Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest verschrikkelijke cadeau..

+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  L!ND@ vr 9 maa 2012 - 1:36

Ik heb ooit, van mijn crush, een flesje parfum voor mijn verjaardag gekregen. Stinken joh!! Ik durfde er alleen niks van te zeggen, omdat ie die helemaal zelf had uitgezocht Embarassed
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  mo-lola vr 9 maa 2012 - 2:12

Een engels bulldog beeldje van bruin glanzend hout.

Gekregen van me schoonouders omdat ik een engelse bulldog heb.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PrimaBella vr 9 maa 2012 - 2:21

Dat zijn dan denk ik wel de goed bedoelde cadeautjes van mijn oma;
- Zo'n 'kerst make-up pakketje' met gouden glitters, gouden eyeliner, gouden nagellak, bruine lipliner etc...
- Of parfum met zo'n typisch oma geurtje! Haha

Gelukkig gaat mijn moeder nu mee als mijn oma cadeautjes gaat uitzoeken en krijg ik daardoor nu meestal wel iets waar ik echt iets aan heb. En anders een cadeaubon van de kruitvat of hema ofzo Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 561177

Ooohww en die fotolijstjes en andere rommeltjes die ik altijd van vriendinnen kreeg. Op een gegeven moment wist ik gewoon niet meer waar ik het kwijt kon! Met vriendinnen hebben we daarom afgesproken dat we elkaar niets meer geven en in ruil daarvoor 1x per jaar een weekendje weg gaan ofzo Very Happy
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Evalynn vr 9 maa 2012 - 2:39

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 38_IMG_5283

Zo'n spiegeltje. Asjeblieft zeg.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Blair vr 9 maa 2012 - 3:29

Hahaha past wel goed bij de muur :P
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:22

Niekske schreef:Een grote wortel...

Het verhaal erachter: vrienden van me hadden me gek lopen maken dat ze me een dildo zouden geven voor mijn verjaardag. Ingepakt zag die wortel er wel zo uit, dus de sensatie was enorm.... Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 394967

Kijk, dat soort dingen houd ik dan wel weer van Laughing

Ik zie het helemaal voor me Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 394967 Hoe reageerde je?

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 9 maa 2012 - 8:59

Mijn vreselijkste kadoo's komen duidelijk van mijn schoonfamilie af. Wel allemaal lief bedoeld overigens, maar liever niet.

Een aantal jaar geleden kreeg ik van schoonma en schoonzus een afgrijselijk kitserig beeldje/vaasje. Ik heb er helaas geen foto van, maar het was een klein ouderwets vaasje voor bijv. 1 roos in een oudroze/oranje kleur. Met een glimmende laag er over.De kleuren liepen in verschillende tinten van lichter naar donker. Als verziering zat er volgens mij een gelig roosje ofzo op. Hoe dan ook, afschuwelijk.

Dit jaar kreeg ik mijn schoonfamilie ondergoed. Ik had daar een weekje gelogeerd, en zij ruimen altijd alles voor mij op, ook kleren opvouwen enzo. Wat dat betreft weten ze dus wel wat voor soort ondergoed ik draag. Jongste schoonzusje gaf me vervolgens een ieniemieni stringetje. Ik vermoed ooit eens voor zichzelf gekocht, maar nooit gedragen (ze haalde hem tussen haar kleding vandaan, met kaartje er nog aan). Deze string draag ik overigens wel eens, het is niet helemaal mijn ding maar zit verder prima.

Van oudste schoonzus kreeg ik daarentegen heel degelijk ondergoed. Een heel ouderwets katoenen hemd wat echt alleen geschikt is voor onder je kleding en een bijpassende katoenen slip. Dit heb ik eigenlijk alleen s'nachts aan. Man kreeg overigens van haar zo'n prachtige ouderwetse katoenen herenslip (wie kent ze niet). Die heeft hij geloof ik nog niet geprobeerd:D .

Van schoonmoeder kreeg ik dit jaar 2 gewatteerde zwarte leggings, waar ik stiekem erg blij mee ben.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jerry vr 9 maa 2012 - 9:47

luisa, werd dat degelijke katoenen ondergoed als serieus kado gegeven? Question
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 10:04

Lissa schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 38_IMG_5283

Die vond ik toen ik 14 ofzo was wel erg leuk, haha!

Gast
Gast

Bericht  redd vr 9 maa 2012 - 11:05

Knalroze plastic placemets inc onderzetters van n vriendin,achteraf hoorde ik dat ze bij haar broer in zn kerstpakket zaten.....

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  luisa vr 9 maa 2012 - 11:46

Jerry schreef:luisa, werd dat degelijke katoenen ondergoed als serieus kado gegeven? Question

Ja absoluut. Schoonfamilie komt weliswaar uit andere cultuur, maar weten heel goed wat wij wel en niet dragen, sowieso zussen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Evalynn za 10 maa 2012 - 0:18

_MamaRosa_ schreef:
Lissa schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 38_IMG_5283

Die vond ik toen ik 14 ofzo was wel erg leuk, haha!
Ik had een hekel aan roze toendertijd, ik denk dat ik een jaar of 16 was.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Niekske zo 11 maa 2012 - 6:51

Youandi schreef:
Niekske schreef:Een grote wortel...

Het verhaal erachter: vrienden van me hadden me gek lopen maken dat ze me een dildo zouden geven voor mijn verjaardag. Ingepakt zag die wortel er wel zo uit, dus de sensatie was enorm.... Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 394967

Kijk, dat soort dingen houd ik dan wel weer van Laughing

Ik zie het helemaal voor me Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 6 394967 Hoe reageerde je?

Ik ben met een knalrood hoofd naar de gang gelopen om het uit te pakken en toen het een wortel bleek, werd ik nog rode, haha! Ze hadden me wel goed voor de gek gehouden, maar ik kon de grap wel waarderen Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: