Meest verschrikkelijke cadeau..
+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Meest verschrikkelijke cadeau..
Naar aanleiding van een ander topic: wat is het meest verschrikkelijke/lelijke/stomste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
Plaatjes zijn altijd welkom natuurlijk
Plaatjes zijn altijd welkom natuurlijk
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Meest verschrikkelijke cadeau..
Deze koektrommel. Verschrikkelijk lelijk! Binnenkort maar eens weggooien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
een ding om je voeten mee te wassen (ik wist niet eens dat het bestond). Ten eerste hoef ik geen voorwerpen die specifieke lichaamsdelen wassen, ten tweede bleef het niet plakken aan de douchebak, ten derde deden de 'haren' die je voeten moesten wassen ook nog eens zeer, ten vierde ziet het er gewoon niet uit (sorry voor de gever) ff kijken of ik een plaatje kan vinden. We hebben hem eerder voor de grap uitgeprobeerd maar is al snel richting de prullenbak gegaan.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Een aantal jaren geleden besloten mijn vrienden, waar mijn ex-vriend destijds ook nog onderdeel van was, om cadeautjes te halen bij de Action. Nu ben ik absoluut Action-fan, maar na deze ervaring heb ik er even een tijd niet meer geweest. Daarnaast vond ik het 'in de zeik nemen cadeautjes', terwijl ze nu nog beweren dat dit niet het geval was.
De buit;
Een zwarte kandelaar met twee rode, ronde kaarsen. (In principe leuk bedacht, want mijn slaapkamer was inderdaad rood, zwart en wit, maar het was zooooooo lelijk.)
Een hangding voor buiten. Iets zwart met een windkaarsglasachtig idee. En daarin een Vanillekaars. Persoonlijk uitgezocht door mijn ex. Alleen had hij moeten weten dat ik allergisch ben voor de geur Vanille. (krijg er hoofdpijn van.)
Een vuurtoren met lichtje dat rond draaide.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Vond het zonde van het geld. En dat heb ik ook gezegd.
De buit;
Een zwarte kandelaar met twee rode, ronde kaarsen. (In principe leuk bedacht, want mijn slaapkamer was inderdaad rood, zwart en wit, maar het was zooooooo lelijk.)
Een hangding voor buiten. Iets zwart met een windkaarsglasachtig idee. En daarin een Vanillekaars. Persoonlijk uitgezocht door mijn ex. Alleen had hij moeten weten dat ik allergisch ben voor de geur Vanille. (krijg er hoofdpijn van.)
Een vuurtoren met lichtje dat rond draaide.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Vond het zonde van het geld. En dat heb ik ook gezegd.
Gast- Gast
De single van "Ik zing dit lied" van Jan Smit toen ik 11 jaar werd.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
(stel nou dat iemand het 'verschrikkelijke' cadeau van de ander nou helemaal fantastisch vindt, kunnen we het misschien aan een ander doneren ) Mijne is helaas al weg
Rouge- Prater
Maura schreef:Die koe is leuk!
Wil je 'm hebben?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Maura schreef:Die koe is leuk!
Wil je 'm hebben?
Ik spaarde 'vroeger' koeienspullen Heb nu nog paar dingen maar de koekjestrommel zal ik geen leuk plekje kunnen geven. En het moet nu echt heel mooi/bijzonder zijn wil ik nog iets van koeien aanschaffen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Marin schreef:Maura schreef:Die koe is leuk!
Wil je 'm hebben?
Ja! Mag dat?
Trouwens, mijn cadeautjes heb ik destijds gelijk aan mijn vader en moeder gegeven.
Gast- Gast
Ja maar moet je 'm wel in DH komen ophalen Ik was eigenlijk van plan 'm gewoon weg te flikkeren.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb een hele gevoelige huid waardoor ik heel erg kan reageren op zeep, douchegel en meer van dat spul. Heb er zelfs eens eentje gehad die mijn huid liet afbladderen (bovenste lagen) dus sindsdien komt er niks meer van dat spul in. Dat vertel ik ook aan iedereen, aangezien ik zo vaak een douchegelletje kado gekregen heb. Ook van toenmalige vriendjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rouge schreef:een ding om je voeten mee te wassen (ik wist niet eens dat het bestond). Ten eerste hoef ik geen voorwerpen die specifieke lichaamsdelen wassen, ten tweede bleef het niet plakken aan de douchebak, ten derde deden de 'haren' die je voeten moesten wassen ook nog eens zeer, ten vierde ziet het er gewoon niet uit (sorry voor de gever) ff kijken of ik een plaatje kan vinden. We hebben hem eerder voor de grap uitgeprobeerd maar is al snel richting de prullenbak gegaan.
Ik zag dat ding een tijdje geleden voorbij komen in een reclamespotje (blokker?) ik d8 he das handig! Maar niet dus haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
haha ik had hem graag aan je gedoneerd, maar helaas
Rouge- Prater
Marin schreef:Ja maar moet je 'm wel in DH komen ophalen Ik was eigenlijk van plan 'm gewoon weg te flikkeren.
Dat is goed. En als het me niet lukt, mag ik dan mijn nichtje, welke deels in DH woont, vragen om hem mee te nemen naar het noorden?
Gast- Gast
Ja dat is ook goed hoor! Ik zou 'm wel mee naar m'n moeder kunnen nemen trouwens, maar dat is denk ik niet heel handig in de trein. Misschien als m'n vriend een keer eerst bij mij thuis is en dan naar m'n moeder ofzo.. We pm'en! Dan gooi ik 'm iig niet weg
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja dat is ook goed hoor! Ik zou 'm wel mee naar m'n moeder kunnen nemen trouwens, maar dat is denk ik niet heel handig in de trein. Misschien als m'n vriend een keer eerst bij mij thuis is en dan naar m'n moeder ofzo.. We pm'en! Dan gooi ik 'm iig niet weg
Dan heb ik nog iets van koetjes. Ik heb ook een koetjes peper en zoutstel. Ik hou wel van dat soort dingen!
Gast- Gast
Maura schreef:Marin schreef:Ja dat is ook goed hoor! Ik zou 'm wel mee naar m'n moeder kunnen nemen trouwens, maar dat is denk ik niet heel handig in de trein. Misschien als m'n vriend een keer eerst bij mij thuis is en dan naar m'n moeder ofzo.. We pm'en! Dan gooi ik 'm iig niet weg
Dan heb ik nog iets van koetjes. Ik heb ook een koetjes peper en zoutstel. Ik hou wel van dat soort dingen!
Haha sorry, ik vind het echt verschrikkelijk!
Maar fijn als ik jou er blij mee kan maken.
Marin- Lady Post-a-lot
Je tilt z'n kop omhoog.
Marin- Lady Post-a-lot
Toen ik 14 werd heb ik van mijn oma play-doh klei (ofzo) gekregen met zo'n machine
Vorig jaar van mijn broer voor mijn verjaardag een apparaatje die geluidjes kon maken ofzo, echt walgelijk. Dat geef je aan een kind of zwakzinnige die begint te kieren om die geluidjes, niet aan iemand die richting de 30 loopt. Dus die heb ik weer terug gegeven, hij was er wel blij mee.
Vorig jaar van mijn broer voor mijn verjaardag een apparaatje die geluidjes kon maken ofzo, echt walgelijk. Dat geef je aan een kind of zwakzinnige die begint te kieren om die geluidjes, niet aan iemand die richting de 30 loopt. Dus die heb ik weer terug gegeven, hij was er wel blij mee.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
sommige mensen kennen me echt slecht. Deze kookwekker en dolfijnenonderzetters. Ik haat dieren
Gast- Gast
Mijn oma is heel goed in 'sieraden' en tasjes weggeven die ze gratis bij Yves Roucher gekregen heeft. Het is 9/10x leuker voor m`n moeder
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Niet eens zozeer lelijk maar iest waar ik niks aan vond. Zo'n pop om je sieraden aan op te hangen, t was nog een lelijke ook. Ik draag altijd dezelfde sieraden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Toen ik een jaar of 12 was en dolfijnen 'wel leuke dieren' vond heeft mijn moeder bedacht dat ik dingen van dolfijnen spaarde. Voor mijn verjaardag kreeg ik echt de meest vreselijke, lelijke dingen zoals deze:
Lamp:
Fotolijst:
En nog meer fotolijstjes, een agenda, domme frutsels en een fleecedeken. Toen ik tot overmaat van ramp een t-shirt (welke 12 jarige wil er nou in een dolfijnen t-shirt lopen?) kreeg, heb ik mijn moeder maar opgebiecht dat ik het stiekem allemaal spuuglelijk vond. Volgens mij is ze daar nog steeds beledigd over.
Lamp:
Fotolijst:
En nog meer fotolijstjes, een agenda, domme frutsels en een fleecedeken. Toen ik tot overmaat van ramp een t-shirt (welke 12 jarige wil er nou in een dolfijnen t-shirt lopen?) kreeg, heb ik mijn moeder maar opgebiecht dat ik het stiekem allemaal spuuglelijk vond. Volgens mij is ze daar nog steeds beledigd over.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» Verschrikkelijke kramp
» Leuke en verschrikkelijke reclames
» Je meest recente www op facebook
» Meest romantische...
» Verschrikkelijke kramp
» Leuke en verschrikkelijke reclames
» Je meest recente www op facebook
» Meest romantische...
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: