezellig. Voor hem toch ook niet, ik snap niet dat hij jou een schuldgevoel wilt aanpraten. Hij wilt toch ook dat zijn vrouw zich fijn voelt.
Ik hoop dat je je diensten om kunt zetten wanneer jullie kindje naar school gaat.

Jij bent gewoon moe, moe omdat je teveel hooi op je vork neemt denk ik. Er is niks mis met jou qua libido want ik denk dat je die wel hebt als je wat meer rust zou hebben en ook een man die wat meer met je mee zou leven. Sex is geen moetje, dat moet leuk zijn en van 2 kanten komen. Doet hij nog wel is moeite? Dan bedoel ik dingen als je ineens vastpakken in de keuken en in je nek kussen, etc. Jou een beetje warm maken om het maar ff zo te zeggen. Elke avond samen in bed gaan liggen en wachten tot er 1 wat doet of niet doet maakt het echt niet gezelliger.
Is het de sex die hij mist of de intimiteit met zijn vrouw en knuffelen etc? Of zou hij bij wijze van spreken ook te vrede zijn als je hem handmatig zou helpen? Als jullie wel sex hebben gehad, is hij dan weer voor een paar dagen happy?
Jullie moeten er echt samen over praten en dan moet hij zn koppigheid maar even opzij zetten voor de Gevoelens van zijn vrouw.
Ook denk ik dat jij zelf misschien jezelf een beetje moet oppeppen. Soms even toch die mooiere lingerie aandoen of naar beneden gaan in je lingerie en bij hem gaan zitten. Soms is het je er toe zetten ( ookal klinkt dat heel negatief ) net even nodig om er daarna toch veel plezier van te hebben samen. Jullie moeten er samen aan werken en het leuk houden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 12:51



Idd seks is geen moetje en zo voelt het nu wel. Ja hij probeert me wel warm te maken, maar altijd op de niet gunstige momenten voor mij dan. Ik merk aan mezelf dat ik me er voor af sluit, maar ik begin zijn aanraking weer leuk te vinden. Dus dat is positief. Ik moet de knop bij mezelf ook echt omzetten en dat gaat me nu steeds beter af. Ik wil dat hij me weer aanraakt en met me knuffelt, maar na een drukke dag kan ik dat gewoon niet altijd waarderen. En daar moet ik echt aan werken. Ik moet hem weer toelaten ook als ik het druk heb gehad en bekaf ben. En dat is lastig.

Hij zegt dat hij vooral die intimiteit mist. Het standaard antwoord dat ik krijg is dat het niet alleen om de seks gaat, maar ook om de intimiteit en de lust. En hij is na de seks idd een paar dagen happy. Handmatig werk zal hij niet mee instemmen denk ik.

Het blijft moeilijk om de vicieuze cirkel te doorbreken. Pff..

Moet wel zeggen dat we op het moment een hele moeilijke periode doormaken. Financieel hebben we het vorig jaar niet getrokken en daar hebben we nu nog problemen mee. Gelukkig heb ik nu een paar meevallers gehad en nu kunnen we in juni met een nieuwe een schone financiële start beginnen. Want dat werkt ook niet echt goed op je relatie.

Dank je voor je tips Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:57

Biechtje01 schreef:

Idd seks is geen moetje en zo voelt het nu wel. Ja hij probeert me wel warm te maken, maar altijd op de niet gunstige momenten voor mij dan. Ik merk aan mezelf dat ik me er voor af sluit, maar ik begin zijn aanraking weer leuk te vinden. Dus dat is positief. Ik moet de knop bij mezelf ook echt omzetten en dat gaat me nu steeds beter af. Ik wil dat hij me weer aanraakt en met me knuffelt, maar na een drukke dag kan ik dat gewoon niet altijd waarderen. En daar moet ik echt aan werken. Ik moet hem weer toelaten ook als ik het druk heb gehad en bekaf ben. En dat is lastig.

Hij zegt dat hij vooral die intimiteit mist. Het standaard antwoord dat ik krijg is dat het niet alleen om de seks gaat, maar ook om de intimiteit en de lust. En hij is na de seks idd een paar dagen happy. Handmatig werk zal hij niet mee instemmen denk ik.

Het blijft moeilijk om de vicieuze cirkel te doorbreken. Pff..

Moet wel zeggen dat we op het moment een hele moeilijke periode doormaken. Financieel hebben we het vorig jaar niet getrokken en daar hebben we nu nog problemen mee. Gelukkig heb ik nu een paar meevallers gehad en nu kunnen we in juni met een nieuwe een schone financiële start beginnen. Want dat werkt ook niet echt goed op je relatie.

Dank je voor je tips Wink


Mamsie geeft je heel goede tips, niks meer aan toe te voegen. Wel wil ik even zeggen dat het niet zo raar is dat jij geen seks wil met een man die al het huishouden aan jou overlaat en er zo makkelijk en neerbuigend over doet. Zou ik ook geen seks mee willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 23:31

Jen_ schreef:
Biechtje01 schreef:

Idd seks is geen moetje en zo voelt het nu wel. Ja hij probeert me wel warm te maken, maar altijd op de niet gunstige momenten voor mij dan. Ik merk aan mezelf dat ik me er voor af sluit, maar ik begin zijn aanraking weer leuk te vinden. Dus dat is positief. Ik moet de knop bij mezelf ook echt omzetten en dat gaat me nu steeds beter af. Ik wil dat hij me weer aanraakt en met me knuffelt, maar na een drukke dag kan ik dat gewoon niet altijd waarderen. En daar moet ik echt aan werken. Ik moet hem weer toelaten ook als ik het druk heb gehad en bekaf ben. En dat is lastig.

Hij zegt dat hij vooral die intimiteit mist. Het standaard antwoord dat ik krijg is dat het niet alleen om de seks gaat, maar ook om de intimiteit en de lust. En hij is na de seks idd een paar dagen happy. Handmatig werk zal hij niet mee instemmen denk ik.

Het blijft moeilijk om de vicieuze cirkel te doorbreken. Pff..

Moet wel zeggen dat we op het moment een hele moeilijke periode doormaken. Financieel hebben we het vorig jaar niet getrokken en daar hebben we nu nog problemen mee. Gelukkig heb ik nu een paar meevallers gehad en nu kunnen we in juni met een nieuwe een schone financiële start beginnen. Want dat werkt ook niet echt goed op je relatie.

Dank je voor je tips Wink


Mamsie geeft je heel goede tips, niks meer aan toe te voegen. Wel wil ik even zeggen dat het niet zo raar is dat jij geen seks wil met een man die al het huishouden aan jou overlaat en er zo makkelijk en neerbuigend over doet. Zou ik ook geen seks mee willen.

Inmiddels is mijn woede van gisteravond gezakt. Ik ben nog steeds link, maar ik ben erg blij dat jullie mij begrijpen en dat het dus niet alleen aan mij ligt. Met de tips van Mamsie ben ik ook echt blij. Nu kan ik er zelf ook aan blijven werken, maar ik ga er geen tijd in stoppen als hij dat ook niet doet. Het moet van twee kanten blijven komen.

Het blijft een pijnlijk onderwerp, daarom heb ik er ook voor gekozen om anoniem te blijven. Er is weleens eerder zo'n soort topic geweest en dat heeft me toen veel zeer gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan di 15 maa 2011 - 0:24

Ik zou een paar details weghalen uit je verhaal, ik denk dat het voor de mensen die het topic destijds hebben gevolgd niet heel moeilijk is om te weten wie je bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Caro di 15 maa 2011 - 0:30

Ik vind ook al dat je goede tips hebt gekregen maar ik denk dat je echt even bewust van moet worden dat er niet zozeer direct iets mis is met jou.

Jij krijgt nu door genegenheid zin in seks. Jouw man krijgt door seks zin in genegenheid. Kortom: allebei hebben jullie andere triggers. Daarnaast draai jij op voor het hele huishouden. Ook daarin verschillen jullie want waarschijnlijk vind jij het reuze romatisch als hij uit zichzelf eens de was doet, kookt, of de vuilnis buiten zet. HIj gaat dit wellicht alleen doen als hij net seks heeft gehad.

Oftewel: ik vind het niet raar dat er niet zoveel gebeurd. En ik persoonlijk kan het je ook niet echt kwalijk nemen. Bij meerdere vrouwen werkt het zo.

Je moet het gesprek op de een of andere manier opengooien en je verwachtingen bespreken ipv alleen verwijten naar elkaar over dingen die jullie níet doen. Leg uit hoe het werkt bij jou en laat je man uitleggen hoe het werkt bij hem.

Overigens vind ik het wel een beetje raar dat hij alleen maar lachend rondloopt als je net de benen voor hem hebt opengedaan (sorry voor de platte bewoording). Kijk, andere verwachtingen en triggers is allemaal te verklaren. Maar ik snap niet dat je man gaat sikkeneuren als jij geen zin in seks hebt. Of alleen maar lachend rond kan lopen als hij zijn ding heeft kunnen doen. Dan kan ik me voorstellen dat ieder greintje van genegenheid dat jij krijgt, bij jou direct aanleiding is om te denken "hij wil iets van me". En dat je dáár dus ook niet meer van kan genieten. Als er continue een achterliggende gedachte heerst bij de aanrakingen die hij heeft.

én ik wilde je nog even zeggen dat je écht niet saai bent als je verder niet iedere avond in de teugels hangt ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie di 15 maa 2011 - 0:52

Goed gezegd Caro,
dat stukje over continue een achterliggende gedachte wou ik ook zeggen. Dat is echt een killer voor je genegenheid naar elkaar. Hij raakt jou aan en jij denkt "ooh hij wil iets" wat misschien niet eens altijd zo is.
Als jij hem aanraakt denkt hij "jeej ze heeft zin" terwijl jij misschien net op dat moment alleen een knuffel wilt.
Kortom frustratie en telleurstelling van 2 kanten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Caro di 15 maa 2011 - 0:58

Mamsie schreef:Goed gezegd Caro,
dat stukje over continue een achterliggende gedachte wou ik ook zeggen. Dat is echt een killer voor je genegenheid naar elkaar. Hij raakt jou aan en jij denkt "ooh hij wil iets" wat misschien niet eens altijd zo is.
Als jij hem aanraakt denkt hij "jeej ze heeft zin" terwijl jij misschien net op dat moment alleen een knuffel wilt.
Kortom frustratie en telleurstelling van 2 kanten.

Idd. Beiden komen daar echt niet verder mee.. En het gekke is dat ze wel allebei genegenheid willen van elkaar, maar gewoon op totaal andere momenten. En zo werkt het vaker tussen mannen en vrouwen. Vrouwen willen knuffels en kusjes tussendoor en raken daardoor eerder in the mood. Mannen willen juist seks en krijgen dan pas zin in knuffels en kusjes.

En zo blijf je bezig en loop je allebei gefrustreerd rond.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 2:58

Susan schreef:Ik zou een paar details weghalen uit je verhaal, ik denk dat het voor de mensen die het topic destijds hebben gevolgd niet heel moeilijk is om te weten wie je bent.

Lief dat je met me mee denkt, maar ik laat het gewoon zo staan. Ik wil gewoon niet dat ik herkenbaar ben voor onbekenden, als je begrijpt wat ik bedoel.

En heb niet meer dezelfde naam als toen. En verder maakt het niet uit hoe mensen over me denken. Het is mijn leven en zal het dan ook zelf op moeten lossen.


Laatst aangepast door Biechtje01 op di 15 maa 2011 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 3:04

Wat jullie zeggen Caro en Mamsie klopt helemaal. Ik kan me er helemaal in terug vinden. Fijn heb nu zelf inzicht in mijn eigen situatie gekregen en nu kan ik me ook beter verwoorden tegenover mijn man. Ik denk dat we idd een goed gesprek moeten hebben wat we beiden fijn vinden en niet elkaar alleen maar verwijten naar het hoofd slingeren.

Het is nu telkens actie van mij, reactie terug, dan weer een reactie terug van mij en ga zo maar door. We zitten gewoon niet op 1 lijn en dat moeten we beiden zien bij te stellen als dat mogelijk is.

En nee ik weet dat ik niet saai ben, maar leuk om te horen is anders. Bedankt voor jullie tips en antwoorden heb er heel veel aan en ik hoop dat we er snel uit zullen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:04

Ik biecht op dat ik hier iets wil biechten, maar het niet durf!

Het is namelijk zo vreemd/onwerkelijk wat er gebeurd is, ik weet gewoon nog steeds niet wat ik ervan moet denken en wat ik moet doen.
Daarbij is er een kans dat er meelezers zijn en het gaat om een zo specifiek iets, dat het meteen duidelijk is dat het over mij gaat... Ook wil ik daardoor diegene om wie het o.a. gaat niet in verlegenheid brengen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  VeryCherry wo 16 maa 2011 - 8:05

Wat vervelend voor je biechtje die niet kan biechten.
Kan je het er met niemand anders over hebben?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:13

Ik heb 2 vriendinnen in vertrouwen genomen en daar kan ik het natuurlijk wel over hebben, 't zijn echt schatten!
Ik voel me gewoon heel rot door het gebeurde en ik weet niet of ik het wíl oplossen, kán oplossen en hóe ik het dan moet oplossen. Maar zoals het nu is, is het ook k*t!
Lekker frustrerend, voor je gevoel helemaal niks meer kunnen doen, het had gewoon niet moeten gebeuren. Maarja, de tijd is moeilijk terug te draaien he...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:19

Als je wilt PM'en erover? Mss dat dat wat meer oplucht? Als het heel specifiek is zou ik het ook niet zo online zetten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie wo 16 maa 2011 - 8:20

Biechtje01 schreef:Ik heb 2 vriendinnen in vertrouwen genomen en daar kan ik het natuurlijk wel over hebben, 't zijn echt schatten!
Ik voel me gewoon heel rot door het gebeurde en ik weet niet of ik het wíl oplossen, kán oplossen en hóe ik het dan moet oplossen. Maar zoals het nu is, is het ook k*t!
Lekker frustrerend, voor je gevoel helemaal niks meer kunnen doen, het had gewoon niet moeten gebeuren. Maarja, de tijd is moeilijk terug te draaien he...

Maar tijd heelt ook wel veel. Komt wel goed, zo niet dan toch.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:21

Onwijs lief!
Ik ga je zo ff PM-en dan...
Al is het ook alleen maar om het voor mezelf nog eens op 'papier' te zetten, misschien kom ik dan zelf al tot nieuwe inzichten haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:22

Mamsie schreef:
Biechtje01 schreef:Ik heb 2 vriendinnen in vertrouwen genomen en daar kan ik het natuurlijk wel over hebben, 't zijn echt schatten!
Ik voel me gewoon heel rot door het gebeurde en ik weet niet of ik het wíl oplossen, kán oplossen en hóe ik het dan moet oplossen. Maar zoals het nu is, is het ook k*t!
Lekker frustrerend, voor je gevoel helemaal niks meer kunnen doen, het had gewoon niet moeten gebeuren. Maarja, de tijd is moeilijk terug te draaien he...

Maar tijd heelt ook wel veel. Komt wel goed, zo niet dan toch.

Das waar, maar het verrotte is, dat hierdoor een vriendschap waarschijnlijk naar de knoppen is...
En dat maakt het zo moeilijk.
Al weet ik niet of we uberhaupt de vriendschap terug kunnen krijgen die we hadden, maar nu is het 0,0 en dat vind ik ook niks...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:27

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar dit biechtje, als ik het goed begrijp is er dus ook iemand anders van het forum betrokken?

Je mag me eventueel best PM-en, en als je wilt haal ik deze post wel weg. Zag net ook al dat ZvB zich als uitlaatklep had aangeboden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:42

Nee het gaat niet om iemand van het forum.
Maar het is zo'n specifieke situatie en het zou kunnen dat zij ook meeleest hier en het voelt dan toch raar om het hier zo open en bloot neer te zetten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 22 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum