Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest verschrikkelijke cadeau..

+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  banjer49 di 6 maa 2012 - 9:57

Chipp schreef:sommige mensen kennen me echt slecht. Deze kookwekker en dolfijnenonderzetters. Ik haat dieren Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 394967 Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Ed6f3ce5

vind de kookwekker leuk, i love cats.

verschrikkelijkste cadeau dat ik ooit kreeg een witte bloem in een vaas, haat witte bloemen echt, heb hem gelijk aan de buurvrouwe gegeven
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 10:01

Door het verhaal van Toet moet ik opeens denken aan het cadeau dat mijn ouders mij voor mijn 13e verjaardag gaven; Een BSB-dekbedovertrek. Dat was nu net het jaar dat ik geen fan meer was en al begon te puberen. Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 6 maa 2012 - 10:13

Vorig jaar voor mn verjaardag van mn zwager 2 superlelijke beeldjes gekregen van n
kat en n muis... dat was in de periode dat we ons nieuwe huis tiptop aan het inrichten waren en alles prullaria weg hadden gedaan... baalde flink daarvan. heb ze vorige week weggegooid

Wie van jullie durft te zeggen dat je n kado niet leuk vindt? ik durf dat niet:p
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga di 6 maa 2012 - 10:18

Een mok. Voor m'n 16e verjaardag.. 't Is dat ik 'm van m'n broertje heb gekregen, want anders...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Lenthe di 6 maa 2012 - 10:26

Maura schreef:Door het verhaal van Toet moet ik opeens denken aan het cadeau dat mijn ouders mij voor mijn 13e verjaardag gaven; Een BSB-dekbedovertrek. Dat was nu net het jaar dat ik geen fan meer was en al begon te puberen. Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 394967

Dat was destijds ook nog hartstikke duur! En ik durf dat soort dingen ook niet te zeggen dat ik het lelijk vind. Echt jammer van het geld!
Ik kan me niet zoveel vreselijke cadeaus herinneren. Het enige is dat ik niet tegen douchespullen kan en ik dat ook netjes tegen iedereen zeg, zodat ik niet 12 ongebruikte douchgel in de kast heb staan. Totdat vorig jaar de nieuwe vriendin van een vriend aankwam met een pakketje douchespullen, terwijl hij eerder altijd geld gaf. Zij wist niet dat ik er niet tegen kan, dus ik heb heel netjes bedankt voor het cadeautje en niks gezegd.. Vond het zo lief van de moeite.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Bazinga di 6 maa 2012 - 10:28

Jerry schreef:

Wie van jullie durft te zeggen dat je n kado niet leuk vindt? ik durf dat niet:p

Ik schijn een gezicht te hebben dat boekdelen spreekt... Dus ik laat 't vanzelf wel merken, al doe ik nog zo m'n best beleefd te zijn!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  ExpressoB di 6 maa 2012 - 10:52

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcS5ddTRE6YPHbIqLObeUR3BjX35hFgUW6tegx09Z8yf6it6zoVsqg

Hij zag er iets anders uit maar dus zo'n boeddha beeldje.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush di 6 maa 2012 - 10:53

ExpressoB schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcS5ddTRE6YPHbIqLObeUR3BjX35hFgUW6tegx09Z8yf6it6zoVsqg

Dat zou ik zo leuk vinden, maar krijg ik dus nooit Sad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 10:54

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 44200

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 6 maa 2012 - 10:56

whohaaa charlie! Die is leeeeelijk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ExpressoB di 6 maa 2012 - 10:56

Rush schreef:
ExpressoB schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcS5ddTRE6YPHbIqLObeUR3BjX35hFgUW6tegx09Z8yf6it6zoVsqg

Dat zou ik zo leuk vinden, maar krijg ik dus nooit Sad

Hij stond eerst binnen, want had hem gekregen. Later verplaatste ik hem naar mijn dakterras en toen is die gevallen, perongeluk...express haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 6 maa 2012 - 10:57

Charlie: dat vind ik altijd van die 'enge' poppen. Je hebt hem nog?! :P
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 11:03

ExpressoB schreef:Charlie: dat vind ik altijd van die 'enge' poppen. Je hebt hem nog?! :P
Ja die poppen vind ik echt super lelijk en iets engs hebben idd. Zou ik meteen weg doen als ik hem kreeg denk ik (al kan ik dit nooit zo goed, bang om iemand te beledigen).

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 6 maa 2012 - 11:07

Huh dacht ik, word ik nou gek maar nu heet je Mila en andere avater. scratch
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 15:01

Deze toen ik 15 of 16 werd:

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Z

Verder heb ik ook wel eens een pen gehad als cadeau en een agenda uit 2001 terwijl het 2009 was

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 16:38

Mila schreef:
ExpressoB schreef:Charlie: dat vind ik altijd van die 'enge' poppen. Je hebt hem nog?! :P
Ja die poppen vind ik echt super lelijk en iets engs hebben idd. Zou ik meteen weg doen als ik hem kreeg denk ik (al kan ik dit nooit zo goed, bang om iemand te beledigen).

Ik vind ze ook eng! En lelijk, dit is een plaatje van google want ik heb dat ding een maand later aan een stom meisje cadeau gedaan in de brugklas laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 18:48

banjer49 schreef:
Chipp schreef:sommige mensen kennen me echt slecht. Deze kookwekker en dolfijnenonderzetters. Ik haat dieren Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 394967 Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 Ed6f3ce5

vind de kookwekker leuk, i love cats.

+1

Gast
Gast

Bericht  Mees di 6 maa 2012 - 19:38

Ik weet zo niet wat het ergste cadeau is dat ik ooit he gekregen.
Wel een cadeau dat mijn vader ieder jaar van mijn tante krijgt, after shave.

Mijn vader heeft al 25jaar een baard. En ze dacht nog serieus ook dat ie dat gebruikt na het scheren.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Tiana di 6 maa 2012 - 19:56

Charlie schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 44200
Zoiets heb ik ook ooit van mijn oma gekregen. laughcry

Ook kreeg ik vaak van die gratis dingen die ze bij Yves Rocher kreeg, dingen waar ze zelf niks mee deed. :P En toen ik 13 was kreeg ik een gebreid houtje touwtje vest met duizend kleuren, echt super lelijk! Rolling Eyes
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Phileine di 6 maa 2012 - 20:45

Een zelfhulpboek, om je leven te veranderen Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 2 394967 En een soort lange, Afrikaanse ketting. Ik hou niet van sieraden en al helemaal niet van lelijke nepgouden kleurtjes.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  SarahKey di 6 maa 2012 - 20:50

Zo'n lelijk ding geef je toch een ander ook niet kado als je hem zelf spuuglelijk vind? zou me echt schamen.

Pasgeleden kreeg Siem, toen nog in de buik, een beertje van vreselijke lelijke ouderwetse stof.
Nu hou ik al niet van teddyberen laat zo'n zo'n spuuglelijke.

Halve week later laggie in de vuilnisbak.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Niekske di 6 maa 2012 - 20:59

Waha wat een dingen komen hier voorbij! De dolfijnenlamp uit Toets post heb ik ook gekregen voor mijn zestiende verjaardag ofzo. Ik heb em nog wel een tijdje gebruikt, het licht dat eruit kwam was wel mooi. Toen mijn broertje voor het eerst alleen op vakantie ging, had hij voor ons allemaal iets meegenomen. Super lief natuurlijk, maar het waren echt van die cliché souvenir dingen, beeldjes van dolfijntjes op de golven enzo, vreselijk! Maar dat durfden we allemaal niet te zeggen, omdat het gebaar ze lief was... laughcry

Verder heb ik eens gevraagd om een italiaans kookboek en er specifiek bij gezegd dat het eenvoudig moest zijn, met standaard ingredienten, geen exotisch spul. Ik kreeg dus een boek met de meest vreemde recepeten en combinaties van ingredienten waar ik nog nooit van gehoord had.

Om dit soort dingen te voorkomen... ik hou al een paar jaar een lijstje bij via www.lijstje.nl. Je kan hier links bijzetten naar plaatjes en sites van de dingen die je wil hebben. En mensen kunnen afstrepen wat ze kopen. Je hebt zo altijd iets te vragen met je verjaardag en mensen kunnen ook zien wat je precies bedoeld smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  _Cyn_ di 6 maa 2012 - 21:03

Ik heb ooit een tas gehad van mijn exschoonouders. Zo afschuwlijk...Sad

Het was gewoon een schoudertas, maar gezien het aantal vakjes leek het net zo'n backpackerstas. Het was blauw, met oranje garen gestikt. Ik weet niet meer waar hij is, anders had ik ff een foto gemaakt :P
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Jeanette di 6 maa 2012 - 21:12

Een verschrikkelijke handtas. Ik vond hem zo spuuglelijk, maar dat heb ik ook gewoon opgebiecht en heb hem toen geruild voor een andere.

Wel hilarisch om te lezen dit! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:34

SarahKey schreef:Zo'n lelijk ding geef je toch een ander ook niet kado als je hem zelf spuuglelijk vind? zou me echt schamen.

Ja, dat is inderdaad echt vréselijk vergeleken bij het na een week in de vuilnisbak mieteren laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: