Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meest verschrikkelijke cadeau..

+44
mo-lola
L!ND@
Susan
RYW
Blair
Fayebella
Sarah1985
Sorella
_Lacey_
Tinkie
Flippin' Bitch
Minx
Lady Starstruck
ekiaam87
Blond
Paper Crown
Melis_je
luenca
Dennenappel
rapa nui
Sylvana
May
Jeanette
_Cyn_
Niekske
SarahKey
Phileine
Mees
ExpressoB
Lenthe
Bazinga
Jerry
banjer49
Toet
Mamsie
Rush
Vanilla Queen
M@niek
Rovine
Ibbeltje
Zonnetje
Rouge
Marin
Tiana
48 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  Niekske wo 7 maa 2012 - 19:14

Hier een andersom verhaal smile Een aantal jaar terug hadden we binnen onze vriendinnengroep de 'traditie' dat iedereen een lelijke string cadeau kreeg bij alle andere (fatsoenlijke Wink ) verjaardagscadeautjes. Ik heb zo zelf ook wel eens een fluoriscerend gele string gekocht voor één van heb, maar voor mijn verjaardag ging de meest preutse van het stel shoppen en kwam met een vrij normale string aan (ik geloof donkerroze met een beetje kant, van de hunkemoller). Iedereen vond em gewoon mooi! De geefster lag in een deuk, maar de rest stond erbij zo van: dit was niet de bedoeling van de lelijke string...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 Empty Re: Meest verschrikkelijke cadeau..

Bericht  Minx wo 7 maa 2012 - 22:45

Een orchidee, klinkt op zich prima maar van mijn vriend verwacht ik toch wat meer. (is inmiddels ex)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 22:48

Bruce schreef:
Kenya schreef:Ik heb van mijn moeder eens een souvenir gekregen wat ik 'per ongeluk' stuk heb laten vallen. Het was een soort spiegeltje met daarop een beeldje van gekleurd glas. Als ik íets lelijk vind is het wel gekleurd glas. Het heeft misschien een jaar op een plank gestaan en toen heb ik het dus met afstoffen laten vallen... he, wat jammer....

Zoiets dus;
Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 Gekleurdglas550x412
Haha daar zou ik ook niet van gecharmeerd zijn. Maar laat je zoiets dan serieus stuk vallen? Ik zou het stukvallen alleen als smoes gebruiken en het beeldje gewoon heel in de prullenbak gooien Very Happy

Edit: waarschijnlijk interpreteer ik je stukje verkeerd en klink ik nu heel naïef, haha.

Ja, heb hem serieus laten vallen, haha. Stond de boel af te stoffen en kreeg ineens een ingeving. :P

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch wo 7 maa 2012 - 22:56

Een wekkerradio...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tinkie do 8 maa 2012 - 5:18

Ik krijg bijna elk jaar wel een paardenkalender.
Ik zeg er niks van omdat ik weet dat het met de beste bedoeling wordt gegeven, maar ik ben 31 geen 13 meer.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113

Bericht  _Lacey_ do 8 maa 2012 - 5:39

Fairytale schreef:Een orchidee, klinkt op zich prima maar van mijn vriend verwacht ik toch wat meer. (is inmiddels ex)
Zo kreeg ik ooit van mijn toenmalige vriend voor mijn verjaardag een strandtas en -laken.
Zoals jij al zegt, niks mis mee, maar van je vriend verwacht je toch iets beters.
Een maand ervoor had ik stad en land afgereisd om een verjaardagscadeau voor hem te kopen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Sorella do 8 maa 2012 - 8:38

Ik heb dit een paar jaar terug gehad van een vriend van mij met de woorden: "Ik zag het en moest meteen aan jou denken!" En bedankt.. Plaatje kan ik niet echt vinden maar het leek op de klok hieronder (maar dan een staande) met die twee engeltjes aan de zijkant. Toen ik bij mijn ex wegging heb ik het laten staan laughcry
Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQNi2PPt_U6hkMKTkg7H3F9pinJ4aPD2DGfcKi-vnsgRo4CoI0h
Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQr4PlEgicEUvGDZ8mZpPQi1P2DxNe6hr_a0GHGu7j4Lo-gr2jwzQ
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:42

Moet ik denken aan een ex van me met wie ik 2,5 jaar een relatie had. Hij deed héél geheimzinnig over min kerstkado, ik dacht na een tijdje echt jeee dat moet wel echt iets fantástisch zijn! Dus ik had puur door zijn gedrag hele hoge verwachtingen. We vierden samen met zijn ouders.

Toen we gingen uitpakken kreeg ik grote hondensloffen in maat 42 (ik heb 39/40) en een doosje chocolade zeevruchten. Zijn moeder kreeg van hem een zilveren ketting met een diamantje erin. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 8 maa 2012 - 8:42

Marin schreef:Deze koektrommel. Verschrikkelijk lelijk! Binnenkort maar eens weggooien.

Meest verschrikkelijke cadeau.. - Pagina 5 E7ad63c3

die is toch leuk marin
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:43

Gegeven paard niet in de bek kijken, maar dit vond ik echt waardeloos:

• Badparels ( we hebben geen bad )
  • Washandjes die na 1 x wassen al gaten hadden
  • Zak snoep die over de datum was
  • Douchegel en meer van die dingen, dat koop ik zelf wel. Ik vind dat geen speciaal cadeau. Tenzij het een mooi cadeaupakket is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:49

Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen iets weg te gooien. Dan bewaar ik het liever en maak ik er iemand anders blij mee.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 8 maa 2012 - 9:28

Niekske schreef:Hier een andersom verhaal smile Een aantal jaar terug hadden we binnen onze vriendinnengroep de 'traditie' dat iedereen een lelijke string cadeau kreeg bij alle andere (fatsoenlijke Wink ) verjaardagscadeautjes. Ik heb zo zelf ook wel eens een fluoriscerend gele string gekocht voor één van heb, maar voor mijn verjaardag ging de meest preutse van het stel shoppen en kwam met een vrij normale string aan (ik geloof donkerroze met een beetje kant, van de hunkemoller). Iedereen vond em gewoon mooi! De geefster lag in een deuk, maar de rest stond erbij zo van: dit was niet de bedoeling van de lelijke string...

Wij hadden de traditie om een rookworst te krijgen van de jongens. Ik kreeg op mijn verjaardag een tasje van de keurslager. Met daarin, niet een rookworst, maar een enorme roze dildo. Een roze parelmoer dildo met aders :shock: ? Ik geloof dat ik liever een rookworst had gekregen (hoewel ik die ook niet lust).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fayebella do 8 maa 2012 - 9:46

Ik heb ooit een ijzeren standaard gekregen om kaarten in te doen. Ik vind hem spuuglelijk, maar met Kerst zet ik er mijn kerstkaarten in, omdat degene waar ik hem van kreeg, meestal wel in die periode op bezoek komt.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:50

Youandi schreef:Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen iets weg te gooien. Dan bewaar ik het liever en maak ik er iemand anders blij mee.

Wat lief!

Gast
Gast

Bericht  luenca do 8 maa 2012 - 21:23

een banaan Neutral
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Rovine do 8 maa 2012 - 21:52

_Lacey_ schreef:
Fairytale schreef:Een orchidee, klinkt op zich prima maar van mijn vriend verwacht ik toch wat meer. (is inmiddels ex)
Zo kreeg ik ooit van mijn toenmalige vriend voor mijn verjaardag een strandtas en -laken.
Zoals jij al zegt, niks mis mee, maar van je vriend verwacht je toch iets beters.
Een maand ervoor had ik stad en land afgereisd om een verjaardagscadeau voor hem te kopen.

Een (mannelijke) collega kwam onlangs ook met een orchidee naar zijn werk. Dat was het kado van zijn vrouw voor zijn verjaardag. Een andere collega moest al gniffelen en vroeg of de pot nou rood of paars was. "Nee, roze, dat zie je toch."
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje do 8 maa 2012 - 21:55

shygirl87 schreef:een banaan Neutral

:shock: en wat was de gedachte van diegene er achter?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Niekske do 8 maa 2012 - 21:58

Een grote wortel...

Het verhaal erachter: vrienden van me hadden me gek lopen maken dat ze me een dildo zouden geven voor mijn verjaardag. Ingepakt zag die wortel er wel zo uit, dus de sensatie was enorm.... laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Marin do 8 maa 2012 - 22:01

Sarah1985 schreef:
die is toch leuk marin

Haha nee, ik vind 'm verschrikkelijk lelijk. Dat soort dingen passen echt niet bij mij.

Die wortel vind ik wel heel grappig. Het geven van een dildo is zo vreselijk afgezaagd, maar de anticipatie die je opbouwt en het blijkt dan een wortel te zijn, vind ik wel humoristisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Blair do 8 maa 2012 - 22:44

Een poncho uit het jaar nul.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 1:15

Ik twijfel tussen de Bijenkorf house collection CD (met als onbetwist hoogtepunt het muzikale hoogstandje 'Dikke vette pannekoeke' en het boek dat mijn schoonzusje ooit van onze ex-schoonmoeder kreeg: 'Honderd Jaar Eenzaamheid'. En bedankt, schoonma. Is dat een hint? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan vr 9 maa 2012 - 1:16

RYW schreef:Ik twijfel tussen de Bijenkorf house collection CD (met als onbetwist hoogtepunt het muzikale hoogstandje 'Dikke vette pannekoeke' Wink

Ik vind dat helemaal niet a la de Bijenkorf klinken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  RYW vr 9 maa 2012 - 1:18

Susan schreef:
RYW schreef:Ik twijfel tussen de Bijenkorf house collection CD (met als onbetwist hoogtepunt het muzikale hoogstandje 'Dikke vette pannekoeke' Wink

Deze was het: http://www.catawiki.nl/catalogus/vinyl-platen-en-cd-s/artiesten-bands/diverse-artiesten/1024925-bijenkorf-house-collection

Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan vr 9 maa 2012 - 1:20

Wat afschuwelijk ja.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lady Starstruck vr 9 maa 2012 - 1:28

RYW schreef:
Susan schreef:

Deze was het: http://www.catawiki.nl/catalogus/vinyl-platen-en-cd-s/artiesten-bands/diverse-artiesten/1024925-bijenkorf-house-collection

Very Happy

Die dikke vette pannenkoeken draaide mijn broer altijd vroeger Rolling Eyes Staat wel een hoop 90s techno op die cd Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: