Meest romantische...
+24
Ugly Betty
TNMN
sonly
PrimaBella
mzcharlotte
Kaboutertje
Marin
Mizz_S
RYW
Shy
_Lacey_
Arwyn
Merai
Guus
Cheesegirl
Marsy28
SarahKey
Koffieleut
Caro
Pompoen
Pien
studiebol
Feline
Paper Crown
28 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Meest romantische...
Wat is het meest romantische dat iemand voor je gedaan heeft?
- Zin om te zwijmelen
- Zin om te zwijmelen
Gast- Gast
Re: Meest romantische...
Naar een Concert van Within Temptation 2 weken terug. Ik wist niet dat we daar naar toe zouden gaan. Wilde ze altijd graag zien dus het was echt te gek.
Mijn vriend is niet zo romantisch in de zin van kaarsjes etc, maar meer van deze spontane dingen. We hebben een paar lastige maanden achter de rug en deze verrassing heb ik zo kunnen waarderen. In mindere tijden kom je er echt achter wat je aan je partner hebt en ik ben zo blij dat ik deze voorwaardelijke steun heb kunnen krijgen en nu nog steeds
Mijn vriend is niet zo romantisch in de zin van kaarsjes etc, maar meer van deze spontane dingen. We hebben een paar lastige maanden achter de rug en deze verrassing heb ik zo kunnen waarderen. In mindere tijden kom je er echt achter wat je aan je partner hebt en ik ben zo blij dat ik deze voorwaardelijke steun heb kunnen krijgen en nu nog steeds
Gast- Gast
Op 1 knie gaan in een luchtballon met liefde in zijn ogen.. Hoe hij 'Já, ik wil..' zei op 6 augustus 2010.. en hoeveel steun hij is nu tijdens IVF, hoe hij elke avond meeloopt naar boven, de injectie tussen zijn handen opwarmt zodat het inspuiten niet koud voelt, het bed openslaat, tot 3 telt zodat ik op 3 de naald erin doe. Hoe hij zich geen raad weet als ik heel verdrietig ben en me heel stevig vastpakt. Hoe hij ervoor heeft gezorgd dat als hem iets overkomt, ik me geen moment druk hoef te maken om de toekomst. Ik kan blijven wonen waar we wonen, en de leefstijl leiden die we nu ook hebben. Hoe hij me koste wat het kost wil laten lachen.. hoe dan ook.
Mijn man is Engel Gabriel..
Mijn man is Engel Gabriel..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik krijg er een brok van in m'n keel CKC..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ik krijg er een brok van in m'n keel CKC..
Oh, Feline.. ik heb zo'n leuke man. Zo lief en zo stevig in zijn schoenen. Zo sterk. Ik sta op nummer 1 altijd.. ik ga zelfs boven hem. Als ik maar gelukkig ben zegt hij dan.. Hij overlegd alles... oh en, afgelopen dinsdag moest ik voor een echo naar het ziekenhuis.. voelde me zo alleen en hij vond het al rot dat ik alleen moest ivm een hele belangrijke vergadering (IVF centrum VU heeft een aparte bijgebouw waar iedereen met IVF zit, allemaal stellen, zat ik alleen..) ik zat maar even een boekje te lezen, toen ik iemand gehaast hoorde lopen, was het mijn man.. hij zei: 'Ik ben er hoor, liefje! Ben gewoon weggegaan tijdens de vergadering..' had ie gezegd: 'Heren, mijn vrouw heeft me nu even nodig, zo terug!' haha vond ik zoooooooooooooo lief!
2CKC2 schreef:Feline schreef:Ik krijg er een brok van in m'n keel CKC..
Oh, Feline.. ik heb zo'n leuke man. Zo lief en zo stevig in zijn schoenen. Zo sterk. Ik sta op nummer 1 altijd.. ik ga zelfs boven hem. Als ik maar gelukkig ben zegt hij dan.. Hij overlegd alles... oh en, afgelopen dinsdag moest ik voor een echo naar het ziekenhuis.. voelde me zo alleen en hij vond het al rot dat ik alleen moest ivm een hele belangrijke vergadering (IVF centrum VU heeft een aparte bijgebouw waar iedereen met IVF zit, allemaal stellen, zat ik alleen..) ik zat maar even een boekje te lezen, toen ik iemand gehaast hoorde lopen, was het mijn man.. hij zei: 'Ik ben er hoor, liefje! Ben gewoon weggegaan tijdens de vergadering..' had ie gezegd: 'Heren, mijn vrouw heeft me nu even nodig, zo terug!' haha vond ik zoooooooooooooo lief!
Dat vind ik idd echt wel geweldig lief!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
CKC, je verdiend ook zo´n lieve man want ik vind jou ook echt een lieverd!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:CKC, je verdiend ook zo´n lieve man want ik vind jou ook echt een lieverd!!!
Wat lief, dankje!
CkC, ik vind je serieus een stoere Chick! Dat klinkt lomp maar zo bedoel ik het niet, maar meisje vind ik in dit geval zo soft klinken. Met een stoere Chick bedoel ik echt dat je ondankt alles z'n positive draai geeft, je geeft niet op, blijf de mooie kant zien en heb ondanks alle meningen toch op een nette manier je mondje klaar staan. Je komt bij mij over als een meid met ballen.
Gast- Gast
Cimic schreef:CkC, ik vind je serieus een stoere Chick! Dat klinkt lomp maar zo bedoel ik het niet, maar meisje vind ik in dit geval zo soft klinken. Met een stoere Chick bedoel ik echt dat je ondankt alles z'n positive draai geeft, je geeft niet op, blijf de mooie kant zien en heb ondanks alle meningen toch op een nette manier je mondje klaar staan. Je komt bij mij over als een meid met ballen.
Wat lief! Dankje.. ik heb 2 enorme ballen nu door alle hormonen (seriously, mijn boobs zijn bigger than ever..) maar ik ben ondanks alles erg positief. En het meest nog wel dat ik geestelijk geen last heb van mijn hormonen. Tof vind ik dat. Als ik dus niet zwanger word deze ronde, hoef ik de volgende keer in ieder geval niet bang te zijn voor de hormonen en de prikken.
2CKC2 schreef:Cimic schreef:CkC, ik vind je serieus een stoere Chick! Dat klinkt lomp maar zo bedoel ik het niet, maar meisje vind ik in dit geval zo soft klinken. Met een stoere Chick bedoel ik echt dat je ondankt alles z'n positive draai geeft, je geeft niet op, blijf de mooie kant zien en heb ondanks alle meningen toch op een nette manier je mondje klaar staan. Je komt bij mij over als een meid met ballen.
Wat lief! Dankje.. ik heb 2 enorme ballen nu door alle hormonen (seriously, mijn boobs zijn bigger than ever..) maar ik ben ondanks alles erg positief. En het meest nog wel dat ik geestelijk geen last heb van mijn hormonen. Tof vind ik dat. Als ik dus niet zwanger word deze ronde, hoef ik de volgende keer in ieder geval niet bang te zijn voor de hormonen en de prikken.
Ruilen? Bedoel je boobs he. Mijn Tiddies zijn kleiner, van C naar B gaan is slecht voor je ego. Wel fijn geen hormonenbom in je lijf. Ik heb de nuvaring omdat ik te veel hormonen ook niet fijn vind maar die draken momenten blijven toch wel. Jij krijg dit jaar echt wel goed nieuws...let maar op!
Gast- Gast
Mijn man is niet zo romantisch, ik hoef geen bloemen of ontbijt op bed te verwachten. Maar hij doet het op zijn eigen manier.
Wat ik altijd superlief vind is dat mijn echt élke keer in de supermarkt kijkt of ze mijn lievelingsbrood hebben...en dat dan ook meeneemt. Dat ik een vriezer vol van dat brood heb en er niet tegenop kan eten is een ander verhaal, haha, maar dat hij daar zijn best voor doet vind ik echt lief.
En ik denk dat het meest romantische toch zijn huwelijksaanzoek was. Ik zat er doorheen, had het helemaal gehad en had een huilbui bij hem in zijn werkkamer. Ik weet het nog precies, ik zat op de leunstoel die daar staat te snikken. En ineens zat hij voor me op zijn knieën en vroeg of hij met me wilde trouwen. Hij heeft het daarna op mijn verzoek nog een stuk of 5 keer gevraagd omdat ik elke keer heel hard begon te huilen als ik ja wilde zeggen.
Het was een spontaan aanzoek en juist omdat hij het me vroeg terwijl ik op mijn slechtst was en hij op dat moment dacht: "dit is het, deze huilende vrouw wil ik trouwen".
Wat ik altijd superlief vind is dat mijn echt élke keer in de supermarkt kijkt of ze mijn lievelingsbrood hebben...en dat dan ook meeneemt. Dat ik een vriezer vol van dat brood heb en er niet tegenop kan eten is een ander verhaal, haha, maar dat hij daar zijn best voor doet vind ik echt lief.
En ik denk dat het meest romantische toch zijn huwelijksaanzoek was. Ik zat er doorheen, had het helemaal gehad en had een huilbui bij hem in zijn werkkamer. Ik weet het nog precies, ik zat op de leunstoel die daar staat te snikken. En ineens zat hij voor me op zijn knieën en vroeg of hij met me wilde trouwen. Hij heeft het daarna op mijn verzoek nog een stuk of 5 keer gevraagd omdat ik elke keer heel hard begon te huilen als ik ja wilde zeggen.
Het was een spontaan aanzoek en juist omdat hij het me vroeg terwijl ik op mijn slechtst was en hij op dat moment dacht: "dit is het, deze huilende vrouw wil ik trouwen".
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Mijn man is een schat, op zijn goede momenten ;-). Nee, hij is oprecht echt lief en doet alles voor me... Hij haalt iedere week de boodschappen waarbij hij standaard vraagt of ik nog iets speciaals wil hebben. Mochten ze iets niet hebben, gaat hij rustig drie winkels af totdat hij heeft gevonden wat hij wil. Hij kookt iedere avond voor ons, 's avonds zorgt hij áltijd dat ik iets te drinken heb... Als ik ziek ben zijn de bouillons, kopjes thee en de lieve knuffels niet aan te slepen. Ook al lig ik snikkend met een snothoofd op zijn knie, hij blijft mijn haren dan strelen... de zorgzaamheid die hij heeft naar onze hond, de manier waarop hij voor mijn familie zorgde toen mijn vader in het ziekenhuis op sterven lag...
Zo kan ik nog wel even doorgaan :-)
Zo kan ik nog wel even doorgaan :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pompoen, jullie huwelijksaanzoek was bijna hetzelfde als die van ons. Het enige verschil is dat het bij ons op bed was ipv in een werkkamer.
Ckc, wat heb jij een schat van een man!
Mijn man is totaal niet romantisch (en ik ook niet, gelukkig). Maar toen hij 5 jaar geleden mij beter wilde leren kennen heeft hij met valentijnsdag een kaartje onder mijn ruitenwisser gedaan. Hij wist niet precies in welk appartement ik woonde, maar wel welke auto van mij was. Dat vond ik ook wel heel lief.
Mijn man is totaal niet romantisch (en ik ook niet, gelukkig). Maar toen hij 5 jaar geleden mij beter wilde leren kennen heeft hij met valentijnsdag een kaartje onder mijn ruitenwisser gedaan. Hij wist niet precies in welk appartement ik woonde, maar wel welke auto van mij was. Dat vond ik ook wel heel lief.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Pompoen, jullie huwelijksaanzoek was bijna hetzelfde als die van ons. Het enige verschil is dat het bij ons op bed was ipv in een werkkamer.
Haha! Wat grappig! Zat jij ook te huilen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Romantische was wel dat hij mij, zomaar, ten huwelijk vroeg. Hij had nooit laten merken dat hij daarover zat na te denken. Kwam voor mij heel onverwachts.
En hij weet altijd eerder als mij dat ik ongesteld moet worden en dan koopt hij chocolade.
En hij weet altijd eerder als mij dat ik ongesteld moet worden en dan koopt hij chocolade.
Ik heb een hele romantische vriend. Sowieso krijg ik elke avond een voet/been massage. Hij schrijft briefjes en verstopt deze, hij schrijft I love you in de sneeuw op mijn auto in spiegelbeeld zodat, als ik achter het stuur kruip, ik dit kan lezen. En tijdje terug was ik superlaat thuis van werk (moest vanuit Limburg naar Friesland en was 3.00 uur thuis) en toen ik thuiskwam stonden er 210 kaarsjes te branden in allemaal vormen en overal en had hij uit fruit allemaal lekkere dingen gesneden. En hij verrast me telkens.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
тыквашка schreef:Koffieleut schreef:Pompoen, jullie huwelijksaanzoek was bijna hetzelfde als die van ons. Het enige verschil is dat het bij ons op bed was ipv in een werkkamer.
Haha! Wat grappig! Zat jij ook te huilen?
Ja, ik was net weer op aan het krabbelen na overspannen te zijn geweest en was helemaal niet blij met mezelf, maar hij was (is) wel heel blij met mij. Dankzij hem ben ik ook weer een stuk gelukkiger met mezelf.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik vind het altijd zo lief dat hij croissantjes voor ons koopt zodat we zondags samen kunnen ontbijten. Ook dat ik altijd de grote handdoek mag als we douchen, haha.
Edit: Toen we nog heel jong waren, ik denk 15 en 16, heeft ie eens zijn slaapkamer volgezet met waxinelichtjes. In de vorm van een hartje. Dat vond ik zo lief toen
Edit: Toen we nog heel jong waren, ik denk 15 en 16, heeft ie eens zijn slaapkamer volgezet met waxinelichtjes. In de vorm van een hartje. Dat vond ik zo lief toen
Gast- Gast
Ik weet niet wat echt het meest romantische is, maar ik vind het altijd onwijs lief als hij een bloemetje mee neemt. Wat mij nog goed bij staat, toen hadden we net 1 jaar verkering (we waren 15 jaar). Hij had een envelopje met wat geld erin en een kaart waarop stond dat we naar de juwlier gingen om een ring uit te zoeken. Het was echt een ring van €7,95, maar ik draag hem nu al 6.5 jaar. Ik vond het zo schattig dat hij dat hij gedaan. Het is trouwens zo'n ring met 2 van die hartjes naast elkaar, kan geen plaatje vinden.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Aaah CKC, ik hoop zo dat allemoeite straks beloond wordt... Ik gun het jullie zo!
Mijn vrien ging in feb. Een weekje skieen met zijn broers. Op de eerste dag dat hij weg was stuurde hij mij een smsje dat ik even tussen de boeken moest kijken in de kast. Daar had hij vijf kaartjes verstopt, voor elke dag dat hij weg was een. Elke dag als ik thuis kwam van werk mocht ik er eentje openmaken en lezen, zo lief!
Er stond elke dag een reden waarom hij zoveel van mij hield en een letter, aan het eind werden de letters S.A.M.E.N. In de brief die erbij zat schreef hij dat alles altijd goed was zolang we maar samen waren, samen voor altijd
Maar eigenlijk vooral de kleine dingen: elke avond tegen me aan gaan liggen en me vastpakken en fluisteren dat alles klopt, ineens de kamer binnenlopen met een babyfoto van mij in z'n handen en zeggen dat hij later zulke baby's krijgt (met een grijns op zijn gezicht) zijn vrienden afbellen en zeggen dat hij gewoon zin heeft om bij mij te zijn, boos worden als ik niet netjes behandeld wordt op mijn werk, met mijn moeder gaan lopen als het zonnetje schijnt, enz enz enz
Ik knijp dagelijks in mijn handjes, serieus
Mijn vrien ging in feb. Een weekje skieen met zijn broers. Op de eerste dag dat hij weg was stuurde hij mij een smsje dat ik even tussen de boeken moest kijken in de kast. Daar had hij vijf kaartjes verstopt, voor elke dag dat hij weg was een. Elke dag als ik thuis kwam van werk mocht ik er eentje openmaken en lezen, zo lief!
Er stond elke dag een reden waarom hij zoveel van mij hield en een letter, aan het eind werden de letters S.A.M.E.N. In de brief die erbij zat schreef hij dat alles altijd goed was zolang we maar samen waren, samen voor altijd
Maar eigenlijk vooral de kleine dingen: elke avond tegen me aan gaan liggen en me vastpakken en fluisteren dat alles klopt, ineens de kamer binnenlopen met een babyfoto van mij in z'n handen en zeggen dat hij later zulke baby's krijgt (met een grijns op zijn gezicht) zijn vrienden afbellen en zeggen dat hij gewoon zin heeft om bij mij te zijn, boos worden als ik niet netjes behandeld wordt op mijn werk, met mijn moeder gaan lopen als het zonnetje schijnt, enz enz enz
Ik knijp dagelijks in mijn handjes, serieus
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik word helemaal blij van al jullie verhalen! Mijn vriend is niet superromantisch maar wel heel erg lief en zorgzaam! De keren dat ik opeens een lief briefje op mijn kussen vind of er een bos bloemen met een kaartje staat zijn uitzonderlijk maar daardoor wel extra fijn! We zijn allebei helemaal onszelf en juist dan zijn we een perfecte match. Ik kan niet eens omschrijven hoe fantastisch hij is, ben zo dolgelukkig met hem
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ben bang na het lezen van dit topic.. dat de leukste mannen al vergeven zijn. Dan neem ik maar genoegen met een overblijfsel.. :-)
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Die van mij is niet super romantisch, maar ik ook niet, haha
Wel gewoon lief in kleine dingetjes! Bijvoorbeeld afgelopen winter mijn autoramen schoonmaken toen hij 5 minuutjes eerder weg moest. Of op m'n verjaardag afgelopen jaar zeggen dat ik moet blijven liggen, omdat hij nog slingers en een lekker ontbijtje moet kopen voor me.
Vroeger had hij trouwens wel meer van die acties dan nu, haha. Was toen een keer naar de film geweest, kwam ik mijn slaapkamer binnen, had hij alle kaarsjes aangestoken en met M&M's een hartje er midden in gelegd. En toen we een jaar samen waren, werd ik zomaar een juwelier mee in genomen om ringen te kopen voor ons samen terwijl hij een week daarvoor nog had gezegd daar helemaal niks mee te hebben.
Wel gewoon lief in kleine dingetjes! Bijvoorbeeld afgelopen winter mijn autoramen schoonmaken toen hij 5 minuutjes eerder weg moest. Of op m'n verjaardag afgelopen jaar zeggen dat ik moet blijven liggen, omdat hij nog slingers en een lekker ontbijtje moet kopen voor me.
Vroeger had hij trouwens wel meer van die acties dan nu, haha. Was toen een keer naar de film geweest, kwam ik mijn slaapkamer binnen, had hij alle kaarsjes aangestoken en met M&M's een hartje er midden in gelegd. En toen we een jaar samen waren, werd ik zomaar een juwelier mee in genomen om ringen te kopen voor ons samen terwijl hij een week daarvoor nog had gezegd daar helemaal niks mee te hebben.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, dat zat ik me ook al te bedenken.Feline schreef:Ben bang na het lezen van dit topic.. dat de leukste mannen al vergeven zijn. Dan neem ik maar genoegen met een overblijfsel.. :-)
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Romantische komedie
» Romantische komedies
» Romantische komedie?
» Help mij, ik zoek lieve leuke romantische meidenfilms
» Van wie hou je het meest?
» Romantische komedies