Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest verschrikkelijke cadeau..

+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:41

Een wijnkaraf terwijl diegene weet dat wij geen wijn drinken. Staat nog steeds ongebruikt in de kelder. Ik wil 'm wel doorgeven aan iemand die er wel wat aan heeft, maar ik ken eigenlijk niemand die ooit een wijnkaraf op tafel zou zetten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  May di 6 maa 2012 - 22:35

Ik dacht dat iedereen om mij heen wel wist dat ik delfts blauw echt spuug en spuuglelijk vind. Maar blijkbaar toch niet laughcry Want ik kreeg voor kerst van mijn schoonzusje allemaal delftsblauwe keukenspullen zoals een beschuitbus, knäckebröddoos etc. En dat was ook wel wat ik wou maar geen delftsblauw....

Dus ben nog steeds aan het kijken hoe ik het op wonderbaarlijke wijze kan laten verdwijnen, want vind weggooien wel weer zonde!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rouge di 6 maa 2012 - 22:37

Charlie schreef:Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 44200

Maar dat is toch énig voor de babykamer!! laughcry
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Ibbeltje di 6 maa 2012 - 22:42

May schreef:Ik dacht dat iedereen om mij heen wel wist dat ik delfts blauw echt spuug en spuuglelijk vind. Maar blijkbaar toch niet laughcry Want ik kreeg voor kerst van mijn schoonzusje allemaal delftsblauwe keukenspullen zoals een beschuitbus, knäckebröddoos etc. En dat was ook wel wat ik wou maar geen delftsblauw....

Dus ben nog steeds aan het kijken hoe ik het op wonderbaarlijke wijze kan laten verdwijnen, want vind weggooien wel weer zonde!

heb je foto?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  May di 6 maa 2012 - 22:46

Ibbeltje schreef:
May schreef:Ik dacht dat iedereen om mij heen wel wist dat ik delfts blauw echt spuug en spuuglelijk vind. Maar blijkbaar toch niet laughcry Want ik kreeg voor kerst van mijn schoonzusje allemaal delftsblauwe keukenspullen zoals een beschuitbus, knäckebröddoos etc. En dat was ook wel wat ik wou maar geen delftsblauw....

heb je foto?

Het was van de xenos serie, ik zal even een plaatje zoeken, want ze staan bij mijn ouders dus kan ze nu niet op de foto zetten.

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 10pvl80

Heb sowieso beschuitbus, de knäckebrödbus, en volgens mij ook de theedoos. En verder moet ik even kijken of ik er nog meer van heb.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje di 6 maa 2012 - 22:51

Leuk! Alleen woon je zo'n end weg Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 22:56

Toen ik 20 werd ofzo een plastic tasje met Shiva erop. Deze:

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 Lord-Shiva
Ten eerste was het tasje spuuglelijk, echt van plastic dus, en ten 2e draag ik dat soort dingen niet vanwege mijn geloof. Heb het meteen weggegooid toen ze weg was.

</FONT>

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 22:58

Mijn verschrikkelijkste cadeau was een elektrische vliegenmepper. Maar met de reden hij vond het wel leuk omdat het zo goed bij m`n haar combineerde (m`n haar zat toen wild alle kanten op) Bovendien was dit ook het enige cadeau haha.
Van dezelfde persoon kreeg ik een paar jaar terug toen ik zwaar aan de medicijnen zat een fles wijn. Dit wist iedereen en toch kwam hij daarmee aan, ook niet echt snugger.

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSUrJw1hEq-DlIl9rwXMv0GgkGOuuSyNHcYHXdHG_81Jf9nWjNV2A

Gast
Gast

Bericht  May di 6 maa 2012 - 22:59

Ja dat is wel een nadeel idd!
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje di 6 maa 2012 - 23:00

Misschien kan je er iemand anders nog blij mee maken? smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 23:15

Lily schreef:Mijn verschrikkelijkste cadeau was een elektrische vliegenmepper. Maar met de reden hij vond het wel leuk omdat het zo goed bij m`n haar combineerde (m`n haar zat toen wild alle kanten op) Bovendien was dit ook het enige cadeau haha.
Van dezelfde persoon kreeg ik een paar jaar terug toen ik zwaar aan de medicijnen zat een fles wijn. Dit wist iedereen en toch kwam hij daarmee aan, ook niet echt snugger.

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcSUrJw1hEq-DlIl9rwXMv0GgkGOuuSyNHcYHXdHG_81Jf9nWjNV2A
Daar zou ik niet over vallen, denk dat mensen daar gewoon niet bij stil staan. Ik zou het ook voor elkaar krijgen.

Wij krijgen ook regelmatig flessen wijn terwijl iedereen weet dat we geen wijn drinken, maar goed, daar kan ik me niet druk om maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 23:26

ow ja maar het ligt ook aan de persoon he, die jongen komt op elke verjaardag met de meeste onbenullige cadeaus aan. Zo een keer bij een vriendin potjes met kaarsjes maar al half opgebrand en een andere vriendin had hem een keer een dvd cadeau gedaan, een jaar later ofzo kreeg ze die weer terug op haar eigen verjaardag (boos dat ze was)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 23:53

Ibbeltje schreef:Leuk! Alleen woon je zo'n end weg Sad

Ouwe schooiert!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 6 maa 2012 - 23:54

Charlie schreef:
Ibbeltje schreef:Leuk! Alleen woon je zo'n end weg Sad

Ouwe schooiert!

Dank je Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 23:58

Je mag wel eens bij mij op zolder in de dozen rondsnuffelen hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 7 maa 2012 - 0:00

Lily schreef:Je mag wel eens bij mij op zolder in de dozen rondsnuffelen hoor :P

Heb je nog van alles dan? Ik kom graag snuffelen Very Happy Soort van kringloop aan huis Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:00

Echt verschrikkelijk is het niet, maar ik kreeg ooit een tv voor op mijn slaapkamer van mijn ouders. Terwijl ze best weten dat ik eigenlijk nooit tv kijk!
Ik had ze iets anders gevraagd, wat nog goedkoper was ook, dus waarom ze besloten hebben om mij toch die tv te geven is mij nog steeds een raadsel :P

Ondertussen staat de tv bij ons (vriend en ik) in de woonkamer, aangezien de oude tv er mee is gestopt. Nu dus maar even door sparen voor een iets groter model :P

Ik was zelf vroeger trouwens heel erg goed in vreselijke cadeaus kopen, voor mijn moeder kocht ik altijd een poezenbeeldje. Er staat echt een doos vol op zolder, en lelijk dat ze ze vind Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:01

sta elk jaar op een rommelmarkt dus heb wel wat ja :P Ook gaan we `t voorjaar/zomer de tuin doen dus dan kunnen we daar ook weer wat dingen weg

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 7 maa 2012 - 0:02

Lily schreef:sta elk jaar op een rommelmarkt dus heb wel wat ja :P Ook gaan we `t voorjaar/zomer de tuin doen dus dan kunnen we daar ook weer wat dingen weg

Oow ja klopt ja rommelmarkt Very Happy Maar ik kom wel een keer snuffelen Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:03

🐰

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 7 maa 2012 - 0:03

Charlie schreef: 🐰

Laughing
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:06

Van mijn oma heb ik eens een set van 2 theedoeken gekregen die ten eerste echt lelijk waren en ten tweede nooit goed afdroogden.. Ik had er dus ook nog niks aan. Maar goed, oma was zelf wel heel lief dus heb haar hartelijk bedankt voor het kado.

Ik zit te denken, maar ik heb nooit echt lelijke dingen ontvangen, wel eens een kalender met plaatjes van honden omdat kennissen dachten dat ik van honden hield, maar ik was toen juist heel erg into katten..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:08

Break Of Day schreef:Van mijn oma heb ik eens een set van 2 theedoeken gekregen die ten eerste echt lelijk waren en ten tweede nooit goed afdroogden.. Ik had er dus ook nog niks aan. Maar goed, oma was zelf wel heel lief dus heb haar hartelijk bedankt voor het kado.

Ik zit te denken, maar ik heb nooit echt lelijke dingen ontvangen, wel eens een kalender met plaatjes van honden omdat kennissen dachten dat ik van honden hield, maar ik was toen juist heel erg into katten..

Dat doet me denken aan een cadeau dat ik kreeg van ex-schoonfamilie uit Canada; een set van een handdoek, theedoek en ovenwanten in kerst sfeer. Maar dan echt de meeste foute Canadese kerstsfeer die je kunt bedenken Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 maa 2012 - 0:12

_Jackie schreef:

Dat doet me denken aan een cadeau dat ik kreeg van ex-schoonfamilie uit Canada; een set van een handdoek, theedoek en ovenwanten in kerst sfeer. Maar dan echt de meeste foute Canadese kerstsfeer die je kunt bedenken Laughing

Hahaha dat vind ik dan wel weer leuk klinken!

Dat Delftsblauw zou ik ook heel stom vinden, heb ik ook niks mee. Maar ja, tenzij ik dat overduidelijk zo profileer, verwacht ik niet van mensen dat ze dat weten van me. Dus als ik zoiets krijg..Nou ja, als 't praktisch is, gebruik ik 't wel.

Ik vind van die douchesetjes ook altijd zo ontzettend onorigineel, totdat ik me bedacht dat 't eigenlijk ook best handig is en het me douchegel enzo bespaard.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:16

Marin schreef:
_Jackie schreef:

Hahaha dat vind ik dan wel weer leuk klinken!

Dat Delftsblauw zou ik ook heel stom vinden, heb ik ook niks mee. Maar ja, tenzij ik dat overduidelijk zo profileer, verwacht ik niet van mensen dat ze dat weten van me. Dus als ik zoiets krijg..Nou ja, als 't praktisch is, gebruik ik 't wel.

Ik vind van die douchesetjes ook altijd zo ontzettend onorigineel, totdat ik me bedacht dat 't eigenlijk ook best handig is en het me douchegel enzo bespaard.

Ik ben best een Canada / Amerika fan maar dit was echt heel erg lelijk!

Ik heb het niet meer liggen hier, anders had ik even een foto gemaakt :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: