Meest verschrikkelijke cadeau..
+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Meest verschrikkelijke cadeau..
Haha ja jammer nou ben ik best benieuwd. Maar het kan ook wel heel fout zijn idd. Niet goed fout, maar echt fout.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik kreeg ooit eens haarklemmetjes cadeau van een tante.. met beertjes erop . Men, wat was ik beledigd haha. Ik werd toen 13.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Oh mijn (wijlen) oma heeft mijn broertje en mij trouwens een keer zo'n kartonnen babyboekje gegeven. Toen waren we 14 en 10! Ik vond dat toen heel zielig eigenlijk.
Gast- Gast
Maar ik kan zulke echt foute dingen voor bv kerst of pasen ook zelf nog wel kopen. Ik heb bv op vakantie van die zelfgebreide paaskippen gekocht om de lokale economie wat te steunen. Ik zou ze nooit aan een ander geven maar het heeft nu wel wat om ze 1x per jaar neer te zetten. En als ze me van die echt foute kerstdingen zouden geven dan zou ik het juist ook wel leuk vinden omdat ze na 2 weken toch weer naar zolder kunnen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Een foeilelijk tas van mijn ouders. Lelijke stugge stof (van die ouderwetse cameratassen) met duizendvakjes en ritjes erop, spuuglelijke kleur. Wat moest ik er ooit mee?
'Ja, op het labeltje staat je naam, dat vonden wij wel leuk en daarom hebben wij hem gekocht'.
Toen ik op mijzelf ging had ik een kandelaartje met donkerroodglas die ik mooi vond, vervolgens had mijn moeder bedacht dat ik dan donkerrood als 'accent' in de kamer ging gebruiken en had echt wel 15 vaasjes, glazen en dingetjes om neer te zetten in die kleur gekocht. Begreep echt niet waarom ze het had gekocht, voor haar vast een reden om weer wat te kopen, maar wat ik ermee moest... Ik heb dat toen ook wel eerlijk gezegd dat dit niet mijn bedoeling was en ik ze ook niet echt mooi vind.
'Ja, op het labeltje staat je naam, dat vonden wij wel leuk en daarom hebben wij hem gekocht'.
Toen ik op mijzelf ging had ik een kandelaartje met donkerroodglas die ik mooi vond, vervolgens had mijn moeder bedacht dat ik dan donkerrood als 'accent' in de kamer ging gebruiken en had echt wel 15 vaasjes, glazen en dingetjes om neer te zetten in die kleur gekocht. Begreep echt niet waarom ze het had gekocht, voor haar vast een reden om weer wat te kopen, maar wat ik ermee moest... Ik heb dat toen ook wel eerlijk gezegd dat dit niet mijn bedoeling was en ik ze ook niet echt mooi vind.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
kunnen we geen ruiltopic beginnen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
De pop van Charlie vind ik echt het ergste Al kan je die nog gewoon weggooien. Die keukenspullen in Delfts Blauw zijn niet zo eenvoudig te lozen haha.
Ik, ouder dan 20, heb een bordspel gekregen voor kinderen van 3 tot 6 jaar.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:
O god, verschrikkelijk Wie had dat geweldige idee?
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Melis_je op wo 7 maa 2012 - 4:19; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
2 Douchgels van Kneipp. Dat was nog geen ramp.. wel dat er met een zwarte marker gefeliciteerd K**** stond. Juist. de naam vandegene die het kado gaf.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:2 Douchgels van Kneipp. Dat was nog geen ramp.. wel dat er met een zwarte marker gefeliciteerd K**** stond. Juist. de naam vandegene die het kado gaf.
OMG
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:2CKC2 schreef:2 Douchgels van Kneipp. Dat was nog geen ramp.. wel dat er met een zwarte marker gefeliciteerd K**** stond. Juist. de naam vandegene die het kado gaf.
OMG
Stond op de achterkant en dat had ze geloof ik niet gezien.
Edit: op de ene fles: geleliciteerd en op de andere dus haar naam.. hahahaha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb van mijn moeder eens een souvenir gekregen wat ik 'per ongeluk' stuk heb laten vallen. Het was een soort spiegeltje met daarop een beeldje van gekleurd glas. Als ik íets lelijk vind is het wel gekleurd glas. Het heeft misschien een jaar op een plank gestaan en toen heb ik het dus met afstoffen laten vallen... he, wat jammer....
Zoiets dus;
Zoiets dus;
Gast- Gast
Oh wat erg 2CKC zeg. Zag ze het wel toen ze het gegeven had ? Of weet ze het nog steeds niet?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Charlie schreef:
Hihi, dat soort poppen heb ik nog een blauwe maandag gespaard. Had clowntjes maar ook mooie meisjes met jurkjes. Later zijn ze allemaal naar de rommelmarkt gegaan.
Gast- Gast
Haha daar zou ik ook niet van gecharmeerd zijn. Maar laat je zoiets dan serieus stuk vallen? Ik zou het stukvallen alleen als smoes gebruiken en het beeldje gewoon heel in de prullenbak gooienKenya schreef:Ik heb van mijn moeder eens een souvenir gekregen wat ik 'per ongeluk' stuk heb laten vallen. Het was een soort spiegeltje met daarop een beeldje van gekleurd glas. Als ik íets lelijk vind is het wel gekleurd glas. Het heeft misschien een jaar op een plank gestaan en toen heb ik het dus met afstoffen laten vallen... he, wat jammer....
Zoiets dus;
Edit: waarschijnlijk interpreteer ik je stukje verkeerd en klink ik nu heel naïef, haha.
Gast- Gast
Ik heb twee vrienden die het nog steeds grappig vinden om allemaal rotzooi te kopen voor mijn verjaardag. Ik was er even onderuit gekomen (2 jaar) door dure cadeau suggesties te doen, maar dit jaar was ik het vergeten. Wat kochten ze?
Een Barbie stoel, knikkers, cassettebandjes van Bassie en Adriaan en nog meer meuk. Ik heb het ook echt zitten uitpakken met een 'tja' gezicht. De gevers lagen in een deuk (als enige).
Een vriendin van me zei nog: ' het was duidelijk dat S en W meer lol hadden om de cadeaus dan jij'. Ja inderdaad. Ik heb laatst aan 1 van de 2 gemeld dat ik dat soort onzin ook niet meer blief. Zij dacht echt dat ik het nog steeds grappig vond
Een Barbie stoel, knikkers, cassettebandjes van Bassie en Adriaan en nog meer meuk. Ik heb het ook echt zitten uitpakken met een 'tja' gezicht. De gevers lagen in een deuk (als enige).
Een vriendin van me zei nog: ' het was duidelijk dat S en W meer lol hadden om de cadeaus dan jij'. Ja inderdaad. Ik heb laatst aan 1 van de 2 gemeld dat ik dat soort onzin ook niet meer blief. Zij dacht echt dat ik het nog steeds grappig vond
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Ibbeltje schreef:May schreef:Ik dacht dat iedereen om mij heen wel wist dat ik delfts blauw echt spuug en spuuglelijk vind. Maar blijkbaar toch niet Want ik kreeg voor kerst van mijn schoonzusje allemaal delftsblauwe keukenspullen zoals een beschuitbus, knäckebröddoos etc. En dat was ook wel wat ik wou maar geen delftsblauw....
Dus ben nog steeds aan het kijken hoe ik het op wonderbaarlijke wijze kan laten verdwijnen, want vind weggooien wel weer zonde!
heb je foto?
Het was van de xenos serie, ik zal even een plaatje zoeken, want ze staan bij mijn ouders dus kan ze nu niet op de foto zetten.
Heb sowieso beschuitbus, de knäckebrödbus, en volgens mij ook de theedoos. En verder moet ik even kijken of ik er nog meer van heb.
Die is leuk!! Ik heb daar het douchegordijn van
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ik 12 was (volgens mij) kreeg ik van mijn tante een haarknip met het hoofd van 1 van de zeven dwergen (volgens mij die Bashful of hoe die heet) erop. Erg leuk voor een kind van 6, niet meer voor iemand van 12.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Marin schreef:
Dat Delftsblauw zou ik ook heel stom vinden, heb ik ook niks mee. Maar ja, tenzij ik dat overduidelijk zo profileer, verwacht ik niet van mensen dat ze dat weten van me. Dus als ik zoiets krijg..Nou ja, als 't praktisch is, gebruik ik 't wel.
Zelfs één van mijn mannelijke huisgenoten zei, ze moet echt wel een hekel aan je hebben hè Dus in mijn omgeving is het wel duidelijk dat ik het echt heel erg verschikkelijk vind. Maar goed ik weet dat zij het wel heel leuk vind en niet houdt van de dingen die ik leuk vind, en ze geeft alleen dingen die zijzelf ook leuk vind. Dus voor mijn verjaardag vraag ik aan haar ook dingen die niet smaakgericht zijn.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb bijna alles van dat Delfts blauw Maar begrijp het goed als mensen het niet leuk vinden & snap niet dat als je dat weet, dat je het dan koopt. Ik heb ook delfts blauwe huisjes & servies is delfts blond, maar zou dat nooit voor anderen kopen als ik er niet zeker van ben dat ze het leuk vinden. Cadeau is toch niet iets wat jij leuk vindt, maar voor de persoon die het krijgt?
Gast- Gast
Ik heb ooit eens van mijn ex-schoonouders een afschuwelijke lamp gekregen. En die lamp heb ik nog; vraag me niet waarom.. (Weliswaar op de rommelkamer, die moet nodig opgeruimd worden)
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik heb twee vrienden die het nog steeds grappig vinden om allemaal rotzooi te kopen voor mijn verjaardag. Ik was er even onderuit gekomen (2 jaar) door dure cadeau suggesties te doen, maar dit jaar was ik het vergeten. Wat kochten ze?
Dat heb ik ook een keer gehad, van een paar vrienden kreeg ik een mega grote tas met rommel van de action. Een aantal dingen waren nog wel grappig, zoals een fles kinder champagne een een kinder vuurwerkpakket (met van die confetti-bommen enzo) maar er zat ook zoveel rommel tussen die ik daarna rechtstreeks in de kliko heb gepropt. Best zonde van het geld ook.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» Verschrikkelijke kramp
» Leuke en verschrikkelijke reclames
» Je meest recente www op facebook
» Meest romantische...
» Verschrikkelijke kramp
» Leuke en verschrikkelijke reclames
» Je meest recente www op facebook
» Meest romantische...
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: