Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 6:25

Ik wil biechten dat ik een seks-'relatie' heb met iemand die ik eigenlijk verder helemaal niet ken.

Vroeg me eigenlijk af wat andere hiervan vinden? Vaak is dit meer een mannending natuurlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SuperGrover za 5 maa 2011 - 6:26

Meer een mannending? Seks doe je toch meestal met een man en een vrouw samen, dus dat maakt net zo goed een vrouwending Wink Als jij je er goed bij voelt, hij zich er goed bij voelt en jullie doen het veilig, dan is het toch prima?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:30

SuperGrover schreef:Meer een mannending? Seks doe je toch meestal met een man en een vrouw samen, dus dat maakt net zo goed een vrouwending Wink Als jij je er goed bij voelt, hij zich er goed bij voelt en jullie doen het veilig, dan is het toch prima?

Haha, inderdaad. Biechtje, wat maakt het je uit wat anderen daar van vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Mamsie za 5 maa 2011 - 9:32

Biechtje01 schreef: Sad mijn tieten zijn zo lelijk. Het zijn net theezakjes Sad

Kut he! Ik weet er alles van. Koop maar mooie BH's voor jezelf dat helpt een beetje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:01

Ik schaam me kapot, maarja dan moest ik maar niet zoveel alcohol drinken.

Gisteren was ik op stap met vrienden, het was heel gezellig, totdat ik toch moest concluderen dat ik mijn alcohol grens overschreden had. Een vriendin van mij ging roken, en ik ging mee omdat ik behoefte had aan frisse lucht. Zodra ik buiten kwam moest ik echt gigantisch over mijn nek, het ging echt meer. Op den duur zijn we met te taxi naar huis gegaan, en vanaf toen weet ik het niet meer, comlete black out.

Vanochtend om 6 uur werd ik wakker, op de grond van mijn woonkamer, geen idee hoe ik daar terrecht kwam, ik had het koud, dus stond op om naar bed te gaan, en toen voelde ik iets in mijn legging, onee, als het maar niet was wat ik denk dat het is. Ik loop naar de badkamer en ondek tot mijn grote schrik dat ik in mijn broek gescheten had, hoe genant. Heb mijn vriend geroepen omdat ik in paniek was, die heeft me meteen onder de douche gezet want ik was vies. Ik heb alle viele kleren in de wasmachine gestopt, en ben toen naar bed gegaan.

Vanochtend, kwam mijn vriend niet meer bij, een lol dat hij had, blijkbaar heb ik in de taxi al in mijn broek gescheten want het meurde vreselijk in de taxi, maar iedereen dacht dat ik een scheet gelaten had. Vervolgens heb ik dus 3 uur met die hoop stront op de grond van de woonkamer geslapen, want mijn vriend vertelde dat hij me met geen mogelijkheid mee naar boven kreeg. Die schat had nog wel een kussen en een deken gehaald. Wat ben ik blij dat ik niet op de bank ben gaan slapen.

Nog nooit van mijn leven heb ik dit eerder meegemaakt, en ik ben nu echt wel gewaarschuwd. Nu ben ik 3 uur kwijt, maar was ik wel veilig met mijn vriend, je zal maar de verkeerde treffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Filoria zo 6 maa 2011 - 5:18

Oooo dat is wel heel ernstig! laughcry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:35

Wat genant Biechtje! Wat had je allemaal wel niet gedronken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:43

Odilia schreef:Wat genant Biechtje! Wat had je allemaal wel niet gedronken?

Wow wat erg! Hopelijk doe je dat nooit meer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:07

Het voordeel is wel dat je nu je dieptepunt hebt bereikt natuurlijk. Vanaf nu kan het alleen maar weer beter worden hug

Hopelijk valt de kater mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Caro zo 6 maa 2011 - 6:51

Ik snap het niet helemaal geloof ik. Was je vriend ook dronken want over het algemeen ruik en zie je het als iemand in zijn broek gescheten heeft. Want ook al stink je die hele taxi weg door een scheet, daarna heb jij die stank ook meegenomen naar binnen. Heeft je vriend daar niks gemerkt?

Hopelijk is je kater niet erg!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Vriend van mijn vriendin, seksuele opmerkingen

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:48

Ik gebruik het biechttopic omdat er persoonlijke informatie in staat over mijn vriendin.

Dit wordt een lang verhaal.

5 jaar geleden is de vriend van een heel goede vriendin van mij vreemdgegaan. Ze heeft het hem vergeven en ze zijn verder gegaan. Ze vertrouwd hem nu (weer) en de relatie gaat goed. Ze zijn inmiddels 11 jaar samen.
2 jaar geleden vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als haar vriend seks zou hebben met een andere vrouw. Ik begreep hier niks van, ze had zoveel pijn en verdriet gehad van zijn vreemdgaan, hoe kon ze dit nu zeggen?

Een paar maanden geleden hebben we het hier weer over gehad. Ook zei ze dat ze het niet erg zou vinden als hij seks zou hebben met mij, want ze houdt van mij en ze zou het niet erg vinden (werd helemaal niet naar mijn mening gevraagd, hallo ik WIL helemaal geen seks met hem, vind hem niet aantrekkelijk, nooit gevonden en heb een vriend. Echt totáál géén behoefte aan)
Nou goed ik vind dat 'eens in de zoveel tijd seks hebben met een ander' verhaal totaal niet bij haar passen. Ik ben hierover door gaan vragen. Het komt er eigenlijk op neer dat ze niet meer gekwetst wil worden. Als zij zegt het niet erg te vinden als hij seks heeft met een ander, is dat voor haar een manier om de controle terug te krijgen over haar leven, haar relatie. Want als het van haar mag, heeft ze immers geen pijn als hij het doet. Het is eigenlijk een beetje jezelf voor de gek houden, in haar geval.

Ik kan heel goed opschieten met haar vriend, ik ken hem immers ook al 11 jaar. Soms in het voorbij lopen geeft hij me een tik op mijn billen, dit kan ik van hem hebben en vind ik niet erg. Opzich gaan we vrij amicaal met elkaar om. Maar de laatste tijd gaat het verder... En daar voel ik me heel naar en onprettig bij. Vrijdag zijn mijn vriendinnen en ik de kroeg ingeweest in onze woonplaats. Haar vriend kwam later ook. En toen hij naast me zat kneep hij steeds in mijn billen en zei 'je hebt echt een mooie kont, maar je moet weer wat aankomen, want toen je nog wat zwaarder was, was je kont voller en ronder' en steeds kneep hij erin. Ook zei hij iets in de trand van (weet de precieze woorden niet meer) 'je weet wel dat je seks met mij wilt, geef het nou maar toe' Ik klapte dicht en mompelde iets van 'nee dat wil ik helemaal niet'. Ik had veel stelliger moeten en kunnen zijn. Maar ik was gewoon te verbaasd en teveel in shock eigenlijk. Dit is ook niet de eerste keer dat dit soort dingen gebeuren. Ik voel me er steeds onprettiger bij, ik wil dit helemaal niet!

Wat kan ik nu het beste doen? Ik wil dit niet meer, ik wil dit soort dingen niet naar mijn hoofd geslingerd krijgen, ben ook beledigd want ik vind hem niet aantrekkelijk en daar gaat hij maar zo vanuit, en ik heb een vriend waar ik heel veel van hou en mee samenwoon. Ik moet dit met mijn vriendin bespreken, maar ik ben bang voor haar reactie. Ik weet dat ze boos zal worden op haar vriend, maar aan de andere kant is het ook weer vreemd dat zij aangaf het niet erg te vinden als wij seks zouden hebben. Mijn vriend weet van niks. Dit omdat ik eerst zelf een oplossing wil zoeken, we kunnen met zijn vieren namelijk ook goed opschieten, gaan uit eten, bij elkaar eten, bbqen, enz. Maar mijn vriendin die ik net sprak om advies te vragen zei dat ik het tegen mijn vriend moet vertellen, nu al.

Ik heb zo geen zin in dit gezeik, wat zouden jullie doen?





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Inge zo 6 maa 2011 - 7:53

Ik zou het sowieso aan je vriend vertellen ja, als ik jou was!
Wat een rot situatie :o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 7:59

Verhaal gelezen:
Ik zou het wel aan je vriend vertellen, maar er wel bij aangeven dat je graag de kans zou willen hebben om dit zelf op te lossen. Verder zou ik eerst een gesprek met je vriendin aangaan. Zij heeft aan jou aangegeven dat ze het niet erg vindt als haar vriend sex met jou zou hebben, dus zij heeft waarschijnlijk ook ooit zoiets tegen haar vriend gezegd van 'Okay, je mag seks met een andere vrouw, maar áls je het doet, dat het liefste met Biechtje'. Dan denk ik, héél cru gezegd, dat het ook min of meer haar eigen taak is om aan te geven bij hem dat ze iets stoms gezegd heeft en dat jij daar totaal niet van gediend bent.

De hele filosofie van dat ze niet gekwetst zou willen worden snap ik en klinkt ook aannemelijk, maar die zou ik nog even buiten beschouwing laten. Kaart het bij je vriendin aan en hou het bij jezelf. Jij vindt het niet prettig, jij wilt geen seks met hem en jij wilt dus ook dergelijke opmerkingen niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan zo 6 maa 2011 - 8:04

Ik denk dat je om te beginnen moet accepteren dat zij haar relatie inricht op een andere manier dan jij graag zou willen. Ze kent jouw mening onderhand, maar blijkbaar is hij gewoon een notoire vreemdganger en wil ze er liever bewust voor kiezen dit te accepteren dan dat ze het uitmaakt of het niet accepteert en dus belazerd wordt. Jij zou dat niet doen, zij wel, daar kun je je uiteindelijk alleen maar bij neerleggen. Vriendinnen ben je voor een luisterend oor en goede raad, maar je kunt niet bepalen wat de ander daarmee doet.

Die toenaderingspogingen van die vriend zijn natuurlijk een ander verhaal. Daar moet hij gewoon mee stoppen. Ik zou de volgende keer dat hij zoiets voorstelt heel duidelijk tegen hem zeggen: 'Beste X, zet dit uit je hoofd, want ik wil nóóit seks met jou.' Ook moet hij natuurlijk van je afblijven en dat mag je hem ook duidelijk maken. Als je vriendin nog een keer aangeeft dat ze het niet erg zou vinden als haar vriend seks met je zou hebben dan zou ik hetzelfde aangeven. Ik zou dit sowieso wel met haar bespreken. Op de een of andere manier heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat zijn idee om met jou naar bed te willen best eens van haar afkomstig zou kunnen zijn.

Verder zou ik het inderdaad nu al met mijn eigen vriend bespreken voor je midden in een of ander wespennest zit, hij geruchten opvangt en verhaal gaat halen bij mensen die het niet zo nauw nemen met de waarheid, of zelf alleen de klok hebben horen luiden en erbij hebben verzonnen op wat voor pikante plek de klepel misschien wel hangt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:09

Susan schreef:Ik denk dat je om te beginnen moet accepteren dat zij haar relatie inricht op een andere manier dan jij graag zou willen. Ze kent jouw mening onderhand, maar blijkbaar is hij gewoon een notoire vreemdganger en wil ze er liever bewust voor kiezen dit te accepteren dan dat ze het uitmaakt of het niet accepteert en dus belazerd wordt. Jij zou dat niet doen, zij wel, daar kun je je uiteindelijk alleen maar bij neerleggen. Vriendinnen ben je voor een luisterend oor en goede raad, maar je kunt niet bepalen wat de ander daarmee doet.

Je hebt gelijk, ik moet haar mening over het invullen van een relatie ook respecteren. Maar het is zo niks voor haar, dat ik er op heb doorgevraagd, en toen kwam de echte reden dus naar boven, dat ze niet nogmaals gekwetst wil worden, en op deze manier dus het 'heft in eigen handen neemt' Een notoire vreemdganger is het niet, hij is erna nooit weer vreemdgegaan. Dit is 4 jaar geleden, erna is niks gebeurd. Voor zover wij weten natuurlijk, hij komt iig niet over als een notoire vreemdganger, los van dit achterlijke verhaal natuurlijk.

Die toenaderingspogingen van die vriend zijn natuurlijk een ander verhaal. Daar moet hij gewoon mee stoppen. Ik zou de volgende keer dat hij zoiets voorstelt heel duidelijk tegen hem zeggen: 'Beste X, zet dit uit je hoofd, want ik wil nóóit seks met jou.' Ook moet hij natuurlijk van je afblijven en dat mag je hem ook duidelijk maken. Als je vriendin nog een keer aangeeft dat ze het niet erg zou vinden als haar vriend seks met je zou hebben dan zou ik hetzelfde aangeven. Ik zou dit sowieso wel met haar bespreken. Op de een of andere manier heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat zijn idee om met jou naar bed te willen best eens van haar afkomstig zou kunnen zijn.

Verder zou ik het inderdaad nu al met mijn eigen vriend bespreken voor je midden in een of ander wespennest zit, hij geruchten opvangt en verhaal gaat halen bij mensen die het niet zo nauw nemen met de waarheid, of zelf alleen de klok hebben horen luiden en erbij hebben verzonnen op wat voor pikante plek de klepel misschien wel hangt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Sterre zo 6 maa 2011 - 8:12

Oeh dat klinkt als een van mijn ergste nachtmerries! Ik snap geloof ik ook niet helemaal dat niemand je 's nachts onder de douche heeft gezet en laten bijkomen, tenzij je vriend het echt niet had gemerkt.

Hopelijk voel je je weer goed en kan je deze episode snel vergeten (en je vriend brainwashen zodat hij het ook snel vergeet ;-) ).

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:12

Maple schreef:Verhaal gelezen:
Ik zou het wel aan je vriend vertellen, maar er wel bij aangeven dat je graag de kans zou willen hebben om dit zelf op te lossen. Verder zou ik eerst een gesprek met je vriendin aangaan. Zij heeft aan jou aangegeven dat ze het niet erg vindt als haar vriend sex met jou zou hebben, dus zij heeft waarschijnlijk ook ooit zoiets tegen haar vriend gezegd van 'Okay, je mag seks met een andere vrouw, maar áls je het doet, dat het liefste met Biechtje'. Dan denk ik, héél cru gezegd, dat het ook min of meer haar eigen taak is om aan te geven bij hem dat ze iets stoms gezegd heeft en dat jij daar totaal niet van gediend bent.

De hele filosofie van dat ze niet gekwetst zou willen worden snap ik en klinkt ook aannemelijk, maar die zou ik nog even buiten beschouwing laten. Kaart het bij je vriendin aan en hou het bij jezelf. Jij vindt het niet prettig, jij wilt geen seks met hem en jij wilt dus ook dergelijke opmerkingen niet meer.

Dank voor je reactie. Die laatste alinea daar kan ik wel wat mee, het gewoon bij mezelf houden, ik wil het niet. En wat zij verder met haar relatie doet of wil moet ze inderdaad zelf weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Susan zo 6 maa 2011 - 8:14

Nou ja, ik betwijfel dus een beetje of het de laatste keer is geweest, ten eerste omdat ik er geen logica in zie om jaren nadat iemand eenmalig is vreemdgegaan opeens te besluiten dat je vreemdgaan oké vindt terwijl je dat diep in je hart helemaal niet vindt en ten tweede omdat hij opeens probeert om jou in bed te krijgen. Eerlijk gezegd denk ik dat er nog meer is voorgevallen of dat hij bij haar heeft aangegeven dat hij niet monogaam kan of wil zijn. Waarom zou je anders uit het niets zo omslaan?

Maar goed, dat doet er ook eigenlijk niet toe, het gaat nu om jou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:15

Susan schreef:Nou ja, ik betwijfel dus een beetje of het de laatste keer is geweest, ten eerste omdat ik er geen logica in zie om jaren nadat iemand eenmalig is vreemdgegaan opeens te besluiten dat je vreemdgaan oké vindt terwijl je dat diep in je hart helemaal niet vindt en ten tweede omdat hij opeens probeert om jou in bed te krijgen. Eerlijk gezegd denk ik dat er nog meer is voorgevallen of dat hij bij haar heeft aangegeven dat hij niet monogaam kan of wil zijn. Waarom zou je anders uit het niets zo omslaan?

Ja het is een vreemde omslag, daar heb je gelijk in. Ik weet het ook niet. Opzich is ze heel open tegen mij, maar zelfs de beste vriendinnen vertellen elkaar inderdaad niet altijd alles...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 10:51

Haha ik heb inderdaad mijn dieptepunt gehad, ik heb nu nog last van mijn kater, maarja eigen schuld.

Ik heb ook aan mijn vriend gevraagd waarom hij me om 3 uur niet onder de douche heeft gezet, maar hij had inderdaad ook gedronken en hij vertelde dat ik met geen mogelijkheid mee naar boven wilde.
Moest wel lachen hij vertelde dat hij me over zijn schouder wilde tillen, maar goed dat hij het niet gedaan heeft, dan had ie de drol voor z'n neus gehad. Hij zei dat hij wel een prop in mijn legging had gezien, en er zelfs een schopje tegenaan heeft gegeven maar het drong niet door.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 13:23

Biechtje van die alcohol, respect voor je vriend! Domme, domme actie van je, maar daar leer je van.

Mijn vriend is nu ook stomdronken en meteen op de bank in coma geraakt, ( carnaval ), en heeft me zelfs uitgescholden op weg naar huis. Heb een boze brief geschreven zodat hij weet wat er vanacht is gebeurd. Hij onthoudt het anders toch niet. Zijn telefoon bovenop de brief gelegd en zijn wekker op 10u ingesteld. ( Ja niet zo lief, maar hij was echt, echt heel vervelend en gemeen en dan is drank nog geen excuus )

Als hij morgen een kater heeft verzorg ik hem wel, dat ligt in mn aard. Zorgzaam type..
Maar ik ben wel heel boos. Tof dat jouw vriend wel om je actie kon lachen!

X Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 20:48

Biechtje met de poepbroek, sorry maar ik heb echt hardop gelachen om jouw verhaal Very Happy maar ik begrijp wel dat je je kapot schaamde ja..hopelijk heeft iedereen een black-out gehad door de alcohol..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Guus zo 6 maa 2011 - 21:00

mhuhaha, ohw sorry maar dat is wel heel erg!

Ik heb echt een hele hoop vreemde dingen gedaan, en heb ook zeker wat zwarte gaten opgelopen in mijn studententijd... maar ik ben blij dat mij dat nooit overkomen is!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:37

@ Tea ik ben ook zorgzaam, maar no way dat ik hem ga verzorgen als 'ie gewoon teveel heeft gedronken hoor. Je kunt ook overdrijven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:56

Jen_ schreef:@ Tea ik ben ook zorgzaam, maar no way dat ik hem ga verzorgen als 'ie gewoon teveel heeft gedronken hoor. Je kunt ook overdrijven!

Ik zou me serieus in dit geval afvragen waar m'n zelfrespect is gebleven als mijn vriend me eerst zou schofferen met z'n zatte kop en dat ik de volgende dag zijn persoonlijke verzorgster zou spelen. Het is een volwassen vent die echt niet dood zal gaan van een dagje brak zijn vanwege een kater.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 20 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum